>Another day, another escalation
- Itโs warm
- Following police advice, Douwe Bob has fled the country with his family due to threats. VVD-leader Yesilgรถz even accused him of โjew hatredโ
- Illegals are now punishable by law
- Thierry Baudet FVD personally joined the anti-asylum center protest ik Helmond
- Destruction and eggs thrown at police at protest against โyoung asylum seekersโ
- Douwe Bob getting death threats after he cancelled a concert for Jom Ha, because he saw zionist propaganda which was against the rule for no religious or political statements
- The municipality of Amersfoort after ignoring the referendum against paid parking, now wants to go after parking on private property
- Baudet (FVD) Increasing the NATO spending will cost โฌ3600 per household per year more, while the Dutch can't afford the energy bill, housing nor vacation
- From 1 July you will actually get a fine if you drive through the โzero emissionโ zone
- DPG media, that is funded by the EU, is allowed to take over RTL
- Implementation of asylum laws unsure, PVV and CDA support unknown for now
- More PvdA prominents are leaving the party because of motion Piri for weapons embargo on Israel, the latest is Ronald Plasterk
- GGZ is upscaling mental care for military personnel in case of war
- Trump leaked message that he received from Mark Rutte. Rutte kisses ass
- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing
- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that โwe have it so good hereโ, children are literally sleeping in cars and garages now
- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>Douwe Bob has fled the country
Good. One less disgusting degenerate.
23
md5: d1efa92e15f07a0ef9acd4c0ffab1563
๐
>>509287222 (OP)oh
van der kanker
hoe gaat het tegenwoordig met de meadhall? met de geuzenbond? met schild en vrienden?
>>509288858Still made jews seethe lmao
>The municipality of Amersfoort after ignoring the referendum against paid parking, now wants to go after parking on private property
gebaseerd, kooiers krijgen het touw
>Thierry Baudet FVD personally joined the anti-asylum center protest ik HelmondWhat the fuck is Terry even up to these days, since the media has effectively censored him you rarely hear anything from his corner. I get it that every normie thinks he's such a scary dude, but honestly them outright censoring him or keeping him from the news once again does not speak in their favor (and reinforces the idea that the entire Dutch mainstream media segment should be visited by the worst of all repercussions).
>>509288858I find this entire ordeal incredulous.
>Muh death threats>Muh calling the emergency number for police to come who advise me to go abroadFirst of all, kikes and their shabbos goy never actually do any of this shit. They'll just deplatform you, the leftist cancerous scum and communist are always the one with the death threats and trying to find people. The police probably told him to fuck off and go on his already planned, if not than it's gross negligence that they didn't do a single fucking thing.
>>509289470over 5 jaar is er geen auto of fiets meer
alleen maar fatbikes
vroeger hadden we fietstroepen
nu geven we iedereen in het leger een fatbike
we pedalen zo naar de overwinning jongens
>>509289504check his latest interview on business class with harry mens
that old fag was such an angry boomer it's hilarious. didn't even say anything concrete.
>>509289504thierry doet sinds na corona niks anders meer dan griften met maaltijdboxen en af en toe preken voor eigen parochie
dan is hij inderdaad heel stil als je je niet in die cirkels begeeft
>>509289557fatbikes zijn de brommertjes van vroeger, niks mis mee
hadden ze brommertjes maar niet zo ontoegankelijk moeten maken voor jongeren
>>509289926brommertjes waren goedkoper dan deze dingen, en toch heeft elk marokkaans kutjoch er een, terwijl ik nog naar mijn werk fiets.
>>509289899baudet gaat gewoon door op social media. niet zijn schuld dat niemand het over hem heeft in mass media. misschien als iemand hem weer slaat dat die weer in het nieuws komt
>>509290065met inflatie erbij absoluut niet, chinese zooi is goedkoop
een brommer van 600 gulden in 1960 is gelijk aan ongeveer 3750
>>509290282wie heeft het over 1970?
zelfs gecorrigeerd met inflatie is een brommertje in 2007 goedkoper dan een fatbike in 2025
>>509287222 (OP)>Following police advice, Douwe Bob has fled the country with his family due to threats. VVD-leader Yesilgรถz even accused him of โjew hatredโJOODSE DEFENSIE LIGA IS TRUK!!
file
md5: be9f326a46b6746ffe58dbfcb1e51b82
๐
WAKKER WORDEN!!!
JE MAAKT DE ECONOMIE HELEMAAL KAPOT
JOUW SCHULD
OPSTAAN KUT
>>509291347Je zult nooit een sephardische vriendin krijgen
>>509291458AAAAAH DE EKENEMIE!
Vind het altijd bizar dat het welzijn van mensen in economische context geplaatst moet worden. Alsof slapeloosheid, stress, depressie geen probleem is zolang de economie er geen last van heeft.
>>509287222 (OP)>Yesilgรถz even accused him of โjew hatredโWaarom? Waarom in godsnaam doet ze dit?
Er valt letterlijk niets te halen bij je mening uitspreken over fucking Douwe Bob, maar toch voelt zij zich geroepen om hier openlijk stelling te nemen. Hoe dan?
>>509291628Ze gaat voor de gs/telegraaf stem
Voiker flooven shizenhoven poofter stront
>>509291628De turk houdt van zionisme en wil maar al te graag de Witte mens een oor aan naaien ommde jood te helpen
>>509290999niemand heeft het over 1970
>Douwe Bob likes Amsterdam ghetto mauschel
>Douwe Bob does not like elite jewish ideology that wants to kill Mauschel
>Now Mauschel threaten to kill him and his family
>>509291347is that danny ghoosen's dad ?
Ik ga zo lekker een boek lezen in het park vriens. Gaan jullie doen?
>>509292980Dat is rabbijn Meir Kahane, en die Joodse meneer maakt booslims altijd heel erg boos desu :3
>>509292192Ze is een Koerd desu.
>>509292681This makes no sense and you know it.
>>509291511Auwโฆ ;_;
>>509291536zo werken liberalen, de economie is heilig
BARUCH GOLDSTEIN DINDU NUFFIN
>>509292681#istandwithdouwe
>>509293195>that is rabbi Meir KahaneAnd you think that "Ghosen" ( chosen ) is danny's ( daniel ) real name ?
Kahane ( Cohen ) is probably not even Meir's real name.
apparantly Rabbi's also have a tendency to sell their own kids
>>509293195>This makes no sense and you know it.let's see what Theodore Herzl said about mauschel
The core principal of zionism is the removal of Mauschel
>>509295006>>509295044They could never get rid of Mauschel though
"We will boycot the mauschel in every sphere" - Theodore Herzl
>>509294838Vriendje ik heb geen idee wat je insinueert maar het ziet er gaaf uit.
>>509295247>not sure what you are implyingI'm saying that Paris Jackson is actually a daughter of Schmuley Boteach, who sold her to Michael.
Project Monarch is about children being turned into sex slaves through trauma induced dissocation.
now it could be possible that jews have been inbreeding so much that they all just look the same
and that danny's and meir's likeness is just a cohencidence.
>>509296909Is Danny ghossen รผberhaupt Joods?
>>509296909Net opgezocht hij is een Libanese katholiek. Letterlijk een van jouw vrien.
>>509289899>griften en af en toe preken voor eigen parochieDat doet iedere politicus toch? Ik zie niet hoe Baudet een uitzonderlijk geval is.
>>509297793>Lebanese catholicYeah sure.. Ghosen ( chosen ) is just a typical lebanese name.
Who would make that up.. right ??
pfff imagine making up a whole fake background story, nobody would do that.. especially not jews
>>509298228> Ghosen ( chosen ) is just a typical lebanese name. Either proof that it isnโt a Lebanese name or proof that he is a Jew.
>>509297793Een van jou, vriend
Of een van jouW vrienden
>>509298378Een van jou ik ben achterlijk
>>509298293>or proof that he is a Jew.
>>509298156thierry is uniek als in hij ziet zichzelf als religieus leider
>>509298580>"i am retarded"/pol/ is never wrong
https://www.telegraaf.nl/binnenland/bedreigde-douwe-bob-vertrok-niet-op-politieadvies-uit-nederland-dit-was-een-persoonlijk-besluit/75238344.html
>>509298735Half de Arabische bevolking heeft dit haar.
>>509291628hoe wordt zo'n onnozele snol minister van justitie
>>509298786Heeft wel lekker vlees te koop.
>>509298580>Anon pls teach me some Dutch t. hila>Eh ik kan jouw wel wat woordjes leren...of was het jou...uhhh...let me ask my local antisemite >Sorry I dont have time for this....goodbye....t. Hila
>>509298786FVD bekritiseert linkse geloofsovertuigingen onder leiding van bijvoorbeeld Timmermans.
>>509299538Kan NOS dwingend verzocht worden om maatregelen te nemen zodanig dat NOS voorkomt dat NOS desinformatie, misinformatie en/of dergelijke verspreid?
>>509299969>half the arab population has a jewfrono shit..
When did you notice Moroccans come from monkeys?
https://x.com/pol_utrecht/status/1940151252232343998?s=46
https://x.com/pol_utrecht/status/1940388381500067868?s=46
Ik zit betaald te poepen.
>>509302185Gaaf land hรฉ!
>Bedreigd door kebab-Waarom zou kebab hem bedreigen? Hij sprak zich immers uit tegen zionisme en daarom heeft ie nu gezeik
hmmmmmmm
>>509304038Hoe krijg ik deze baan
>>509304745Werk op kantoor
>>509289926>fatbikes zijn de brommertjes van vroeger, niks mis meeBrommers waren altijd kanker-dingen en ik kan me nog herinneren dat wij "scooter-gangs" hadden tot de politie te veel klachten ontving en moest handhaven op die kankerzooi.
Nederland is gewoon verkankerd in dat opzicht met alles wat maar legaal is en moet kunnen waar ze niet willen handhaven omdat de politie het "te druk heeft".
>Geen kanker fatbikes toestaan, elektrische fietsen voor 16+>Alle brommers en scooters classificeren naar 60 km/h max, alleen op de rijbaan in bebouwde kom>>509289639>First fucking minute>Yeah I didn't want you here but I allowed it anyway, people say I am crazyWhat a fucking retard man.
>>509291628Because despite what every mainstream outlet and voice is saying, kikes, jews, hooknosed grabblers, or however you want to call them. Have an army of shabbos goy defending them from everything and it's clear at this point (80 years removed from the second world war) that our peace is based on a lie and the post-ww2 order is made to keep white people down and jews in charge. It sounds like schizo-babble, but this shit is at least 50% true, seeing how overrepresented they are in all sorts of nefarious occupation and subversive attempts.
Wat wordt de verkiezingscampagne van PVV als de geamendeerde asielwetten demissionair worden aangenomen met steun van PVV?
Over x aantal jaar is Nederlane voorbij. Finito. Weg cultuur. Weg Hollandse sfeer.
Dan is alles naar de gedver, en sterft de laatste Hollandse generatie uit.
En velen doen het erom, kicken er op.Ze zullen niet stoppen. Ze haten ons. ZE ZULLEN NIET STOPPEN.
DIVERSITY MEANS CHASING DOWN THE VERY LAST WHITE PERSON.
Alles wordt beetje bij beetje de gedver in geholpen. Terwijl wij opgroeide, en jong waren is het Vaderland onder onze voeten aan het verdwijnen.
Eer en Trots zou eng zijn ofzo..
Maareh we zitten weer op zo'n moment in de geschiedenis hรจ..
20 Jaar lamg met bordjes, hele politie kolones er omheen.
Ondertussen worden onze mensen en kinderen, berooft, mishandeld, geschopt, geslagen, verkracht, vermoord.
"Onze mensen?!!l" Hoe durf je zo'n uitspraak te doen.. ohh wat.. onze? WIJ JA. Touw om verradernekken knopers
WAT DE FOK.
KIJK NAAR PARIJS, BRUSSEL, ANTWERPEN, LONDEN, HET IS OVERAL
Wees boos!! Er is altijd een reden niet meer aardig te zijn. ZE KICKEN ER OP.
Kijk wat ze met ons mooie landje hebben gedaan. Doelbewust de vernieling in helpen.
De straf voor een verrader is niet hoog genoeg!!
Holland Hoog in Eren.
Eeuwig Herenvolk.
Kleine kinderen, zijn gestorven.. voor jou.
En jij? Hoe ga jij het je voorouders uitleggen, in jet hiernamaals, terug in de hallen van Valhalla.
..?
Our governments have gone rogue..
Zijn we de middeleeuwen vergeten ofzo?
Of de 80 jarige oorlog etc..
..GGASS METT DIE ZOOI.
Niets kan meer normaal, gewoon.. Alles soort van verbonden aan valuta en tijd.
De natuurlijke weltsgang, harmonie is weg. En t gaat steeds verder. Dag normaal mensenlijk bestaan, met vrije zielen, recht van denken en zijn
We leven in een soort geconditioneerde kleuterklas maar ondertussen is de overheid ons Volk aan het uitmoorden.
Ze zijn helemaal psycho, geestenziek. De weg kwijt. Compleet van het padje af.
Luister naar je intuitie, volg je instinct.
Het land kent ons en wij laten ons niet kennen.
Tot in den dood. De wormen zullen ons nooit vergeten.
"Nee echt! Echt waar. ..Jantje was pas 7 jaar oud"
>>509309402>Brommers waren altijd kanker-dingen en ik kan me nog herinneren dat wij "scooter-gangs" hadden tot de politie te veel klachten ontving en moest handhaven op die kankerzooi.wat is je punt? dat baldadigheid niet gebonden is aan tijden?
>Nederland is gewoon verkankerd in dat opzicht met alles wat maar legaal is en moet kunnen waar ze niet willen handhaven omdat de politie het "te druk heeft".juist heel erg goed, waarom zou je daar moeite (en belastinggeld) insteken
>Geen kanker fatbikes toestaan, elektrische fietsen voor 16+want dat lost het probleem van die kankerboomers op?
>Alle brommers en scooters classificeren naar 60 km/h max, alleen op de rijbaan in bebouwde komlekker ff het verdrag van wenen inzage het wegverkeer opzeggen
wat een fantasie weer, jij stemt zeker vvd
>>509313834Were they gay rapist scooter gangs ?
Als Neรฆderlรฆnder is ons leven uit vechten bezet.
>>509314328no, otherwise he wouldve been praising them to heaven
>>509313834>kankerboomersJe bedoelt de mentaliteit dat heel Nederland zo gereguleerd moet zijn dat iedereen strak in de pas over de aangewezen paden loopt want owee dat je ook maar een beetje spontaniteit laat zien, dat kan niet, dat mag niet, dat is onfatsoenlijk, dat is onveilig, dat is niet onder controle, daar moet wat aan gedaan worden.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het een soort mannenhaat is: op je achterwiel rijden, op een dak klimmen, een leegstaand pand verkennen, op een schoolplein voetballen, luidkeels zingen, een snor op een poster tekenen. Dat zijn allemaal activiteiten die een uiting zijn van jongens die nog testosteron in de ballen hebben, die geestelijk nog niet vermoord zijn, die nog een beetje ongetemd zijn, meer leeuw dan huiskat. Maar op /pol/ zijn er boze tongen die alles wat als niet "normaal" beschouwd wordt afdoen als negergedrag, terwijl de bandbreedte van normaal steeds smaller wordt, zoals een riem die aangetrokken wordt. Een zorgwekkende ontwikkeling.
>>509314810nee ik bedoel die achterlijke kutboomers op elektrische fietsen
>>509314810Maybe the mentality is a bit of byproduct of being overpopulated in such a small country. In Canada we have room to do whatever the fuck we want without anyone saying much. I can see why my family left.
>>509315464>In Canada we have roomfor what, more indians?
Ik moet helaas onze kat afstaan, die kat met dat gebit probleem zeg maar, mโn broertje kan het geld niet missen en ik kan die 1000โฌ gewoon niet zelf betalen op dit moment jongens. Voel me echt helemaal kut. Gaat minimaal een rug kosten.
>>509315464its just conformism, we are in fact just swamp germans
ordnung muss sein
>>509316785>jood kiest geld boven zijn dierenvriendware aard van het beestje
>>509319471Nee, mโn broertje heeft ontslag genomen omdat zโn baas een fucking jood is in gedrag. En we hem dus echt net terug gevonden hebbenโฆ Ik kan het letterlijk niet permitteren om ineens duizend euro op te hoesten.
>>509319471>>509320003Mโn moeder is op dit moment aan het copen met: โja maar een ander baasje zou beter voor hem kunne zorgen!โ
Ik weet niet wat ik moet doen. Sorry als het opdringerig overkomt, ik weet niet waar ik het anders moet vermelden.