https://youtu.be/STn26-Vbt2s
svenska män gör andra val
>>212386141 (OP)is that katya sitak
Vad tror ni han tänker på?
>>212386141 (OP)detta ludret känner jag igen
>>212386209bajs bajs blöja
Tror det finns fler kvinnliga singlar än män
>>212386209DDS smygfootaren, lämna fåglarna ifred
>>212386250inte sant
kvinnorna delar samma make med 1-3 andra
Varför är det så många i tråden som är experter på bp?
https://www.youtube.com/watch?v=7q6m_jgk6Js
Förklara er känsla när ni lyssnar
>>212385624Klart whp brevar om barnporr idag igen
>>212386348verkar vara en lagom rolig lite lagom krinsch kille som sprider glädje runt sig även om han är lite pinsam ibland
sossarna är demoner som dödade vår ras
Ni som hoppades att svenskens tid var över...
Sorry
Vår tid har bara börjat!
https://files.catbox.moe/obawje.mp4
>>212386141 (OP)Detta är en porr-tråd och är ogiltig. Ska jag göra en ny?
svho går genom livet och bara njuter
>>212386439Finns redan en giltig som vi migrerar till.
>>212386225
>>212386459Är det inte hon som är 23 år gammal?
>>212386423även moderater, folkpartister, centerpartister, kristdemonkrater, miljöpartister och vänsterpartister är demoner som medverkade i dödandet av vår ras
hur fixar man att benen är formade såhär? bild relaterad är jag när jag står upp rakt, bara lite överdriven för att visa effekten.
kristna dyrkar idolen jesus för att sedan i samma andetag kalla kabbalister för idoldyrkare, intressant
>>212386548du har skörbjugg
>>212386576man märker att det är viktigt för dig att praktisera judendomen på rätt sätt
>>212386548ööhhhh sluta äta raps kör icke-runk tills nästa fullmåne så blire nog bra
>>212386548https://www.youtube.com/watch?v=QCajCby6YKk
Ludwig???
Dra ihop knäna!
Känner ni att ni är lagom sexiga?
>>212386613jag är jude och älskar g-d
>>212386698oj, det innebär att du och jag är fiender
>>212386657väggen kommer till alla kvinnor
>>212386698600 du har fullständigt tappat det
>>212386694asg jag fattar
>>212386791ingen fattar sån komplex humor
blev mobbad i skolan för att jag har ett mobboffernamn
min mamma vill umgås hela tiden, jag vill vara snäll men samtidigt pallar jag inte att umgås. har ni samma problem?
>>212387038hon vill ha sex med dig
>>212387038hon är döende och vill spendera sin sista tid med hennes nära och kära.
>>212386634Kinglig gnarpgubbe
>>212387056nej
>>212387061hon kommer leva minst MINST 10 år till
Hatar att säga det men från ett webbdev pov är chrome > firefox.
Hur gammal måste man vara för att träffa hzex
>I'm 30 year old and I have a huge smile on my face watching pewds play horror games again. Keep it real bro
Zoomerbröder... Känns inte bra att de äldsta av oss är 30 bast
>>212386634det är han som skriver brev om att pisshoran blir arg när han äter all ost
>dkn det är normalt att som kille vara 30+ och ha haft 3-4 sexuella partners under sitt liv
>samtidigt är samma siffra 100-150st för en jämnårig kvinna
>>212387264kvinnor är bättre än män helt enkelt, lev med det
>>212387056nu kom jag ihåg min dröm
Är ni en TailwindCSS chad?
hex är oskuld och väntar på att sin prins lämnar rummet
>>212387264Snoppar är olika medans fittor är alla likadana
>>212387329räknas inte h0m0 eller vadå
Asg fick 30 000 euro för att koda en AWS IoT leksak. Tog typ tio timmar men de fick vänta en månad före jag skickade den.
Fattar inte hur man gör saker utan steg för steg instruktioner.
testa lära känna en svho och så får ni se hur jävla lätt tjejer har det med dejting
mesta tjejer är ju för fan efterblivna
>>212387336fittor varierar dock
>>212387394du har dålig abstraktionsförmåga
>>212387384>AWSD1a är en grift. Köp en VPS istället eller colocate om du har ett större företag.
>>212387481Suedi det är jag som griftar
LSD och liveleak compliations
>>212387394Du är feg. Du förstår visst, men du vill ha instruktioner för att ha något att skylla på om det går fel. Din värsta mardröm är att behöva ta eget ansvar. Du är en patetisk liten kackerlacka.
>>212387515sv ho har ingen skam
>>212387522brukar ta mdma för att maxa empatiförmågan och sedan titta på tortyrvideor, man känner typ allt de går igenom
>>212387522>och liveleak compliationstänkte fixa fram en goretråd från gif åt dig men så fort jag öppnade det brädet såg jag 4 bbctrådar och blev demoraliserad istället
Jag är nog för gammal för aktivklubb men det är bra att de finns.
>>212387633hahahahahaha Tvångstankarna
>>212387789man är aldrig för gammal, jag är 33 och deltar
Varför tackade jimmie nej till att gästa kapten mat men ja till matgeek
>>212387834hahaha souidikänslan
>>212386141 (OP)Least promiscuous woman in Russian history
>>212387860Har nog med Israel att göra
Jag började gråta när jag ser aktivklubb. Jag är invandrare och ogillar att se rasism. Vi ska inte hata varandra. Vi ska älska varandra och bara vara snälla mot varandra.
>>212386217det är en rysk niggermadrass
>>212387834bokstavligen jag
mer så än ryan gosling
>>212387834fy fan, mitt liv. speciellt med att folk först vill hjälpa en men sen bara blir arga för att det inte funkar direkt.
>>212387329>hex är oskuld
MatGeeks fru är nog halvt judisk precis som Barack Obama
>>212387329vill slicka hex tajta laxrosa stjärthål
>>212387982Nu beskrev du alla ryska kvinnor
>>212386198Her name is Jia Lissa and she's a Russian "actress".....
Det fina med böghål är att det smakar smultron.
trying to life but the earth keep makes me sad
>>212387982>>212388147vänta, har finnen brevat svartad som trådstart? varför tog ni den om ni visste?
>>212388208fast i djävulens lekstuga
>>212387811fan måste runka
Majoriteten av läkare rekommenderar SSRI fast de säger de själv inte skulle ha sån
kan inte gå ut för att det mänskliga lidandet är för stort. hur ska jag klara att ta ett enda steg när alla jag ser blir våldtagna och förnedrade varje dag? och att jag inte kan göra något för att hjälpa dem?
maktlösheten och skammen är total.
>>212388332vad skulle läkaren ha istället då?
>>212388363Kokain och horor
>>212388332eller så ljuger du
>ser en video från mitt gym på instagram
>tänker vad fan är det för gubbe
>kollar närmare
>det är jag
ork int
>>212387329Lämnar rummet varje dag men hon bara iggar mina vänförfrågningar på ånga
>>212388353det som besegrar mig är när nära vänner och familj berättar om hemskheter de har fått gå igenom och bara skrattar bort. jag gråter och ber för dem när jag är ensam. ingen ska behöva gå igenom såna saker.
The highest rates were found in women, with 25.6% of female surgeons having alcohol abuse or dependence problems compared to 13.9% of male
The highest rates were found in women, with 25.6% of female surgeons having alcohol abuse or dependence problems compared to 13.9% of male
sprängarna sprutade bly i luft, vatten och jord.
>>212388332Glad att min läkare varnade mig för SSRI och sådant när jag hade utredning för sjukersättning.
Han var villig att skriva ut recept så jag kunde testa men tackade nej så han skrev underlag till fkassan att medicinering ej var aktuellt i mitt fall.
Baserade doktor Lars.
När sista sprängarläkarna går i pension så dör vår sjukvård helt.
>>212388363Electroconvulsive therapy (ECT) is a medical procedure used primarily to treat severe mental health conditions, such as major depressive disorder, or schizophrenia, when other treatments have failed.
While it has been refined over decades and is considered effective for certain patients, its history and mechanism—particularly its induction of seizures and unverifiable effects on the brain—can be unsettling and controversial. Below is a detailed, objective description of ECT, its process, how it induces seizures, its effects on the brain, and the associated risks, while addressing the horrific perception often tied to its historical use.
Informed consent is obtained, though historically, this was not always the case. Certain medications (e.g., anticonvulsants) may be adjusted, as they can interfere with seizure induction. Patients receive a short-acting anesthetic (e.g., propofol or methohexital) to ensure they are unconscious and feel no pain during the procedure. A muscle relaxant (e.g., succinylcholine) is administered to prevent violent muscle contractions during the seizure, reducing the risk of injury. This results in minimal physical movement, often just slight twitching in the extremities. A bite guard protects the teeth and tongue.
The bitemporal electrodes often typically over the temples. This is effective but associated with cognitive side effects. A unilateral electrode on the right, non-dominant hemisphere is thought to minimize memory impairment.
ligger i sängen medan kvinnor av alla raser slåss över min 14cm stålb
>skickar DM till en av deltagarna i Fisktank
>hon faktiskt svarar
Jag är så inne favä
peggaMej
md5: bd448c85818a7d10c86ab87eeaaa0090
🔍
>>212388363>>212388587Electrode placement affects the current’s path through the brain and the seizure’s characteristics. The current is tailored to the patient's seizure threshold.
The electrical current depolarizes neurons across large areas of the brain, triggering a generalized tonic-clonic seizure.
Patients awaken within 5–15 minutes after the procedure, often experiencing confusion, disorientation, or grogginess.
The seizure begins in the cortex and spreads to deeper brain structures, including the limbic system (involved in emotions) and subcortical areas. This widespread activation is thought to “reset” dysfunctional neural circuits. The seizure also triggers a surge in all neurotransmitters, among which those like serotonin, dopamine, and gamma-aminobutyric acid (GABA) may contribute to mood stabilization. ECT may disrupt overactive or dysfunctional neural circuits, akin to rebooting a computer.
Studies show response rates of 60–80% in treatment-resistant depression, higher than most antidepressants. The most common side effect is retrograde amnesia (loss of memories before ECT) and anterograde amnesia (difficulty forming new memories). Confusion, difficulty concentrating, or slowed thinking may persist post-treatment. Headaches, muscle aches, nausea, or jaw pain are very common, but usually mild. Cardiovascular strain (e.g., arrhythmias), prolonged seizures, or anesthesia-related risks can occur, though modern monitoring reduces these risks.
Ja jäsiken vad det blåser
https://www.youtube.com/watch?v=fZ0zo2GkBCg
>>212388713varför skriver du åt ett barn? vad svarade hon?
>>212388769ja herrejössane om det sägs på twitter så
"Ny typ av hjärnstimulering effektiv mot svår depression
Uppdaterad 9 mars 2023Publicerad 9 mars 2023
En studie vid bland annat Akademiska sjukhuset i Uppsala visar att den vanligaste varianten av magnetstimulering mot depression, iTBS, gör en stor del av patienterna bättre.
– Det är dags att sprida behandlingen över hela Sverige, säger Robert Bodén, överläkare på mottagningen för hjärnstimulering.
Magnetstimulering av hjärnan är en metod som används inom rutinsjukvården för patienter med svårbehandlad depression. Nu har forskare vid Akademiska sjukhuset, Karolinska institutet och Örebro universitet utvärderat den nyare och vanligast förekommande varianten, så kallad iTBS eller thetaburst.
– Resultatet visar att 42 procent av patienterna blir bättre, och 16 procent blir av med depressionen helt, säger Robert Bodén, överläkare på mottagningen för hjärnstimulering vid Akademiska sjukhuset, och professor vid Uppsala universitet.
Magnetimpulser till hjärnan
Behandlingen innebär att elektromagneter producerar ett magnetfält i hjärnan, vilket gör att nervceller får lättare – eller svårare – att signalera.
Magnetstimulering har använts sedan 2017, men den aktuella metoden är mer intensiv och utförs under kortare tid."
>>212388769Vem fan är vaccinerad mot Hepatit B?b
>>212388852"Magnetstimulering, eller repetitiv transkraniell magnetisk stimulering (rTMS) som det också kallas, är sedan 2017 ett rekommenderat behandlingsalternativ vid svårbehandlad depression.
Behandlingen innebär att en elektromagnet sätts mot huvudet, mitt över pannan. Magneten producerar ett snabbt varierande magnetfält som framkallar ett svagt elektriskt fält i hjärnbarken. Detta leder till att nervcellerna i hjärnan som ligger strax under spolen antingen får lättare eller svårare att signalera.
iTBS är en variant av behandlingen, intermittent thetaburst-stimulering. Skillnaden är att den enbart tar 3 minuter jämfört med rTMS som tar 37 minuter.
rTMS finns på ett 20-tal sjukhus i landet där iTMS är den mest vanliga metoden. Det är upp till varje region/sjukhus att implementera metoden.
Förra året behandlades drygt 500 patienter med magnetstimulering i Sverige."
image-8
md5: aa2859550157d23b586d83ebd1cbc50e
🔍
Suedi din tarmflora har bajs
>>212388363>>212388587>>212388750There are no studies that decisively point to ECT causing permanent brain damage or neuron loss when performed correctly. euroimaging studies show no apparent structural damage in the brain, though subtle changes in white matter integrity have been reported. Memory deficits often improve, but some patients report persistent gaps in autobiographical memory.
for non-modern ECT, patients remained conscious, experiencing intense pain and violent convulsions, often leading to fractures or injuries. CT was sometimes used punitively or on non-consenting patients in asylums, as depicted in media like One Flew Over the Cuckoo’s Nest. arly ECT used higher currents and less precise methods, increasing risks of memory loss and trauma. Modern ECT, developed in the 1960s with anesthesia and refined techniques, is far safer and more humane, but the stigma persists.
The most significant concern, with some patients reporting permanent loss of personal memories. Historical non-consensual use and ongoing debates about informed consent fuel controversy.
Media portrayals and patient accounts of distress contribute to public fear.
The exact reason ECT works remains unclear, raising questions about its long-term safety.
>>212388929ingen bryr sig
>>212388722Trodde det stod "Penga mig!" och var ett rumänskt tiggeriskämt men såg att det inte var det och nu är min kväll förstörd.
>>212388929>Memory deficits often improveBra att du blir bättre efter behandling en
>>212388722vi är många som är trötta på din slask AI-pedofilen
börjar osa bränt i världen
>six months after Holocaust treatment Jews did not report as many angry as earlier
Glömde nämna att dom angry slängdes ut ur studien pga hälsoproblem
råkade andas in vatten
jag känner hur kroppen dör
>I'm mad at myself for letting a 16 year old boy fuck with me like that
Varför knullade hon sin 16 åriga elev?
>>212388960Vart fan tog alla tiggare vägen? Satt ju utanför varenda butik i hela landet och sa "KORONA TACK, SJUKKA BARN PENGA TACK" i flera år.
Sen försvann alla över natten som om Förintelsen: Tiggeri Upplagan kom.
>>21238913016 åriga chads ser ut som fullvuxna män nu för tiden
>>212389134"Utsatta människor på knä, med pappmuggar och handskrivna kartongskyltar som vädjar om pengar blev snabbt en del av den svenska stadsmiljön i början av 2010-talet.
Vid den tiden fanns en stark självbild i Sverige om att vi som land inte kriminaliserar fattigdom, enligt Erik Hansson, lektor vid Uppsala universitets kulturgeografiska institution, som forskat om den svenska relationen till tiggeri.
– Här finns en paradox, för det fanns ett övergripande begär att man ville få bort tecken på fattigdom, utan att behöva förbjuda den.
Att ställas inför någon som tigger tvingar personen i fråga att ställa svåra moraliska och psykologiska frågor om sig själv. Är jag god eller inte?
– Det är emotionellt krävande, oavsett vilken ideologi man har, säger Erik Hansson.
Under måndagen presenterade regeringens utredare Krister Thelin sin utredning om ett nationellt tiggeriförbud, som landade i att ett sådant inte behövs.
Ändrades med pandemin
I samband med pandemin minskade antalet personer som tigger, enligt både Erik Hansson och Elin Gert, som är verksamhetschef vid Stadsmissionen Örebro. Men även efter att världen öppnat upp igen förblev antalet som tigger lägre än under 2010-talet.
Vid Stadsmissionen i Örebro märktes ett så pass stort skifte i antalet personer som behövde hjälp att man förra året genomförde en kartläggning."
>>212389134>>212389208"Genom att dels söka upp personer som tagit del av deras verksamheter tidigare, och fråga vart de tagit vägen och varför, samt höra med andra stadsmissioner runt om i Sverige, fick de reda på att de flesta sökt sig till andra platser i Europa.
– Den största anledningen var att det inte finns kontanter i Sverige längre, säger Elin Gert.
Flera vittnade också om att det sociala klimatet blivit mycket tuffare under de senaste åren i Sverige.
– Det gick från att man antingen bara blivit ignorerad, eller åtminstone pratad lite med, till att man blivit direkt förolämpad av folk som kom ut från mataffärer.
”Blir mer bortkörda”
Enligt Erik Hansson skiftade mycket redan 2018, då enskilda kommuner, med skånska Vellinge i täten, drev igenom en möjlighet att tillämpa Sveriges redan existerande ordningslag för att förbjuda ”passiv penninginsamling”.
Efter det avtog debatten om huruvida tiggeriförbud gick emot den svenska bilden av ett välfärdsland eller inte, säger han.
– De blir mer bortkörda av ordningsvakter och poliser, även om de inte gjort någonting, säger Erik Hansson.
Men behovet hos de utsatta antas inte ha förändrats till det bättre. Många av de som är kvar i Sverige tros hellre panta burkar, eller söka sig till den svarta arbetsmarknaden.
– Grundproblemet är ju inte borta. Det finns fortfarande människor som lever i utsatthet. Man har bara flyttat problemet, säger Elin Gert."
så etc gör mindre skada än ssri?
>>212389248bara bupropion funkar
>mystisk röd fläck på näsan
>googlar
ja nu är det VIF. var på VC för att kolla upp ett födelsemärke för bara en vecka sedan så nu är man väl på avkylning där i vårdsystemet
HATAR att kroppen alltid ska clowna sig
>>212389248"no studies that decisively point to ECT causing permanent brain damage or neuron loss when performed correctly."
"no apparent structural damage in the brain, though subtle changes in white matter integrity have been reported."
"The exact reason ECT works remains unclear, raising questions about its long-term safety."
>>212389248etc tar man en gång i månaden högst, SSRI tar man dagligen i stigande doser. gissa vilken som är mer skadlig.
>vara jude
>chilla i en ugn
>kommunist "räddar" dig
>polacker och tyskar försöker döda dig så fort kommunisten rest iväg
>polacker och tyskar äter bajs, knullar hundar, negrer
>du reser till USA för du kan svengelska bättre än ryska
>Åkesson skriker att din svengelska är dålig fast du bor på annan kontinent
>"va varför hatar du inte Sovjet din otacksamma nazi kommunalpolitiker"
>"folkmord är bra bara det är mot indianer eller bruna"
>"varför älskar du Jesus älskling?"
>"HAAAAAAM BURGAAAAH"
Fattar juden nu. Han har schizofreni och behov av kåp.
>>212389297jag har upplevt det det är skitnajs man blir lycklig av det och varm inuti
Hur hade ni reagerat om ni aldrig fick en son?
>>212389324inte ett fan av hur hårt AI:n mjukformulerade/förskönade
>no studies that DECISIVELY point>when performed CORRECTLY>no APPARENT structural damage>SUBTLE changes in white matter
>>212389406hur blev han botad?
>>212389406innan man har tagit LSD vs efter man har tagit LSD
Tjejer, jag är hungrig T^T
>Rambo är en grön-gul äppelsort med röda strimmor. Äpplet togs till Nordamerika av Peter Gunnarsson Ramberg (senare Rambo) (som tog namnet Ramberg efter Ramberget), en av de första bosättarna i Nya Sverige.
Skojigt ändå att namnet Rambo har svenskt och göteborgskt ursprung.
>>212389434Han hade säkert varit jätteglad med en incelson an kunde behandla som skit medans han strör all sin kärlek och pengar på sina döttrar
>>212389440det är inget uppsåt bakom det, den är bara precis och exakt med sitt ordval, till skillnad från alla chuddar som ba
>amen va asså medicin? NÄE... det är ju typ mikrovågsugn i piller
uff
md5: ea482300260302243b55d5af7a8950b0
🔍
En lobotomerad fru är som en kaktus. Vacker och utan besvär.
>>212389406Föreställ dig att befinna dig i en lerig skyttegrav och höra följande, dag efter dag
https://www.youtube.com/watch?v=we72zI7iOjk
https://voca.ro/1i8wjQfaw5pM
https://www.youtube.com/watch?v=JOMjPHWPAKE
>>212389595gör ont att köra upp den i röven
BPD brud som knullade sin elev
>>212389573Breva den på r/sverige snälla!
>>212389619Men va du använder kvinnan knasigt helt fel
>>212389652*kör upp dig i röven*
>>212389433hur känns det att vila sitt huvud mot en tjejs bröst?
>>212389665beror på brösten men om dom är stora och fasta så är det som en mjuk och skön men lite varm vattenkudde liksom eller alternativt som en påse sand
tur man tackade nej till elstötar på psyket, hon sa det var säkert och ofarligt när hon försökte sälja in
s-l1200
md5: 8edc4a87eec48c5f68244c43cf1f0587
🔍
tråden är död jag är bröd
påminnelse att mänskligheten är miljoner år gammal och civilisationen nollställs då och då och att vi lever under en sån nollställning.
>>212389869tänk hur fucking oishi det där är
>>212389876nej det är den inte nej det gör vi inte
>>212389869man kan se på henne att hon är analdrottning
>>212389714Måste tungkyssa det näringsrika goset mellan alla 2dbögars tår medan jag andas in era frätande fisar
Hur många diazepam ska man äta för att sova dött?
amk nu är dina timmar räknade på riktigt
>>212389956henne skulle man vilja sätta på i analen, hon hade njutit som en queen
SÄPO är frimurare och kidnappar barn de sen offrar till moloch
han vet hur kraftfull yoda är
även starkiller respekterar yoda
new
md5: 76bb8955944f82d40c2e2743af1c8cf5
🔍
>>212361640är du här? hur gick det?
>>212389969>"Varför han man inte lyft frågan tidigare?"är d1a korrekt svenska?
jag är själv iofs låg iq och retarded och pratar svengelska och kan varken svenska eller engelska och gillar små bokstäver och vet inte vad en versal är och använder för mycket och, men det ser crazy ut.
>>212389969>Säpos varning: "Sverige åt svenskarna"Va? Vems säkerhet är det säkerhetspolisen ska försvara om inte svenskarnas?
>>212390058har du tagit östrogen idag?
>>212390058whp du måste fylla käften med gubbkuk istället för dumma frågor ok
>>212390077byggda för min 16cm svenska kuk
>>212389969Vi har dagliga sprängattentat, gruppvåldtäkter, gängkriminalitet, korruption, och så vidare.......men staten/media oroar sig över detta?? Jag är centerpartist och jag älskar alla människor. Jag älskar invandrare. Jag älskar gay personer. Jag älskar alla människor på hela jorden. Och till och med jag tycker att detta är löjligt.
>>212390098har du tagit östrogen idag?
>>212390098Ganska basic y/n fråga ändå
mgp kastar ett ben åt hundarna
>>212390110ingen har så stor snopp
måste vara något riktigt fel i hjärnan på dem med gulfeber för att de ska attraheras av bleka fiskansikten
>>212390138Pärlor åt svin
>>212390092är inte whp.
>>212390118det är fucked att du ens frågade.
>>212390134no, då.
vad gör man om alla ens åsikter är olagliga?
>>212390153Du kan få ha så stor snopp i dig
>>212389597ernst junger bara njöt
>>212390208hade inte känt något om jag dödade dig, det vore som att andas luft
>>212390207Tycker du om att läsa lagen? Vad tycker du om:
lagen.nu
>>212390207åsikter är gratis och ingen kan ta dem från dig
>>212390156fan vad smart du är som kunde lista ut att man blir inte klok i skallen av att växa upp i pisshorlandet
>>212390229Du har fel på dina luftvägar, jag känner och njuter av varje andetag på guds gröna jord
Vita tjejer moggar asiater
efter att jag runkat snoppen och vitt kommer ut och det känns skönt och sådär så blir det en känsla kvar i snoppen lite som om jag skulle ha pissbrått eller inte riktigt fått ut allt det vita sköna och om jag försöker runka snoppen lite till eller pissa så är känslan bara kvar så nu undrar jag vad är det här för nått va varför känns min snopp underlig efter att jag runkat den
>>212390291kanske det, men man tager vad man haver som vissa säger
vem fucking bryr sig om vilken färg ni föredrar på sliddjur snälla håll käften
dricker mjöd och lyssnar på hulkoff
>>212390299det är skammen av hemskheterna du runkar till som stannar kvar i kroppen.
du måste sluta med all bbc/bnwo-trams, all sissyskit, all bart-tier skit, allt dåligt för själen, och bara runka till solo kvinna pov/din egna fantasi/din partner.
>>212390305Ingen förstår vad du skriver
>>212390375du runkar din snopp
Vill runka men då måste jag upp tidigt och duscha för att hinna innan boendestödet
>>212390392Nej, jag har inte gjort det idag
>>212390423får man inte runka om man har boendestöd eller va
runkar bara till gamla sexminnen
>>212390450jo men då kommer jag ju lukta goon om jag inte duschar
>>212390375vad gulligt att gulingen ba
>tittar mot de andra för första gången>hwoaaah herrow de stoppa i munn!?>swa ljag ossrå loppa i miunn?>är letta del av lelemonin?>*lyfter svagt & sakta medaljen med sin asiatkvist*>*stoppar den inte ens i käften, bara nudlar får plats där*>*slänger en sista blick mot de andra*>lräcker let här?
>>212390463vad är problemet? de är nog vana
>runkar bara till gamla sexminnen
>>212390486kineser kan bara kopiera, inte skapa trots allt
>>212390592HOOOOOOORA VARFÖR KAN INTE JAG FÅ DETTA DÖ DÖ DÖ
detta är vad borgare vill kunna komma undan med.
https://www.youtube.com/watch?v=LqLg7A1yN2I
Fy fan vad jag hatar rika människor
>>212390592hoppsan nu blev jag suicid
>>212390592nu ska man ta livet av sig
>>212390592jäklar, var rädd att det skulle sluta upp med att snubben åldrades värdigt och kineshoran blev fet som ett as ovs
>>212390637du är för uppspänd, kanske?
det är roligt alla visar bilder på glada par men innerst inne vet man att man ska ta livet av sig inom snar framtid
>>212390669Den här är för performativ och killen ser uppenbart skum ut så den påverkar mig inte på samma sätt
accepterade att jag skulle dö utan fru i dagisålder, att fortfarande tråna vore osmakligt.
okej men breva klipp med vita par nu
>>212390592WMAF är framtiden. Den svenska nationen är de svenska männen, vi behöver inte svho.
jaha nu kom man hem från dejten med oskulden intakt
vill inte ha barn för tack vare mina gener lär det bli ett autistiskt dampbarn och det orkar jag inte med
vi har roligt tillsammans, men en dag kommer jag släppa en livestream där jag tar livet av mig och ni kommer få vara med och titta
>>212390208>>212390249>>212390281Måste hångla med dig, klämma på din feta finniga bögröv och känna din dallrande bögmage
>>212390823>och det orkar jag inte medvilken självisk anledning...
en annan hade väl varit att det är fel att tvinga ett nytt liv uppleva alla de besvären?
>>212390853>alla vitaHE FU SE
ägg + banan + ost + sill var inte en bra kombo. magen fucking dampar.
>>212390830det tänker jag inte titta på, vill du gå får du göra det själv utan att skada oss andra tack
kamrean är ur fukos. hur ficksar jag?
>>212390863mm fast jag tänker mer på hur jobbigt det hade varit för mig
>>212390863>en annan hade väl varit att det är fel att tvinga ett nytt liv uppleva alla de besvären?ja det också, att jag inte har energin att ta hand om ett sånt barn är ju inte heller bra för barnet
>>212390889ja och det är rätt ok mest obehagligt
>>212390889Också performativ så bryr mig inte
>>212390853HE FU SE
SÅHÄR SER RIKTIG BEVARELSE AV DEN VITA RASEN UT
>>212390863Inget fel med att vara självisk
>>212390853tänk att knulla allihopa
>>212390805Varför får han ingen hjälp? Sjukt land vi bor i.
>>212390924synd att dottern blev sån ful hapa
nu är kuken hård igen ja vad ska man göra riktigt
Jag har älskat dattan i snart 20 år
>>21239099750 mg diazepam
ni skriver så mycket strunt
i detta ögonblick är jag euforisk
ching ching nip gong sug på min schlong
>>212391020Ganska sjukt att alla är ok med att han dejtar en så ung tjej
>>212390956>>212391082snälla avliva dig själv för allas säkerhet
>>212391150Du är polisanmäld
bbl
md5: 977c98860851374a8e8b240cc2b0a71c
🔍
bbl bimbo röv
>>212391150uppmaning till självmord bryter mot lagen så du vet
skriv något vettigt istället
>>212390592få se oss snabbköra en simulering med svho också
>>212391259Nej, det är vi verkligen inte.
>>212391259du skapade dock den där vid 309 (också innan bumpgränsen), så enligt din logik finns det fortfarande ingen giltig tråd.
>>212391267Du borde skämmas.
VAR ÄR VI??? JAG BLIR GALEN
>>212391295Skapade den som ett svar mot den ogiltiga. Här är vi:
>>212391252>>212391252>>212391252
>>212390324Gillar rosahål, fittor och rumpor
>>212386209Han saknar säkert blatte land.