>>212137729 (OP)almost as retarded as that norge cheese slicer
våt fjortisfitta mycket smakligt
trodde ni gycklade när ni sa jimmie var en judelakej men ni hade rätt om allt som vanligt
Sionistdemokraterna begår folkmord på svenskar för att skydda Israel
>>212137776Tråden har fel väldigt ofta om många saker.
>>212137777Borde begå folkmord på araber istället favä
>>212137785Många från kth här
>>212137777Nej det är svenska intressen som styr våran politik
>>212137771Hur fan får man tag på just laglig feta?
varför e man så go i göteborg?
Våt saftig bögröv smakar jordgubbstårta
Snart sol och bad semester
>>212137814Sälj cigg till högstadiebrudar
>>212137856>dkn ingen koslek fv
>>212137676>Undervisning, diskussion och samtal ska inte hämmasDe nämner explicit inte "forskning". Man kan alltså fråga sig: är det numera i praktiken olagligt att genomföra forskning om folkmord X om forskaren kommer fram till att mindre folk än vad man trott dött i folkmord X? Är det att förringa folkmordet?
Ok vi har lite skydd för diskussion i förarbeterna, men vart exakt går gränsen för "saklig och vederhäftig diskussion"?
>För straffbarhet krävs att det är helt klart att uttalandet överskrider gränsen för en saklig och vederhäftig diskussion.Och detta är straffrätt så enligt legalitetsprincipen spelar förarbeterna inte så stor roll. Dessa förarbeterna gynnar förvisso den enskilda så de spelar väl en relativt stor roll för att vara straffrätt men ändå... I lagtexten finns inte detta. Så du måste hoppas att domaren lägger vikt vid dessa förarbeterna!
>>212137798PING @SÄPO, GÄRNINGSPERSON LOKALISERAD!
"Detsamma gäller om en gärningsperson skickar ett nedsättande meddelande om exempelvis muslimer till ett stort antal personer på internet."
33 bast när han blev avrättad av uffes barn
>>212137856Måste lukta på din kropp
>>212137785Då hade det varit lätt för dig att rätta trådens fel och vinna debatten, men du kan inte göra det för ditt påstående är fel.
>>212137856Vill slicka ditt jordgubbshål
ja jäsiken vilken yttrande fri het
>>212137979Varför vill du svälta barn?
Är du en riktig neger eller en slyn röv neger?
>>212137883Tatsu är riktigt sexig
image0
md5: 6a85ddddf9e81f214c44a105e3618447
🔍
lev din myt i japan
>>212137974https://desuarchive.org/_/search/text/jag%20vann%20debatten/
har du varit i trådenn?
>Ett exempel på ett straffbart uttalande är att påstå att Förintelsen är en lögn och att det finns en judisk världskonspiration. Ett sådant uttalande måste anses vara ägnat att uttrycka missaktning för den judiska folkgruppen. Ett annat exempel på ett straffbart uttalande är att påstå att exempelvis folkmordet i Srebrenica inte var ett folkmord och att händelsen är en lögn påhittad av bosniaker. Vid bedömningen kan även gester, symboler eller sammanhanget i övrigt beaktas, t.ex. kan hänsyn tas till tidpunkt och plats. Att säga något på en synagogas trappa under sabbaten kan ha en annan innebörd än att uttala samma sak vid en annan tid och plats. Som utgångspunkt krävs att de omständigheter som medför att gärningen är ägnad att t.ex. uttrycka missaktning för en folkgrupp också har någon koppling till det brott som förnekas, ursäktas eller uppenbart förringas. Ett exempel är att påstå att det inte har inträffat ett folkmord i Rwanda och att i samband med det fälla nedvärderande yttranden om tutsier. Det är då fråga om ett förnekande av folkmordet som sker på ett sådant sätt att det är ägnat att uttrycka missaktning för den folkgrupp som utsattes för folkmordet.
Från Prop. 2023/24:93 sida 41-42.
https://data.riksdagen.se/dokument/HB0393#page_41
Sju nya Brus Spring Sten album kommer åh
>>212138017Din feta bögröv är sexig
>>212137777Vilket parti pratar du om? Socialdemokraterna, Sverigedemokraterna eller Kristdemokraterna?
När ska polisen haffa Ebba?
>>212138060Har du inte hört sången?
>>212138068Sossarna, Tidöpartierna osv borde förbjudas
>>212138050>Motverkande av förnekelse och förvanskning av Förintelsen handlar även om att bevara de demokratiska institutionerna och de värden som den svenska grundlagen vilar på, såsom frihet och värdighet. Avslutningsvis innebär denna ändring även ett förtydligande av bestämmelsen i förhållande till rasismrambeslutet.https://data.riksdagen.se/dokument/HB0393#page_48
folkmordet på svenskar får förnekas
>>212138050>Ett exempel på ett straffbart uttalande är att påstå att Förintelsen är en lögn och att det finns en judisk världskonspiration.Kört för många brevare nu
Om soc nu har sådana problem med underbemanning, varför betalar dom inte bara ut bidrag för två månader åt gången istället för att ha möten varje månad?
Förintelsen skedde ju så varför sa du att den inte skedde är du cp
Ska härned, och i all framtid, låtsas som att jag aldrig hört talas om ett enda folkmord, förutom det pågående mot svenskar, och dessutom är mitt minne rätt dåligt så även om jag informeras fastnar det inte.
varför får jag stånd när hunden pruttar?
Nytt kriterium för att få gymnasiebehörighet:
Du måste ha fått A i förintelseklassen.
>>212137749brazil doesnt have any inventions
only a buncha low IQ favela niggers shooting eachother
>>212137749>almost as retarded as that norge cheese slicerIt's really practical. I use it daily. I could not imagine living without it.
>>212138258för varje gång du ser en storbystad animekvinna läser du också ett brev om fisar/bajs/lukter så nu är du tränad som pavlovs hund att associera fis/bajs/lukter med upphetsande intryck.
>>212138315>brazil doesnt have any inventionshttps://sv.wikipedia.org/wiki/Brasiliansk_jiu-jitsu
>>212138229>låtsas som att jag aldrig hört talas om ett enda folkmordFråga är om detta är att "förringa" folkmord? Om en domstol kan visa att du gör det med uppsåt så kanske du kan dömas. Du måste kanske ha ett läkarintyg på att du har dåligt minne?
>Ett exempel på ett straffbart uttalande är att påstå att Förintelsen är en lögn och att det finns en judisk världskonspiration.
>>212138391>en sämre variant av judojaha
>>212138286alla svenska skolbarn besöker redan förintelsemuseeum och förintelseopera och ser schindlers list och pianisten.
>>212138444Abdi får dispens.
>>212138229>>212138414https://www.youtube.com/shorts/OWZy_VEtOrw
>>212138444Gjorde inget sånt asg.
>>212138463Den som skapade det klippet skulle kunna dömas för HMF om han bodde i Sverige.
>>212138508Tur att hon bor i England då
>>212138286Vad hände med gamla goda MVG
>>212138537Ännu värre för den personen i sådana fall. De har minst lika stränga lagar som i Sverige.
>>212138547>Vad hände med gamla goda MVG
Ha ha, har du vaknat nu Anon, vilken sömntuta du är. Va? Sverigetråden? Matgeek? Vad pratar du om, du måste ha drömt.
Kom igen och hoppa upp nu, du lovade att vi skulle ner till bäcken och fånga grodor, farmor har gjort risbollar som matsäck.
Och glöm inte att ta med dig badbyxorna.
blir polisen sur om man ringer in till dem för varannat brev från svenska flaggor på kanalen, 24/7, med spoofade nummer? det är ju viktiga lagbrott som ska rapporteras.
Vad är det största chudfailsen i modern tid?
Tycker vi gör en lista
1) Andrew Wilson påstår att män ska skydda kvinnor i en debatt men misslyckas med att öppna en burk för hans händer är för svaga
2) Amerikansk familj flyr till Ryssland för att komma undan woke. Fadern blir intvingad i armen och mamman blir alkoholist.
3) AFS hyr valvaka på en persiska restaurang och blir utkastade i sista sekunden.
4) Sargon of Akkad ställer upp i brittiska valet och kraschar hela partiet när hans snack om "det beror på barnet" tas upp.
Jag köpte sådana här ägghållare så jag kan ta äggen med till jobbet
>>212138631>Amerikansk familj flyr till Ryssland för att komma undan woke. Fadern blir intvingad i armen och mamman blir alkoholist.Kino Påminner om finska kommunister som flyttade till gamla goda USSR och blev gulagworkers
>>212138561>>212138584Din röv är till för att mjölka män
>>212138631>4) Sargon of Akkad ställer upp i brittiska valet och kraschar hela partiet när hans snack om "det beror på barnet" tas upp.Satt på /cow/ när det hände och det var flera anons där som fixade ihop alla klipp och skickade till brittiska journalister
>>212138584du älskar att tortera mig
>>212138654Det var stora ägg.
>I 2 kap. regeringsformen (RF) finns bestämmelser om de grundläggande fri- och rättigheterna, bl.a. yttrandefriheten. Enligt 21 § får begränsningar av bl.a. yttrandefriheten göras endast för att tillgodose ändamål som är godtagbara i ett demokratiskt samhälle. Begränsningen får aldrig gå utöver vad som är nödvändigt med hänsyn till de ändamål som har föranlett den och inte heller sträcka sig så långt att den utgör ett hot mot den fria åsiktsbildningen såsom en av folkstyrelsens grundvalar. I 23 § anges därutöver att yttrandefriheten får begränsas med hänsyn till rikets säkerhet, folkförsörjningen, allmän ordning och säkerhet, enskildas anseende, privatlivets helgd eller förebyggandet och beivrandet av brott. I övrigt får begränsningar av yttrandefriheten göras endast om särskilt viktiga skäl föranleder det. Vid bedömningen av vilka begränsningar som får göras ska särskilt beaktas vikten av vidaste möjliga yttrandefrihet i politiska, religiösa, fackliga, vetenskapliga och kulturella angelägenheter.
Detta är inte rättssäkert. Med andra ord säger man mer eller mindre
>yttrandefriheten är viktig men den får begränsas om ändamålet för begränsningen är godtagbart i ett demokratiskt samhälle
Vad innebär "godtagbart i ett demokratiskt samhälle"? Svaret är att det innebär vad politikerna vill att det ska innebära.
CHUDFAIL LISTAN 1.0, fri att modifieras.
1) Andrew Wilson påstår att män ska skydda kvinnor i en debatt men misslyckas med att öppna en burk för hans händer är för svaga
2) Amerikansk familj flyr till Ryssland för att komma undan woke. Fadern blir intvingad i armen och mamman blir alkoholist.
3) AFS hyr valvaka på en persiska restaurang och blir utkastade i sista sekunden.
4) Sargon of Akkad ställer upp i brittiska valet och kraschar hela partiet när hans snack om "det beror på barnet" tas upp.
5) Högerbrevare brevar fysik i tråden och säger till vänsteranon att gå till gymmet mer. Högerbrevarens fysikbild var från bögporr.
>>212138561>>212138584Du stinker i munnen bögblobben
c
md5: 3afece29b5b766d3272fa2d4f52d2f1f
🔍
Du vaknar upp i samma kropp som när du spelade Skyrim för första gången, du har kvar alla minnen, vad är det första du gör?
Skyrim kom ut 2011 förresten.
>>212138789>1) Andrew Wilson påstår att män ska skydda kvinnor i en debatt men misslyckas med att öppna en burk för hans händer är för svagaEtt fail, men helt icke-relaterat till det första du skriver.
>2) Amerikansk familj flyr till Ryssland för att komma undan woke. Fadern blir intvingad i armen och mamman blir alkoholist.So can it go, men hon var sannolikt alkoholist innan.
>3) AFS hyr valvaka på en persiska restaurang och blir utkastade i sista sekunden.Bara än mer anledning att rösta på AFS
>4) Sargon of Akkad ställer upp i brittiska valet och kraschar hela partiet när hans snack om "det beror på barnet" tas upp.>5) Högerbrevare brevar fysik i tråden och säger till vänsteranon att gå till gymmet mer. Högerbrevarens fysikbild var från bögporr.Har inget att säga om dessa.
>>212138789Du stinker skit i munnen bögblobben
såg flera svenska kvinnor med sina svartskallepojkvänner på stan
>>212138561Du har hittat söta nya bilder som du vill dela med tråden ;_;
>>212138840>So can it go, men hon var sannolikt alkoholist innanMan märker på din brevstil att din mamma var alkoholist
>>212138889brast någon ut i dans?
CHUDFEJLLISTAN 1.1, fri att modifieras.
5) Högerbrevare brevar fysik i tråden och säger till vänsteranon att gå till gymmet mer. Högerbrevarens fysikbild var från bögporr.
6) Vuxen man lägger upp en youtubevideo där han gråter och skriker över att man kan välja pronomen i datorspel.
7) Varje månad misslyckas Samnytt med att samla in sitt insamlingsmål och har gjort så ett tag nu.
beställde nyss 3 pizzor ifrån foodora
en nu när jag är hungrig, en imorgon när jag vaknar och en inatt när jag småäter
>>212138905Min mamma har aldrig druckit. Hon är gammal NGO'are.
>>212138924nej men en var klädd i bokstavliga mjukisbyxor
>Kvinnor är inte lojala
Det är vad många säger i Sverige.
>>212138928Libbe... Du vet att du kommer äta upp alla tre nu.
>>212138967Syntes kuken genom mjukisarna?
Har lexbase fått lägga ner nu? Tidigare domar man köpt går inte att se längre. Borde dom inte återbetala pengar då?
dricker rosa hallonöl osså äter after eight glass ^^
Kan någon rita om så att det är hex?
>>212128723
https://youtu.be/-WLMXdlwNSM
>halva videon tas bort med sponsorblock
asg
>>212139045Vad är poängen med taktält? Man får väl inte köra ut bilen i skogen hursomhelst, och att sova vid vägen i ett taktält känns lite tråkigt.
Sjukt att alla inte är välkomna
>>212139036Hex, ljuset i mitt liv, elden i mina ländar. Min synd, min själ. HE-EEX-SA: tungspetsen tar en resa på tre steg ner i gommen för att vid tre knacka på tänderna. He. EEX. ÄÄÄÄÄÄÄÄ. Hon var Hå, vanliga Hoe, på morgonen, stående fyra fot tio i en strumpa. Hon var hekkin... SS i uniform. Hon var Hexypexysexy i skolan. Hon var Häxan på den prickade linjen. Men i mina armar var hon alltid Hex. Hade hon en föregångare? Det hade hon, det hade hon verkligen. Faktum är att det kanske inte hade funnits någon Hex alls om jag inte en sommar hade älskat ett första flickebarn. I ett furstendöme vid havet. Åh, när då? Ungefär lika många år innan Hex föddes som min ålder var den sommaren. Man kan alltid räkna med att en mördare har en tjusig prosastil. Mina damer och herrar i juryn, bevisföremål nummer ett är vad seraferna, de felinformerade, enkla, ädla seraferna, avundades. Titta på den här törnhärvan.
>>212139270Sjukt hur du har sparat en pedofilbild.
>>212138828Går med i kompanjonerna
>>212138967inget fel med det
>>212139296Plåcka den ur sveatjådarkivet :3
>>212138828Förtydliga, vaknar jag upp i skyrim? Vaknar jag up i spelversionen eller en mer realistisk variant där man kan göra vad man vill och folket är riktiga?
“Hacerse el sueco” eller “Att göra sig svensk” är ett spanskt uttryck som betyder att någon spelar dum. Det vill Sveriges ambassad i Spanien ändra på och vädjar nu till spanska folket.
Det är i ett inlägg på sociala medier som den svenske ambassadören i Spanien, Per-Arne Hjernbom, vädjar till spanjorerna om att uttrycket bör ändra innebörd.
Enligt Hjernbom är det en ära att uttrycket står med i en spanska motsvarigheten till Svenska akademiens ordlista men anser att dess innebörd inte återger vad svenskar står för.
Uttrycket menar han borde betyda något som är mer “svenskt”, som en person som bryr sig om och tar hand om planeten eller åker kollektivt alternativt återvinner.
I själva verket handlar inlägget om en kampanj som syftar till att väcka intresse för Sveriges arbete på området innovation och hållbarhet, något företag som Volvo, Ikea och ABB är involverade i.
>>212139296varför svarar du på en pedofil?
hur mycket hänger ni i tråden? jag kör en 20 minuter om dagen nuförtiden
Bara en slump eller har Hess köpt samma pyjamas jag har
>>212139466Har tråden uppe på skärmen längst till vänster men kollar inte så ofta längre, missar ofta 2-3 trådar innan jag märker något.
Bara samma jävla tjafs, bögar och gnäll här nu för tiden. Samma sak, dag in och dag ut.
>>212139405Nej du transporteras in i kroppen du hade när du först spelade skyrim, när det än var, alltså bakåt i tiden.
>>212139466Jobbar som webbutvecklare. Brukar ha tråden på en skärm medan jag jobbar. Har tre skärmar på datorn.
https://www.youtube.com/watch?v=27KzVvhufVg
>>212139541Har min sekreterare breva i tråden nu och då
>>212139465Varför svarar du på en pedofil?
>>21213946624/7.
Varför gav vänstern upp på det enda de hade, alltså folkrörelsen?
vad är poängen med mjukisbyxor?
>>212139576el sueco rörelsen
>>212139537Jaha! Du menar att jag är den yngre jag?
Ja du... Jag hade väl försökt grooma någon emotjej (jag var 15 2011).
>>212139576för att det är rasism att bry sig om det svenska folket, eller något
>>212139564farsan är pensionerad och tittar hela dygnen på henrik jönsson och är numera libertarian, rasist och hatar sossarna
röstar på partiet som skaffar fru till mig
>>212139677Förstår han inte ironin?
Om Henrik Jönsson och hans ideologi fick som han ville så hade farsan din inte varit pensionerad, han hade slavat ihjäl sig på fabriksgolvet.
>>212139677Min farsa är pensionär med, sitter antingen i sitt garage och dricker bärs och pillar med sin jänkare eller så sitter han på uteplatsen och grillar med sin lilla tv som alltid är på någon sportkanal.
>>212139698>JavaScriptPysen kan inte svenska hur kan en sådan blatte rädda folket?
>>212139698Vi behöver folk som sitter hemma och jobbar med sin start-up. Vi behöver start-up bidrag.
minns ni när bert lobbade emot piratbyrån
Arbetslös på Aldrig haft jobb? Nej, jag är Bördemaxxare på Sverige AB
>>212139698JavaScript kan inte rädda Rosengård, men TypeScript kanske kan göra det. Type safety är så viktigt för developer productivity.
>>212139831Nej det gör jag inte. Jag föddes 2006
Börjar jobba när alla invandrare skickas bort
>>212139842Många skulle säga: basé av dig.
>>212139710ta dina piller
>vill ni ha demokrati så måste ni fan betala för det
Kung Bert
>>212139842Många skulle säga: Fuck you nigger.
>>212137856Hörde från Evangeline att Trucker-Tommy slängt ut dig och att du ska slagga på soffan i hennes soc-etta ute i förorten i Göteborg till sommaren :3 vågar man tro att mer än en välhängd afrikansk granne kommer göra hembesök? >~<
vågar inte stoppa in kuken i en tjej för att fittan är för nära rövhålet
>>212139750det här är min politiska ideologi
hur har han så mycket makt
i min släkt bär vi på en stolt tradition av att missbruka alkohol och misshandla våra barn
Andrew Tate har rätt om kvinnor
Med tanke på hur många vita tjejer runt om i världen gillar att knulla med svarta män, finns det då en chans att minst 1 svart penis konstant är i en vit fitta dygnet runt, året runt?
>>212140024blev han inte ertappad av SVT med att redigera om intervjuer till den grad att det blev lika med att ljuga för sina tittare?
Stapedius har rätt om kvinnor
sjukt hur en stad som har lika många invånare som sverige snart kommer ha en muslim som borgmästare
>>212140077Finns iaf en hundra procentig chans att så är fallet när det kommer till pojkfitta och tråd-avsladdens tjejkvällar med Natsuki, Evangeline, Laca, Flampnallen, Västis, Uppsalaanon och Mongobögen som tittar på när man skjuter tjack och poppar poppers tillsammans med ett halvt basketlag av importerad negerkuk i evves soc-etta ute i förorten
>>212140120jo men han säger det hans tittare vill höra så de bryr sig inte om det är fejk
>>212140156>vad är London
>>212137814Knark tjejer älskar knarkbajs.
>>212140111>>212140184Ignora test brevet. Om detta brev syns har jag söndra 4chan.
>>212140214>Om detta brev syns har jag söndra 4chan.
>>212140195s*nniter är inte riktiga muslimer
>>212140255Kbry om niggerlagar säpofolkmördaren hittat på
>>212140268olaglig bild i sverige
fittan växer ihop med rövhålet
Rätt stört att den klassiska trådbrevaren Evangelina är:
>36 år gammal
>pluggar fortfarande sin pol-kand på GU
>går på bidrag
>pundar dagligen
>försörjer sitt drogberoende genom att klä upp sig i tjejkläder och horar åt män i 70-årsåldern
>blev utslängd av sina föräldrar när han var 17 då de kom på honom med att böghora åt en neger
>har enligt egen utsago tagit över 1000 kukar
>groomade i åratal autistiska mongon i tråden till att bli trans
>är själv inte trans utan ”drag”
Och den här personen debatterade politik i tråden?
>>212140120Nej lol. SVT är ju också en sosse-propaganda kanal så du borde sluta titta på den.
>>212140297varför är du mot folkmord?
pasta osså parmesan osså svampsås med kycklingfilé ^^
>>212140268om det här stämmer varför fanns det inga judar inom centralkommitten?
>>212139985Röven är extremt tight och sexigt att sexa med
>>212140381Blir det sås på sperma från daddy eller?
>>212140381osså bajskorv osså spya osså pozzad sperma osså nekros osså maggots
>>212140409Vill slicka rent din finniga bögröv
7
md5: 2f385caec5498d17ee12fde8abe4e2a8
🔍
>V90
>>212140358även om svt är en propaganda-kanal så hindrade det inte dem från att blåsa byxorna av henrik-jönsson
https://www.svtplay.se/video/jVwPYM4/30-minuter/henrik-jonsson
Är HTMX-anon i tråden? Jag har en app-idé. Vill du starta ett företag med mig?
>>212140362Du hatar katter
försöker lära mig franska
>>212140459Nya bilar har ingen själ. Ser vidriga ut.
saknar chudfinnen
saknar toongeek
saknar krig
>>212140573nå, kan du förklara varför du är mot folkmord?
>>212140576Strindbergpedofileubermenischdiskmaskinbögen :)
vill inte vara i samma tråd som en schizofren alzheimers finne
>>212140645Tråkigt med katters lidande
>>212140671Tråkigt med ditt lidande men du måste se dig själv i spegeln
levlar upp till autism nivå 4
>>212140573ja problem med det?
>Schizophrenia is characterised by significant impairments in the way reality is perceived and changes in behaviour related to:
>disorganized thinking, which is often observed as jumbled or irrelevant speech;
>highly disorganised behaviour e.g. the person does things that appear bizarre or purposeless, or the person has unpredictable or inappropriate emotional responses that interfere with their ability to organise their behaviour;
IMG_1904
md5: 499e94edb7158545b0a5907f065ff783
🔍
schizofinnen får inga Du:n för hans brev är så jävla patetiska
>>212140781Fast att förneka att Israel begår folkmord är väl skitzo då
Varför är animebrevare alltid transbögäckel?
Farfar dog negern knulla hans kalla rumpa
>>212140869normala (finnanon) eller relativt normala brevare (libbe) i tråden brukade breva anime (som finnanon) men allt eftersom mer normala brevare lämnade och vissa soc-fall började breva anime för att få en gnutta uppmärksamhet så blev det mer och mer en transbögpedofilgrej
>>212138050>sätter i lag att man inte får säga att det finns en judekonspiration>precis innan världshändelser bevisar att det finns en judekonspirationasg
IMG_4550
md5: a426e64793b52950900195f10bb8a962
🔍
Har ni några roliga planer inför den här sommaren? Vad gör ni för något?
>>212140973Vilka världshändelser bevisar att det finns en judekonspiration?
>>212140991ruttnar i pojkrummet jag är 32 år
>>212140991Ska sitta i tråden och säga "Nej det gör du inte" så fort någon anon säger att han ska göra något eller gör något
>>212140991jobba som bajstorkare
>>212140991Ska pulla din bögröv
IMG_3028
md5: d09c09f7757b58543e5aa5b533a96917
🔍
Somliga går i trasiga skor,
hade inte henrik jönsson en dödlig bensjukdom?
>>212141053classic sommarjobb
>>212140991runka hela sommaren
>>212140973Sionister är fejkjudar med CP störd KTH sjuk
>>212141100Livet är dödligt
IMG_2075
md5: 562335f5833994dbd940dbe544770b95
🔍
>>212141150var du rolig nu?
chansen att träffa nya människor under sommaren men nej man har social ångest och låter lika smart som bybb
>>212141152Vad gör polisen om ett barn går förbi? Man får väl inte filma barn? Och får man så är det märkligt beteende.
>>212141177> och låter lika smart som bybbBybor kan inte skaffa vänner?
Smarta människor ”försvarar inte islam”. Smarta människor påpekar att:
Islamistiska terrorgrupper är ett direkt resultat av västvärldens imperialism/dela och härska-taktik
Islamiska terrorgrupper finansieras direkt av västländer och deras ombud och/eller allierade
Islamiska diktatorer ofta är marionetter för västnationer och/eller direkt installerade av dem
De flesta så kallade ”islamistiska skithålen” skulle ha varit sekulära, demokratiska och stabila vid det här laget om efterkrigstidens supermakter helt enkelt hade slutat att byta regim och överösa dem med vapen och stöd
De flesta så kallade ”islamistiska skithålen” skulle ha varit sekulära, demokratiska och stabila vid det här laget om inte efterkrigstidens supermakter avsiktligt hade förstört dem för olja och vinst
De flesta förtryckande islamiska teokratiska regimer stöds direkt av de västliga supermakterna (dvs Gulfstaterna). dvs - de ”dåliga sakerna” i Islam sprids av väst. dvs - Islam har inte ’reformerats’ som ”kristendomen” eftersom den fördröjs av högerorienterade (ofta kristna) imperialistiska krigshökar.
>>212141108också ett bra sätt att komma in på arbetsmarknaden om man är ett neetmongo
Skriv att du jobbat på Northvolt och studerat på indiskt universitet och du får jobbet istället för nån fjolla från KTH
>>212138631>3) AFS hyr valvaka på en persiska restaurang och blir utkastade i sista sekunden.TIO MILJONER VALSEDLAR
>>212138631> 2) Amerikansk familj flyr till Ryssland för att komma undan woke. Fadern blir intvingad i armen och mamman blir alkoholist.Asg vart kan man läsa
>>212138926> 7) Varje månad misslyckas Samnytt med att samla in sitt insamlingsmål och har gjort så ett tag nu.Samma med Nordfront
HsxpM
md5: 042287c437495d77cedd92e8e018f1bb
🔍
Fattade aldrig skillnaden på Pruttein och Pruttler
>>212141219fast det är inte nödvändigt att man tar sig vidare från vårdvärlden
de flesta människor, eller medelklassnbögar, är bortskämda och ser ner på alla som har jobbat i äldrevården
IMG_2465
md5: d6ac0bbfeb9488dcc76ce3ca1ab92468
🔍
>>212138631alla chuddar i tråden visar sig vara pedofiler eller sissybögar
>>212141209okej, men muslimer dyrkar en pedofilkrigsherre så de är onda
>>212141209>De flesta så kallade ”islamistiska skithålen” skulle ha varit sekulära, demokratiska och stabila vid det här laget om >De flesta så kallade ”islamistiska skithålen” skulle ha varit sekulära, demokratiska och stabila vid det här laget omasg
IMG_6448
md5: 945cbac5cff2127ace4b765b4ef61170
🔍
>>212141425Flesta barn lär sig detta på högstadiet
https://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d%27%C3%A9tat
vi tog emot flest judiska flyktingar under andra världskriget och det här är tacken vi får
varför lever ni inte som folk på instagram?
>>212141478Count Bernadotte was a diplomat who saved Jews during WW2.
He was the first person sent by the UN to negotiate peace between Israelis and Palestinians.
The Israelis walked up to his UN-marked car and shot him in the head.
The group that murdered him then merged into the IDF.
>>212141209>västvärldens imperialism*judarnas
>>212140869det är dampus och hans avsladd som falskflaggar, han blev det han hatade mest av allt
>>212141559Västeråsbögpedofilen, grindrböghorslynan, mongobögen och futabögtransan är inte dampus
>>212141350alla liv slutar inte med att man blir en ingenjör eller läkare. man kanske stannar inom vården för att man trivs där, åtminstonde mer än man gjorde som neet, eller går vidare till ett annat knegyrke. oavsett har nog medelklassbögar ännu mer förakt för nån som oavbrytet varit en neet. jobbar du inom vården kan du åtminstonde säga du haft någon sjukdom eller andra livsproblem
för övrigt kan det vara den första gången i livet för många neets när de tjänar egna pengar, som inte är något kommunalt låtsasjobb, och kanske känner någon slags arbetsstolthet.
>>212141508ingen lever så
>>212141442>vad ska jag använda som mitt topphemliga alter-ego för att inte bli doxxad?>jag vet, mitt riktiga namn i en ort där bara en snubbe i min ålder har det namnet
>>212141655>tror tim bryr sig om opsec
Fantastiskt att efter alla år så är Solero fortfaramde bästa glassen.
Legit inget mer förnedrande än att jobba i det här landet
>>212139831minns när bart brevade hundporr och bbc
>>212141683du SKA äta slask på din obetalda lunchrast
du SKA sitta av timmar även om inget händer
>>212141692varje gång han är i tråden?
>>212141244tror inte indier skulle spendera årslöner för att plugga på kth om det var sant
>kinesisk kvinna ser vit man
>blir helt förstummad och kan inte sluta stirra
>"you're so handsome"
Den vita mannen kan inte sluta vinna
https://www.reddit.com/r/LivestreamFail/comments/1ljh4ih/jake_cant_keep_getting_away_with_it/
>>212141683Jag tycker att bli våldtagen och förnedringsrånad är mer förnedrande.
>>212141795och som ni kanske kan räkna ut är min vikt tresiffrig på grund av det
>>212141829kbry jag är skitful död åt nbögar
>>212141829>"you're so handsome"tittade på klippet och hörde aldrig detta
vilket betyder att du är fejk och inget fel på min hörsel
hypotetiskt vad hindrar nån från att fånga och äta upp alla alla efterblivna måsunar som springer omkring på stan just nu?
>>212141829det vita släktets bane och undergång
>>212141995kingen jag bugar
>>212137783nee, du borde testa själv
>>212141995det serbiska släktets bane och undergång
för blatten är sverige ett paradis, för svensken är det en mardröm som aldrig tar slut.
>>212140991Ska med päronen och syrrans familj ner till Strömstad i 5 dagar, annars har jag inte någonting planerat
>>>/gif/29028741
>Black Shibas always attack Yellow Shibas
>I don't think their colour affects their behaviour
>Yes it does, just like people
>Noooo that's racist and wrong
Vem har fel här?
får damp på judar och svenska folkförrädare i riksdagen
är så innerligt trött på att alltid förlora va. jag vill också vinna någon gång!
Hur vinner man istället för förlora hela tiden?
>>212140991blir en vecka i stockholm, boendes på hotell i gamla stan.
>>212142731statligt tjack, oironiskt
>>212138050tutsi jävlarna erövrar ännu ett land....
>>212142776du ska bli pozzad av gubbar ^^
>>212141995Äkta fucking sprit
>>212142776Du luktar vidrig
tydligen är det inte längre förbjudet att breva geeken
>>212142970rapportus väntar till rätt läge så han kan få folk spamdoxxade
>>212143008Vilken äcklig råtta han är
tydligen får man inte vara rasist även om alla är det inombords
En riktig man har en tresiffrig vikt
>>212143066Du fiser så vidrigt
>>212143066Korone mating press ;_;
>>212143086har Stomi så kan inte fisa
gymmet köptes upp av nordic och nu är det massa svho och zoomers där
såg 2st svho som stod mitt i gymmet och gjorde "nudda tår" (visa röven) som enda övning i 20 minuter
>>212143086>>212143066Vill mumsa ditt brunöga kladdigt med min mun samtidigt som jag gör en sträck-runtare och mjölkar dig
>>212143086Ingen fis luktar gott
Ranka outfits
För mig:
Uffe > Ebba > Simona > Jimmie
>>212143132Vill mumsa ditt brunöga kladdigt med min mun samtidigt som jag gör en sträck-runtare och mjölkar dig
>>212143120måste ha en pissluffare av den
>>212143120Saknar radarparet Pär och Emil
>>212143151Håller med dig, Ulf kunde dock ha lite fladdrigare byxor och lite större kavaj, Simonas är dock överdrivet. Ser ut som en gammelsprängare från 30-talet
>>212143151Hur tänkte han med skorna där?
>>212143151>jeans>kavaj>träningsskorvad var tanken bakom det här?
>>212143365Mer uppklädd än Ebba Busch som har på sig sin horkostym.
Åkesson slickar judekuk men blir ändå kallad nazist.
>>212143441Han kanske bara skickade fel, såhär ska man göra
>>212141995en sup till en pys