KTH el sueco kan inte derivatan
vad är lösningen på detta
Jag handlar på normal, du handlar på cp
>>212143673Pissluffaren till vänster?
>>212143651mår illa när jag ser den webm ;_;
>>212143673sjukt att butikerna kan driva med kunderna och ändå tjäna pengar
>>>/ck/21427441
>>>/ck/21427441
>>>/ck/21427441
sopptråden är en succé
>>212133592vi är många som efterfrågar en michelinbelönad sopprestaurang i sverige
>>212143871påminner förövrigt om när suedi röstade på reinfeldt
el sueco
>>212148709KTH spammade värdelösa bögtråden med totalt meningslösa brev (vad de brukar breva fast ännu sämre) för att den skulle "vinna". Många sådana fall. Alla riktiga fritänkare såg det och idlar här IRC style.
suecosötnosens meningslösa surrogataktiviteter
>>212143651Det behövs ingen lösning.
världen förstår
el sueco lär sig
vanlig kille i bhutan
>ho gillar stygga killar
el sueco
>mjääoo enligt en studie från kth.. [1] [2]
>>212149435påminner om blöjgrindrskandalen i sweden ab
Intressant
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-ar-sds-hemliga-kodord-beskriver-judisk-sammansvarjning
el sueco smetar runt bajset med industriskog oj det kliar
oj varför har jag hemorrojder
>>212149871asg vänsterkingarna hade rätt hela tiden
Lorde känner sig som både man och kvinna: ”Kände mig begränsad”
Iklädd silvertejp över brösten släppte hon inte bara den andra singeln på det kommande albumet ”Virgin” – hon släppte även lös sin nya manliga sida. SVT har pratat med artisten Lorde om det och om hennes nya platta.
Hon identifierar sig fortfarande som kvinna, men numera ibland även som man, vilket hon tidigare pratat om i en intervju med Rolling Stone.
Insikten om den andra personan kom med sådan kraft att hon var tvungen att skapa musik av det, berättar Lorde i ett palo santo-indränkt hotellrum i Stockholm. En person i hennes team har precis bränt växten för att rensa luften innan intervjun.
Det är en insiktsfull Lorde som välformulerat pratar i termer om energier och krafter när hon förklarar vad albumet är sprunget ur.
– Jag behövde skapa något som slår an i kroppen innan det slår an i hjärnan, säger hon.
Där ingår även låten ”Man of the year”, som handlar om att göra slut och samtidigt upptäcka sin manliga sida.
Kände sig hämmad i sin ”hot girl”-klänning
Låten inspirerades av GQ eventet ”Men of the year”. Hon dök upp i en grön böljande klänning. Den var fin, erkänner hon. Men helt fel för henne.
– Jag kände mig ganska begränsad i min feminina klädsel. Och jag bestämde mig för att inte begå samma misstag igen.
Samma kväll gick hon hem och skrev låten ”Man of the year”. En låt hon är tacksam för att släppa 2025.
– När jag minns tillbaka 10 år i tiden, så höjde folk på ögonbrynen när jag kallade mig själv feminist. Jag är så tacksam för den rörelse som skett de senaste åren, säger hon.
Trivs i Sverige
Lorde gläds över att ha vaknat utvilad i Sverige. Popstjärnans intensiva schema inför albumsläppet börjar kännas av nu. Men tubkaviar till frukost och den svenska miljön verkar göra henne gott.
– Jag känner mig förstådd här, säger hon.
Den 9 december återvänder hon till Sverige för en konsert i Stockholm.
ASGARV
https://desuarchive.org/int/thread/64469703/#64477763