>>212090127 (OP)hade ett nokia 3310 skal som såg ut exakt sådär. var coolast i klassen
Påminnelse om att judar om och om igen i bibeln överger sin gud och syndar genom att tillbe andra gudar och bete sig generellt rent hedonistiskt.
Även moderna judar gör detta genom kabbalah som är polyteistiskt.
>>212090127 (OP)ville ha samma mönster fast på en mössa men fick inte av mamsen för det var wt och mitt liv är kaos pga det
hej jonte som leker andlig gnostiker i tråden, wow är du värsta coola schizot som terry davis eller?
Varför gillar en humanitär folkmord brott mot folkrätt?
har sett fler nakna kvinnor än alla mina förfäder sammanlagt sen tillbaks till när vi var apor
>>212090206Terry var katolik
>>212090208ingen vet vad du babblar om du känns genuint svagbegåvad
Hatar muslimer, men dom är oironiskt den enda av de abrahamitiska religionerna som följer gamla testamentets guds vilja av okritiskt blint troende.
Gång på gång säger Gud till judarna att bara göra som han säger och inte överge honom eller ta saker i sina egna händer, och gång på gång så sviker dom honom.
Muslimerna är de enda helt okiritiskt följer sin guds budord utan att sitta och tänka "varför sa han så?".
>>212090215du har schizofreni och autism, älsklingen
>>212090231Terry var Katolik på samma sätt som hex är katolik.
>>212090286Du begår folkmord nu skriker du också
>>212090263gud är så jävla mäktig och kraftfull. blir alldeles chockad varje gång han visar sin otroliga makt och kraft
>>212090263varför skulle en kristen följa gamla testamentet?
ITS OVER
md5: 264fbd6efa71a9926eeba18bd784c45e
🔍
>>212090241jag vet, begåvade människor våldtar och lägger sig 20.00 prick
>Gud straffar en hel generation judar för att dom går in i det heliga landet innan han säger att dom får göra det
>99% av moderna judar vill självmant göra en judisk stat i palestina och själva uppfylla guds profetia utan hans inblandning
Sjukt folk som aldrig har läst bibeln.
66545
md5: 9147a5eaaa600c0ace32d4f04cf87f5c
🔍
>>212090161ja jäklar vilken religion.
minns ni när gud använde sin makt för att få människor att skriva en kraftfull bok där det står saker som gud vill att vi ska veta
>>212090312Det skulle en kristen inte.
Jag säger bara att om Judar faktiskt följde sin egna tro, så hade dom levt som muslimer lever, och tänkt som muslimer tänker.
Muslimer är den enda okritiska religionen som kretsar runt total ovillkorlig underkastelse till gud.
Nu har dom ju fel och dyrkar satan istället för gud, men det är en annan femma.
nej det tror jag inte shariah tillåter
>>212090351Gamla testamentet skrevs av demiurge
>>212090376bläck eller blyerts?
>>212090355varför är allah satan? vem är gud?
>>212090327det krävs att du är svagbegåvad för att tro att det jag sa var att du måste göra dig skyldig till sexualbrott för att självförverkliga, det är bara en en uppmaning till att vara mer låginhib och visa lite stake, en beskrivning av det faktum att männen i ditt släktled formades av helt andra livsbetingelser och översteg hinder och utförde bedrifter du knappt kan föreställa dig, och det bör kanske mana till eftertanke att din vikingaförfader kunde skära ballen av en munk och skratta åt det medan du inte vågar titta kassörskan i ögonen, men det är inte för att din arvsmassa har förändrats nämnvärt så det där finns inom dig också
anka ler
md5: e062d3a2430261e4a17f1177ca4da580
🔍
>vaddlar in i tråden
>sätter sig i din bil och åker med
>kvackar glatt i nedförsbacke: jag klippte bromsen
>vaddlar iväg
>>212090394Allah är satan för att han förespråkar okristerligt och ondskefullt (då gud är god så är dessa samma) beteende.
Gud är Fadern, sonen, och den helige anden.
gamla testamentet skrevs av kth
>>212090385Grottmålningar men Sandvik ba gogogaga järnmalm
>>212090413varför vill du att jag ska visa min stake? är du bög?
Intressant att då Jesus lärt sig gå på vatten kunde vikingen inget ännu
>Det kan tillkomma kostnader för en konvertering, kontakta Bengt Mosesson för exakt pris.
Asgnarp. Varför kan de inte bara dyrka Gud?
>>212090472>Varför kan de inte bara dyrka Gud?Läs bibeln.
Om dom kunde dyrka gud så hade dom inte varit judar.
gud är kth, uffe och den helige suedi
>>212090429vad förespråkar allah som är okristerligt? är inte treenigheten polyteistisk idoldyrkan?
>>212090472en äkta judisk själ är givmild mot sin församling så det där är för att filtrera bort alla oseriösa
Det är viktigare att inte dyrka fel gud än att dyrka gud.
Därför hamnar goda ateister i himlen.
>>212090413Du tänker ju som en dåre. Du säger att de översteg hinder och utförde bedrifter men exemplet du tar är att skära ballen av en munk och skratta åt det. Att visa stake idag innebär att låta bli att våldta och skära av ballen av folk.
>>212090505Allah förespråkar Muhammed som den perfekta mannen. Muhammed var en egoistisk sadist. Där av förespråkade Allah okristligt beteende.
Detta utan att nämna de saker som Muhammed faktiskt sa var guds ord, så som att gifta sig med barn osv.
Svensk nattvard smakar bajs
>>212090505det är okristerligt att inte dyrka Jesus som Guds son, per definition
>>212090508Bästa argumentet mot atheism är att döda ateister, eller iaf låta dem dö ut. Atheism är parasitär och kan bara överleva inom ett religiöst samhälle eller dess kvarlevor.
>>212090512kräver det mod av dig att inte våldta folk? hur är det modigt? återigen är du svagbegåvad
>>212090571>atheismKthism?
>>212090571ateister förökar sig memetiskt, det finns ingen ateistgen du kan screena för
>>212090532>>212090555varför har en sandgubbe mer rätt än en annan sandgubbe? hur kan du vara säker på att jesus var guds son men att mohammed inte talade med en ängel?
>>212090505>är inte treenigheten polyteistisk idoldyrkan?Debatterbart är det verkligen, men faktum kvarstår att man måste fråga sig "Varför vill gud bly dyrkad? Varför är gud emot polyteism".
Svaret på fråga ett är att gud vill bli dyrkad för att han vet att människor vill dyrka. Och om gud inte är den som dyrkas så kommer vi av vår natur dyrka någon annan, vilket innebär att ondska kommer infiltrera våra liv. Gud har inget emot att man inte dyrkar honom om man fortfarande lever ett liv av godhet och kärlek gentemot ens medmänniskor.
Svaret på fråga två är att gud är emot polyteism för att det splittrar folk till olika religiösa läror och levnadssätt. Se på alla hedningar som separerade sig i olika tempel trotts att dom var samma folk och borde enats under ett tak.
for me its amphetamine an marihuana everyday
and im gonna smash skulls of all invaders here
do u know this feel?
>>212090571Okej, argumentera det argumentet då, för just nu säger du inget som är särskilt logiskt.
Poland
md5: f41c5edbb3b4a0a2e263d3101cca1b12
🔍
>>212090595P1 Jesus är Guds son
P2 en falsk profet säger falska saker om Gud
P3 Muhammed sa att Jesus inte är Guds son
C1 Muhammed var en falsk profet
>>212090595>varför har en sandgubbe mer rätt än en annan sandgubbe?För att Jesus uppenbart för alla förespråkade godhet och kärlek, något som inte muhammed gjorde, vilket är varför deras religion bara kan existera under hotet av ett svärd, medans kristendom kan existera oberoende.
jaha nu ska samma personer som försvarar terrorister, pedofiler, mördare och våldtäktsmän sitta och låtsas vara moraliska religiösa
>>212090626i love mushrooms on that fields
gonnna go berserker
why dont u fight for your cuntry, flooded by arabs and blacks. do u dont care u are being invade? why are u lazy
>>212090642>låtsas vara moraliska religiösaIngen gör det.
Att konstatera att kristendomen förespråkar kärlek och godhet är inte samma som att säga att jag är god och utan fel.
>>212090244Älskar din sjuka morgonandedräkt
>>212090574Det kräver inte mod, men det kräver samförstånd och självbehärskning. Vi lever i helt annorlunda förhållanden än under vikingatiden. Att överleva i en snööken kräver andra begåvningar än att överleva i ett hyperurbant och konsensusorienterat ekosystem.
läser man på lite om islams historia så förstår man att muhammed var som mellanösterns andrew tate med epilepsi
>>212090472>MosessonPåminner förövrigt om Mohamson
>>212090674>Fight>The liberals point to you as an evil person and use you as a reason for opening the boarders even more.Did you think that Breivik saved Norway or something?
>>212090715Varför pratar du danska?
>>212090691Ja, så är det. Fast Andrew Tate har än så länge inte tvingat en familjemedlem att skilja sig från sin fru så att han kunde gifta sig med henne istället.
>>212090619Det är ologiskt att vara logisk.
>>212090688vem sa att du inte behöver kunna kontrollera dina känslor? du måste kunna anpassa dig till samhället i viss mån men den mänskliga biologin och dygderna är i grunden oförändrade
>>212090738Ebba Busch är frånskild fast det är mot kristendomen
>>212090642du förstör sverigebilden
>>212090739Men presentera ditt logiska argument då?
Du förklarar inte på vilket sätt dom är parasitära och bara kan överleva i religiösa samhällen.
>>212090751Ebba Busch är inte kristen.
>>212090738nyfiken på vad mussarnas förklaring till det är, när det kommer till aisha så kåpar de med att hon måste ha fått mens som 9-åring
Disneydags....not like this
Religiösa debatter klockan 4 på natten med daotransan ni mår inte bra
>>212090760Ateister förökar sig inte och har inte krigsvilja. Det är som när myror får för sig att gå runt i cirklar och till slut dö.
>>212090772En bättre fråga är varför Muslimer inte lever mer likt amish, med tanke på att muhammed ska ha varit den perfekta mannen, och är menad att efterföljas.
Varför använder dom massor av överflödig bajsteknologi som inte muhammed använde?
Tror dom att dom är för bra och viktiga för att rida kamel till Mecca, och istället måste ta flygplan?
>>212090795>Ateister förökar sig inteJo det gör dom.
>och har inte krigsviljaFörklara soviet och nordkorea.
>>212090737det är svenska
>>212090425du är inte frisk, warhammer
Äter bajs så demiurge blir konfunderad
köpte en ny tvål som luktar gott
>>212090742Att anpassa sig till samhället idag är att man ska förkasta folk som våldtog och skär av ballen av munkar. Plikten en ung man har idag är annorlunda. Att vara dygdig innebär att man ska forma sig själv så att man kan kunna fullfölja sin plikt. Då ska man ska vara lite töntig och fjollig.
>>212090832Vill lukta på din andedräkt
>>212090808Ateister förökar sig bokstavligt inte. Sekulära länder föder inte tillräckligt med barn. Att vifta lite med kuken är inte krigsvilja dessutom. Sovjet föll och nordkora bryr sig ingen om.
Älskar bögar och blattar. Hoppas vi kör gasen i botten. Woof!
>>212090796det ligger i blodet för en arab att lägga sin inkomst på bilar och klockor även om han bor i en hydda
>>212090871>Ateister förökar sig bokstavligt inteJo, det gör dom. Annars hade inte jag existerat.
>inte tillräckligtLögn driven av ägarklassen för att förslava oss alla.
Det föds tillräckligt med människor.
>>212090832>tvål som luktar gottfinns inte. 0 lukt 0 färg genomskinlig tvål är den enda godtyckliga.
Jag är typ Batman, fast tragisk.
Varför dog ateisterna ut? Det fanns inga papister.
>>212090842först pratar du om att visa stake, nu säger du att det är din plikt och dygd att vara en fjolla, och förkasta är fel ord du behöver inte kancellera någon som levde för 1000 år sen, du är som sagt svagbegåvad
>>212090871>Att vifta lite med kuken är inte krigsvilja dessutom. Sovjet föll och nordkora bryr sig ingen om.Dom invaderade länder, förde krig, och att dom föll var orelaterat till deras krigsvilja.
Du är inte så bra på logiskt tänkande ser jag.
>>212090949*matar dig med färsk makrill*
se så, absorbera omega tre som en duktig grabb
>>212090896Parasiter förökar sig också men bara de har något att parasitera sig på. Sen vet jag inte vad du menar med lögn och förslavning. Det är ett biologiskt faktum att levande saker expanderar och blir fler.
>>212090967Och vilka parasiterar de sig på då, menar du?
Och ja, det är en lögn att det låga födetalet är negativt. Det är bra att vi blir färre.
>Det är ett biologiskt faktum att levande saker expanderar och blir flerNej, det är det verkligen inte. I princip alla artar existerar i balans och de som expanderar gör det i cykler där de senare krymper igen.
>>212090642väldigt få i tråden försvarar hamas favä
>>212090871antingen är det samma miljöfaktor som gör religiösa länder mer fertila, eller så kommer afrikaner fortfarande vara fertila men någonting i blodet gör att de inte blir ateister och då är det så vår framtid kommer se ut
>nordkora bryr sig ingen omnordkorea är ateistiskt och sydkorea är tokreligiöst, sydkoreanerna kommer dö ut först
Hellre tio Hamashemorojder än en jude i rumpan
sjukt att man lärde sig att det är fel att slå folk som skadar och torterar en
>>212091012kommer inte bajsa i sängen. igen
>>212090963Ja, de vifta lite med kuken och förlorade till slut. De slutade existera medans andra med större krigsvilja fortsatte att existera.
>>212091015Religiösa länder -> Fattigare -> Mer fertila
Bara för att icke-religiösa länder är rika och därför inte behöver lika många människor så betyder det inte att dom inte är stabila.
>>212091012när ska du sluta låtsas som att du inte nästan dödade mig när jag var liten?
>>212090992>Och vilka parasiterar de sig på då, menar du?av frukten det religiösa sverige skapade
>Nej, det är det verkligen inte. I princip alla artar existerar i balans och de som expanderar gör det i cykler där de senare krymper igen.de existerar inte i balans, det ser bara ut som det eftersom de båda tävlar om dominans.
>>212091032Dom förlorade inte inom krig, och det är exakt vad vi snackar om när det kommer till dom.
Du påstår att ateister inte är krigsvilliga, och jag påpekar ateister som är det.
Att dessa sedan gick under av andra mematiska anledningar är helt irrelevant.
>>212091032alla imperier rämnar förr eller senare
>>212091055>av frukten det religiösa sverige skapadeFinns ingen sådan.
>de existerar inte i balans, det ser bara ut som det eftersom de båda tävlar om dominans.Det är bokstavligen vad balans är, mongo.
Om du balanserar två vikter på en pinne så slutar inte tyngdkraften att verka på dom bara för det.
>>212091042ja men negrer har också låg IQ och är dåliga på att tänka abstrakt, vilket förhindrar dem från att bli rika
Sjukt att man inte haft kallt vatten sedan korona
ska vakna för kneget om 3 timmar
det är bara afrikaner som förökar sig och afrikaner råkar vara religiösa
>>212091058Att inte orka eller kunna kriga är att förlora inom krig. Att våldta och att bygga familjer är både snopp i fitta, men det ena är mer konstruktivt än det andra. Min poäng är att atheism inte kan reproducera sig självt, vilken sovjet är ett exempel på.
>>212091139Nej det är det inte mongo.
Hej hej nu har jag bajsat
>Kina
>Världens mest folkrika land
>Ateist
>Kan inte föröka sig själv
Asså va?!
Amerikaner säger Ingrid Bögmän
>>212091073>Finns ingen sådan.trams
>Om du balanserar två vikter på en pinne så slutar inte tyngdkraften att verka på dom bara för det.Det är i balans om båda trycks ner. Om ena vikten slutar tryckas ner så kommer den andra vikten att få övertag. För att det ska vara balans så behöver båda sider kämpa.
Spendera sex år på kaboomkneget
>>212091139sovjets fall följer historiska mönster som på inget sätt är exklusiva för sekulära stater
>>212091174>tramsNej det är det inte.
>Det är i balans om båda trycks ner. Om ena vikten slutar tryckas ner så kommer den andra vikten att få övertag. För att det ska vara balans så behöver båda sider kämpa.Ja, och ateism vinner. Kolla bara på hur fler och fler blir ateister varje dag.
>>212091189ja, folk kan bli ateister för att folk inte har varit ateister tidigare. En parasit kan föröka sig om den har något att parasitera sig på.
Nu ska jag gömma en jude på vinden
>>212091188sovjet var ett motexempel på argumentet att ateister inte har krigsvilja
>>212091201den nya religiositeten i ryssland parasiterade på sovjets lik, men deras befolkning fortsätter krympa och fertiliteten är katastrofal
>>212091201Fast som sagt, ateister förökar sig
>Men religiösa förökar sig merHelt irrelevant, så länge ateismen vinner den totala striden genom mematisk förökning så kommer ateismen kunna existera på egna ben med sin låga förökning när alla religiösa slutat existera och inte längre kan avla mer.
Ditt argument för att Ateister inte kan existera är ju trotts allt inte för att ateister inte förökar sig (för det gör dom uppenbarligen) utan för att icke-ateister förökar sig mer (något som bara är relevant tills att alla dessa blivit ateister).
Du förstörde dina föräldrars liv genom att födas som autist och nu låter du dem dö vetandes att deras blodlinje slutar med dig eftersom du inte heller skaffar barn. du är en demon, rätt ut ur bibeln.
>>212091159Det är folkrikt för att de föröka sig innan. Nu så är kina på knappt över 1 barn per kvinna.
>>212091218de hade det men likt alla exempel från historien varade det inte för evigt
>>212091247Ja och hälften går till Uffe
>>212091244jag har syskonbarn
>>212091244det står ingenting om sådana demoner i bibeln
>>212091247Att kina inte förökar sig mycket just nu har inget med ateismen att göra.
Kinas tillväxt var stor även när dom var ateister, och kineser har dessutom aldrig varit särskilt religiösa.
>>212091244inte mitt problem
>>212091247på grund av enbarnspolitiken, på 70-talet hade kina en fertilitet på 6 barn per kvinna
kineser är demoniska no cap
kinamat
md5: a0cf9e3be11a6b4cb495c33f879bf579
🔍
images
md5: cfec4de7a8b185ed875341fde00c5400
🔍
.W laboratorium są chemicy Oni robią biały proszek Już niedługo na granicy Ktoś przewiezie wszystko w torbie Młodzi Szwedzi, głodni Szwedzi Zaczynają już coś bredzić A polska witamina Krąży im po żyłach Ref.: Do Sztokholmu wpływa prom Ćpuny cieszą się z daleka To Polacy wiozą amfę Już pół miasta na nią czeka 2. Raz w tygodniu wpada kurier To normalne jest ryzyko Każda mafia ma to w dupie Gdy kurierzy dla nich giną Takie prawo jest biznesu Ten, kto rządzi jest bezpieczny Reszta może już nie przeżyć Muszą w swoje szczęście wierzyć
https://youtu.be/nFTt44J2eWk
LEGALIZE AMPHETAMINE
är asatroende och har aldrig förökat mig
följer stapedius budord och har inte förökat mig
svenskar är fortfarande religiösa men tillber bara värdegrunden
>>212091229att ryssland är religiöst är ett jagjag
>>212091233Ateister förökar sig inte, om de gör det så är det långt ifrån tillräckligt. Ateismen är inte något som lever av sig självt, det är ett uttryck av parasiter. Att ateismen växer betyder att fler blir parasiter. Parasitismen är möjlig eftersom tidigare människor inte har varit parasiter och skapat något som andra kan parasitera sig på.
>>212091333>04:44:44>333helt sjukt. prisa stappe
>>212091381blir inge jobb om jag skriker nigger till jag tuppar
>>212091421Beror på tidszon
>>212091349har du bilden med alla hans inlägg
>>212091283>>212091299Kineser är historiskt sett konfucianer och daositer. Det var ju ett exempel på ett land som är ateistisk men som fortfarande förökar sig, men de förökar sig inte.
hur blev sverige nakenhetens hemvist
Suedi såg näcken och negern knullade henne
tar assangefinnen någonsin en paus?
>>212091567han har ingen aning vad sickan i frysrummet betyder det är ett som är säkert
>>212091420ryssland är rätt religiöst, religionen överlevde lustigt nog bättre i många forna s.k. ateistiska stater än i det mer toleranta väst
Några bra serier eller filmer som tråden kan rekommendera?
>>212091420>Ateister förökar sig inteJo det gör dom.
>om de gör det så är det långt ifrån tillräckligtJo det är det.
>Ateismen är inte något som lever av sig självtJo det gör det.
>>212091619Tror det är skillnad på säga att man är religiös och att faktiskt vara det. Det är till exempel okristet att gå runt och säga att man är kristen. Kristendomen som handling är mycket starkare i Sverige än i Ryssland anser jag.
>>212091453De förökar sig inte just nu, men det har inget med ateismen att göra.
Daoism och Konfuicm är inte egentliga religioner.
>>212091684jaja vi får se om 100 år hur många ateister som är kvar och hur många religiösa kulter det kommer vara
>>212091707Ja, med tanke på att det blir färre och färre religiösa per år så lär det finns fler ateister.
>Men dom ateisterna var barn till religiösaJa, det stämmer faktiskt, så i det avseendet är dom "parasiter", men dom är bara parasitiska i sin "kamp" mot religiösa. Den dagen då religiösa inte längre existerar i någon större benämning, så kommer ateister fortfarande existera och föröka sig, precis som dom gör nu.
>>212091699Att ateister kommer på dårskap som sedan gör att folk inte förökar sig har väl med ateismen att göra. Asiater har en annan syn på religion än västerlänningar så jag anser att daosim och konfucianism har samma funktion i Kina som Kristendomen hade i Sverige.
>>212091744>ateister kommer på dårskap som sedan gör att folk inte förökarDet gör dom inte.
>>212091452stapedius den vises protokoll
>>212091744>jag anser att daosim och konfucianism har samma funktion i Kina som Kristendomen hade i Sverige.Ja, vilket är bevis på att man kan klara sig som ateist så länge man har andra filosofiska tankesätt.
Om kineser var tillräckligt dumma i huvudet skulle miljarder gilla Uffe men bara tre gillade honom och det är oklart om det är Stockholmsyndrom
>>212091729Om vita får för sig att vithet är något ont och bör sluta existera, kommer vita att fortsätta att finnas? Nej, de kommer bli brunt folk överallt. Dessa självhatande vita föds av vita människor som anser att det inte är fel att vara vit. På samma sätt kommer ateismen dö ut.
>>212091814Tror inte ni fattar detta. Det är hemlig Olof Palme lore de inte berättar i skolan.
>>212091833Fast ateismen anser inte att ateismen är ont och bör sluta existera.
varför försvarar assangefinnen att hamas halshögg bebisar?
>>212091798Fast för asiater så är konucianism och daosim inte några filosofiska tankesätt. Vad kristendom är för oss är vad konucianism och daosim är för dem.
>>212091869https://en.wikipedia.org/wiki/Hamas_baby_beheading_hoax
>>212091658thunderbolt fantasy
s1-2, undertexter: shamisubs
s3, undertexter: deepest blue
s4, undertexter: 7 blasphemous subs
alla finns på nyaa. jag har seedat.
>>212091888Fortfarande inte religion.
>>212091901konucianism och daosim är religioner
Vann suedi i debatten igen
>>212091845ateister anser att det som möjliggör mänskligt liv (religion) är ont och bör sluta existera
>>212091694okej det är en korkad åsikt du precis fick för att du inte vill erkänna när du har fel, förresten är det kristet att terrorisera bögar
>>212091945Religion möjliggör inte mänskligt liv.
Ateister anser inte nödvändigtvis att religion är ont, bara att det inte är sant.
>>212091888vår konfucianism är rädda negerbarnen och stå i kö, kort sagt svenska värderingar
>>212091928>potatis är mat men inte ris
>>212091888kristendomen för svenskar är att döpa och gifta sig i kyrkan, många tror på "nånting", en minoritet av svenskar tror uttryckligen på jesus
>>212091962det är bokstavligen jesus ord att man inte ska be öppet inför andra. att hävda sig god inför andra är inte kristet vilket man menar när man kallar sig själv för kristen
>>212091992Inte vad som sas.
>>212091975det är som att säga att språk inte möjliggör mänskligt liv. är svenska inte sant?
>>212092017många kristna är dåliga kristna, eller inte suedi mellanmjökkrsten om du så vill, med din logik är USA inte kristet eftersom man i deras kultur visar det så öppet
>>212092016Kristendomen en humanitär stormakt
>>212092029Nej det är det inte som att säga.
>>212092016sverige är men än 60 år gammalt, kristendomen hade en helt annan vikt och betydelse i sverige innan. Att vara kristen var på samma nivå som att lära sig läsa och skriva.
ateistcucken vann debatten
Skulle vara bra att folkmörda svenskar. De gör mer dåligt per capita än negern som sover hela dagen.
assangefinnen är sjuk i huvudet som försvarar att hamas våldtog bebisar
diskussionspedofilen sambögar för fullt
>>212092038vad är en dålig kristen? USA är judiskt
>>212092110Är du så dum i huvudet du hittat på massa strunt nu
>>212092086inte ens kyrkopolitiker kan namnge de fyra evangelierna, sverige är inte det bästa exemplet på ett religiöst land du kunde ge och att vi skulle vara mer kristna än USA är bara cepeskadat
På KTH läser de tecknad barnbibel
>>212092119utgår ifrån din definition att man skyltar med sin kristendom, vilket är djupt rotat i den amerikanska kulturen, ett kristet land
>>212092124fast vad innebär det att vara kristen? är man kristen om man säger att man är kristen eller om man beter sig kristet? Sverige är på många sätt med bland annat sina moralpaniker ett kristet land.
om du säger neger får negern slå dig, säger staten.
om neger springer mot dig med kniv får du inte spreja negern i ögonen, säger staten.
>>212092167Om du säger suedi sitter han ner och lyssnar
>>212092162exakt det jag skrev med vår rädda negerbarnen värdegrund, folk är religiösa i den bemärkelsen i länder med mer eller mindre utbredd ateism, olika nivåer av fertilitet, vår kultur är definitivt formad av lutheranismen, men hur är vi då kristna men inte ryssarna, som i mycket högre utsträckning tror på jesus och går i kyrkan?
>de här ateisterna är faktiskt religiösa så det räknas inte
>nej de här religiösa är faktiskt ateister så det räknas inte heller
mongomats
>>212092145Det är inte kristet att man skyltar med det, men det betyder inte att amerikaner inte är i stor del kristna. Finns dessutom många denominationer där.
>>212092209är sverige mer kristet än USA för att vi håller käften om vad vi tror på?
>>212092269Ja, sverige är mer kristet än USA. USA är väldigt okristet.
>>212092188Sverige är likt experimentet med de fem aporna och stegen.
>fem apor inlåsta men en stege i mitten>om en apa klättrar stegen så straffas alla apor>när en apa försöker gå upp för stegen så attackerar de andra aporna den apan>aporna bytts ut en efter en men man försätter att attackera apor som försöker klättra stegen utan att veta varförSverige var djupt religiöst innan och beteenden lever kvar. Även om Sverige inte anser sig själva vara kristna så lever de kristna beteenden fortfarande kvar. I sina beteenden så är svenskar mer kristna än ryssar.
>>212092269Du lägger fram det som att exemplet att det är okristet att kalla sig för kristen är avgörande för hur kristet ett land är. Den kristna egenskapen att man inte stoltserar sig är vanligare i Sverige än i USA skulle jag anse, men behöver inte betyda att Sverige är mer kristet än USA pga det.
>>212092341>är avgörandeNej det påstår han inte.
>>212092349>är sverige mer kristet än usa FÖR att vi håller käften om vad vi tror på?>med din logik är USA inte kristet eftersom man i deras kultur visar det så öppetdet är ju tydligt att han lägger det som något avgörande för hur kristen man är. Kan man inte svenska om man särskriver?
>>212092414USA är inte kristet av många anledningar.
>>212092121varför försvarar du halshuggningsvåldtäkt av bebisar? får du stånd då? du är sjuk...
>köpte drake på blocket
>den tror att den är en tupp
>kvackar varje morgon kl 5
>>212092414det var när ryssland togs upp som exempel på ett religiöst land som du påstod att vi är mer kristna i vårt handlande här, trots att betydligt färre är troende kristna, antytt att om det är mindre kristet enligt en sån norm kan det inte kallas religiöst, därför är USA ett bra motexempel för att visa att du är efterbliven
>>212092414>det är ju tydligt att han lägger det som något avgörande för hur kristen man ärnej, det var argumentet som fördes här
>>212091694>det är skillnad på säga att man är religiös och att faktiskt vara det
Bang bang baknna suedi gå på jobb
luktar neger i denna tråd
ni är sjuka svin & det är okej
Önskar att jag hade en sådan här så jag slapp duscha.
>>212093349tar typ 3 minuter att duscha dock
>>212093425Nej det gör det inte, och det är fortfarande jobbigt.
Önskar att jag kunde vara lika attraherad till 3D män som jag är till 2D män.
är inte attraherad till män, bara fempojkar, twinks, sissies, cds, trannies och futa
>>212093425föreställ aromen
gay
md5: 7a4de62b0e4f93612c397a7f05b1dafc
🔍
>>212093681ta en minut och fundera på hur du blev så pervers.
>>212093857Nice cover, bro.
>>212093744blev avsugen av min kusin
Varför heter det Negerländerna men inte Suediländerna? Varför heter det Hamsterdamm men inte Bajsholm?
om jag hade ett tjockt skägg hade jag kunna dölja mina fula akne ärr
>>212094083>akneärrtornvingchadden
>>212093349önskar jag hade en sån här duschsetup så jag kunde duscha i 45+ minuter på kvällen och bara njuta
har en liten incelkabin istället
>>212094083Tjejer älskar Akne ärr.
>>212092290>I sina beteenden så är svenskar mer kristna än ryssarnej, ryssar är ortodoxa inte lutheraner
>>212090161>>212090335varför valde gud att göra det illojala och oärliga folket till sitt folk?
>>212094554För att det är den ultimata prövning för att se om mänskligheten i helhet förtjänar frälsning.
Andra folkslag är inte illojala och oärliga, så dom frälsas ensamma utan att garantera frälsning åt alla andra människor.
väggen är mer brutal mot blatterinor än mot svho
>>212092290Typiskt kristet beteende
>svho ligger runt varje helg>konstant ljuga och vara falsk>kräva swish för bensinen>bbs>aborter>spamma matgeekTror inte det el sueco
>>212094776Öh är detta en man eller kvinna?
>>212094817Hatar när svho ljuger, knullar runt och spammar matgeek
>>212094840Du vet att MGP är en kvinna?
>>212094849En kvinna (kvinna) eller en kvinna (man) eller en man (kvinna)?
Ja jäsiken vilken "animal rescue".
>>212094817Påminner om ryssar.
finns inget tråkigare än snack om religion
>>212095230om du inte tror på judiska sagor kommer du åka rakt ner i helvetet
>>212095260Vänern är nästan lika stor DOCK
>>212090425detta var min bil
>>212095338Mm socker byggde denna söta kropp ^^
Du har ett gäng män
inlåsta i EN tråd
Alla blir hårda
Alla blir kåta
Alla har sexuella begär
Så vad ska de göra?? De låter dem inte ha en kvinna!
Norrlandus
>v-vi har sjöar i norrland
Vänern är Sveriges största sjö
>v-vi har älvar i norrland
Göta älv är Sveriges längsta och största älv
>m-men... vi har... le skog!
Industriskog bestående av tallar på nästan sterila sandhedar
Förlåt till globalisterna
Förlåt till islamisterna
Förlåt till mördarna
Förlåt till pedofilerna
Förlåt till rånarna
Förlåt till förrädarna
Förlåt till haveristerna
Förlåt till bögarna
Förlåt till blattarna
Förlåt till sexualförbrytarna
Förlåt till feministerna
634
md5: 14421faee324b0f17e3a9cdace9af063
🔍
>>212095636I will apply the Beowulf's rule. Enough of it??
>>212095782Anon har aldrig hört talas om "rage bait".
>>212095006varför i helvete berättar man för tullen att man knarkar
>>212095782ägget kunde ha fått lite mer stekyta men hade ätit
>>212095886mums gott med bajs sa svenne
Nu har Stockholms stad förlorat sin sista fiskhandlare i Hötorgshallen. Så går det när man tar ut höga hyror, men inte lever upp till sina egna grundläggande skyldigheter. Staden framstår som rena slumvärden när man talar med handlarna. Förbaskat trist!
>>212095782Too much oil, is that grocery bought pancake? Too much salt, a pinch is enough
>Efter att familjen flyttat till Sverige ändrade fadern familjenamnet Mohammed till det mer svenskklingande Mohamsson.
>>212095989loveling you have autism bite your bluy
Tänker på suedifierade blattar som åker på semester till hemlandet men har glömt bort hur man skriker och dampar.
betalar israel svenska politiker
snapshot
md5: b3ed520f0544351ef5dbbb463e806c32
🔍
Liberalerna borde döpa om sig till Ökenfrökena.
>>212096076Put her to the ground. Chill out!
hur pratar man med varelsen som vaktar datorn medan man hämtar vatten? ser den i ögonvrån när jag kliver tillbaka in i rummet, men den försvinner innan jag kan vrida huvudet. jag kan känna dens blick på mig när jag ligger ner i mörkret. den verkar kortare än mig, så jag är inte särskilt rädd, men jag skulle gärna tala med den. varför ska just min dator vaktas? jag har aldrig sett den använda datorn. det hela känns poänglöst. om jag visste om dens riktiga mål hade jag nog kunnat vara till hjälp att fullborda det, men jag har ingen aning. ingenting om den är märkvärdigt, ingen utstyrsel, inga rörelser, inga ledtrådar till var den kom ifrån eller vad den vill. den vaktar min dator när jag hämtar vatten och försvinner när jag vrider huvudet. den gör inget ljud och har inte försökt kommunicera. ibland undrar jag om den lämnar någonting i min dator åt mig, men jag har aldrig hittat nya filer. när den vaktar datorn verkar den inte ens titta på datorn, den står i sidledes i närhetern av chassit och tittar mot dörren där jag kliver in. ansiktet upplevs ibland annorlunda i ögonvrån men jag hinner aldrig tyda, för dumt nog vrider jag alltid nacken av ren instinkt för att kunna se bättre och då är den alltid borta. ibland undrar jag om ansiktet ska förmedla något som jag missar. jag är inte så smart och kan knappt mitt eget modersmål. jag hoppas jag inte frustrerar den genom att misslyckas förstå och önskar den god lycka i vad den försöker åstadkomma.
>>212096096fuck you. You play, king.
>>212096076>byter namn från Mohammed till Mohamsson efter blattevandringenNu är hon en riktig svensk.
>>212096076jäklar vad ful precis som robeana och alla andra blattehoror rasblandus båh
>>212096184så här såg alla svenskar ut innan palme tog makten
>>212096249Nu ser alla sexiga ut istället
Önskar att Robert Aschberg gjorde en ny säsong av trolljägarna och tog fast chudde. Skulle va kino. Först en gråtande svho och sen visar de när de tar fast chudde klädd i luvtröja och mjukisbyxor utanför gymmet
sitter och skrapar mina flagnande finnar