Första som svara bestämmer mitt nya snubbel
>>212041022om vi våldtog kvinnor bara för att de var störiga så skulle inget sliddjur gå säkert
king kong upplaga seriöst king kong
Based Israeli appreciator
>>212041128inget fel med lite våldtäkt ibland
>>212041162har du en syster jag kan dejta?
>>212041164https://desuarchive.org/_/search/tripcode/%21vPxzhY.d7w/
Fan jag har brevat i 4 år ska döda mig själv
https://desuarchive.org/_/search/tripcode/%21vPxzhY.d7w/order/asc/
>>212041164En desperat snubbelbög som alltid har varit irrelevant och han försöker alltid forcera sig som relevant men ingen bryr sig för han är så tråkig
>inget fel med
https://plato.stanford.edu/entries/moral-anti-realism/#ErroTheo
>>212041280Så är det, du har helt rätt
sjukt hur jag hade varit trådens mest respekterade och omtyckta brevare om jag hade snubbel
https://www.youtube.com/watch?v=H9nhMYvPH8I
grode gud
Är svensken människa eller Israel docka. Ryssar är ju smartare än ni är.
>>212041381nu tappade du min respekt
>>212041413>Implicerar att jag hade din respekt till att börja medJag är en mask utan ryggrad, dömd till evigt lidande
ska rannsaka så jag kan få blattefv
>ebny drott gjod fö sudi B W C
mhm
Vad gör man när det här händer?
Kom ihåg att rapportera folkmördarens ogiltiga trod
>>212041081 (OP)felaktig bild här är svenska flaggan
jag har fortfarande drömmar om vad jag ska bli när jag blir vuxen
>>212041538nu var du störig igen
>>212041575Slutade ha drömmar om vad jag skulle bli när jag var vuxen så fort jag insåg att det var skillnad på jobb och lek.
Att leka polis är roligt. Att vara polis är inte roligt.
>>212041484Är man vit så är man per automatik skyldig av folkmord, kollektivt :v)
Jag hatar den här världen så mycket
Ska börja sova på golvet. Sen ska jag börja sova utomhus.
>>212041643Har flera systrar
>>212041630>Ska börja sova på golvet. skönt
>Sen ska jag börja sova utomhus.obehagligt
>>212041678luktar dom gott?
>>212041643A sister's love is the most pure form of love
>här är en ukrainsk porrstjärna med en israelflagga
>dö för israel nu dumma goj
Slyna jag är skurken!!!!!!
måste looksmaxxa innan det är för sent…
det märks att tråden har mycket färre brevare nu än för bara något år sen
>>212041986mgp förstör tråden konstant med sitt spam
>>212041986snabb undersökning för att kolla:
https://strawpoll.com/xVg71JQoRyr
>>212042092nu hamna du på listan
>>212041986Vi kör kvalitet före kvantitet nu för tiden, pysen.
Är man inte matsmart så kan man dra till Flashback eller Facebook
lyckades få en fv så kommer tyvärr behöva sluta objektifiera sliddjur i tråden tillsammans med er, det här blir mitt sista snuskbrev sen börjar jag radera allt snusk jag har på mobilen och datorn
>>212042126va har vi en lista på vip brevare
>>212042198Trådförstörare och trådförrädare
>tråden har bara 4 brevare
gps
https://strawpoll.com/xVg71JQoRyr/results
>>2120422902 bara, du och jag pysen
>>212042189grattis men varför börja simpa direkt? hur rizzar man ens en tjej som incel?
allvarligt kan inte komma över hur rolig den här bilden är
>>212042189glömde säga att det är en härlig blattebrud så kommer sluta rasbetesbreva och breva rasblandningspropaganda också
>>212042340jag tog en dusch sen var jag mig själv, jag venne hon ser ju inte vad jag brevar här men började få dåligt samvete det har väl med min kristna uppväxt att göra eller internaliserad feministpropaganda eller något
>>212042435käften nbög och ut
>>212042355är det informationsmöte i en skola eller på mönstringen?
DE BOMBAR AMERIKANSKA BASER
DET FUCKING HÄNDER
TREDJE VÄRLDSKRIGET
>>212042551nej det händer inget
de gjorde det för några år sedan också
>>212042551sluta skrik, inget händer någonsin
>>212042468kommer vara kvar i tråden men kommer byta brevstil
Trump: Yes we bombed Iran very beatiful very good
Trump: Today we were unprovoked attacked by Iran.
>>212042661Väldigt judisk taktik
>>212042482gissar det tidigare, men kombinationen av slumpmässigt nonsens på tavlan (och att inte kunna stava disciplin), cuckmakts-propaganda på projektor, en liten sv ho som yrkesofficer, och alla blattar som sitter med huvuden neråt helt ointresserade, det är så jävla roligt att jag nästan dör
>>212042551k, håll mig brevad
Vi måste invadera Iran för att skydda judiska tjejer
allt som händer är redan förutbestämt av Gud och därför oroar jag mig inte
>bombar sina grannländer
Vilken del av 4D schack är det här?
ska trump bomba canada va
Jag stödde Israel i kriget mot Palestina för Palestina attackerade först.
Nu stöder jag Iran i kriget mot Israel och USA för de attackerade först.
>>212042739iran och israel är inte grannländer
Alla som stödjer Iran stödjer även gängkriminalitet i Sverige enkelt som
>>212042661Iran har inte rätt till kärnvapen
oj det fanns visst en söt tjej i tel aviv nu måste vi bomba iran
>>212042791>vad är Qatar och SaudiarabienSlå på nyheterna
>>212042739iran hatar araber
jag läser nyheterna och bara hahahaha hohohohho åhåhåhåhå. dra mig baklänges
>>212042682Iran har uttryckligen förbjudits att anrika uran och har gett terrorister order om att förinta ett annatt land.
Du förstår nog att det inte går att lita på vad de gör med sitt kärnladdningar.
>>212042815om israel hade bombat rinkeby hade jag varit på deras sida men nu var det inte det som hände
>>212042832Det har du rätt i.
>>212042888varför skulle de inte samarbeta med palestinierna? de slåss mot en illegal ockupation och lever under judisk apartheid
hoppas hela iranska regimen försvinner
>>212042858bombar de qatar och saudiarabien? förlåt jag får alla mina nyheter via tråden
>>212042888>förbjudits att anrika uranGår inte att göra.
>gett terrorister order om att förinta ett annatt landOkej, men landet är Israel så jag tror att du håller med om att det är berättigat.
>>212042723det ironiska är ju att det bara är månader sedan iranska feminister välkomnade ett israeliskt anfall :^)
Vem fan bryr sig? Gå till /pol/ era jävla niggers
hoppas hela världen sprängs
jag bombade min toalett med värst sprutbajset
> berättigat.
Idiot
https://plato.stanford.edu/entries/moral-anti-realism/#ErroTheo
>vi måste förklara krig mot iran för att öhhh.... girl power och öhh.... de hatar bögar
nyheter
md5: f6f1841310e72b9ca44876e3927de077
🔍
vi måste äta 15 kg rostat bajs i iran för att det smakar valnöt
>>212043009vi är många som är trötta på dina värdelösa brev
Vad är
>qatar
>saudiarabian
>iran
>>212043009tror du på riktigt nån kommer läsa din länk
>>212043117amk försök inte
>>212042931nu blandar du återigen ihop de semitiska palestinierna (av vilka 2 miljoner är medborgare i israel) med de shiitiska hamas-soldaterna
>>212042105Ser ut som min fv men hon påstår att hon är kysk nykterist som aldrig festar
>>212042977>Går inte att göra.bokstavligen IAEA's jobb
åhhh tänk om det blir krig åhhh tänk om alla i världen förvandlas till chokladpudding
>>212043255typiskt fetto att alltid tänka på mat
skumma blattar i iran håller på med fuffens och blir arga när någon fattar det och agerar
alla kan inte vara naiva svenneboomers som förespråkar nedrustning
2,4 m lång unga bunga fv som kan heema mig med en backhand men ändå behandlar mig som herren i huset
>>212043186D1a fast med att suga judisk kuk
minns ni när amk var för feg för att prata med cf och toongeek på strömmen? asg
>>212043380tiden rinner ut amk
>>212043118Islamistiska autokratier.
>>212043446Pompösa jävla borgare
>mjä tvål hur har du haft det i skolan idag mjää
>>212043498tvål! ;_; vad gör du i famnen på en folkmördare?
Ni kommer aldrig uppleva kärlek
>>212043540det kan de visst, sluta vara så jäkla krabba
Hur gör andra norwoodbröder i tråden? Rakar ni helt, kör några milimeter långt eller bara kbryar och låter det växa som Krig?
>>212043540Har jag redan gjort.
älskar milfar så jävla mycket
>>212043570Hitler jugend frisyr
>>212043438amk dina dagar är räknade
>>212043570Isak salomonssonmaxxar och låter det växa
>>212043635du lurar ingen amk
>>212043570Har skonats än så länge. Eller ja, hårfästet har krupit upp en liten bit. Men det är inte tunnt mitt på. Det är då man dör.
världen är full av religiösa galningar med kärnvapen ät upp
https://www.youtube.com/watch?v=BXqPNlng6uI
OKej men varför är det jude magi på Israels flagga?
https://en.wikipedia.org/wiki/Seal_of_Solomon
>>212043540Hade en fv som älskade mig, ägd
>>212043717Det finns en skala.
>>212043570Har bra hårfäste
hade en fv som älskade mig men hon ville ha barn så jag var tvungen att dumpa henne
>>212043719Örnen kommer inte bli glad över detta
hade en fv men hon tog av sig sminket så var tvungen ta fram cykellåset
aldrig blivit älskad men har haft samlag med psykiskt störda kvinnor så fuck you
>>212043797Varför hatar du Sverige?
just nu ser vi problemet med att tillåta amerika att bygga militärbaser i andra länder. Det gör att landet som har amerikanska militärbaser blir bombade och SD högg kniven i ryggen på alla nationalister när de godkände att amerika får bygga militärbaser i Sverige ja jäklar det känns verkligen säkert inför framtiden
https://www.youtube.com/watch?v=s4VlruVG81w&t=14s
Knasigt!
cykellås cykellås hela dan
>>212043797känns bra att ha en kk som inte vill ha barn och jag kan kräma henne när jag vill
>>212041081 (OP)varför i helvete skulle sverige gilla israel? jag är jude och det här är liksom om jag älskade fennosveder vad är det för fel på dig
BROOKFIELD, IL (approx. 13 mi WEST of DOWNTOWN Chicago) is home to what I believe is the LARGEST, traditional ARCADE in the USA, and ONE of the largest on this planet.
Of particular interest to ME is their extensive collection of CLASSIC Pinballs - including BLACK KNIGHT - which I have DEEP history with and hosts a significance to my life that is out of proportion to anything rational.
GALLOPING GHOST also apparently is chock full of CLASSIC arcade cabinets, including RARE AF games like Exidy’s ‘‘CHILLER’’ and ‘‘DEATH RACE’’.
What better way to observe INDEPENDENCE DAY than to duel some PINBALLS and get our GAME on with some properly OLD SCHOOL machines and then go for DINNER and DRINKS at LASCHET’S INN (HOMELAND FACTION HQ)?
MEET at GALLOPING GHOST ARCADE at 1:00PM on Saturday, JULY 5th, 2025:
9415 OGDEN Avenue, BROOKFIELD, IL 60513
For those travelling from up NORTH, you’ll meet ME at the usual meeting spot for these events - VILLAGE GREEN PARK: 1810 WALTERS Avenue, NORTHBROOK, IL 60062 at 11:30AM.
I’ll drop a REMINDER closer to the DATE
>>212043949inget av dom funkar
>>212043690du är nästa på listan amk...
>>212043949Han har koll på sitt land och bor inte i en grotta där han tillber en pedofil
>>212043965äcklig bajshora kan inte skådespela för fem öre
>>212041484nu sjuder du bara
någon som har Nintendo byt 2? undrar om man ska köpa den så man kan spela roliga spel som Mario kart! ;_;
>>212043994Vi är många som är trötta på ditt spam amk
Kan de inte bara sätta igång och kriga i mellanöstern. Vill se miljarder dö.
>>212043928För att Israel dödar terrormuslimer och det är bra
>>212044113varför brevar du våldtäkt?
>>212043540jag är uppenbarligen inte målgruppen för det här brevet, har mycket kärlek i mitt liv
mysigt med ösregn och åska
feminister är smartare än shia muslimer
Tänker på Torteraren Obelisk
Det borde vara lagligt för kvinnor att våldta män favä
>>212044227det är det redan
Du trodde något skulle hända? Inget hände. Du är efterbliven
Kommer aldrig att förlåta SD för de tillät, hejade på och medverkade till att amerikanska militärbaser kommer att byggas på svensk mark och Jimmie har även sagt att han är positivt inställd till att amerika bygger kärnvapen i Sverige
The Seal of Solomon or Ring of Solomon (Hebrew: חותם שלמה, Ḥotam Shlomo; Arabic: خاتم سليمان, Khātam Sulaymān) is the legendary signet ring attributed to king Solomon in medieval mystical traditions, from which it developed in parallel within Jewish mysticism, Islamic mysticism and Western occultism.
It is often depicted in the shape of either a hexagram or a pentagram. In mystic Jewish and Islamic lore, the ring is variously described as having given Solomon the power to command the supernatural, including shedim and jinn, and also the ability to speak with animals. Due to the proverbial wisdom of Solomon, it came to be seen as an amulet or talisman, or a symbol or character in medieval magic and Renaissance magic, occultism, and alchemy.
The seal is the predecessor to the Star of David, a Jewish symbol, and in modern vexillology, it features on the Flag of Israel. The pentagram on the Flag of Morocco also represents the seal.[1] The Seal of Solomon was also depicted on the flag of Nigeria during British colonial rule.[2]
>>212044138Men Israel har dödat fler kvinnor och barn än några "terrormuslimer" under det senaste århundradet.
Ni kommer förmodligen att skratta, men jag är faktiskt judisk och lite svensk (min farfar var från Örebro). Snälla, förstör inte mina illusioner om ett mångkulturellt, tolerant Sverige med ert utbrott.
>>212044386kbry sossarna och moderaterna var också för det du blir knullad från alla håll och kanter
>>212044386svenska kvinnor kommer sära på benen för amerikanska hingstar vare sig de vill eller inte
lilla incellus i sverige som redan är ensam kommer bli ensammare, det enda som väntar han är döden
>>212043927Tar inte det bort lite av spänningen med det? Blir mer kryddigt om det finns en risk att hon blir på smällen
>>212044401Israel har dödat muslimer och de är definitionsmässigt terrorister. Ålder eller kön spelar ingen roll, de är terrorister och förtjänar att död
>>212044430Det är det som är poängen, SD utger sig för att sätta Sverige främst och vara annorlunda från övriga partier men det är de inte och detta borde vara något som folk ska bry sig om då det är ett enormt svek vi måste sätta krav på politikerna
>>212044386Sverige är USAs lydstat och SD tjänar den sionistiska falangen inom eliten. Ingen elit i världen hade tillåtit ett system där du kan rösta bort eliten eller på något sätt hota deras makt.
>>212044436vad gör ett par hundra jänkarsoldater mot en miljon blattar
>>212044386the peopletraitor
>>212044541ingen vill knulla blattar, alla vill knulla jänkare
>>212044533>SD utger sig för att sätta Sverige främstdet gör alla partier, sossarna sa med emfas att det aldrig skulle gå med i nato sen vände de kappan efter vinden efter rysslands invasion av ukraina
>vi måste sätta krav på politikernalycka till med det du
>>212042832Men Israel har det?
>>212044582Bra tråd. Denna är olaglig pga politik.
>>212044533Sverige förlorades med axelmakternas förlust i 2avk
Håll käften. HÅLL KÄFTEN. Det är fan slutet av juni och skräpväder, va bara tysta.
Inte ni i tråden, ni är mitt folk. Nbögarna utomhus som tror att det är ecstasy fest på Ibiza 2001 ute.
>>212044538De "tjänar" ingen så sett, de ser bara att det är kaos i omvärlden och tror att det smartaste draget för Sverige är att sätta sig i USA:s båt när det börjar storma. Det är fel slutsats att dra om du frågar mig och många andra, men de är ändå helt övertygade om att det är i Sveriges intressen.
>>212044616>det gör alla partier, sossarna sa med emfas att det aldrig skulle gå med i nato sen vände de kappan efter vinden efter rysslands invasion av ukrainaHur kan folk fortfarande tro att Sverige är en demokrati?
>>212044533>om då det är ett enormt svek vi måste sätta krav på politikernaDet finns inga mekanismer för att göra detta i Sverige eftersom Sverige är en skendemokrati. Folkomröstningar är inte obligatoriska eller bindande i Sverige.
>>212044541intressant att du försöker skifta fokus när man kritiserar SD
>>212044632Spelar ingen roll vad för "rätt" de har. De utvecklade sina vapen i hemlighet och har dem nu, precis som Pakistan eller Nordkorea. När ett land väl har utvecklat kärnvapen har de aldrig gett upp dem frivilligt och det finns ingen handlingsplan på hur man får dem att göra det ofrivilligt.
>>212044751Fattar inte riktigt varför folk tror högern i Sverige skulle vara emot invandring, det har tvärtom varit deras historiska paradgren, människor ska precis som produkter få flöda fritt över gränser. Deras påstådda (och imo. falska) motstånd mot detta på senare år är en historisk parentes, vänstern har större och kraftigare historik kring motstånd av detta.
>Ja men 2015!Om ni tror M hade gjort något annorlunda får ni gärna säga det, jag tror inte det. Sedan kan förändring förstås förekomma.
>Spelar ingen roll vad för "rätt" de har.
så sant
>>212044696>Det finns inga mekanismer för att göra detta i SverigeJo det gör det
Uppmana folk att inte rösta på riksdagens partier eller inte rösta alls
Ställa obekväma frågor till aktiva politiker
Inte låta dom komma undan med nya vallöften som de kommer att bryta
Mammsen
md5: f07cb19111bce3ed3ae43c75cbacb56b
🔍
Berätta om incest
>>212044616du har inga trovärdiga lösningar på det här, för bygg fler fritidsgårdar och fortsätt importera zoomalier löser ingenting, så du kan bara göra dig lustig över folk som helt korrekt bedömer den här utvecklingen som någonting negativt
>>212044775stoppa in Iraks, Israels och Irans flaggor där nu
>>212044817vilket argument? jag beskriver bara chuddus bevekelsegrund, han är inte särskilt konservativ på många andra punkter han tycker bara det känns orättvist att kvinnor kan ha sex utan att axla rollen som mamma samtidigt som han inte får ha sex alls, att om vi skulle förbjuda abort så skulle vi automatiskt bli mer trad
>>212044817>Uppmana folk att inte rösta på riksdagens partier eller inte rösta allsKommer inte att ändra något.
>Ställa obekväma frågor till aktiva politikerKommer inte ändra något.
>Inte låta dom komma undan med nya vallöften som de kommer att brytaHur? Vilka mekanismer ska man använda för att göra detta?
svenskar behöver bli rasister och soldater som israeler
>>212044725Jag ber dig bredda ditt fokus. NATO-inträdet var i princip förutbestämt.
>>212044696>Hur kan folk fortfarande tro att Sverige är en demokrati?Asså hade det blivit en folkomröstning så hade vi fortfarande gått med i NATO, de allra flesta svenskar ville det, t.o.m. de flesta miljöpartister ville det lol
>>212044838En medborgare, en röst.
Tänk efter när du förespråkar annat, för det är mycket möjligt (jag skulle nog tom. säga troligt) att du inte skulle hamna på den sida du tror du skulle hamna på om vi skulle ändra rösträtten på det sättet för svenska medborgare.
>>212044844>>212044879Ja ja du har kört det här spammet förr
>omg jaaa jag älskar fred och fred är vad jag älskar omg men alltså även om jag Ä L S K A R fred så blir det nog svååårt även om jag älskar fredDöda dig själv
>>212044882>Asså hade det blivit en folkomröstning så hade vi fortfarande gått med i NATO, de allra flesta svenskar ville det, t.o.m. de flesta miljöpartister ville det lolVarför hade vi inte det i sådana fall? Svaret är att du har fel. Om det hade gått igenom så hade vi haft en folkomröstning.
>>212044880Detta är nog den egentliga anledningen till varför högern gillar dem. De står upp för sig själva och är inte några moralfjantar. Skurt seger!
är 77,6kg på 190cm krallig territory?
Gillar inte svensk demokrati. Här är alternativet:
Varje år anmäler man sig till att sitta i riksdagen. Av alla som anmäler sig lottar man fram de som ska få sitta i riksdagen i 4 år och rösta.
>>212044879Varför är det negativt att försöka få folk att inte rösta på partierna som sviker? Jag förstår verkligen inte vad det är du vill för du verkar vilja ha det som nu och att folk fortsätter vara duktigt valboskap som aldrig ifrågasätter politikerna
https://desuarchive.org/_/search/text/bevekelsegrund/
>>212044917Invandrare har merparten av släkten utomlands.
Man tar inte en invandrad partner för att göra Sverige bättre. Hur mångkulturella rasblandade samhällen förfaller finns det många exempel på.
>men ett par afrikaner kom till Sverige på 1800 talet och det gick braDet är inte samma sak som 20% av befolkningen är första generationens invandrare. Sverige är dödsdömt. Svenskarna utrotades genom att förneka att de fanns och freden vi kunde erbjuda försvann med massorna av invandrare.
>>212044926fattar inte, så mattias karlsson gifte sig med en blatte för att han tror att svenskar ändå kommer bli i minoritet och samhället förfaller? hans fru är ändå född och uppvuxen här, mamman ett svennefierat adoptivbarn och pappan pursvensk, den enda skillnaden är väl att hon inte stinker av sur mjölk
>>212044926Säger inte att det är dåligt men det kommer inte göra någon skillnad. Som sagt, Sverige är inte en riktig demokrati eftersom vi inte har mycket folkstyre i Sverige. Folket har lite makt men den mesta av makten ligger hos etablissemanget: svenskt näringsliv, media, storsossarna, och några andra grupper.
>>212044885Bilden manar till ökad handel och samarbete mellan länderna. Marshalplanen var enorma bidrag från USA efter kriget och med dem byggdes vår basindustri ut för att förse hela Europa med stål och kol.
>>212045009Vi har sett en ökning i Sverige medan vi har sett en minskning i resten av Europa. Sedan kan man också kolla på andra saker som gruppvåldtäkter eller korruption, som tyvärr är mycket värre. Sluta kåpa om hur dåligt Sverige har blivit och det kommer bara bli värre och värre. Sverige är tyrärr ett land mot kollaps. Hoppas att jag har fel om detta men jag tror tyvärr inte det. Hoppas att det går att hitta fredliga lösningar på problemen. Jag älskar fred och jag älskar alla människor.
>>212044839Sydafrika efter apartheidregimens fall sticker ut som undantag det stämmer. Vad gäller forna sovjetiska delrepubliker var det stridsspetsar som Ryssland hade strategiskt placerat där och som sen fraktades tillbaka efter Sovjets fall.
>>212044915>Svaret är att du har felKolla alla opinionsundersökningar, svensken ville desperat in i NATO.
>>212045039Man kan skilja fakta från värde. Jag bevisar det genom att göra det. Det är annorlunda att säga att X bör ske och att säg att X sker.
>>212045009jag vet men då kanske du ska sluta gnälla på folk som iallafall försöker skaka liv i demokratin? För att något ska förändras så krävs det att folk ändrar inställning och inte accepterar att bli lurade av partierna år efter år
cat-hum
md5: c9b71113eb97dc1271ade45ea61500e8
🔍
väldigt mycket text men inga roliga bilder
>>212045025Jag hoppas också på fredliga lösningar, och jag älskar också alla människor.
>>212045021>>212045069varför yttrar du dig ens? varenda ett av dina yttranden uppvisar ett bör din dumma nigger
>>212045065Haha jag säger bara att visst du kan ifrågasätta det demokratiska i att inte ha en folkomröstning, men i det här fallet så sammanföll regeringens beslut faktiskt med folkviljan.
>>212045039>Kolla alla opinionsundersökningar, svensken ville desperat in i NATO.Och varför är der så? Jo för att inget parti vågade säga emot, skapa en debatt om nato och försöka ändra opinionen för de är fega och saknar principer
demokratisrael
demokratiran
välj en
>>212045069Många skulle säga att "svenskar måste bli mer tribalistiska som judarna". Personligen har jag ingen åsikt i frågan.
>>212045108Ja vad som är norm och kultur har och kommer fortsätta att förändras i Sverige ganska radikalt, och inte nödvändigtvis till det bättre. Om den enda invandringen vi tillät var blattar som svennar hade kärleksrelationer med så hade saker sett helt annorlunda ut. Istället för shottaz hade du bara haft massa David Batras som gick runt på gatorna.
>>212045139vi vet. vi har hört
>>212045093>uppvisar ett bör
>>212045093jag ser stor intelligenc i ditt brev
>>212045124>politiker försökte inte övertyga svensken om något de inte tror på och därför lever vi inte i en demokrati
orkar inte med era inlägg
>>212045143>>212045144ja de planterades av zog för att mjuka upp svensken inför idén med mångkultur, men i sig utgör inte den gruppen ett hot mot en stark majoritetskultur som tror på sig själv, men det är inte den invandring som har format sverige vi ville rädda negerbarnen oavsett och svensken har konsekvent röstat för mer mångkultur så nu för man ligga som man bäddat
>>212045108>men i det här fallet så sammanföll regeringens beslut faktiskt med folkviljanHur vet du det? Hela poängen med en folkomröstning i en fråga är att få veta vad folket tycker. I en riktig demokrati hade man haft en obligatorisk och bindande folkomröstning, men det hade vi inte i Sverige eftersom Sverige inte är en riktig demokrati.
>Searching for posts that contain ‘Jag älskar fred och jag älskar alla människor’. 7 results found.
>Iran uppger att antalet avfyrade robotar motsvarade den mängd som USA avfyrade mot landets kärnenergianläggningar, skriver AP.
>Något som ska signalera en önskan om deeskalering av konflikten.
Inget händer, usa kommer inte göra ett piss
fattar verkligen ingenting just nu
utomjordingar i stjärnornas krig:
ithorian
rodian
kel'dor
twi'le
wookiee
trandoshan
mon calamari
zabrak
bith
duros
togruta
>>212045196Nu behöver det ju inte röra sig om personlig otrygghet heller utan kan ju vara en upplevelse av ett otryggare samhälle i stort utan att ens närmiljö är otrygg.
Sedan kan det förstås vara obefogat genom att som du säger media ger mycket utrymme till sådant och att man har en bild som inte riktigt har fog.
>>212045196>Hur vet du det?Opinionsundersökningar. Du underskattar hur mycket svenskar älskar idén om NATO.
>I en riktig demokrati hade man haft en obligatorisk och bindande folkomröstningKanske det. Men då hade det ju inte spelat någon roll vad regeringen hade gjort så länge det inte hölls en folkomröstning.
varför hjälpte inte gud ayatollan?
>>212045196Det finns ett initiativ för direktdemokrati i Sverige.
> Direktdemokraterna < heter partiet.
>>212045175Problemet är att Sverige inte är en demokrati. Vi har bara haft en folkomröstning om invandring och då har svenskarna röstat mot den. Men i Sverige är folkomröstningar inte obligatoriska eller bindande eftersom Sverige inte är en riktig demokrati och all media är kontrollerad av vissa intressen. Sedan har svenskarna fått gruppvåldtäkter, korruption, gängkriminalitet, sprängattentat som tack för att de hjälpt folk, om de nu ens velat hjälpa dom i första början. Många skulle säga att "då har man förbrukat all rätt". Personligen har jag ingen åsikt om det dock.
öhhh, vad i hela blöjan är det som pågår?
>>212045326>*lyfter fram ett av hundra problem med invandringen*>JAHA MEN DET HÄR ANDRA PROBLEMET DÅ?? VARFÖR BRYR DU DIG INTE OM DET?vänsterråttan vet att alla i sverige med fler än två hjärnceller dragit slutsatsen att invandringen inte var dimensionerad efter våra förutsättningar, att den även kom från efterblivna kulturer som man aldrig lyckats assimilera, och att detta har lett till en rad negativa konsekvenser, så det enda han kan göra är att spotta ur sig dessa inövade tankedödande klichéer för att på nåt sätt avleda uppmärksamheten från vad som har varit dålig politik för sverige, han har varken integritet eller moralisk ryggrad
>>212045170jag har inte sagt att vi inte lever i en demokrati men klart partier ska bedriva opinionsbildning (vilket de gör) för att få folk till deras sida och anledningen till att vi är så nato positiva är just det att nato motståndare saknar representanter som kan ge oss en röst
Sverige kommer tyvärr bli som Sydafrika eller forna Jugoslavien. Personligen är jag inte svensk men det är tråkigt att se alla problemen i Sverige. Hoppas att det går att hitta fredliga lösningar på problemen. Jag älskar fred och jag älskar alla människor.
Schweiz är det mest demokratiska landet i världen.
>>212045350Anon du kan inte resonera med vänsterråttor. De är såväl ohederliga som sinnessjuka. Du har att göra med fullkomligt misslyckade och hatiska avundsjuka råttor som mår bra av att se saker förstöras. De vet mycket väl vad blattarna gör, det är bara att de tycker om det. Finns en anledning till att man historiskt dödat bort kommunister
Luktar rejält skunk av obetalda shills som ursäktar politikerna
>>212045306>OpinionsundersökningarMen i sådana fall kan vi väl skippa val då? Och bara ha opinionsundersökningar. Samma opinionsundersökningar som sa att Clinton skulle vinna osv...... Kom igen nu, du vet att det är bs, som sagt: om svenskarna velat gå med i NATO hade man haft en folkomröstning.
>>212045382https://vocaroo.com/idOpjjRk7O0
saft osså popcorn osså världsnyheterna!
>>212045350Okej, jag håller faktiskt med dig om att beslutet borde ha föregåtts av en mer folklig debatt. Men jag tror inte heller att mycket hade ändrat på sig eftersom stödet för NATO-inträde var så starkt.
>>212045361Misstänker att många tycker som dig. Personligen har jag ingen åsikt om det dock.
>>212045479Misstänker att många tycker som dig. Personligen har jag ingen åsikt om det dock.
>>212045401För att förtydliga: detta är ett skämt. Jag vill inte skippa val för opinionsundersökningar. Jag ville bara förklara hur dumt det argumentet var enligt många.
>Juden på Aftonbladet som alltid skriver om hur värdelös Trump är säger nu att han kan bli en hjälte när han bombar Iran och hjälper Israel
Acegnarp
Sverige missade chansen till riktig demokrati likt den i Schweiz. Landet hann inkräktas och splittras. Endast eld renar oss i dagens läge.
Sionisterna Magdalena Andersson, Jimmie Åkesson, och Ulf Kristersson såg till att Sverige gick med i NATO så lilla suedi äntligen kan dö för judarnas skull. Kino.
>>212045573DemonKrati är inget att eftersträva
>>212045444Det stämmer troligtvis och det kan vi tacka puttes damp för
>>212045579Judarna dör för judarnas och Israels skull
De är hjältar! Historiska!
OMG NU HÄNDER DEEETT AAAHHH DET HÄNDER INGENTBURGARCHUDDUSARNA BTFO NU HÄÄNDER DETTTT DET HÄÄÄÄNDEEER
Har ni sett Squid Game? Rekryteraren är ju helt tokig
Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig. Fortsätt våldta mig.
>>212045401>Men i sådana fall kan vi väl skippa val då?Nej det tycker jag låter som en dum idé.
>om svenskarna velat gå med i NATO hade man haft en folkomröstningNej, det hade osannolikt blivit föremål för en folkomröstning hursom. Nu råkade svensken vilja gå med i NATO ändå, det måste du bara acceptera.
>>212045573Sverige är inte en riktig demokrati. Det förstår alla som läser på om Sverige, men många svenskar är hjärntvättade. Demokrati är FOLKSTYRE och det har vi inte mycket av i Sverige. Det finns inga mekanismer för att garantera folkstyre eller hålla politiker till sina vallöften. Politiker säger A men gör B. Alla media är kontrollerad (bland annat genom media bidrag). Folket har väldigt lite makt medan etablissemanget (svenskt näringsliv, media, storsossarna, utländska grupper och makter, och några andra grupper) har makten
>dkn såg aldrig Squid Game, såg aldrig Twin Peaks 2, spelade aldrig Minecraft
nu dör jag
Trump
>NU ÄR DET FREDTAJM!!!
Istället blev det precis fullt ut krig. Som väntat.
tänk på att många av oss som är neurokryddiga kan få grov ångest när ni skriver om kr*g och d*d och andra h*mskheter
>>212045670>Nu råkade svensken vilja gå med i NATO ändå, det måste du bara acceptera.Hur vet du det? Vi hade inte en folkomröstning om det och svenskarna har länge varit väldigt anti-NATO. Majoriteten av partierna sa under valet att de aldrig skulle tillåta att Sverige gick med i NATO etc.
Varför kollar alla sv ho på formel 1 helt plötsligt? Är de verkligen så trendkåta att ta plötsligt får nya intressen för att Chad tittar på det?
>>212045742undrar detta osså ;____________;
>>212045742de är så otroligt våldtagna att man kan göra vad fan man vill dem
>>212045702Exakt. Sverige är inte en demokrati men etablissemanget låtsas som om Sverige är en demokrati eftersom det ger legitimitet till systemet, vilket i sin tur ger skydd för etablissemanget. Väldigt få inser detta, även på högerkanten.
>>212045742kan inte reglerna i F1 :(
Frågan är..... hur kommer detta drabba SV HO?
>>212045742Folket är lätt kontrollerade av media och media säger att nu ska man kolla på f1.
varför gillar ni inte f1?
vroom vroom gå fort
>Det är den största amerikanska basen i Mellanöstern, al Udeid, som har attackerats i Qatar
>Enligt Iransk statlig tv kallar landet den här attacken för ”Segerns välsignelse”.
>Enligt den iranska militären var missilattacken ”förödande och kraftfull”.
Enligt utländska medier
>Al Udeid Air Base was attacked “by short-range and medium-range ballistic missiles originating from Iran,” a US defense official said. No casualties have been reported yet but the destruction is supposed to have been severe and anti-air defenses pushed to their limits as missiles rained from the sky onto the giant base
>>212045757Neeej va söt fågel!
>>212045815Tjejen jag försöker ragga upp men som har en sambo gillar f1 så jag börjar sätta mig in i det
>>212045815min favoritregissör är den homosexuelle kinesen Ang Lee
>>212045739Invasionen av Ukraina ändrade allt, svensken blev skraj och ville ha beskydd av USA.
>>212045823Ogiltig gammal misslyckad pedofiltråd
>>212045841varför raggar du på en tjej som har sambo
>>212045864Giltig! Den här tar vi.
>>212045876Vi har bra kemi ihop och vi har redan hållit på med varandra lite. Är kär i henne.
>terroristupplagan båh
asg