mcp
md5: d7c22a7239e8d600306b7c85ba78942f
🔍
i246246
md5: 3e73f93ed82e03bf818cb3dc794460bf
🔍
Chudde motte
>hell seger svenskarna vaknar! nästa val, 1%! nästnästa så stormar vi riksdagen!
Chudde bailey
>mjä det är ju bara en gymklubb vad är det för fel att gymma? motion är bra. är du emot det? "rasister"? du kallar alla rasister folk är trötta på det. de är inte rasister. symbolerna är bara slumpmässiga mönster de har ingen betydelse
Varför är chuddar så slemmiga och hala?
>>212472280Detta kommer tyvärr bara växa och växa. Fler och fler svenskar kommer tyvärr att hata invandrare varje dag. Personligen tycker jag att detta är mycket tråkigt eftersom jag älskar alla människor på hela jorden och jag ogillar hat och våld. Hat och våld är dåligt. Fred och kärlek är bra. Jag älskar alla invandrare och jag älskar alla svenskar.
>>212473152Så himla mycket detta. jag är en pacifist men jag oroar mig varje dag för inbördes krig vilket stressar mig för jag är pacifist
>>212473152>Jag älskar alla invandrareva
En vän till mig sa: "HMF lagen skyddar inte etniska svenskar. Vi har institutionell rasism mot etniska svenskar i Sverige. Varför ska svenskar arbeta för Sverige 2025 när detta är fallet?" Har han rätt om detta? Personligen har jag ingen åsikt. Han pratade också om denna bilden.
många säger att wireguard är den mest eleganta nätverkade kryptografiska mjukvaran någonsin, och openssh tvåa. personligen är jag ambivalent.
>>212473269Mullvad har slutat med openvpn och kommer endast fortsätta med wireguard
>>212473135Fascister agerar aldrig hederligt eller i god tro. De har inga som helst moraliska begränsningar när det handlar om att tillskansa sig makt. Det är därför det är vettigare att förlöjliga och idiotförklara chuddar än att tjafsa med dem. De finns få saker de hatar så mycket som förudmjukelse, eftersom det rör sig om fruktansvärt osäkra människor.
>>212473269>wireguard är den mest eleganta nätverkade kryptografiska mjukvaran någonsinMycket imponerande mjukvara, men inget slår SQLCipher (en extension av SQLite).
https://www.youtube.com/watch?v=ZP7ef4eVnac
>>212473338Men dagens nationella rörelse är ju en enda stor förnedringsritual
1
md5: 2bab32ccc23fedf382b152d198c7792e
🔍
Jävlar vad det rasblandas i Stockholm, bor ej där men får upp random individer på facebook med bilder som dessa
>>212473314jag har hört några säga att mullvad klient gjord i rust tyvärr har teknisk skuld bortom räddning, och att om man inte behöver de extra funktionerna istället bör importera från mullvads konfigurationgenerator till wireguards egna klient
Varför är typ 50% av alla män ensamvargar medan kvinnorna har stora sociala nätverk och aldrig är ensamma?
Är kvinnorna så mycket mer socialt kompetenta än männen?
En vän till mig sa: "Det funkar inte att gråta om och ljuga om "fascister" när Sverige 2025 har dagliga dagliga sprängattentat, förnedringsrån, gruppvåldtäkter, och en systemhotande korruption. Ak är inte fascister, dom är nationalister som bryr sig om svenskar." Personligen har jag ingen åsikt om detta och jag är inte svensk själv, men fler och fler svenskar tycker nog tyvärr detta.
>>212473419>facebooklämna tråden normalbögsfarfar
>>212473433Män faller oftare för det nyliberala hjärnviruset där man ska vara individualist, ensam är stark och hustle och grind kulturen är överallt
En vän till mig sa: "Folk med icke-tribalistiska gener rasblandar och många av dom blir våldtagna och mördade." Har han rätt om detta?
>>212473419Många som rasblandar i Sverige, ja. Hälften av alla under 40 i Sverige är inte etniska svenskar.
>>212473449Vänstern måste ha fotoshoppat in sydstatsflaggor och solkors i bakgrunden på deras foton. Det var fult gjort tycker jag som utomstående
Sverige blir nog tyvärr som Jugoslavien eller Sydafrika: mycket hat mellan etniska grupper, vissa blandrasfolk som inte hör hemma någonstans och som ogillas av alla grupperna, men till största del segregerat.
>>212473480varför är ni vänner? håller du med honom?
>>212473480>Folk med icke-tribalistiska generFinns inga sådana
Alla som har överlevt har gjort det genom att vara med en "tribe"
Din kompis är efterbliven och det är även du för att du lyssnar på honom
Varför i helvete åker svenskarna till södra Europa under sommaren?
>>212473496Fortfarande ovanligt att folk rasblandar när man tänker på att hälften av landet är invandrare. Sen är det mest wt som rasblandar i Sverige enligt många, personligen har jag ingen åsikt om detta men detta är vad många säger. Samma mönster som i USA. En vän till mig sa: "De som har mest icke-tribalistiska gener rasblandar bort nu i början och sedan ökar tribalismen inom den svenska befolkningen." Jag har ingen åsikt om det men det låter inte helt orealistiskt.
>>212473570måste vara så, han är vän med ovanligt många oliktänkande
Hade vi bott i USA och jobbat där hade våra liv varit så mycket bättre. Tänk på alla pengarna vi hade kunnat dra in och sen hade vi kunnat komma tillbaka till Sverige och leva som kingar.
>>212473579Det är ju wtn som röstar på sd asg
>>212473525Varför skulle tribalism inte vara åtminstone delvis genetiskt betingat?
>>212473579Har du alls en aning om hur oerhört cp du låter?
>>212473595han är centrist och röstar på centerpartist
>>212473595Nej. Majoriteten av unga etniskt svenska män röstar på SD. Detta kommer bara öka.
Namnlös
md5: ef8b8733eb1fd75c556b66d9a3aaf453
🔍
De bara sket i mormorn alltså
>>212473614Asg SD kommer ligga på 20% för evigt
>>212473556Kvinnor vill ha sex med utländska och exotiska män utan förpliktelser. Nbögar älskar att festa i andra länder där de kan inte behöver leva med konsekvenserna.
tydligen står det 12åringar och suger kuk för vapes på varje gatuhörn
>>212473614Tror inte de unga svenska männen i Stockholm och Göteborg är särskilt SD-vänliga. De är väl snarare mer åt det nymoderata hållet och älskar pengar.
Statistiken från USA säger att det är låg IQ vita kvinnor som rasblandar. Kommer ihåg att jag läste en forskningsartikel som sa detta. Tycker ni att det är förväntat eller är ni förvånad över detta resultatet?
>>212473657Ja men de unga incelmännen i Mellerud röstar sd och de är allt som räknas
Alla dessa kampklubbar är bara hemliga mötesplatser för bögar.
KampKlubb=KK=KnullKompis
Bara svenska snubbar som träffas för att böga sig i skogen, har ni någonsin ens hört om en blatte som slagits ihjäl av knullkompisarna?
>>212473642Sverige kommer gå mot kollaps pga massinvandringen. Sverige kommer tyvärr att bli som Jugoslavien eller Sydafrika. Det är därför etniska nätverk som ak växer fram. Dessa kommer bara bli starkare. Jag är inte svensk själv men dessa svenska nationalister vill nog arbeta för samma utveckling som Israel haft.
>>212473702Jaja vi vet du är juggeblatte
>>212473683Du är arg eftersom du inte vill att unga svenska män ska bry sig om svenskar och organisera sig.
inget att skryta med att småjontar blir lurade av SD
Vissa säger att ProRealtime är en överskattad plattform. De säger också att man istället borde investera tid i att lära sig SierraChart eller NinjaTrader. Vad tycker ni?
>>212473733Investera i en global aktieindexfond istället.
Varför svarar ni på en bot/kopierar botsvar?
SD har misslyckats så hårt genom att köra på sin bondska framtoning och de har ingen aning om hur de ska tala till storstadsbor.
Inte konstigt att SD bara fick 10% av rösterna i Stockholms Stad i senaste riksdagsvalet.
Detta medan SD fick 25% i Dalarna och typ 27-28% i Skåne.
Jag är från Somalia och kan knappt läsa. Men även jag fattar att vi är inne i ett paradigmskifte där 90% av alla unga män röstar SD. Jag har diskuterat detta med min kompis som är svensk. Han är dock neutral och det är jag också
Namnlös
md5: 2fce1f563049f7370d7e451cf09a208e
🔍
Detta är vad tjejer intalar sig själva och sprider mellan sina vänninor.
Jag är inte från Somalia.
Jag bryr mig inte om sverige, det är en ekonomisk zon. Jag är glad att jag inte är etnisk svensk.
Hade ni ställt upp för Sverige om det blev krig?
Finns inga blattar i tråden va?
Jag menar om alla vi som skriver i tråden hade mötts ivl så hade demografin varit lika svensk som i en Astrid Lindgren-film
Många skulle säga: "asg nej". Personligen vill jag inte kommentera.
>>212473937Ja om du räknar juggar som svenskar
>>212473840vi är ett fåtal som attraheras till bbw huge ass fart
>>212473937Jag är inte etnisk svensk.
>>212473961Jag är opartisk och haringen särskilt fetisch men jag har snackat mycket med människor och jag skulle ändå säga att de flesta unga män är radikaliserade till att gilla bbw
PNG-bild
md5: 232cd248b2b6ec93e94e186856393933
🔍
mår inte bra
bb45p
md5: c72d74ef3b04118a07f2a794e1111d0e
🔍
>>212473978Men hade du framstått som avvikande rent rasligt ifall du teleporterades till en inspelning av en Astrid Lindgren-film för 50-60 år sen?
>>212473596Som sagt du är efterbliven
Alla människor har levt i någon stam
Det finns ingen anledning att tro att det skulle finnas hela folk eller stora grupper av människor som inte har "stam-gener"
Sluta var efterbliven och sluta lyssna på din "kompis"
En man i Skellefteå döms till böter för närmare 13 000 kronor, efter att han undvikit att skanna en ost i självskanningskassan, rapporterar P4 Västerbotten.
Mannen hävdar att han missat osten för att han var bakfull.
Samtidigt anser tingsrätten, som sett övervakningsfilmer från butiken, att mannen var noggrannare då han skannade billigare varor.
Kingen
md5: c0672b0cf5549203b429fdc20450a975
🔍
ASGARV
Varför är kvinnor så omänskligt onda?
>>212474131Tråden började säga så pga geeken
>>212474131Matgeek är i garderoben! Sorgligt att behöva vara det anno 2025
>>212474185Så sant så sant, geeken springer tråden
>>212474164Hur är de onda?
>>212474108Jävla bajsland. Jävla bajsfolk. 13 tusen kronor i böter för en stulen ost, medan Ulf Kristerssons vänner bokstavligen fick stjäla flera fastigheter värda tre miljarder kronor i Strängnäs kommun.
Önskar jag va blatte
Önskar jag hade en hög röst
Önskar att jag hade föräldrar som hade kontakter i hemlandet som hade kunnat leda till arrangerat äktenskap
Önskar att jag kunde dansa
Önskar att jag pratade konstant och skämtade om exakt allt
Önskar att jag inte satt vid skärm
>>212474237Önskar jag var vit
>>212474164Män mördar, våldtar, misshandlar och begår övergrepp mot barn
Men kvinnor är onda för att de inte vill knulla incel-anon och har sina egna åsikter?
>
Jaha, men många skulle säga: "Man kan se från ditt inlägg att du inte är etnisk svensk." Personligen har jag ingen åsikt.
>>212474253Kvinnor hade gjort värre om de var kapabla till det
>>212474262Nej det hade dem inte
>>212473726Organisera sig för att suga kuk.
>>212474108Självskanning är ett idiotiskt koncept från början.
>>212474314Sluta sjuda nu
Är blattarna rikare än svenskar med tanke på vilka bilar blattarna kör runt i?
>>212474357Bilarna är väl bara leasade precis som alla rika youtube "alpha males" gör, hyr sina hus och sina bilar så att de kan verka rikare
Många skulle säga: "Nej, och bara dom kriminella har pengar." Personligen har jag ingen åsikt eftersom jag inte läst all forskning. Man måste ha läst all forskning om man ska ha en åsikt om det.
>>212474389>Man måste ha läst all forskning om man ska ha en åsikt om det.Detta är en åsikt och du har inte läst all forskning om hur man ska göra när man tar fram en åsikt
>>212474107Fast vad en stam är är ju helt subjektivt. En samling orelaterade människor kan vara en stam om de bor på samma plats, eller har blivit adopterade. En nation med 10 000 000 invånare, varar 99% du aldrig kommer att interagera med kan vara en stam enligt stormisarnas luddiga definition. Är det genetik som bestämmer vad som är en stam eller? Har du några belägg?
Skäms när jg blir kontrollerad vid självskanningen (fick raseriutbrott igår) Jag navänder? sjäkvskanning på Ica och har gjort i ett tag. Jag har blivit kontrollerad flera gånger och varje gång säger jag att dom begår ett misstag och vafan ska dom kolla mig för?? Idag så blev jag kontrollerad och hade glömt scanna en av fyra mjölk. Det är 13:- max. Jag skäms ihjäl när dom vill kontrollera mig för det känns som att alla kollar på en och tror man har snott nått för att man är fattig när man egentligen ville betala. Dom är ocså rasister tror jag. Hur gör ni för att slippa kontroller och skäms ni över att självskanna, stå i kassan, köpa kondomer (avslöja om sitt sexliv), köpa toapapper (visa alla vad man torkar arslet med), köpa vissa mediciner (t.ex. piller man kör upp i arslet)
>>212474357Nej, blatten lease:ar nyaste bilmodellen för 5 tusen kronor i månaden och får uppgradera till en nyare modell varannat år, medan svennen köper en bajsbil på lån och amorterar 8 tusen i månaden i 10 år och när han har betalt klart är bilen trasig, så blir han tvungen att betala för att skrota den och ta ett nytt lån för att köpa en ny bajsbil.
>>212474444Har aldrig självskannat för jag är svensk.
sdi funderar över vad en stam är medan svejeje har dagliga sprängattentat, gruppvåldtäkter, korruption, gängkriminalitet medan Ungern vet vad en stam är och är därför ett tryggt och bra land att bo i.
>>212474476Ungern är ett mongoland dock. Men du kan flytta dit. Säg att du är en chudflykting så ger de dig säkert ett hus på landet och en tradfru
Självskanning är inte för att det är bra för kunden, det är för att spara in pengar på lönearbetare.
Vissa skulle säga: "kåpa mer ammeeeed". Personligen skulle jag inte säga det, men det är vad vissa skulle säga.
>>212474108Men när svho polisen gör exakt samma sak så frias hon
https://youtu.be/iKiW8CCn98s?si=y8xuo2Wu3Y3wylfz
>>212474435>Fast vad en stam är är ju helt subjektivtExakt vilket gör ditt uttalande ännu mer efterblivet
> Är det genetik som bestämmer vad som är en stam eller?Det var du..... eller ja din "kompis" som sa detta så du kan ju börja med att peka ut vilka gener du menar?
>>212474444Börja stjäla saker genom att gå till ställen i butiken där det inte finns kameror (kolla noggrant) och lägg det i din ryggsäck, sen betalar du bara för det du vill betala för i självskanningen. Svårare än så är det inte. Om de ber om att få kolla vad du har i ryggsäcken säger du "Nej, jag tänker inte låta dig trakassera mig." De får inte hålla kvar dig eller använda fysiskt våld mot dig, om de gör det slår du dem hårt i ansiktet med knytnäven och springer ut. Du kan inte bli dömd för det, eftersom det är olagligt för dem att frihetsberöva dig, så det räknas som självförsvar.
>>212474108>>212474545Det finns inte mycket rättvisa i Sverige 2025.
>>212474522Detta. Säg att varor för 100 000 blir stulna varje år i en affär. Det är fortfarande mindre pengar än lön till en anställd för ett år
>Längd 173 cm
>Inga vänner, ingen relationer irl, ej respekterad
>dräng, miffo, kräck
Varför blev jag till så som jag är?
>>212474553finns inga ställen utan kameror
>>212474575fast jo det gör det ju
>>212474575Jo, det finns det. Du vet bara inte hur kamerorna är placerade.
>t. Brukade jobba inom förlustförebyggande för Axfood.
>>212474217>stjäla flera fastigheter värda tre miljarder kronor i Strängnäs kommun.Utveckla
>>212474572Noen er heldigere enn andre
>>212474633https://www.aftonbladet.se/ledare/a/a7XQBO/vi-maste-prata-om-ulf-kristerssons-forflutna
>>212474648>borgare gör borgargrejerSkandal
>>212474572För att du föddes ful och äcklig
>>212474629nej det finns det inte
t. har jobbat i ett halvt dussin år med att övervaka dessa kameror i matbutiker
>>212474553>Du kan inte bli dömd för det, eftersom det är olagligt för dem att frihetsberöva dig, så det räknas som självförsvar.Detta stämmer inte. Detta är vad förarbeterna säger om nödvärn.
https://data.riksdagen.se/dokument/GH03130
>>212474672>ful och äckligSäger bögbrevaren som jämt och ständigt skryter om sin fru eller när hon inte finns i manuset alla kvinnor och män du knullar på fester som du aldrig går till
Du är säkert 10 gånger så ful och äcklig som anon är
Annars hade du inte suttit i tråden och brevat 2D för att försöka kåta upp anons, för om du brevar någon bild på dig själv så kommer vi att spy
>>212474648Låter som myttoberättelser men ändå baserat att han bedrar och använder systemet till sin fördel
Hade gjort samma som han
>>212474689Asgarv, du har ingen aning om vad du pratar om. Om inte det är en pytteliten butik är det i princip omöjligt att kameraövervaka hela butiken. Du skulle behöva minst 2 kameror i varje hörn och en kamera i varje gång med hyllor.
>>212474705gäller detta etniska svenskar?
>>212474705Vilken del motbevisar det jag skrev? Om en butiksanställd försöker frihetsberöva dig kan du definitivt bruka våld för att bli fri och ta dig därifrån, så länge du inte brukar övervåld såklart, som att sparka på dem när de ligger ned.
>>212474736matmonopolberg ska ha sitt
>>212474705>medan det i andra fall kan vara uppenbart oförsvarligt att göra vad som behövsasg sossesverigelogik
>>212473419>Det var under tisdagen som Danny Saucedo släppte den glada nyheten att han och hans flickvän, Anna Eriksson, ska bli föräldrar. Enligt Aftonbladet är Eriksson fotomodell och paret har varit tillsammans sedan 2019.>Det kommer att vara viktigt för mig att mitt och Annas barn ska förstå hur fantastiskt det är att ha så många delar, så många länder och grenar inom sig. Polen, Gambia, Bolivia, Sverige… Det är en superkraft att vara mixad. Jag ser det som en enorm styrka. Ska vi få en förståelse för varandra och sluta fred på den här planeten – get in bed. Det är dags att blandas. Fuck for peace!>Gruppen “svenskar med mixad bakgrund” syftar på svenskar folkbokförda i Sverige med föräldrar som har olika födelseländer. Mellan år 2010 och 2020 ökade gruppen mixade svenskar med 26,93 procent>Närmare 25% av alla heterosexuella intimrelationer som ingås mellan en man och en kvinna rör numera en inrikes född person och en utrikes född person
>>212474767att slå någon hårt i ansiktet för att de håller fast dig skulle säkerligen räknas som oförsvarligt
>>212474735>till sin fördelDet gjorde han ju inte. Han berikade amerikanska miljardärer som knullar hans fru och slår honom i revbenen varje gång han är i USA.
>>212474810Tjänade han själv på det? Ja.
Pipa suedi i röven
>>212474792Svenskar som är vänster rasblandar medan svenskar som är höger (på riktigt) inte gör det.
>>212474792Danny lever livet med sin djungelpaj
>>212474802Nej, tvärtom. Överträdelsen görs av personen som försöker hålla fast dig mot din vilja, trots att de inte har rätt att göra det, eftersom de varken är väktare eller poliser.
>>212474828>Tjänade han själv på det? Ja.Nej, de slår sönder hans revben varje månad nu.
Rasblandning är baserat. Bara rasistiska chuddar ens tänker på det
>>212474848alla thaigubbar är egentligen vänster då?
>>212474864Nödvärnslagen vill förhindra "angrepp på person eller egendom".
>>212474864ja retard, man får försvara sig men inte med vilka medel eller metoder som helst
intressant att polisen har haft extremt hög press på sig att förhindra våldsdåd och andra brott, av politiska skäl, i många år men det blev totalt fiasko.
redan för 10-15 år sedan var det poliser precis överallt dygnet runt i vissa områden.
>>212474905En vän som är ekonom sa: "Det är främst svenskar med lägre utbildning som rasblandar, detta gäller både män och kvinnor enligt statistiken."
>>212474913>>212474914Ni är mentalhandikappade sojapojkar. Man får till och med skjuta ihjäl folk i nödvärn om man säger att man kände sig väldigt stressad, att boxa någon i ansiktet är ingenting. https://www.domstol.se/nyheter/2023/05/hovratten-frikanner-man-fran-atal-for-mord-i-karlshamn/
>>212474848danny är troende katolik och hans fv är folkpartist
>>212474922Det går inte att lösa problemen. Det kommer bara bli värre och värre. Sverige håller på att bli Jugoslavien eller Sydafrika. Fler och fler säger: "massutvisningar är den enda lösningen". Personligen har jag ingen åsikt.
leasade en fräsch bmw och både sueco och blattar började behandla mig med mer respekt
>>212474939var han medlem i trögfattarföreningen månne?
>>212474966Kek varför är folk så materialistiska och ovärdiga?
>>212474767Mongobongo... du skulle åka dit för rån och inte bara stöld om du gjorde detta
>>212474939Vad för slutsats drar en från det?
>>212474962vfbs jbsd
>>212474958De är inte höger. Liberaler är inte höger.
>>212474953älskling vakna, du är efterbliven. snubben hade machete. lite skillnad mot att Bengt-Åke, 57, håller fast dig vid handleden
>>212474988Nej, du vet inte ens vad rån betyder asgarv.
>>212474981>>212474989Han forskar i ekonomi på universitetet.
>>212475002Liberal är per definition höger.
>>212475028man behöver inte direkt vara ett geni för det
>>212475019Snälla gå till särskolan och fråga din lärare om vad proportionalitetsprincipen innebär efter sommarlovet. Om du svarar på mina kommentarer en gång till erkänner du att din pappa är pedofil och knullade dig i röven när du var ltien.
>>212475020Rån betyder att med våld ta saker från någon annan. Om du blir tagen med att snatta och använder våld för att ta dig därifrån så räknas det som rån
Alla som inte är Stalinister är fascister
>>212474864civil arrestering av uppenbart brott
>>212475068bokstavligen hur mongo är din mongomamma?
>>212474953Det fallet är inte prejudikat.
>>212475072>Rån betyder att med våld ta saker från någon annan.Nej, det gör det inte. Rån innebär att uppsåtligen bruka våld för att begå en stöld. Att slå någon för att kunna fly är därmed per definition inte ett rån.
det är ingen slump att de mest mixade platserna på jorden, brasilien, italien, kalifornien, metropoler i västeuropa också har den högsta halten av snygga människor
>>212475112Tack för att du erkände. Hoppas din terapeut inte får det för besvärligt.
>>212475133hugger av din kuk
>>212475133Snarare att de är rika och kan looksmaxxa
>>212475148jag accepterar ditt erkännande av efterblivenhet.
>>212475178Min kuk i din hals förvandlade din mamma till en transa.
>>212475126https://youtube.com/shorts/BGhwYP-0KJQ?si=78qfK9JGap7Tevdh
Mongobongo...
>>212475133väldigt sant. När genpoolen är liten ser gossarna ut som troll och töserna som kylskåp.
>>212475189håll dina bögfantasier på bögbräden är du snäll
>>212475198Nej, tack, jag tänker inte klicka på din länk. Min balle i din hals förvandlar din pappa till en transa.
>>212475198>/shorts/>?si=
>>212475198Det där är ju tydligt en väktare, inte en butiksanställd. han skrev ju klart och tydligt:
>Nej, tvärtom. Överträdelsen görs av personen som försöker hålla fast dig mot din vilja, trots att de inte har rätt att göra det, eftersom de varken är väktare eller poliser.>väktare eller poliser.
kungliga huvudstaden https://youtu.be/wzTnwGZQwNo?si=UoVEiZBxxttItO_l
>>212475198Det där är väktare, inte personal, CP-chrille.
Varför ska jag lämna tvspelen för att skaffa barn om en stor man som goebbels hellre dödade sina befintliga barn än att leva utan Adolf?
breva lite stor svart neger kuk istället
>>212475266Väktare har samma befogenheter att ingripa mot brott som civila har
>>212475289Var står det i lagen att anställda inte kan ingripa mot pågående brott, särskilt om brottsoffret är butiken de jobbar på?
>>212475344Nej, asgarv. https://polisen.se/lagar-och-regler/ordningsvakter/ny-lag-om-ordningsvakter/
>>212473480bara kvinnor som blir ihop med negrer eller ortengangsters
>>212475376Deras nya befogenheter har ingenting med envarsingripande att göra mongomats. Det har väktare redan rätt att göra. Civilpersoner också
>>212475369Min kuk blastar asmycket jizz i din mage HAHAHAHA
>>212475405Du kan inte läsa med all min sperma i dina ögon. Det är okej, sötnos.
>>212473135håll käften jude
>>212475478>Vi har 20 procent stöd!>Får bokstavligen inte ens 0,20 procent i valet
>>212475478>valet gick inte som vi vill så vi låtsas att det gjorde det i ställetskrattar ohyggligt gott
Semestern har precis börjat och så återkommer solen i veckan. Oj oj vad man ska njuta
>>212475342latja lite boll, pysen
skapa din egen webbsida med AI
helt sjukt när någon copy-pastar ett brev man la för flera månader sen
>>212474939det är bara arbetslösa tjackisar som blir nazister
>>212473135fascister är i grund och botten nihilister som bara tror på makt
>>212473338detta
skapa din egen webbapplikation för att effektivisera business solutions på den digitala marketplacen
>>212475187Känns inte som att detta sker i Sverige. Svenskar är jävligt fega med att stöta på varandra känner jag och kvinnor är värst
>>212473338>>212475696det här beskriver kommunister också, det är bara liberaler som har någon form av moralisk ryggrad och inte känner att de konstant behöver ljuga eller bedra
>>212475682så jävla sant! jag är en stolt skattebetalare och jag älskar muslimer så jävla fett med muslimer i sverige!
>Har dödat 0 Wallenbergare
>Har dödat 0 amerikanska soldater som bokstavligen ockuperar Sverige
>Har inte ändrat på politiken som förs i landet över huvud taget
>Har närvarat på hundratals prideparader och stulit hundratals prideflaggor för sig själva
Varför erkänner de inte bara att de är säpobögar?
>>212475711sant, en svensk tjej kan vara superkär i en kille i hennes närhet i flera år utan att ens våga prata med honom. Istället försöker hon få hans uppmärksamhet genom att ställa sig lite närmre honom när han står och väntar på kaffe och annan skit som typ 99% av killar aldrig ens märker.
Detta är ett intressant prejudikat för 24 kap. 1 § (nödvärn). Kommer från JUNO som är en juridisk databas.
>Vid rånförsök mot butik har en medhjälpare till butiksägaren, B, skjutit två skott med en pistol och skadat en av deltagarna i rånet, K. 1. Hovrätten har ansett B ha befunnit sig i en nödvärnssituation men fällt honom till ansvar på grund av att hans handlande varit uppenbart oförsvarligt och att det saknats förutsättningar för ansvarsfrihet på grund av nödvärnsexcess. Riksåklagaren överklagade domen med yrkande om straffskärpning under påstående att någon nödvärnssituation inte förelegat. Reglerna i 51 kap 23 a § RB har ansetts sakna tillämpning i detta fall. 2. B har vid avlossandet av skotten ansetts ha uppfattat situationen så, att det förelåg ett överhängande brottsligt angrepp mot honom, men funnits ha förfarit uppenbart oförsvarligt genom att med livsfarligt vapen utsätta K för allvarliga risker för skada till liv och lem. 3. K har ansetts ha genom grov vårdslöshet medverkat till den skada som tillfogats honom genom skottlossningen, varför skadeståndet till honom jämkats på grund av 6 kap 1 § skadeståndslagen och ersättning inte utdömts enligt 1 kap 3 § samma lag.
https://rattspraxis.etjanst.domstol.se/sok/publicering/a336b8f8-fcda-4fcc-be48-5a8234bf0166
>>212475758>kaggen och chipstuttarna längst till högerlel
>>212475799Boomer som är ute efter lammkött.
jag är högutbildad från adlig släkt och enligt min åsikt behöver sverige fler invandrare från afrika och mellanöstern och södra asien
>>212475758det är bara en klubb för kompisar att gymma och dela roliga chudjagjag
>arbetslösa tjackisar
sluta kåpa och sjuda och det finns inga nasister i sverige 2025, bara folk är trötta på massinvandringen.
>>212475831Varför går de bara på prideparader hela tiden?
>>212475752Tvärt om, kommunister är helt besatta av sin ideologi och dess teorier. Du kan inte ha två kommunister i samma rum utan att de förr eller senare blir ovänner om någon pytteliten meningsskiljaktighet, för det är så jävla viktigt för dom att allting är 100% konsekvent.
liberaler å andra sidan är gigahycklare som bara bryr sig om sin egen frihet. Det är därför liberaler är helt ok med slaveri så länge de kan hitta en ursäkt.
Mycket intressant prejudikat om nödvärn.
>En man hotade en kvinna genom att bussa sina lösspringande hundar på henne. Kvinnan, som omedelbart ringde polisen, försökte därefter handgripligen hindra mannen från att gå tillbaka in i flerfamiljsfastigheten där han bodde. Kvinnan ansågs inte ha haft rätt att enligt reglerna om s.k. envarsgripande i 24 kap. 7 § andra stycket rättegångsbalken hålla kvar mannen i avvaktan på att polis skulle komma till platsen. Mannen friades på grund av nödvärn från ansvar för att han därvid knuffade omkull kvinnan. Däremot ansågs han ha gått utöver det tillåtna då han därpå tilldelade kvinnan ett knytnävsslag i ansiktet.
https://rattspraxis.etjanst.domstol.se/sok/publicering/96cf9bb0-e135-454b-abe0-3e7054d35e28
>>212475757Rasist. Du förtjänar ingen respekt och ingen som respekterar dig förtjänar heller respekt. Hoppas du dör ensam ^~^
>>212475559själv går man på semester med vetskapen om att man uppfyllt alla satta kvoter för detta kvartalet. känns bra
>>212475909Undrar om alewi hade rätt till nödvärn när rökarna rökte
jag har ingenting emot muslimer och jag förstår inte varför någon skulle ha det
Vi behöver fler som startar IT-företag och skapar innovativa företag som i USA. Vi behöver färre som "uppfyllt alla satta kvoter för detta kvartalet".
>>212475938Är en "emot massinvandringen" är en antigen en rasist pga hat eller pga att en är idiot. Båda är oacceptabla
>>212475958Det enda Alewi hade rätt till var superblatteslaget i käften som tog sönder halva hans ansikte. Riktig jävla One punch man det där.
>>212475782Sorglig tillvaro vi har. Hade uppskattat om tjejer var mer på för det blir inte lika jobbigt som om en man stöter på en kvinna och blir nekad och metoo:ad
https://files.catbox.moe/ixd38w.mp4
jag har ingenting emot mig själv och jag förstår inte varför någon skulle ha det
Bolognese 10 portioner
702 g Nötfärs 10 %
55 g bacon
193 g Gul lök
361 g Rotselleri
151 g Morot
500 g tomater
400 g grekiska solmogna tomater, jag använder Fontana
30 g Tomatpure
250 ml rödvin
11 g vitlök
2 tsk salt
1 tsk svart peppar
600 g okokt pasta
Fräs köttfärsen och bacon, ha i tomatpure och fräs några minuter. Häll i lök, rotselleri och morötter och vitlök fräs några minuter till häll i dina delade tomater och låt koka ner pressa så dom blir krossade går även att använda färdig krossade tomater på burk, häll i lite extra vatten beroende på vad för tomater man använder häll i rödvin och krydda med salt och peppar efter egen smak. Häll över i krockpoten och låt småkoka i 4 h i, gärna längre för att frisätta smakerna bäst, går självklart att småkoka på spisen. Serveras med valfri pasta
>>212476004Du är rasist. Du är sexist. Du hatar fattiga. Du bjuder inte på dig själv. Du bjuder inte på bärs. Du skämtar på andras bekostnad. Du är passivt aggressiv
Finns det nån sissy hypno som är på svenska?
>>212475988helt annorlunda utomlands, där visar kvinnor faktiskt intresse
det är en helt fantastisk känsla när man levt hela sitt liv i en öken och sen plötsligt finns det vatten överallt
>>212475958Ett relevant prejudikat.
>N.R. har utdelat två batongslag mot ett fordon, med följd att två rutor på fordonet krossats. I fordonet har två gärningsmän färdats med en stulen ljusramp. N.R. har gjort gällande att hon handlat i nödvärn. - 1. Har N.R. sökt återta egendomen på bar gärning? - 2. Har gärningsmännen på annat sätt än genom våld eller hot om våld försökt hindra N.R. från att återta egendomen? - 3. Har N.R:s agerande varit uppenbart oförsvarligt?https://rattspraxis.etjanst.domstol.se/sok/publicering/8265e77e-f497-4ec3-a85e-42ba5e736b05
Läs referatet.
>>212475559>>212475956>dkn när man knegar hela sommarenNi har inte det socialistiska grindsetet
>>212475978jag har en idé: vad sägs om en business oriented web development digital solutions strategy market place innovations
>>212475999Ingen köper krossade tomater på burk från Johans webbshop
>>212476037Exakt så kändes det när jag var i USA, som natt o dag
>>212475864det där är bara krusiduller, det finns ett konkret maktbehov i botten av det och att de fördömer varandra som sämre kommunister handlar bara om statustävlan och de små skillnadernas narcissism
>liberaler å andra sidanliberaler inom politiken är bättre på att acceptera olikheter mellan varandra eftersom de har en process för att lösa det, de deltar i den representativa demokratin medan kommunisters främsta maktutövning är att snacka skit och mobba ut varandra från sina studiecirklar
ett land ska ha en homogen befolkning
>>212476069Jo det gör det svenska folket visst. 20% av befolkningen sympatiserar med Johan
Bara förlorare tar semester. Detta är varför USA krossar Sverige. Många i Sverige är lata. Jobba 24/7 på att starta framgångsrika IT-företag som i USA.
Ska flytta till Ryssland och knulla alla deras tjejer tills hela landet blir svenskt.
>>212476039pysen du ska väl inte hålla på och överstiga kvoterna? dom är satta av en anledning, dom måste mötas men inte överskridas på tok för mycket. våra ärade kamrater i moskva har försiktigt kalkylerat ut detta. om du fortsätter då måste jag anmäla dig favä
>>212473961>bbw huge ass fart
Många skulle säga: "finns ingen demokrati i sverige, vi lever i en skendemokrati". Personligen har jag ingen åsikt.
>>212476072alltså, det du beskriver är är bara att liberaler inte har några principer
hade de haft principer så hade det varit viktigare för dom att saker och ting görs med stöd i teorin
Damn swedish men have very low standards
>>212476072Lätt att acceptera olikheter och delta i en demokratisk process om en är enig om att ignorera alla de maktordningar som kanske inte berör en själv lika mycket
>>212476084>>212476126>>212476133personligen vill jag inte kommentera
>>212476119I Sovjet så belönades man om man översteg kvoten
>>212476157No we have heavy standards
>kommunister har egna shariadomstolar som förtrycker kvinnor
wtf jag älskar marx nu
https://www.etc.se/story/oevergrepp-moerkas-i-kommunistsekt-som-rekryterar-bland-skolbarn
>>212476096Ingen har någonsin beställt det här
>>212476106Du kommer att få AIDS och dö.
>>212476187Jo. Alla mina grannar på Lidingö gör det.
>>212476179därför skiten föll, äkta kommunism är att autistiskt följa varje femårsplan
>>212476181desu men here have the lowest standards of all. i see disgusting pig women with normal men all the time.
>Några pojkar har uppifrån en vall kastat ner smällare mot förbipasserande folk. En man, som gått upp på vallen och gripit tag i två av pojkarna samt hotat att kasta ner dem från vallen om de inte upphörde med beteendet, har av hovrätten frikänts från ansvar för olaga hot på grund av rätt till nödvärn.
https://rattspraxis.etjanst.domstol.se/sok/publicering/9ff77048-d2d9-4541-92e5-7a4f06f7faf4
>>212476101digital marketing web based solutions blockchain automation
tjejer ska ha lite mage. det har min sambo och jag älskar att klämma och knåda den
>>212476187Du sjuder. Själv ska jag gå till Frantzén på onsdag, en trestjärning Michelinresturgang, men jag har svårt att tro att landsbyggdshjon som dig ens vet vad det innebär.
>>212476250We need to do the needful somehow. Don't judge
>>212476223"Kommunism är autism" ~ Karl Marx
tjejer ska ha upprepade knytnävsslag matade mot bröstkorgen tills alla revben är knäckta
"Jag jobbar på kommunen"
Nej, du jobbar inte eftersom du inte gör ett riktigt arbete. Riktigt arbeta är att starta IT-företag som i USA.
>>212476278JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL! SOCIAL INGENJÖRSKONST! LYSENKOISM! GENETIK EXISTERAR INTE osv...
>>212476292Men om IT företaget har kommunen som kund då?
>>212476150liberaler har principer som inte nödvändiggör att det finns 84 olika liberala småpartier som tycker 99% lika i allt, kommunister omtolkar deras egen kannibalism och eviga splittring som en dygd för då känns det mindre jobbigt att vara politiskt helt kastrerad
>>212476287Nej, du däremot
>>212476299DU FÅR INTE ÄGA HÄR!!!!
>>212476299Marx säger inget av detta mongus
>>212476315skriv på svenska så man förstår
>>212475797>JUNO som är en juridisk databasÖnstar att den var gratis. Hade den för några år sedan när jag pluggade jöken men den kostar typ 20k.
Varför har ni inte en bostadsrätt?
Mycket bättre att bo i än en hyresrätt
>>212476266Jag hoppar mer än gärna över det besöket, tack
https://www.youtube.com/watch?v=pBnhlfOZDfc
>>212476378För att jag inte är en borgare
>>212476330asgk tänk er alewi som dampig sovjetisk regeringsanställd, åker land och rike runt för att autistiskt dampa så att alla följer minsta lilla paragraf i lagen
>>212476314vilka principer är det som gör att det inte finns 84 olika liberala småpartier? man tänker att det borde vara precis tvärt om, sen att liberaler hävdar att de står för yttrandefrihet
och när kommunister styr en stat tenderar det ju bara finnas ett parti, går inte det helt emot din förklaring?
oj, måste kolla vilka andra inlägg som [deleted] samtidigt. Intressant att se
Franzens använder tacomix från tetrapack till hans surdegsquesadillas med lungade korianderblad och tomatemultion
>>212476427asg tänk dig en intelligent neger klädd i frack som bugar lite lätt och kallar dig sir
>>212476345asgarv marxistblöjan in da thread
>>212476407kamrat Aleoui skulle ha blivit en fantastisk apparatchik
miljontals människor svalt ihjäl i sovjet för att partitoppen hade bestämt att darwinismen var för kapitalistisk och därför skötte man sitt jordbruk utifrån antagande att växter är kommunistiska
ett nytt land bara för eliten
>>212476492vad gör du ikväll
>>212476465en sån skulle man haft
>>212476492Svälten 1931-33 berodde inte enbart på NAP. Tro inte på den ukrainska diasporans falska narrativ.
>>212476352En kvinnohatare som dig går inte att älska om en har ett dugg respekt för sig själv eller andra. Tänk att aldrig försöka göra bättre av sig och istället välja att dö ensam med dessa våldsfatansierna som kåp lol
>>212476541varför kommer du till sverigetråden och skriver på norska ditt pucko
>>212476532fast kvinnlig så man kunde stoppa kuken i hennes rosahål
>>212476492asgk so wah so wahr
>>212476573Menar du kvinnlig som i kvinna eller vill du bara att han ska vara lite femininare
>>212476572Besöker en vän i Norge ^~^
ugh... önskar jag vore en NEP-man i 20-talets sovjetunion....
>>212475929wallah jag lever ju på respekt! *studsar runt på min neger-rumpa*
>delade en appbuild med en ny kund i torsdags
>de sa att deras QA-team testar den
>inga loggar över appanvändningen på min server
>stängde av servern och frågade dem om deras QA-team fortfarande testar och om de stötte på några problem
>de sa "inga problem hittills"
jag är en intelligent neger
> ^~^
Du är en riktig kvinna. Lyssna inte på vad andra säger. Du är valid. Hat är fel. Kärlek och att acceptera alla är rätt.
>>212476644Man måste ha varit oskuld i 80 år för att förstå detta brev
>>212476644projektledarens rumpa kommer fatta eld när den ska driftsättas
>>212476644>QA-teamAsg att fortfarande ha QA i 2025. Lead time blir shit när man har QA. Sätt bara upp bra integration tests och end-to-end tests via GitHub Actions, Jenkins eller nåt liknande.
>>212476741din blöjas doft är fenomenal
>>212476705Din rumpa kommer att fatta eld pga friktion
>>212476741alternativ lösning: testa i prod
>>212476741louisiana creole stajl smash patty burger med extra BRIOCHE. och så en american cheese på det asså
>>212476443>vilka principer är det som gör att det inte finns 84 olika liberala småpartierde viktigaste liberala principerna handlar om äganderätt, parlamentarism, lagstyre, yttrandefrihet osv. sen tillåts en viss åsiktsbredd inom och mellan partier, även sossarna är liberala demokrater
>och när kommunister styr en stat tenderar det ju bara finnas ett partinär en kommunistisk faktion väl tar makten vilket ofta sker under stökiga omständigheter som ett inbördeskrig så har de medel att utradera oppositionen mer effektivt än att bara porta någon från första maj, alla absorberas in i partimaskineriet och konflikter blossar upp där istället vilket leder till utrensningar och ibland revolt som stalins utrensningar eller kulturrevolutionen i kina
Okej så jag har omkonfigurerat QA till linux men harnågra megapixlar över på skrivbordet. Borde jag rerouta dessa till operativsystemet?
>>212476808Detta fungerar bara om man inte har några kunder.
>>212476534de medvetet svalt en stor andel av människor för att heema störiga politiska element under folkmordet holodomor, men jag tänkte mer på hur lysenkoismen skapade undernäring och ett mindre effektivt jordbruk långt efter det eftersom man tyckte att darwinismen var för chuddig lmao
>>212473106 (OP)>samma API till Gdrive och git