O O S T E N D E
stad van zee en ellende
Wij runnen de draad
SIEG HEIL
https://www.youtube.com/watch?v=48ES4DXhwlY
Waarom is het seksisme op reddit erger dan hier?
Wat de hellie
Wat de hellie
Wat de hellie
>>211704024DUCE DUCE
https://www.youtube.com/watch?v=8t3jTzx6UhA
>>211704036Omdat hier geen vrouwen zijn mashallah
Mannen die klagen over vrouwen maar ze hebben geen six-pack OP ZIJN MINST, waarom zou ik ze serieus nemen?
>>211704050Stop hiermee poepelepee
>Frits zit te blaten over ene Ad van Wezel
>pastoor in 's-Hertogenbosch
Prosman komt ook uit die regio, wat zit daar in het drinkwater
2
md5: 527959af0522a29e53a7c08181a93585
๐
>>211704056https://youtu.be/WzpHGYbcNT0?si=ZPWSv-v2kU4YQK6G
>>211704123Schat ik ben een femboy
>>211704123>ikke ikke ikkenie glees
Elk jaar 13/6 herdenken door babypijlen in brievenbussen te gooien
>>211704157gebaseerde Lazio fascisme genieter
https://youtu.be/UEwMxtU5JZE
https://www.youtube.com/watch?v=XTjIjUtrsqY
https://www.youtube.com/watch?v=tf7x1ybu4GU
jullie hebben de vorige draad niet volgepaald. Schande. Beneden alle peil.
>>211704123skip altijd palen van kankeravatarflikker
>>211704284>If the future turns communist red then Im happy to die fightingGebaseerd
Ja ja mar wat is 't en dat we geen buitenlsnders gaan accepteren over dat Ad van Weel?
>>211704371goeie oude docu moest je je vervelen, die leider van hun groep Fabricio is vermoord enkele jaren geleden
denken jullie dat iran het hormuz water dicht gaat gooien zodat amerika israel moet dwingen om te stoppen met schieten?
>>211704528Lmke, dat betekent gewoon dat Israรซl nog harder terug moet slaan
>>211704569Waarom schieten ze eigenlijk op iran zo ineens?
>>211704569niet als de olieprijzen exploderen
allah staat duidelijk achter israel, inshallah
Jonges....
https://youtu.be/42JCu9jWmY0
>>211704627Iran stond op het punt er achter te komen dat kernwapens niet zo heel moeilijk te maken zijn.
>>211704627Verassingsaanval zoals op Libanon, de leiders opblazen zodat Iran verstijft en zwak is
Ze schieten op nucleaire faciliteiten, militaire doelwitten, en politieke leiders allemaal tegelijkertijd
De vijanden van Israel zijn Libanon, Gaza, en Iran, ze willen die drie groepen verzwakken zodat ze geen gevaar meer zijn
>>211704755Lmke Israel roept al letterlijk 55+ jaar dat Iran echt elk moment een kernwapen gaat bouwen
Boeit me verder geen kanker dat Israel Iran opblaast, een dode zandaap is een dode zandaap
>>211704846Israรซl schijnt zelf kernwapens te hebben, ze zijn gewoon bang dat ze moslims als mensen gaan moeten behandelen.
>>211703972 (OP)gebaseerde editie
>>211704815En dat kan dus zomaar zonder represailles?
Ik ben niet helemaal op de hoogte maar vind het allemaal wel een riskante zet. We gaan zien wat er van komen gaat.
Heer Jezus Christus, Zoon van God
Ik neem de gelegenheid om deze ruimte te gebruiken voor het gebed
En ik vraag U dit gebed te horen en te zien, en zo het U schikt, deze in overweging te nemen, ook namens en voor eenieder dit die leest en zich hierin kan vinden
Heer ik bid en verzoek U dat U mij geneest van de depressie die mij al jaren achtervolgt
Ik weet dat het soms te wijten is aan de consequenties van een zondig leven, dus ik vraag U om kracht de zonde te weerstaan, en wanneer ik faal, dat ik spoedig weer tot U keer en het pad vervolg dat U heeft voorzien, en deze nimmer uit het oog verlies, met U als mijn redder en leider voor een gezonde, krachtige heldere geest, met een vitaliteit die een Christen waardig is
Neem weg het leed en verdriet van vergane kwellingen, en geef ons er kracht voor in ruil, met goede moed en opgeheven hoofd het leven te vervolgen, waar het ons ook brengt, volgens Uw plan en goedheid.
Heer, zoals ik verlang naar een leven vervuld van Uw vreugde, kan ik niet verlangen naar het eeuwige leven in Uw koningkrijk, omdat het mijn vergankelijke begrip te boven gaat.
Thans wens ik dat mijn aardse verlangen staan in teken van het hiernamaals, voor eeuwig te leven in Uw bijzijn, en dat elke vreugde in dit leven mij mag verheugen op wat er na dit leven komt.
Want dit leven koester ik voor wat het waard is; Uw creatie, en hoewel ik zondig en lijd, ben ik U dankbaar deel te mogen zijn van dit wonder, en getuige te mogen zijn van Uw werken en offer aan het kruis.
Heer, dit leven is kort, en de waarde ervan ligt in Uw handen. Is het mijn lot te lijden in lichaam en geest, dan zal ik dat ondergaan, en er vreugde in vinden, te weten dat het Uw wil was.
Ik vraag U enkel mij te ontzien van onnodig en excessief leed, mij te beschermen van enig kwaad dat uit is op zulk leed, en mij op het pad te brengen dat kracht en heling biedt het kwaad te verweren, leed in de wereld te verminderen, en te beschermen wat heilig en goed is. Dankuwel.
In Jezus' naam, Amen.
ALS JE VROUW GEWAAGDE FOTOS PLAATST EN ZE HEEFT RELATIE METJ OU IS DAT OKE OF RESPECTLOOS?
>>211705577niet van wakker liggen of ze probeert je te trekkeren en het beste wat je dan kan doen is gewoon aanmoedigen (zodat je laat zien dat het je niets doet) of ze zoekt iemand anders (en dan zijn er nog vrouwen genoeg op de wereld) dus boeit eigenlijk allemaal niet
>>211704082Groots als waar, maar ik heb hier vaak genoeg trannies gezien
>>211705680Geen vrouwen dus
>>211705739het is over voor belgie
>>211705770Alles om de eigen prostitutie maar goed te praten
>>211705770Iemand wurgen op de eerste date kan ook al niet meer
Er mag ook echt helemaal niks.
Ik laat echt nooit tattas in mijn huis stel ze gaan op jou bank zitten en beginnen te lekken dan heb je allemaal tattavocht in jou bank tfoe
>>211705739https://www.youtube.com/watch?v=BXqPNlng6uI
Je moet over grenzen heen gaan om te groeien.
>>211706057Kolonie in Afrika begint logischer en logischer te worden
>>211705770wat de neuk man
>>211706106naam klinkt precies gelijk nen juifke
>>211706164heel gay allemaal
>>211706164ik heb ook zo'n transformatie nodig
>>211706164Lage t bruinoid npc
VRT nws laat>NOS journaal
Vlamingen zijn superieur in ALLES
Ps. Ik steun israel onvoorwaardelijk in hun genocide op de aradieren
Maar er zijn dan ook echt helemaal gen dingen
Gewoon Ad van Wezel furer
>>211706210binnen 15 jaar is vlaanderen 75% moslim
pohh lekker geniet'n vandaag morgen ook weer
>>211706126zou wel eens kunnen
ze is blijkbaar ook al 53 jaar oud
er scheelt toch iets met sommige vrouwen
>>211706236Ligt het ook niet aan de Vlamingen zelf
Hoeveel kinderen poept de gemiddelde Melissa er nou uit?
>>211706256Wat een prachtig leven heb jij pohh woonde ik maar op het platte land
>>211706299Ik zou zoveel dutjes doen in het gras
>>211706289Als melissa za al uitpoept is het van gerainimo of mohammed
>>211706236Dan ook tapijtbommen op brusselse achterbuurten
Ik verdien een Sabrina Carpenter vd
Israel heeft de enige juiste behandeling voor moslims
vandaag bietjes gegeten, in de aanbieding en zijn al voorgekookt, ideaal zo in de zomer. beetje zout, peper, olie, azijn en peterselie bij en je kunt het zo opdienen.
wurgen op de eerste date is mijn beste move, als ze dan nog niet nokkie gaat even met de achterkant van mijn bierfles tegen der kankerkop en hoppa leuke avond
>>211706442Kan jij niet wurgen ofzo
Niemand blijft langer dan 15 seconden overeind als je hun keel dichtknijpt
Als vrouwen iets zeggen over mannen moet je in je gedachte altijd het woordje 'lelijk' voor mannen plaatsen.
"Ik wil niet dat mannen naar mij staren."
Betekent eigenlijk: "Ik wil niet dat LELIJKE mannen naar mij staren."
voel me zo lelijk wanneer ik naakt ben
>>211706476soms heb je haar net verkeerd vast of ze spartelt teveel waardoor je niet genoeg kracht kan zetten, ja dan ben ik toch echt genoodzaakt om mijn bierfles tegen haar kop kapot te slaan
nederlands kabinet volgt gewoon orders op van de NAVO, zo gaat het ook in den belgiek
>>211706478Vervang lelijk voor onbegeerlijk
Fysiek is slechts een oppervlakkige graadmeter van begeerlijkheid
Een die overigens binnen twee seconden vervalt als zijn houding, stem of blik haar de ick geeft
En ga zo maar door
Alles kan begeerlijk zijn en het volgende moment onbegeerlijk
Het gaat om de perceptie in haar ogen
Als je die weet te bespelen kan je elke kut krijgen
Vroeger kon je nog voor de gein zomers een negerpeuter in een vuurkorf pleuren tegenwoorig mag je geen open vuur meer steken en zitten die apenkinderen in de klas bij je zoon of dochter en dat is allemaal de schuld van job cohen en de rabobank
>>211706525wat wil je dat ik zeg kankerhomo, nee joh je bent gewoon een au naturel schoonheid?
we zijn geen wijven hier dus niemand gaat allemaal krachttermen voor je verzinnen vuile flikker, gewoon inslikken die pijn
90
md5: 6dcc2f0d51fadb39e8566a523d0fc59a
๐
>>211706586gaat dat niet ontzettend stinken
>>211706625Dat is het punt toch niet kerel
https://www.youtube.com/watch?v=aan_lQWxIus&t=1s
Nou 's mijn geld op
Morgen en overmorgen kan ik spaghetti met ei en sardines uit blik eten
Ik heb nog voor twee dagen ontbijt
Dan wordt het water en droog brood tot de 21e
had ik maar een schip waarmee ik kon varen, dan kankerde ik al mijn ex vriendinnen van boord en zeg ik dat het een ongelukje door de drugs was
>>211704123Je moet minstens 18 jaar oud zijn om deze site te bezoeken
>>211706570Lelijke zwartjoekel
ik ben ad looij en ik kom uit zevenberregeh!
Jah maar den furer onderteund
Dat je nou eindigd en geen recht en links maar den furer
>>211706772beter om zo'n grote zak rijst in huis te hebben, kost heel weinig
>>211705221Mattheรผs 6:5-6 5 En wanneer u bidt, zult u niet zijn als de huichelaars; want die zijn er zeer op gesteld om in de synagogen en op de hoeken van de straten te staan bidden om door de mensen gezien te worden. Voorwaar, Ik zeg u dat zij hun loon al hebben. 6 Maar u, wanneer u bidt, ga in uw binnenkamer, sluit uw deur en bid tot uw Vader, Die in het verborgene is; en uw Vader, Die in het verborgene ziet, zal het u in het openbaar vergelden.
>>211706772Een weekje maar, dat overleef je wel. Altijd maken dat je een voorraadje aan pasta en rijst hebt, kost niet veel en bederft niet.
>>211706905ik ga je palen niet lezen nu ik weet dat je een vieze brabo bent fritz
>>211706943ziedende calvinist
Nou 's mijn geld op
Morgen en overmorgen kan ik spaghetti met ei en sardines uit blik eten
Ik heb nog voor twee dagen ontbijt
Dan wordt het water en droog brood tot de 21e
Jah en ik begrijp hoe den macht in den Maaspoort nou mijn toevalt in Leiden
>>211706998Hoe is een Theater in Den Bosch de macht?
>>211707053maaspoort is ook een stadsdeel
>>211707073hij klapt nu jonkos in de hemel papa bless
>>211707079(((Maaspoort)))
>frits en prosman komen uit dezelfde stad
zelfde schizo genen
>>211707133uit Bois-le-Duc?
>>211707158's-Hertogenbosch
Dingen die Frits haat:
Spanning op zijn sokken en piemel
Ad de pastoor
Maaspoort
Leiden
Dingen waar Frits van houdt:
Der furer (hij is der furer)
Bob Marley
Zou het ze opvallen in de sportschool dat ik 2 keer per week leg day heb maar รฉรฉn dag voor het bovenlichaam?
'ou van mijn zusje
'ou van bender
'ou van bier
'aat politie
'aat de wetenschap
'aat de seksuele en geslachtsidentiteiten
Simpel als
>>211707250Het valt ze op hoe onzeker je bent en ze praten er over achter je rug om dat ze niet willen worden geassocieerd met je loserigheid
Als ze je zien oordelen ze over wat ze eerder besproken hebben en ze houden je nauwlettend in de gaten om nieuwe dingen te ontdekken om over te roddelen
Het gaat de hele tijd over jou, echt waar, je staat in het midden van de aandacht, iedereen is de hele tijd met jou bezig en iedereen heeft wel een mening over je
>>211707356Dat is een man
>>211707356zou wel de ayran uit haar tepeltjes willen zuigen als je begrijpt wat ik bedoel te zeggen
>>211707356kijkt ze links of rechts?
Jullie geilen op een bejaarde turk die een veenlijk met schmink nadoet
als je uit aziรซ komt mag je van mij in nederland blijven
als je uit afrika of de amerikas komt moet je opkankeren
>>211707434syriรซrs welkom dus
Als het zwarte ogen heeft hoort het niet niet
Als het bruine tepels heeft hoort het hier niet
Dat zijn de regels
>>211707453>SyriรซTurkse klei
je moet opkankeren uit nederland als je geen geile poes bent, zoals een moslima met een badjas aan want dat zijn geen geile poesjes
Het idee achter de Israรซlische luchtverdediging is vergelijkbaar met een ui. Je hebt de buitenste lagen, die rakketten zijn bestemd voor ballistische rakketten en hebben een lange maximumafstand, maar deze zijn wel heel duur. Onder die laag heb je een systeem dat net wat minder kan, maar deze zijn wel goedkoper. Daaronder is nog een laag, net wat slechter, maar ook goedkoper.
In het midden van de UI zit de Iron Dome. Deze is bedoeld voor korte afstanden en de vaak minder capabele rakketten van Hamas en Hezbollah. Deze zijn ook redelijk goedkoop, je kan een klein aantal rakketten kopen met een basisschoolbegroting.
De vraag is dus niet over de Iron Dome, maar waarom hebben die hogere niveaus gefaald in het onderscheppen van deze rakketten? Dat is ook voor ons een belangrijke vraag, want die Israรซlische luchtverdedigingssystemen horen ook een belangrijke schakel te gaan vormen in de Europese luchtverdediging.
>>211707541ronnie vindt van wel
>>211707608ok maar waarom denken hollanders 24/7 huurvrij aan israel?
>>211707622koningshuis en stadhouders werd gefinancierd door jeweetwel
>>211707611ja maar ronnie kan die wijven ook niet neuken, hij kan alleen zoentjes geven aan fotos van negerinnetjes
Als flikker kan ik niet op mannen vallen die ooit losers zijn geweest. Wil alfamannen.
van mijn begeleidster mag ik geen rijst toetjes meer tot ik mijn groente op leer te eten, denk dat ik uit wraak in mijn broek ga bouten en vanaf nu altijd mijn shirts achterstevoren aantrek
>>211708105ja daar ga je vast je leven mee beteren en wegkomen uit het autihuis zoals je van plan was, en dan als je dan dakloos bent poep je ook in je broek omdat je het jezelf aangeleerd hebt
ik heb ook een begeleidster en die helpt vooral met bankzaken en zorgen dat ik niet alles kwijtraak steeds, zou echt zelfmoord plegen als ik begeleid zou moeten wonen
>>211708323117 maar 'tisme
>>211708388kan de beste overkomen
>>211708424gewoon laten vallen als baby kan soms gebeuren
Kauwen jullie uberhaupt voor een kaaklijn?
>>211708742nee ben al aantrekkelijk
>>211708742Ademde gewoon door me neus dus nooit een probleem geweest
>>211708802voor mannen ja vieze battie
Y toucher ? Ce serait, en effet, hazardeux,
puisqu'elle est un batรดn merdeux.
Kan veel tolereren bij vrouwen maar blowen is GELIJK een afknapper
Kan veel tolereren bij mannen maar 1 been is GELIJK een afknapper
>>211709514koek, dat was ook weer zoiets waar letterlijk niemand om vroeg
Je doet biggie boss stoer groot enzo maar je weet niet hoe kutje ruikt
https://www.youtube.com/watch?v=8A4-RjSoJb4
>>211709856Ja eh makker zoek de dode palen op of u installeert nen extensie
>>211710092>niks over de donmeh
>>211710970dat was iets later, het volgende hoofdstuk om zo te zeggen
je doet belgie maar bent eigenlijk hollander
gecrashed vliegtuig, inflatie, offensieven van Rusland, gevallen kabinet, Gaza genocide, nieuwe aanvallen van Iran en Israel, politieke onzin van Trump
https://www.youtube.com/watch?v=JI4uirwxx1Y
>>211711323bek dicht en tieten bloot
wie heb ik aan de lijn hallo hallo?
>>211711605mooi esthetisch lichaam
>>211714415is dit een biggie smalls liedje?
>>211713553oega boega Papua kannibalen
>>211714415waar ben je dan waarom verlang ik zo
in nederland kies je je partner zelf
>>211714635 om dicht bij jou te zijn, hallo, hallo?
>>211714679mijn tele romeo
>>211705770>half te wurgenNatuurlijk moet je dat niet doen. Je moet er echt voor gaan, wordt ze goed nat van.
>>211714728maar het boeit niet of ze nat is of niet, mijn lul gaat er gewoon in
>>211714665Ik kies helemaal nix
>>211714754Mijn lul past niet zonder haar druipend nat te krijgen eerst.
als die hoer vaginisme heeft moet je haar gewoon een paar keer tegen de eettafel stuiteren dan ontspant dat kutje lekker maar blijft hij wel ook goed gespannen
>>211714825gewoon ff de tuinslang erbij nemen, erin rammen en volle bak opendraaien, hopla pronto druipend nat
in haar kut blazen zodat ze luchtbellen in haar bloedsomloop krijgt en sterft, de perfecte misdaad
>>211714915>vaginisme Dat is voor femcels
>>211715119ze is gewoon bang omdat mijn lul zo groot is
Moshi moshi Donarudo desu
Hallo, ik wil graag een vrouw zijn
>>211715906Zou die trennie shit niet doen desu
>>211716303>waarom wil je, je lichaam niet verwoesten , hoge ziektekosten, continue naar het ziekenhuis moeten, is vrij logisch toch?
>>211716527Heb je transitie spijt?
>>211716738ben geen trennie
nog twijgen idd met glade kale jongenskutjes?
dvw geen frans mena gezelschapsmeisje
>>211717118>mena gezelschapsmeisjeTsja dan zijn er ook niet steeds spullen 'kwijt'
>>211717291neen vrindloos
>>211717463je paalt elke dag met vriens :D
>>211717580snap dat je het aardig bedoeld, maar als ik nu dood zou gaan is er niemand die het zou boeien.
denk dat ik gewoon niet weet hoe ik vrienden maak
Gpu laten repareren kost 90 euro neger
Is chemiebelg nog aanwezig? Die thp420 is dus wel een synthetische thc maar zal het thc metabolieten hebben in mijn urine zoals thc P of hhc omdat er traces van thc inzitten?
>>211717654boeie dan ben je toch al dood
gewoon op het dorpsplein zitten met de andere alcoholisten strijder
>>211718309kweenie ga nu me 1e koosjer kush van de dag draaien neef
>Ranzige bierscheten laten waar ik zelf onpasselijk van word
Ja ik weet niemand vroeg, maar op de ene of andere manier moest ik het delen
LDAR
md5: b7e48a751422a0b68699544fd635d11c
๐
>>211717654>maar als ik nu dood zou gaan is er niemand die het zou boeien.Ik denk daar ook over na. Ik zou waarschijnlijk maanden lang dood in mijn huis liggen. En dat ze me dan pas vinden als de buren klagen over de stank. Of dat ze de deur openbreken omdat de huur niet meer wordt betaald. Maar persoonlijk zouden weinig mensen me missen
>>211718129Nee dankje
>>211718329Ga ik liever dood
>>211718437is wel kut man, hoe komt het dat jij geen vrinden hebt?
>>211718615>hoe komt het dat jij geen vrinden hebt?Ik had ze wel, maar er was een periode dat ik helemaal geen zin had in contact. Als je dan niet meer de telefoon opneemt, stoppen ze met bellen. Ik neem het ze ook niet kwalijk. Heb het er zelf naar gemaakt
>>211718680ik probeer vriend te maken maar het lukt niet, voelt ook gewoon triest.
Weet je wat akelig is, dat je gewoon genegeerd wordt.
Niemand zegt wat er is en lopen gewoon weg.
Voelt kut man.
https://www.youtube.com/shorts/A9z0BiDbpJk
haha kijk naar zijn droef gezicht als er een ander mannetje aankomt en het vrouwtje er mee wegvliegt xD
Veels te warm voor ons tatta's
Ad Looij blijkt al op 12 november te zijn overleden riv ouwe hoereloper
Voorbij Gender en identiteit
Mijn kat weet dat als een ekster alarmeert er een andere kat in de buurt is
>>211718962nee...? die kale streamende stoner?
Staatsobligaties verkopen
>>211718962had weer eens veel teveel gedronken en geblowed en zichzelf voor de 100e keer ondergescheten rust zacht ad je hebt geen controle over wanneer je heen gaat
>>211718309Ja, het is thc-p (tetrahydrocannabipherol), die "thp420" is een merknaam als ik het goed begrepen heb Daarbij zijn urinetesten een benadering, ze spuiten een konijn in met een dosis van een drug, konijn maakt antilichamen aan om die drug te verwerken, men neemt wat bloed van dat konijn, en zuivert de antilichamen (soort eiwitten) daaruit. Die dingen zijn niet super specifiek, kunnen ook positieve reacties geven met nauw verwante stoffen. Dus die voor THC, het zit er dik in dat die ook gaan positief reageren op structureel nauw verwante stoffen als HHC, THC-p, zelfs CBD en CBN.
>>211719062wat zit jij nou te raaskallen battie, kun je het niet gewoon houden bij een tamme poot blijven en ons normale kerels met rust laten
>>211719164kan de besten overkomen
>>211719238tony hawk proskater 420 die heb ik nog niet gespeeld
Dus extra geld naar defensie...
Gaan we dan ook rijke bedrijven extra belasten? Of gaan we er voor zorgen dat de elite als eerste naar het front gestuurd word?
>>211719268ad had gewoon een dochter die nooit langskwam om die ouwe snoeperd te verzorgen in zevenbergeeeeeh, maarja brabanders zijn allemaal vieze tokkie alcoholisten, geen goede ouders tussen dat vuil dus hij zal het er wel zelf naar gemaakt hebben
>>211718737Vrouwen doen dat
>>211719280de elite zorgt dat Nederland draait, wat doe jij elke dag dat jij waardevoller bent dan een Nederlandse CEO in je triplexhuurhuis lmke gepeupel momentje
>>211719295Hij had kinderen verwerkt bij een getrouwde vrouw en die man wist het niet Ad de gigatsjaad lmke
>7,50 voucher van thuisbezorgd
Wil wel pikante kippetjes bestellen maar raak daar altijd aan de schijterij van
>>211719374en die hoorndrager heeft lekker die kinderen opgevoed?een soort jannie, hij deed het gratis
>>211719387>ikke ikke ikkeng
>>211719387interesseert niemand
zin in een zakje dropfruit duo's, en nee ik ben niet dik
>>211719731koop drop en fruit en combineer zelf
>>211719772toch wel snoepjes hรจ?
>>211719829denk aan een mango en die volproppen met honingdropjes
ben nu al flikkermoe en ze hebben nog twee weken
>>211718737Aldus mijn ervaring op de middelbare school. Het heeft me gemaakt hoe ik nu ben (een langdurige NOOT)
>>211703972 (OP)Ja, ik ben een kikkerpaler, wat gaan jullie er aan doen?
Tattoo van een schorpioen ja of neen?
>>211720101niks wat boeit mij dat
ik haat mensen
maar ik hou van dieren
zou willen dat de mensheid uitgeroeid was
en alle diertjes lief kunnen spelen
>>211718949heb er een webm van gemaakt
>>211720452Aldus lijsttrekker Partij van de Dieren
>>211720537was ik maar lijsttrekker van de pvdd dan werd het een rechtse partij
wanneer pvv en pvdd fusie?
willen jullie meer of minder ringnek papegaaien?
Ben jij het woke geleuter ook zo zat? Stem JA21 als je de Islamisering wil stoppen en Israeรซl steunt!
>>211719076Kdenk dat er veel is dat ons ontgaat wat betreft de dierenwereld, hun interacties en manieren van communicatie.
zat laatst een pornospelletje te spelen op steam en zo'n mafkees die mij lastigvalt dacht dat hij me er over kon uitlachen maar het boeit me letterlijk niks lmke
Een echte vrouw gaat in de keuken aubergine bereiden
Een slechte vrouw gaat met haar gleuf je aubergine berijden
- killer kamal
>>211721014ze ziet er wel heel droevig uit nu ze je vriendin is
>>211721048ik vind dat juiste haar charme
die ogen
update over dat butch sportschoolmeisje waarover ik eerder heb gepaald
>betreft 1.75m buurmeisjestype met donkerblond schouderlang haar, waterloper figuur maar zulke gespierde benen dat ze breed loopt omdat haar dijen tegen elkaar wrijven
Ze blijft tegen me lachen en oogcontact zoeken en daarnet super nadrukkelijk op de fiets. Ik ben niet achterlijk of autistisch. Dit is duidelijk groen licht om haar aan te spreken MAAR: ik ben 30 jaar woon bij mijn ouders, heb geen sociale media, en heb nog nooit een meisje aangesproken
graag jullie input
what happens in nederland
>>211721133coke moet gepusht worden
>>211721128Own je eigen situatie, dat ten eerste.
En dan, spreek haar gewoon aan, groet je haar รผberhaupt?
>>211721133Drinking chocolate milk and eating cookies (schoko milch trinken und kรผchen essen)
>>211721014Pommelien thijs?
hmmm
md5: ec357ed2b63c3c21c7258ed2146652ad
๐
Zou er ruimte zijn voor een partij als 'GroenRechts'
>lief zijn voor diertjes en plantjes
>maar wel de grenzen dicht
>>211721089enorm schattig :3
>>211721266groeten als in naar elkaar lachen ja. Doet ze verder bij niemand. Ze komt pas een paar maanden en vgm is ze super verlegen want ze praat met niemand van haar eigen leeftijd
>>211721349katje murrt als een piaggo met een kapotte uitlaat maar heb dat beestje de afgelopen 2 jaar niet horen miauwen behalve die ene keer toen het in zijn reismandje zat om zijn ballen te verwijderen en vaccineren
ik heb echt rare katten gap
>>211721440jatoooooooooch hier is die andere boefje
>>211721418mijn stem heb je
>>211721637Je kat deed me denken aan Murr
>>211721790oh ken dat boek niet noch spreche ich keine deutsch anon
Had ooit een therapeut die bij mij thuis kwam.
Jonge vent, volgens mij homo, maar in ieder geval vrij verwijft
>Krijg een ultimatum
>moet je bij mij niet doen
>tweed of derde gesprek
>Ja Anon je moet dit en dat en medicatie en blah blah
Toen ik niet mee ging met zijn domme gelul en zei dat hij mij niet hielp maar gewoon mij liep te vertellen wat ik wel en niet heb te doen... begon hij te schudden van woede.
wdn?
wat moet ik met een homofiele therapeut die mij behandeld als een mongool, terwijl hij netjes en etisch loopt te lullen vanuit een machtsppositie?
Moet nog steeds lachen dat die kerel zo boos werd omdat ik zei dat hij mij niet hielp nog naar mij luisterde
kwil hoeren neuken maat mag ni moet werken
>>211721849tip: maak er je werk van
Ik wil mijn afschuw voor de islam โ de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers โ niet onder stoelen of banken steken. (โฆ) Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt (โฆ), vormen zij een Fremdkรถrper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt (โฆ). Zoals nu kan het niet
>>211721831Er is een Nederlandse vertaling
>>211721890nie gelese sry
>>211703972 (OP)The brown red light district lady on the right behind the window VGHHH
>>211721890>>>/pol/ ouffff
>>211721992ben je in Lier vandaag?
>>211721548Gewoon zachtjes aan verder gaan, je zal wel zien waar het naar leidt. Kzal duimen voor je.
>>211721637Kheb ook nog zo'n pekzwarte gehad, twas een heel slim beestje, apporteerde haar speeltje als een hond, een heel lief en zacht van karakter. Kzal haar altijd blijven missen.
>>211722405awww :( het is bizar hoe diep ze zich in je hart nestelen. je denkt dat je gewoon een huisdier in huis haalt, maar uiteindelijk verlies je een stukje van jezelf als ze weggaan. wat een prachtig zieltje moet dat geweest zijn.
gecondoleerd anon. je hebt haar het best mogelijke leven gegeven en daar mag je echt trots op zijn
mijn kattendraad wordt genegeerd, help aub
>>211718970>>211718970
>>211721418wat denk je dar Hitler etc. deden?
>>211721128Fake it till you make it
eerste relatie wordt toch vaak niks, en wellicht wil ze niks meer dan neuken.
je zou maar voor je eigen plezier naar negergebrabbel luisteren
>glory 100 vandaag
>niet te kijken op videoland maar op armerikaanse PPV dienst waar je ineens 25 euro voor moet dokken
rico je moeder
maak eens een nieuwe kikkerdraad godverdomme
fin19
md5: 7cebabc18e503fce1ab9db83aec57ce9
๐
>>211722789De nagel op de kop anon. Ze leeft nog steeds in mijn hart.
>>211722544fin
mei 2015, net zoals het GGz dossier van mijn zus aan mijn naam waren gekoppeld.heb 11 dagen onterecht vastgehouden in Delta portugaal...na 9 jaar kwamen ze er pas achter. inmiddels mijn hele leven en carriรจre gesneuveld..geen ene excuses of schadevergoeding... niemand wou helpen..