>>211905670 >sindsdien gaat het bergafwaarts
Nee, Het is precies hetzelfde, maar je bent gewoon ouder geworden en je begint in te zien dat we met zijn alleen gewoon een stel sneuhazen zijn.
>>211905747 >>211905788 >>211905718 >maak ik een paal >draad eind >x(
keek deze laatst nog, ging toen op een John Goodman binge.
Heb je ooit Barton Fink gezien?
Zit John Turturro ofwel "The Jesus" ook in
>>211906874 >wanneer komt halpernl een keer naar de nederdraad
Haha dat wordt dan een wedstrijdje met de mofrikaan wie de meeste 'freelancers' gehad heeft
Ik ben op een vriendschappelijke manier gaan houden van een meisje waar ik nooit romantische gevoelens voor heb gehad. Heel bijzonder. Is dat hoe het voelt om een zus te hebben?
>>211907162
Zij was verliefd op mij en dat heeft ze ook gezegd. Ik was nooit fysiek tot haar aangetrokken en heb nooit op die manier naar haar verlangd.
Ze heeft het gelukkig wel bij een ander gevonden maar andersom zou het wss nooit werken
>>211907468 >ik wed dat er duizenden van dit soort filmpjes zijn
Ze zeggen wel eens 'wie vaak genoeg naar Opsporing Verzocht kijkt, wordt vanzelf racist'
>>211907468
Je kunt dit soort videos letterlijk tot de laatste dag van je leven kijken en het zijn allemaal zwarten, dit gaat nederland ook zijn wanneer negers nederlanders terugdringen naar een kleine meerderheid in 10 jaar, we hebben nu al explosies en steekpartijen
gewoon die kankerhoer in haar kut neuken en na het klaarkomen in haar kut ZONDER condoom zeggen ja ik denk echt dat dit iets gaat worden, maar dan nummer blokkeren en volgende hoer zoeken
het is weekend voor autisten die 3 dagen in de week werken omdat het anders echt allemaal teveel is poeh poeh hele dag geitjes zitten aaien ben he-le-maal kapot!
>>211908462
Kijk anon, soms doe je dingen die tegen je principes in gaan of soms doe je dingen waar je later spijt van hebt.
Ik heb ook dingen gedaan waar ik niet trots op ben, en waar ik met mijn huidige kennis anders zou hebben gehandeld.
>>211909145
sabrina carpenter moet echt een dikke vette scheet in mijn gezicht laten dan snuif ik die zo helemaal op tot ik het kan proeven op mijn tong
>>211909275
Dit soort bedrijven zullen uiteindelijk gebruikt worden voor de ethnogenesis en degenisis van volkeren. Joden zijn eigenlijk ook gewoon slavisch, arabisch, turks etc.
>>211909336 >>211909426
blanker dan jou. foto gerelateerd. >>211909360 >>211909448
sws Grieks, niet Albanees. Maak het niet erger
Grieks is nog wel gebaseerd, vind ik niet zo erg
>>211909675
dankjewel :) >>211909699
Ja is ook zo'n test. Ik heb mijn originele test op my heritage gedaan maar op sommige van de sites kan je je 'coΓΆrdinaten' of ruwe data downloaden - die kan je dan op andere sites uploaden en dan krijg je volgens hun berekening ook je resultaten.
Welke site/welk bedrijf heb jij gebruikt?