rustig over het een en het andere praten
>>212297188Goeiemorgen anon
>>212297208goeiemorgen deze morgen
https://www.youtube.com/watch?v=mYll-Nd_2hA
deze strijder heeft twee zussen volgeblaft en kind van elk gekregen
stoom zomerverkoop aanraders svp
Is er een zigeunerprobleem in jouw land?
Als je aan zigeuners denkt, hoe zien ze er dan uit?
Trouwens, wij hebben de tropische versie van de zigeuner, ze heten Pala'uh (zeebewoner) of in het Engels, Sea Gypsy. Ja, ze zijn precies hetzelfde als de Europese zigeunerondersoort.
1. heeft veel kinderen
2. rover/dief
3. weigeren te assimileren of te integreren
4. staatloos
5. veranderen schone plaatsen in krotten
6. lijm inhaler/snuiver
7. gebruiken kinderen en baby's om te bedelen terwijl de ouders, vooral de vader, nergens te vinden zijn behalve als het donker is waar hij de kinderen en moeder terugbrengt op hun boot om eens per maand een nieuw nest baby's te maken.
8. Ze wachten bij verkeerslichten, banken en voor winkelcentra om geld te bedelen en nemen geen eten aan. Als je pick-up niet is afgedekt, maken ze hem open en stelen ze je kleren en boodschappen. Hun laatste redmiddel als je ze geen geld geeft, is met een steen gooien of op je spiegel spugen.
1. hun oorsprong van Tawi-tawi eiland (Phillipijnen) en op weg naar Mabul eiland (Sabah, Maleisiรซ)
https://youtu.be/MT43iS81d7c?si=7Qy9DPWCgB3NCeem
2. hun dagelijks leven op het land: https://youtu.be/_Ql0CXW0R68?si=uvtOyyvBmEBgWdVJ
goedemorgen ben 10 minuten te vroeg wakker en moet meteen nodig schijten
http://youtube.com/watch?v=PN9Xc7jh44g
>>212298601voor mij gaat het wel eigenlijk
>>212298601succes lieverd
Vandaag niet werken vanwege nationale feestdag keti koti
>>212298873je gaat gewoon werken vuile roetmop als ik zie dat jij niet aan het werk bent trek ik dat junglemasker van je porem en spring er op geen oergeluiden in mijn buurt ik ben hier voor me rust
vandaag niet werken omdat ik de negerslaven vier
ik wil nie werke ik wil booslims opruimen
https://youtu.be/3ZhT0hcpQug
>>212297447Ja, onze variant heten Kampers.
Ze wonen op kampen met stacaravans (villa's met ergens een stel wielen verstopt).
Hun ergste daad is de muziek
https://www.youtube.com/watch?v=xR-hWde2YsY
>>212298959Dat vier je door te werken.
Net als dag van de arbeid een dag om te arbeiden is.
https://youtu.be/7uo0YcYWLmo
tot het bittere einde
graziani deed niks verkeerd viva fascismo
>>212297145 (OP)makkers, hoe vind ik een lief?
ik heb nog niets geprobeerd en toch lukt het niet
wat doe ik verkeerd?
aaaaa
md5: 13265749d86f814b4ac4e62cd1c73bcb
๐
Warme morgen.
Twitter boomers zeggen dat klimaatverandering allemaal onzin is en dat vroeger niemand zeikte als het een keer 35 graden was
>>212299947Ga naar buiten en doe dingen
ik ga naar een zwembad aju paraplu
ez
md5: 4342379ceb86a401fa9fdfbc420ea09a
๐
>>212300378kameraden waar van wie kan ik zuivere heroine of opium kopen ik woon in friesland.
>>212300906>Hij kan niet aan monero komenGaat het niet maken
Mohammed kleurplaatwedstrijd organiseren komende sinterklaas
>>212300695Ik zit gewoon lekker te werken in zware zwarte kleding met lange mouwen, zonder airco.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/3914325/petitie-voor-azerbeidzjaanse-broers-zielig-en-oneerlijk
Wie kan de twee broers op de foto voor mij aanwijzen?
Net wakker nu lekker indrinken straks dronken keti koti viering verzieken heb een galgje gemaakt met een nikkerpopje er aan die ga ik zo id boom hangen lmke
Lekker naar het strand vandaag
>>212300906Zeg maar kan aan 35% 51% en 71% voor je komen. Tussen de 25-40 per gram. Eigenlijk ook 90% maar een zemmel als jij gaat sowieso eeuwig dodoke doen zonder tolerantie dus segmaar
>>212302416Is gewoon fentanyl zemmel er is geen heroine meer te krijgen
Jullie zemmels kweken geeneens papaver om heroine te maken
Sekte
Het zijn hun (vrouw overleden) zijn kinderen
Wat moet weer op een vieze manier overal aangezeten worden
Gatverdamme
Sex zit vol met hypocrisie
Het probleem ligt in de fundamenten van het hele systeem
Hoe is het niet corrupt te gaan beschuldigen van vrijheidsberoving?
Het zijn zijn kinderen
Dat ze daar niet zouden vertrekken met bemiddeling in de maatschappij is armoedig. Maar geen vrijheidsberoving
https://npo.nl/start/serie/de-kinderen-van-ruinerwold/seizoen-1/de-kinderen-van-ruinerwold_4/
Dit is corrupt?
Het is waar dat nieuwe leden van de maatschappij er standaard een goede plek moeten kunnen vinden. En dat de ouders, iedereen er ook mee in kan stemmen
Maar dit is weer goor?
Negertje uit het raam duwen voor keti koti oetz
>>212302576>>212302600Ga je mond douchen Frits
Welke supermarkt heeft de beste rijsttoetjes
https://npo.nl/start/serie/de-kinderen-van-ruinerwold/seizoen-1/de-kinderen-van-ruinerwold_4/
O God hoe smerig allemaal
Het religieuze onderdeel zat ook fout
Of hoe niet?
Kheb spanning op sokken en piemel ikke
>>212302758Lekkere ventjes
Dat over die boerderij in ruinerwold
Grote kans dat de kritiek op hen waar is.
Maar wanneer komt aan bod hoe smerig de fundamenten van het hele systeem zijn?
Jullie hebben kika kinder kanker jullie zemmels kunnen geen volwassenen kanker aan kanker kinderen
kheb koelelement sandalen gemaakt en nu kank weer lekker fris lopen
>>212302383zelfde, moet gewoon nog een plek vinden waar niet al te veel volk is
>>212303111Het land, de hele configuratie van wet
Er zijn ook heel belangrijk wel goede onderdelen. Zoals mensenrechten
Bovendien
>WetUiteindelijk is het probleem de hele massa en de wetenschap (althans, wat anders)
>>212303174Genoeg filosofen hebben daar al over nagedacht en hebben het er over gehad.
>>212303111>Systeemhttps://npo.nl/start/serie/de-kinderen-van-ruinerwold/seizoen-1/de-kinderen-van-ruinerwold_4/
Om te beginnen. Beschuldiging van vrijheidsberoving. 3 jaar cel voor die man (uit Oostenrijk)
Hoe is dit niet corrupt?
Wat mij betreft staat buiten kijf dat ze op een veilige en prettige manier hun plaats in deze wereld hadden moeten kunnen vinden.
Het is armoedig om weg te moeten lopen
Maar hoe is het niet compleet corrupt om hen van vrijheidsberoving te beschuldigen. Dat op de eerste plaats, door een systeem dat zelf vies is.
Trouwens de hele inzet van religie zat fout. Wat ze daar deden. Hoe kan dat echt functioneren?
iets simpel en fris maken om te eten, een salade met tomaat, kippenwit, en vinaigrette, wat bieslook er over heen, zoiets in die aard
>>212303522Heb net 400 gram aan kipvingers gegeten. Voor de rest van dag vasten nu. Misschien een banaantje tussendoor.
dubbels en kga bier halen
Als je eigen baas was geweest had je vandaag lekker vrij kunnen nemen
Frans timmermans wil onze Keir Starmer zijn
>>212303629Ik ben altijd vrij
Nou moeten dat soort types weer gepakt worden voor vrijheidsberoving.
Hele zaak hypocriet.
>Ik bedoel de cultuur van dingen. Vรณรณrdat politiek (incorrect)Ik bedoel net als de OP zegt
>>212297145 (OP)Voordat incorrect en politiek
Kan iedereen zichzelf niet eens goed aanpakken
Zoiets maakt ook duidelijk dat alles gewoon niet goed genoeg zit.
Om vrijheidsberoving te gebruiken voor dat kinderen rustig prettig en veilig een goede plaats in de samenleving zouden moet kunnen vinden.
>Sektarisch
>>212303633Zowel Frenske als Keirdolf moeten gewoon lekker sterven
Liever noten dan loonslaven voor minder dan 4000 netto
>>212303699>KeirdolfIk hoor geen enkel positief woord over hem behalve van de hoofdstroom media.
Iedereen buiten de liberale status quo noemt hem een fascist.
>>212302383>>212303130vuile kust [mijn kloten] toeristen
https://www.youtube.com/watch?v=1I3ebe7ykGI
kheb er precies zin in vandaag
M'n fiets weggegeven aan het donkere jongetje in de straat voor ter ere van keti en koti
toen de politie gebeld
>>212303895Zit te denken om naar De Panne te gaan en vandaar vaar Bray-Dunes te trekken, daar is een natuurgebied in de duinen, je hebt er zelfs ineens stukjes berkenbos tussen. Wel opletten voor de duindoornstruiken, die trekken zo je vel open.
Een oude smokkelroute :)
Dees weeritoke is ni chill boobookes
Like, egtโฆ
>>212304156Wanneer is het weer wel chill volgens jou?
>>212304026Lekker schijten in de duinen
https://www.youtube.com/watch?v=nx2iLOvP0rM
roxette op hoogste volume past perfect bij mijn mood vandaag :)
https://www.youtube.com/watch?v=XYXczDB8VrY
nnr
md5: c1ad5a72451e7babce6921f9595972e0
๐
justitieanon de jannie is doodziek
toch maar eff lekker bier gehaald
buikpijn, nervositeit, dit en dat
ik omarm het leven
Ayaan Hirsi Ali is terecht het land uit gepest.
>>212304888heb je al gepoept vandaag?
>>212304953al sinds gister aan de racekak, voel me zwaar belabberd
>>212304985wat heb je gechapt strijder
>>212305100goe bezig
vandaag eten we wel kapsalon hรฉ
>>212304805>strijdervoetsoldaat vh gezag
>>212305137uiteraard, we gaan door tot er niets meer over is
De spanning op mijn pik is hoog
aaaa 33ยฐC in de neukende schaduw
binnen uurtje ben ik aan de kust
Ik heb "boerenlandwit" brood van de bakker want alles waar boeren voor staat is beter
annie mee werkelijkheid wanneer?
Slaatje met ijsbergsla, kersttomaatjes, gemarineerde kippenwit, gekookte eitjes, bieslook, dressing en een scheutje balsamico azijn. En een stukje stokbrood erbij.
ah, en een paar druppeltjes worchestersaus als smaakversterker
>>212306234>kippenwitjij wat nou?
>>212306279kippenborst, het beste magere vlees van de kip
Ik doe niet meer mee
Free de kikker
Wat is gemarineerde kippenwit?
O wacht, dat is dan kippenborst
>>212306472kippenborst in reepjes snijden, insmeren met wat olijfolie, dan kippenkruiden, en gaar bakken
Zuid-Koreaanse neukgehalte is zo laag (0.72) dat zelfs als iedereen vanaf vandaag de dag tot het jaar 2100 3 kinderen eruit poept blijft Zuid-Korea kampen met vergrijzing en een tekort aan jonge werkenden lmke. Het land gaat economisch uitsterven, dus ze moeten ofwel massa-immigratie toelaten om het levend te houden, zelf emigreren, of Noord Korea doet landjepik want wat gaan bejaarden met AK-47's precies doen tegen ze?
>Ijsbergsla
Pas op dat je je geen dingen op laat leggen verkeerd
Maar ijsbergsla bij mijn weten zit daar niet veel in
>Romaine sla bijv beter
>Botersla. Maar die zie ik nooit biologisch
Sowizo ekowinkel voor beter assortiment betere sla
Of is er iets mee dat iemand dit zegt?
Ik hou er niet van bijv. te praten over bio, terwijl het niet valt
>>212306533we gaan zuid-korea herpopuleren met alle k-pop sletjes
Lay a whisper on my pillow
Leave the winter on the ground
I wake up lonely, there's air of silence
In the bedroom and all around
>>212306538smaakt frisser bij dit weer dan gewone sla, was het idee erachter
>>212306654Ok, ja zoiets als salade. Ik zie er niet echt de lol van in
Ik fruit- en groentesappen
En zaken als bosui of peterselie vind ik interessant bij echt het eten
https://www.ad.nl/binnenland/bekende-lachgaskoning-die-schatrijk-werd-door-straatverkoop-wordt-nu-wereldwijd-gezocht~a94c39e1/
FREE DEZE SOLDAAT
>>212306742Fruit en groentesappen zijn wel slecht voor je gebit tho.
>>212306742ben ook grote fan van peterselie
groene selder trouwens ook, en lavas (kruid)
dit zijn allemaal typisch mannelijke groenten trouwens, volgens de traditie goed voor de potentie
geeft extra levensenergie, verhoogt het vrilgehalte
>>212306789Daar heeft Frits een monddouche voor
>>212306753>รresin wordt nu internationaal gezocht omdat hij geรซmigreerd zou zijn naar Turkije, waar hij een groot deel van zijn jeugd doorbracht. De Amsterdammer werd onder meer bekend door documentaires op PowNed>AmsterdammerHmmm
>>212306533Mensen hebben het te druk met werken om te neuken, hoe de neuk wil je dan kinderen opvoeden?
>>212306753waarom mag mijn beste neger geen slagroomspuitbussen verkopen wat een kkr raciste ze willen de bruine man niet goed zien
>>212306901hoezo internationaal gezocht? als je weet dat hij in turkije is kan je toch een uitleveringsverzoek aanvragen lmke
overigens betwijfel ik het woord 'internationaal' ik denk niet dat noord korea deze turk zoekt
>>212306753Free hem ik heb voor hem gewerkt hij was soldaat ik heb tienduizenden euros verdient door hem ik heb ook nooit belasting betaald soldaat wollah
>>212306789Ik stel dat het allemaal een vorm van hobby is. En/maar eigenlijk meer.
Ik wil het allemaal eigenlijk ook wel met anderen over hebben geregeld.
Maar voor het gebit is er collageen, msm poeder en meer dingen om er in 1 van de glazen samen bij te doen.
En tanden poetsen. Daar is ook iets mee ziet het ernaar uit.
Maar kun je uitleggen: om over suiker te beginnen voor fruit- en groentesappen. Bij mij registreert het zich als misdadig om dat te doen.
Wat is de motivatie?
>>212306969Internationaal โ mondiaal
>>212307021hoe kom je aan de โ teken neger
>>212306789>MisdadigIk bedoel, puur voor de gezondheid. Is het dan niet om over de massa en wetenschap te beginnen.
Dat er een plaats is waar fruit te koop is waar het suikergehalte niet zo kunstmatig is opgevoerd?
Voor in groente- en fruitsappen uit de blender.
Te eten is het meestal toch niet.
Volgens mij. Zelfs bio heeft hiermee te kampen.
Of ik hoorde ooit zoiets. Over opvoering suikergehalte in fruit in het complete algemeen
met de tandarts naar frits en groentesappen drinken
>>212299947Gebeden? God gevraagd? Ben je wel Christen?
>>212307059Kzit op me fonna, dus gewoon = indrukken en dan naar โ gaan.
Simpel
ik werk lekker thuis maar denk maar niet dat de batties hier daardoor veilig zijn ik trek nog steeds de dildos van je nachtkastje kankerhomos en je depeche mode cds gaan ook kapot getrapt worden
>>212307326kutjeneuk โ deze anon
Dat soort dingen moeten wel gebeuren
Maar er is reden hoe alles nu is, dat de vooruitzichten met een lief onacceptabel slecht zijn.
Hoe leeft iedereen daarmee?
>>212307327hahahaha jij werkt voor mijn uitkering en die van mijn bruine familie
>>212308171ok maar je bent toch geen battie hรจ mohammed
>>212306533Ja dat komt omdat Zuid-Korea kampt met de feministische 4B-beweging
What do women like this eat? Is milk expensive?
ben waarschijnlijk aangenomen voor een nieuwe baan, ga er wel op vooruit maar nog steeds een schijtloon van heb je me daar, maarja nu kan ik een mooiere auto kopen dan mijn lelijke econodoos 104
>>212308529ze moeten klappen hebben die feministen, vrouwenstemrecht was een grote fout, nu stoppen blanke feministen allemaal flikkers en roetmoppen in games
Daarnet zowat zonneslag gekregen gewoon van de fietsrit naar het station. Moest even stoppen, kwerd zo misselijk, ging bijna overgeven.
>>212308720oh oh de aids wordt erger, hoest je al zaad op
>>212308758ja vrees dat het terminaal is
>>212308538โฌ1,- per liter
>>212308844ai ai ai poterij opgelopen...
welke mongool gaat er dan ook fietsen net voordat het het warmste moment op de dag aan het worden is, ik ga toch echt even je begeleister bellen meneer Van Damme
>>212308929Is een rit van 10 minuten.
bezig aan de incelwandeling
>>212309104Pak gewoon de auto als normale mensen
mag niet eens meer mijn baby heel eventjes in de auto laten liggen
>>212309203jaaaaa stap de broedstoof in
>>212309244Heb gewoon airco
>>212308538gemaakt voor stanleymes onthoofding met veel pijn
>>212309403kots jezelf dood in je slaap nicht vul je longen met maagzuur en stik erin
>>212309445hou je ajaxbek kkjunk
Wil gewoon lekker viben met een leuke kerel
>Dat soort dingen moeten wel gebeuren
>Maar er is reden hoe alles nu is, dat de vooruitzichten met een lief onacceptabel slecht zijn.
>Hoe leeft iedereen daarmee?
Niemand gaat mij vertellen dat bijvoorbeeld zoiets als het geld wel goed zit. En prestige.
Daar is ook niet echt een initiatief in.
Maar geld dat is een simpele berekening.
Andere onderwerpen liggen niet zo zichtbaar.
Een wereld van verschil aan de kust, het is hier een stuk minder warm en er staat ook een frisse wind. Het was een goed idee er heen te trekken.
Herinnering dat 'Israรซl' de naam is die God gegeven heeft aan Jakob (Genesis 27-32). Jakob betekent oplichter, leugenaar, manipulator, usurpator. Hij had namelijk zijn broer en vader erin geluisd voor zijn eerstgeboorterecht en zijn erfenis.
De Bijbel probeerde ons 2000+ jaar geleden ons al te waarschuwen
>>212308623Tattas hebben zelf de gat voor zich gegraven
>>212309789Middelkerkebroeder...
>>212307327>en je depeche mode cds gaan ook kapot getrapt wordenWat is er mis met Depeche Mode :(
>>212309829Esau was toch ook niet van de rapste, wie heeft er nu zijn rechten als oudste zoon weg voor een kom soep?
https://www.reddit.com/r/thenetherlands/comments/1louq4l/hoe_omgaan_met_aziatische_racisme/
>>212308623>nu stoppen blanke feministen allemaal flikkers en roetmoppen in gamesEr zit anders in een Call of Duty game (weet ff niet welke) een missie waar je op horden negers mag schieten
>>212309892Gebaseerde Bijbellezer
>>212309940>>212309892Misschien zijn wij wel allemaal Esau's. Wij worden er ook ingeluisd door (hen) en staan er gewoon op te kijken
https://www.nu.nl/media/6360956/om-eist-taakstraffen-tegen-twee-amelanders-voor-sunneklaas-incident-met-powned.html
FREE HEN
>>212309486slik een extra grote dosis seroquel zodat ik je huis ongestoord binnen kan gluipen voor een genadekilling
>>212309892Nouja, zoiets
Het hoeft hem niet in het geld te liggen voor Esau
Ik bedoel clichรฉ's begrijp je dat?
Iemand kan wel de oudstgeborene heten. Uit tradities en gewoonten.
Maar dat is geen reden voor geschiktheid.
Ten minste, in zo'n tweede zoon kan dan wat meer dynamiek zitten.
Hoeft ook niet alles te zijn
Maar in ieder geval...
Zie jij dit?
>>212309892Ik bedoel het ging hier ook om een bovennatuurlijke bediening
Zie je dat soort dingen of niet?
Hoop dat ze mo bicep gaan plukken voal mkk
Met andere woorden Esau zou de bui al veel langer hebben zien hangen. En voelde er niets voor.
Ik weet niet zeker hoe of wat de leiding van Boven dan zit met dat over Esau en Jacob en de kom soep.
>Ik weet niet zeker hoe of wat de leiding van Boven dan zit met dat over Esau en Jacob en de kom soep.
Ik bedoel, het ging daar om een heel sterke bovennatuurlijke bediening
Ziet uit evident dat ze al tijden vรณรณr dat met die kom soep, daar al dingen over hadden meegemaakt (van het bovennatuurlijke)
Zo'n kom soep incident kan dan net zo'n moment zijn, een gelegenheid, dat het zo gaat, wat iedereen eigenlijk al aan had zien komen.
Niet meer dan een bevestiging van wat eigenlijk al duidelijk was.
Esau voelde niets voor die bovennatuurlijke bediening.
En het geld hoefde het ook niet te zijn met de familie waar hij bijhoorde.
Amenra luisteren want ik ben een gevoelig boyke
Heb mijn hoekje gevonden.
>>212310801Lig je naakt hihi
>>212311005Hihi neen dat durf ik niet
>>212310834Sory maar ik luister niet naar vrouwen
ik haat nederlanders net zoveel als zandapen en roetmoppen, haat ze allemaal
>>212309834"de gat"
https://www.nieuws365.be/throwback/lidwoord-het-in-onze-taal-moet-geschrapt-worden-wegens-discriminerend-voor-allochtonen
ik zit al de hele dag thuis onder de airco en ik moet zometeen naar buiten om bij mama te gaan eten, is het echt zo warm buiten?
>>212311225Blijf zieden incel
https://youtu.be/x-yNj6onMVY?si=6CLaVc9ramFbtG4_
toen was nederland toch mooi he
>>212311171Waar kom jij dan vandaan?
Ja, het ziet er wel naar uit dat er een ekoprobleem is over dingen
Vooral niet aan proberen te rekken en buigen
>>212311070de meeste moslims niet
>>212311476ok dat is wel gebaseerd paar klappen er op en dan haar hoofd naar je pik begeleiden
>>212309979Het ekoprobleem over enorme stromen doet er wel toe
Er zal iets zijn geweest dat Esau niet boeide. Dat is hier het geval niet.
Evengoed, het gaat niet de goede kant op
de omvolking gaat doorrrrrrrrrrr
>>212311807Lekker belangrijk
>>212301321Dat zijn drie klasgenoten.
>>212311886goed punt tegen de tijd dat het hier uit de hand loopt ben ik al in blank oost europa
>>212311373afgesproken, het is vermakelijk
>>212311171>Waar kom jij dan vandaan?>Ja, het ziet er wel naar uit dat er een ekoprobleem is over dingen>Vooral niet aan proberen te rekken en buigenHet is evenzeer jou probleem als van wie origineel uit deze regio komen. Alsof die grote stromen dus, niet hetzelfde probleem zouden hebben.
Maar vertel als je origineel uit een heel andere regio komt. Meestal zuidelijk.
https://m.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q
>>212311951griekenland adriaantje
Zitten we al aan het bier?
Smaakt extra goed nu
Wat is het talent van landen waar al die abnormale stromen vandaan komen?
En dan: wat is het talent hier.
En alles ligt met massa media, massa vervoer zoals vliegtuigen.
Er zou toch een wederzijds iets mogelijk moeten zijn waar beide regio's iets aan hebben?
Accepteren broodjeszaken in Belgiรซ maaltijdcheques?
>>212312014Vodka/schweppes agrum, niet te sterk, ongeveer 5%
Ik heb eigenlijk helemaal niks met stadsmensen.
Te warm om iets te doen, lekker gespijbeld vandaag en anime gekeken met een koudkompres in mijn nek
Ben op de rand van het naaktstrand haha
Het is 23 graden bij mij binnen
>>212312567Ik snap niet welk punt dit probeert te maken en ik zou ook hun berekeningen willen zien. Hoe komen ze aan 80k? Is die 1600 in totaal over 20 jaar (dus 80 per jaar) of alleen in het laatste jaar (en wat is de opbrengst in dat jaar)?
Klinkt hoe dan ook als weinig belasting voor arbeider Mark en nog minder voor miljardair Mark. Is het punt dus dat de vermogensbelasting omhoog moet?
Ik paal niet alles wat er in me opkomt
>>212312789Nergens schone vrouwkes :(
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4716060/winkel-mo-bicep-blijkt-gesloten-influencer-wist-na-vrijlating-alle-sporen
>succesvolle marokkaan blijkt ordinaire drugs crimineel
Kleur me verrast
Hihi :p
>>212312914inderdaad er lopen er rond maar is een
minderheid
Er zijn tieten in alle vormen en maten
Je kan het zo gek niet verzinnen of er loopt er een mee rond
Of het perfecte paar voor jou
Vrouwen zijn er voor gemaakt om van te genieten
>>212313055Daarnet een zwartharige kjoetie gezien die volledig plat was, en ze was best aardig.
>>212313039Die kerel schijt op dat wijf, zullen wel duitsers zijn.
Maar waar is waldo ik herken hem niet zonder streepjesshirt
>>212312789gedokst
blankenberge
Shit = sjit
Shirt = sjurt
Maak het logisch zijn
>>212313146Ik zag net een lightskin met bolle tieten en een nauw topje een harley davidson besturen
Lelijke shagrokende chickies fixen bij de gamma
koek er zit een groep moslima meisjes heel zedig gekleed met hoofddoek 1 meter naast de grens van het naaktstrand om naar naakte mannen te kijken
>>212313703Haha paal wat foto's, neem ons mee in deze surrealistische situatie
>>212313250Bredene hippodroom:)
>>212313703de verleiding is groot
>>212313750amai zijt ge zelf ook naakt
Het is gewoon 34ยฐC buiten
>>212313750haha ga nu naakt naar de moslimas
>>212313730Moet voorzichtig wel, denk dat het hier verboden is om fotos te nemen. Ik ga straks een wandeling maken en proberen wat kiekjes te nemen.
>>212313758:3
>>212313801Is verplicht hier
Ik hoor trouwens vrouwenstemmen achter me, zal subiets eens discreet piepen
>>212302416hoi ik ben die kerel die er achter vroeg
discours is " biomattic "
gelieven contact op te nemen.
alvast bedankt.
PS: 90% klinkt goe, ik heb gewoon een miligram weegschaal
>Sprak een joodse jongen, student, over z'n leven na 7 oktober: "Heb veel vrienden verloren, ze willen letterlijk niet meer met mij omgaan of negeren me. Eรฉn zei: 'Mijn omgeving wil niet dat ik je nog langer zie'." Dit land is zo naar de knoppen. En ja, zo ging het ook in de jaren 30.
>>212313910paal foto's anon
https://www.youtube.com/watch?v=2-FkBDDvBaM
xD
.ik hoor vrouwen stemmen van . achter een duin maar zie ze nergens
>>212314019Zij die uit het gebied van Israรซl komen
Historisch gezien is dit al heel lang een ekokwestie van grote stromen migranten.
Maar vanuit Europa was er ook veel reizen naar de regio van Israรซl. Historisch gezien.
>>212314310Ekokwestie? Heb je weer een nieuw woordje gehoord?
help anoniempjes er is een neger naar me aan het staren hij ziet er heel donker en wild uit ben bang voor mijn poep :'/
De Filisteinen uit de Bijbel
>Zijn dat de huidige Palesteinen?
Ze zieden thuis dat het bij mijn kamer altijd koel is
>>212314431Hij staat daar nog. Zogezegd met zijn rug naar me maar zie hem constant gluren. Denk dat ik me toch eens ga verplaatsen.
Ga efkes mijn ballen zonnebaden naar het schijnt verhoogt dat je testosteron waarden
>>212314498ik denk dat hij naar de moslima's loert anon
maak je niet zo druk
>>212314640Laat ze alleen niet verbranden, hooguit een kwartiertje.
ik ga wa7ed dood door dit weer
>>212314674hahaha zo'n lepe snoepsters kga er straks een plaatje van trachten nemen
>>212314741>>212314741ga terug naar je warme zandbak, achmed
>>212314732Merci goeie tip, danke broer
>Mishandelt door ouders
>Maar niet om รฉรฉn of andere atleet of muzikant te worden
Dan had ik prima gevonden maar neeeeee
Help anoniempjes de neger staat nu 2 meter van me. Ben bang :(
>>212314367https://www.youtube.com/watch?v=o2-nYHfPBRc
>>212314872Die neger heeft zich geรฏnstalleerd achter de duin waar ik lig. Ben luid de booty warrior aan het spelen terwijl ik als een debiel aan het lachen ben hahaha xDDd imke
>>212314240Misschien in de duinpan
Ga me toch eens verzetten het wordt me wat te link
>>212312789Moge God deze zondaars vergiffenis schenken
>>212315059neger verstaat toch geen engels alleen oega boega
Heb me ondertussen wat verder gezet
>>212315244Adam en Eva waren naakt in het Paradijs. Het is maar toen ze begonnen zondigen dat ze kleren aantrokken.
Lage VRIL vandaag merk ik
>>212315567Valt me eigenlijk nog mee hoe druk het daar is. Had verwacht dat het ramvol zou liggen
Maar dit is dus hoe gelukkig iedereen zich ervaart met gezin
https://npo.nl/start/serie/de-kinderen-van-ruinerwold/seizoen-1/de-kinderen-van-ruinerwold
Heb even heen en weer gewandeld, mijn conclusies:
75% mannen, een 50/50 combinatie oude pervs/kjoetie, maar van de 25% vrouwen heb je wel degelijk heel wat jong vlees, maar die zijn nooit alleen, hebben altijd Dirk of Djenghis naast zich. De rest zijn mollige rondborstige milfs die overduidelijk liggen tinderen terwijl ze begerig naar je piemel gluren.
>>212315635gewoon etenstijd voor de autisten
>>212316124zou er niet dood gevonden willen worden
>>212315700Het normale strand ligt stampvol. Enkel het naaktstrand is ok.
>>212316190Ach ik lig hier goed, kalm rustig gezellig. Meeuwen boven mijn hoofd, strandparasolleke die mijn piemel beschermt tegen glurende negers. Het geluid van de golven die tegen de klippen slaan. Koele verfrissende bries langs mijn klokkenspel.. Al bij al is het zo slecht nog niet. Het leven kan mooi zijn.
>>212316450>Koele verfrissende bries langs mijn klokkenspelOef dit herinner ik me ook van het naaktstrand. Ben met mijn vorige vd een keer geweest in Zeeland. Voelde heel natuurlijk om in je blote schwanz rond te lopen.
Ben op zoek naar een man met een metalen been
>>212316946Had je met heb afgesproken maar hij is er niet?
het is wel een beetje raar om naar een naaktstrand te gaan, ik was een keer met een chick naar een naakstrad maar dat wisten we helemaal niet, heb mooi mijn kleding aangehouden, het waren ook allemaal vieze oude mannetjes en vrouwtjes, bah
De laatste keer dat ik gelukkig was was in Italiรซ met een mokkel om mijn arm, ik denk dat ik dat wel kan terugkrijgen als ik gewoon eens een keer na het werk naar buiten ga, de eenzaamheid is slecht voor je
>>212317245>in Italiรซwas het op de markt?
heb je daar je hart verloren?
>>212317533ja en de volgende dag gaf ze het weg
>>212317926Waar is dit ook alweer van? Kerel pleegde in de rechtbank zelfmoord of zoiets
>>212317964ja, was in het strafhof in den haag, een aantal jaar geleden
het was een of andere servische "oorlogsmisdadiger"
>>212317964>>212318035*Kroatische
https://en.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Praljak
>>212317964dat is je opa dombo
>>212318143Mijn opa zou jaloers geweest zijn op zijn norwood
>>212318035Ter plekke een helden, is wel een bazen actie
tattas be like jaaa heb weer een reisje naar pattaya geboekt, gaat leuk worden
https://www.nu.nl/binnenland/6360982/twintigduizend-nederlandse-mannen-per-jaar-plegen-kindermisbruik-in-buitenland.html
Snap uberhaupt niet dat je seks wilt hebben als degene waar je het meedoet zich niet aangetrokken voelt tot je
Ga dan fappen ofzo lmke
>>212317110E cht niet maar vandaag zijn er toch voldoende kjoeties, wss door het weer plus het water is ook heerlijk. behalve die neger in de duinen die me daadwerkelijk achtervolgd heeft valt het hier goed mee. Er zijn veel minder mensen dan op de traditionele stranden en daarom alleen al voel ik me hier meer op mijn gemak.
En ik zweer het je, er kijken heel wat milfs naar mijn kont, zelfs terwijl ik dit typ, daarom alleen al vind ik het best aardig.
>>212318545spreek er is ene aan dan
>>212318104heeft hij iets verkeerd gedaan?
oh, hij was het die opdracht gaf tot het opblazen van die beroemde brug in Mostar
>>212318545babbelke maken kan geen kwaad
>>212318235>De steekproef werd uitgevoerd onder 9.696 in Nederland woonachtige mannen tussen de achttien en tachtig jaar. Hieruit blijkt dat 2,3 procent van hen ooit in het buitenland seks heeft gehad met een minderjarige terwijl zij zelf volwassen waren.gewoon consensueel dus