>>212577706sama ja sen takii juon maitoo nymph
haluan työpaikan jonka palkka on 0 euroa
ruotsi is sweden right
and venaja is russozigger land and uhm viro is eesti (alcohol land)
kreikka is greece and the rest uhm idk
>>212577824haluaisin työpaikan jossa on pukupakko
>>212577843serbia on serbia
serbit on serbs
serbialaiset on serbians
slaavit on slavs
>>212577843serbia on vaan serbia, anteeksi.
>>212577877interesting information
kiitos!
>>212577843tiesitkö että serpia on serpia
Tota joo, tässä pelissä on näköjään horde mekaniikka.
Koskaan ennen kun oon haulikkoa tai mitään muutakaan asetta käyttänyt niin ei tätä ole tapahtunu niin tää yllätti mut pahanpäiväsesti.
Ammuin npc ihmisen, sen jälkee kaikki lähellä olevat zombit aggros ja tuli siihen taloon sisään missä olin, varmaan jotain 10 yhteensä, tapoin 4, sit juoksin pakoo ja tapoin 2 ja loput jäi sinne taloon sisään. Lähellä oli taas että henki ei menny, ehdin kotiin ja otin antibiootteja ja alkoholilla rätit puhtaana haavoille sekä pala valkosipulia.
Kuumotti ihan vitusti miten noi zombit tuli hirveellä vimmalla sisään ja äänet.
https://youtu.be/bUi9eh6ke54
palava halu sanoa se yks sana
huomio höyryn kesäale päättyy huomenna ostakaa mitä ostatte
Pitää varmaan lähteä käymään mr. tokmaanilla hakemassa lisää lakkaa.
>>212578004ostin aneurism iv pelin ja harkitsen sen palauttamista täynnä jotain britti lapsia
tänään mun piti selittää chad meemi tyttikselle
lakkaaja lakkasi lakkaamasta lakan loputtua
mun vakipano alko selittään mulle chad meemistä kun sen poikkis oli kertonu sille siitä
yksi reissu ulkona niin haisen ihan vitun pahalle käytän saippuaa ja dödöäkin
pitää tuhahtaa ilmat hitaasti tasoittaakseen ärsy märsy tasoa
noh ainakin myyjä oli hyvin nopea viesteihin ja toimi mainiosti
nyt odottamaan että postittaa ja sitten hyllylle lisää kirjoja
>>212577727koko sivu on aivan järkyttävän märsy käyttää ja toiminta muutenkin on niin surkea ettei mitään järkeä
aivan ihmeellisiä koukkauksia pitää tehdä niin yksinkertaisessa asiassa kuin annan rahat ja saan tuotteet
vihaan yli kaiken silloinkun tämä maailman yksinkertaisin asia tehdään monimutkaiseksi ilman mitään järkevää syytä
itselle koko homma jätti niin surkean kuvan että ei tosiaan tule enää selattua tätä sivua mutta minulle tietyt asiat aiheuttaa turhautumista ja ärsytystä paljon helpommin
huoh tyttis vonkaa taas munaa
>>212578255Himo ärsy suorastaan raivostuttavaa kun käy noin.
kuinka paljon täytyy juoda että tulee darra?
en tuu ikinä saamaan tyttistä tuun aina olemaan yksin tapan itteni
>>212578319pitää täyttää 30 ikävuotta
mulla on neljä makkaraa jotka täytyy syödä tänään ja sinappi sillin loppu. tuossa on niin paljon makkaraa että en tarvisi perunaa mutta peruna kuuluu tähän ateriaan. laiskottaa myös niin en jaksaisi rapsutella pottuja.
jostain tulee krillaus savun haju
hakkaan gachaa ja katon kahta videoo ja /sauna/a samaan aikaan
>>212578421miks sulla on kaks saunaa auki
>>212578484oon epäironisesti joskus selannut myös instagram reelssejä tollee ku oon kattonu jotai striimii ja pelannu pelii samaa aikaa
>>212578358Itehän opin vasta 30 ikävuotta rikottuani juomaan sellaisella tavalla ettei tule hirveää rapulaa.
Nuorempana tuli maattua sängyssä ja oksenneltua krapulapäivinä, nykyään jaksan pelata videopelejäkin ja uskallan juoda kahvia jopa eikä yrjö enää lennä.
En oo ehtiny ottaa kuvia mutta mulla on naapuri noin 150 metrin päässä omassa hyvin muuratussa hökkelissä, en tiedä tietääkö se että oon tullu sen viereen kun oon sitä kauempana vähän piilossa. Oon nähny sen nyt menevän tätä tietä pari kertaa Hiluxilla.
Vittu oispa kunnon kivääri eikä haulikko.
>>212578484ennen nauroin tälle mut sit tajusin että oon kirjaimellisesti toi
oon mielellään seuraavan viikon sisätiloissa jos juon potemassa olotiloja
>>212578484tukikohtaistettu monitekijä, saunan vanhusten aivot varmaan kärähtäis jos pitäis tehdä kahta asiaa yhtä aikaa
>>212578624näin yhdellä ne punertavat varustelekan uudet hyppymaiharit oli kyllä naurettavan näköiset. se väri ei sovi mihinkään.
>>212578330Joo alkuun on kivaa ja sit alkaaki rasittaa kun viikonloput menee juostessa sen perässä porukoilla tai jossain kuivissa kaverijuhlissa missä pelataan lautapelejä eikö juoda grammaakaan alkoholia ja alat kaipaa takas koneelle ja kaljatölkkiä seuralaiseks, helpompaa se vaan on olla itekseen
>>212578722vittu kun nekin on olleet loppu jo vuosia siitä lähtien kun se tehdas joka teki niitä suljettiin ja ne ei ole mukamas löytänyt toista mutta kaikkea muuta särmä krääsää sitten pystytäänkin tekemään läskeille ressuille ja larppareille
toisaalta lekan särmä hyppymaihareissa oli kyllä kuulemma vikoja että ne ei olleet kovinkaan kestävät että ehkä hyvä vaan että en kerennyt ostamaan
>>212578624>>212578800ootteko punkkeja vai skinejä
tiiäättekö sen tunteen kun ootte nyymin päässä vuokravapaasti?
>>212578834en kumpaakaan oon vaan ruma autisti joka haluaa näyttää aina valmiilta sota toiminta mieheltä vaikka kävelenkin kauppaan ostamaan einespaskaa
>>212578800arvokkaat taisi olla myös niinkuin lähes kaikki särmä tavara.
mulla on nämä tämmöset maiharit ostin joskus jostain pari kymppiä halvemmalla mitä leka myy
https://www.varusteleka.com/fi/product/itavaltalaiset-varsikengat-kokonahkaa-kevyt-malli-ylijaama/68454
tämän päivän lehti oli aikas tylsä
kirja palautui 39 vuoden jälkeen onpi pitkään joutunut odottamaan jos olisi halunnut lainata
runosmäessä palanut kakkoskerroksessa asunto ja yläkerran kaks kiisua myös haettiin turviin (nyymin 400C 8h pitsukka...)
fingerporille en hymähtänyt koska en ymmärtänyt vitsiä mutta näin vanhuksena dementia vaivaa usein
mitäsköhän sitten tänään puuhailisi
>>212578834meitsin kesälook
varusteleka on siitä jännä että toimintamalli perustuu laajalti ylijäämän myyntiin mutta aina kun katon niiden tuotteita niin mitään ei oo koskaan saatavilla
>>212578960taita uudet tuotteet olla se isoin bisnes nykyään
miten nyymi ratkaisisi suomen talouden ongelmat? jos siis sitä selkeintä eli sataa tuhatta intialaista ei lasketa siis
>>212579006joo eipä tuolla muuta näytä koskaan olevan myynnissä
harminlista kun pitää tilata ylijäämät muualta
>>212579031miksi haluaisit tukea varustelekaa
>>212579015eutanasia vanhuksille, vammasille, sairaille, rikollisille
>>212578943katon tota joka ilta nykyään
>>212579015kunnat saa direktiivin laittaa työttömät johonkin pilipalihommiin vaikka kuoppia kaivamaan ja täyttämään ei väliä
tällä valtio saa sitte esitellä ulkomaisille firmoille kuinka pieni työttömyysprosentti meillä on joka tuo enemmän investointeja ja työpaikkoja kun talous näyttää elpyvältä ja hyvältä
eli feik it till juu meik it
>>212579084ite en jaksanu kattoa edes ekaa jaksoa loppuun
>>212578897juuh noi on kuulemma hyvät
on huomioitavaa että melkein kaikki hyvät maiharit ovat käytettyjä materiaaleja lukuun ottamatta aika lailla samat kengät koska noi mun postaamat hyppykengät oli niin hyvät että kaikki alko kopioimaan sitä ja tähän päivään asti suuri osa tehdyistä maihareista perustuu niihin joten ei mun ees tarttis kattoa mitään lekan hyppymaihareita jos haluan semmoset kengät kun kopioita löytyy runsaasti
mulla oli joskus niihin jenkkien vietnami kenkiin perustuvat maiharit (jotka nekin perustuu yllättäen noihin hyppykenkiin) jotka oli mukavat ympäri vuoden pahimmillakin helteillä ja pakkasilla ja kaikissa ympäristöissä mutta en pitänyt niistä mitään huolta niin ne sitten halkesi ja hajosi
>Lämpimästä jauhelihasta Helsingiltä moitteet saanut yrittäjä: Maailmassa on muitakin ongelmia
>Hygienia|Puhoksen kauppakeskuksen Bamyan Market säilytti itsejauhamaansa jauhelihaa liian lämpimässä. Lisäksi rotilla oli pääsy tiloihin.
>>212579078eutanasia on synti
pistäispä pötsinormo mut ojan reunalle ja katsois mua silmiin ja sitten ampuis mua silmien väliin lugerilla
>>212579199noista itse jauhetuista jauhelihoista tulee koko ajan valitusta. porvarit hävis.
oispattaa sorakuopan reuna
>>212579133on noi ihan hyvät omat on puoli kokoa tai koon itselle turhan isot ja toisessa varren nahka on venynyt niin että sitä ei saa pelkän säären ja sukan ympärille kiristettyä tiukalle pakko olla housu välissä.
parhaat maiharit jalassa mitä olen pitänyt oli intissä sievin kokonahkaiset. vieläkin harmittaa kun ei tullu tehtyä häväriä niistä kun vastaavia ei ihme kyllä saa mistään. niiden ainoa huono puoli oli että varsi olisi saanut olla pidempi.
kuolema
totaalinen tuho
ydinsota
kassa anna kattoi pitkään ja tarkasti mun henkkareita pelottaa että se pisti muistiin mun nimen ja soittaa pyytämään mua treffeille
>>212579516mun numero on salainen tuosta syystä ei löydy numerohauista
>>212579516halus vaan nauraa sun nololle kuvalle
>>212579516näin helppoa on nyymin saada tyttis
mistäköhän se sun numeron kyllä saisi kaipa jokaisella on keltaiset sivut mistä sitten etsiä
>>212579561nyymit ei ole noloja vaan ihan normaalin komeita miehiä
ai niin mä näin viime yönä unta että vedin jotain tyyppiä turpaan jossain kioskilla ja taisin jopa tappaa sen ja lähdin juoksemaan karkuun kun luulin ja pelkäsin että olin just murhannut jonkun
>>212579078Kattoin että tolla oli lihalamppu kädessä
mitä ruokaa kaupasta? ehkä jotain mitä voisi laittaa ison vuoallisen...
>>212579745makaroonilaatikko värmeet
>>212579516miks miehet on tällasia
HUHHUH kaupassa oli taas pitkä blondi poliisinainen joka oli keventänyt haalarinsa yläosan pois ja sillä oli vaan se tiukka t-paita
oispa timmissä kunnossa oleva poliisityttis
mulla on virkanainen fetissi enkä häpeä sitä yhtään
jauhe liha pilaantuu tänään........... en jaksa kokata menköön roska pönttöön
>>212579866virka asut on yleensä mega eroottisia kun ne on hyvin istuvia
>>212579894kokkaat sen tai mä tuun sinne ja tapan sut paska
>>212579910roska pönttöön meni niin että hujahti
>>212579894paista se vaan pannulla ei tarvi tehä mitään muuta. joko syöt semmosenaan tai pistät paistettuna jääkaappiin niin säilyy taas viikon.
Ulkona on aika lämmintä jo
>>212579866Tapailin joskus tyttöä joka oli vartija, myöhemmin siitä tuli poliisi. Möhläsin itse vain mahdollisuuteni
menin muuten mielenkiinnosta kattomaan miten tuo suomen poliisien haalari edes toimii ja miten sitä pystyy pilkkomaan palasiksi ja sain kuvatuloksissa jotain lasten naamiaisasuja joista yksi oli tyttölapsi semmosessa vähän härömmässä poliisinaispuvussa jossa oli verkkosukkikset
syönkin tänään vain paketin maissin tähkiä ja nuo makkarat ja tuon sillin lopun jos saatan
>>212579943en oo kaivamassa sitä roskista sinne se kuuluu
kaupassa ja alkossa käyty. nyt on purtavaa, tekilaa, apsinttiä ja viskilikööriä
naurattaa yhä että jotkut suuttuu tekoälystä ihan saatanasti
>>212579015en kehtaa sanoa kun tulee bannit
>>212580070mene itse perään sinne säkin kuulut
>>212580137ei tarvinut edes hyllyjä penkoa kun oli alkon sivuilta tilatut juomat niin henkkarit ja tilausnumero pöytään ja laatikko matkaan ja menoksi
Ekaa kertaa näen jonkun omistavan vesilentokoneen.
Oispa..
>>212580095>apsinttiäonko toi vihreetä
>>212580190ahaa en tienny että tollanen palvelu on olemassa. siitä on kyllä vuosia kun käynyt alkossa.
>>212580210hieman vihertävää
kaikki nyymit on niin nuorekkaita että henkkarit tarkistetaan aina
>>212580254multa ei enää tarkisteta yhyy miks pitää olla kolkyt vee läski parta naama
PERKELE VITTU KUN ON KUUMA
>>212580254kysytään vaan silloin kun on megaputki päällä jostain syystä
alkoholi on poistunu kehosta kun menee vettä alas litra tolkulla
katon twitchissä striimiä jossa tyyppi pelaa dark soulsia samaan aikaan kun se juttelee kielimallin kaa joka puhuu puhesyntetisaattorin kautta sille ja sitten se puhuu silleen luonnollisesti ja se kuulostaa välillä ihan kuin se olisi vaan jossain teamspeakissä jonkun kaa
tota kun hienosäätää niin nyymi voi aina vaan laittaa pelin päälle ja pelata jonkun kaa, laittaa vaikka tytön äänen sille. Kiehtovaa kuinka edistynyt toi on, vaikka tosta huomaa ton kielimallin hallusinoinnin vielä jonkin verran. Hienosäätämisellä tosta saisi varmasti paremman
mitä tupakkaa ostan nyymit?
>>212579765en jaksaisi makaroniruokaa kun on tullut sitä syötyä. ehkä joku toisenlainen pasta
>>212580156miten sitä laitetaan?
>>212580340oon huomannu saman, olin tänää ja eilen iha sekasin kaljakaupassa nii heti oltii kysymäs henkkareita
onkohan se joku testi et ootko tarpeeks selväpäinen ostamaan alkoholia, et jos henkkarit osaat kaivaa lompakosta niin kaljaa myydäämn
nukuin varmaa 14 tuntia hyvä veto taas keholta ihmeen DORKA
>>212580390osta westin sourcea toppa, rizzlat ja pitkät filtterit
aloitan nyt video pelien pelaus projektin. en oo pelannut yhtäkään peliä läpi vuosiin oon aina keskeyttänyt alun jälkeen ja ruvennut vaan kattoo videoita tai selaa 4chania. Nyt uudistetun video peli projektin myötä alan pelaamaan niitä loppuun saakka semmosella peli kokemusten haku asenteella. ja lopuksi kirjoitan itselleni muutamalla sanalla arvostelun pelistä.
ensimmäiseksi peliksi valikoitui tämä peli jonka latasin sillo joskus kun se tuli ja jaksoin pelata huimat 1-2 tuntia kunnes adhd aivona suljin pelin ja jatkoin tyhjä toimittamista. päätin myös että uusia pelejä en aloita ennen kun vanha on pelattu läpi ettei backlog mene ihan vituiksi.
>>212579979niin, ketäpä sä et olis tapaillut tai nussinut
alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään nää sun ainaiset panotarinat ja kommentit
>>212580492hetkonen noihan on samat setit mitä mä poltan!
>>212580290oisin tollanen mielummin ku tällanen jota pojutellaan ja luullaan 10v nuoremmaksi
>>212580503jaksaisinpa pelata pelejä nytkin kaksi alotettua tällä viikolla tuskin jatkan enää
>>212580522nyymit panee ja on tyttöjen suosiossa usko se jo
>>212580409samalla tavalla kuin kinkkukiusaus mutta laita paistettua kanaa kinkun tilalle. mausta mieluisilla maustella jotka mielestäsi sopii kanan kanssa
>>212579979parempi noin ei jää kiinni animen imuroimisesta
>>212580638https://exhentai.org/g/946882/c4aef963cc/
prius kuskit ei saa klikata tätä
>>212580290kyllä sitä kaikki vanhenee vaikka hassusti naapuri sanoi että kerran kysyttiin paperit ja ei ihan nuorekkaan näköinen kyllä ole
>>212580340itse huomannut että jos käyttäydyn ihan rennosti ja muutenkin ostan tuotteita samalla niin ei aina kysytä koska alaikäinen nyt tuskin ostaa kaalia, salaattia ja käyrää samalla kun nappaa 6-8 olutta
mutta yleensä kyllä kysytään minkä otan ihan kivana asiana vaikka itse totean näyttäväni kyllä tarpeeksi vanhalta
>>212580503itsekkin selailen toisella näytöllä tai muuten katselen jotain
riippuen kyllä pelistä tykkään laittaa taustaääneksi jotain mukavaa ja sitten tosiaan keskittyä totaallisesti tarinaan/roolipelailuun
>Elon Muskin tekoälybotti ylisti Hitleriä ja herjasi poliitikkoja
@nyymi onko tämä totta?
>>212580700se nimes ittensä mechahitleriksi että juu
>>212580700Joo todistin itse sen sekoiluja eilen. Se puhui juutalaisista, n-sanoista ja kaikesta muustakin.
sähkölaskun laitoin kelaan kylläpä kelpaa ilmainen sähkö
Helteet kun saapui niin pitää kai aloittaa tämän kahtominen
>>212580532mä tiedän rakas
>>212580709oot vissiin prius kuski sitten
>Euroopan parlamentti hyväksyi kahden euron käsittelymaksun Temu-pakettien kontrolloimiseksi
nyymisiskot...
>>212580746tiktok tanssit oli virhe
>>212580579laitan pekonia ja jalapenoa sekaan kans
>>212580833hyvältä kuulostaa.
Kalustelakkaa haettu, keitän iltapäiväkahvit.
Alkaa olla vähän lämpöiset ajelukelit tekisi mieli käyttää tuota kevyempää softshell takkia mutta siitä on vetoketju vähän huonossa hapessa.
>>212580822mitä hittoo luulin että ee uu oli hyvis ja meidän puolella kun ne lopettaa pelien tappamisen
>>212580746itse maratoonaan koko sarjan yhdeltä istumalta sitten kaverin kanssa kun tehtiin ekan kauden kaa sillain
>>212580967Kai eläydytte ja juotte kaljaa munasillaan samalla
>>212581001no tietenkin (ei sillä ole väliä koska se tehdään d*scordin kautta)
>>212580993et ikinä usko mikä tarjous on juuri sinulle nyymille
nyymikamu tarjous 0€/kk joka sisältää huippuetuja kuten iloisuus tason nouseminen
>>212580833kannattaa pekoniki pilkkoa ja paistella ennen kun laittaa sinne kiusaukseen ja jalapenot kiusauksessa on sellasia että se kapsaisiini imeityy kermaan eikä pala pois niin kannattaa niidenkin kanssa olla hitusen varovaisia tai polttelee persausta seuraavana päivänä ja kovaa. ehkä jopa suutakin syödessä
>>212581120nyymi kun näkee bbc:n kuvan
https://youtu.be/gLiWriJw2Ks?list=RDgLiWriJw2Ks
huomenta heräsin jo
lidlin pakaste 'za uuniin
>>212581192toi uusi pihvi ilmestyy tyhjästä tuohon pannulle
>>212581133juuh laitan pekonin uunissa rapeaksi ennen kiusaukseen lisäämistä. mitenkäs onko nuo pakaste perunasipulisekoitukset hyviä kiusaukseen kun sit ei tarvisi raastaa perunoita?
>>212581220mikä sua nyt risoo miks sanot mun pojuydelle noin
*rutistaa nyymiä kahdenkäsin*
tapan itteni jotta ei tarttee mennä töihin huomenna
>>212581131Tuleeko tarjouksessa mukana Elisa viihde ilmaiskokeilujakso ja F-securen vuositilaus puoleen hintaan?
hengitän nyymin lemupilvet
>>212581256vihaan tota vitun vammasta
>>212581277juuh ihan ymmärrettävä suunnitelma
>>212581248toimivat hyvin. kerros alle, täytteet ja kerros päälle taktiikalla olen tehnyt
https://www.youtube.com/watch?v=bbb2FejtBEU
https://www.youtube.com/watch?v=wNXrzuJaMb4
katon nyt tän ja nyymitkin kattoo tän
kiva kaadoin vaa jugurttia kulhoon ja selkälihakset päätti et nyt alkaa sitte kipu?
>>212581443mikä tässä nyt oli se oppitunti et ei saa kaataa jugurttia kulhoon vai mitä?! en ees käyttänyt selkälihaksia mielestäni
>>212581487>ees käyttänyt selkälihaksiasepä se, pitäis liikuntaa
voiko nyymit oikeesti selittää miksi yle lopetti perjantai ohjelman ja jätti sen dokkaripaskan vaan siihen?
>>212581487jaloilla nostetaa ja selällä kaadetaa tiäks
>>212581282reititin ja uusinta uutta tablettia tietenkään unohtamatta
laitan myös uutiskirje blogia päivittäin sähköpostiin ja tilauksen katko hoituu että klikkaat "ei ki" nappia joka vilkkuu ja hyppii ympäri ruutua myös samalla "tilaa lisää" painike etuilee
>>212581555hallitus leikkasi ylen rahoitusta
>>212581640koska oot ärsyttävä ransu
Oon näköjään nukahtanut koneelle jo ennen keskiyötä. No taas mennään
pitäis uusia sähkösopimus
menee hermo näihin nöyryytysrituaaleihin mutta minkäs teet
dödöö kainaloihin ja kuivashampoota hiuksiin ja haaroväliin että uskaltaa mennä kaupoille
>>212581719nukuitko koneella koko yön vai kömmitkö joskus kahden aikaan sänkyyn
https://www.youtube.com/watch?v=ZniGTgqTWtQ
öööö
>>212581720miks ku kela maksaa oli sopimus mikä tahansa
>>212581719nyymi meidän piti olla nyt taas raittiina jonkin aikaa
>>212581749Kolmelta sänkyyn (hampaiden pesu ensin tietenkin)
Tulipahan vähän hiki isoa ja painavaa pakettia kantaessa, kun erehdyin pistämään pitkät housut ja collegepaidan päälle. En myönnä että olen rapakunnossa
>>212581793meinasin lisätä hampaiden pesun viestiin mutta en ajatellut että kovin moni nyymi on noinkaan hygieeninen
>>212581814hikinen nyymi....
>>212581764miten tollasen saa
Tää pu erh tee haisee ihan navetalle. Viimeinen kerta kun /ck/ ketkut jäynäyttää mua
vxc
md5: 0fa970b14b8c5642e800e0b71ae947e0
🔍
tekstistä puuttuu >nainen
kuka vittu haluaa kyrpäkarusellista munasoluttomia paahtopaisti narsistihuoria
päivän uudet animet
>Tate no Yuusha no Nariagari Season 4
isekai jatko (tästä tulee kyllä koko ajan vaan paskempi)
>Tensei shitara Dainana Ouji Datta node, Kimama ni Majutsu wo Kiwamemasu 2nd Season
jatko
>Kizu darake Seijo yori Houfuku wo Komete
tätä ei voi edes laskea animaatioksi. powerpoint esitys on eikä ole iehille tarkoitettu
>Mikadono Sanshimai wa Angai, Choroi.
pa worksin tyttö (poika) romcom
>New PANTY & STOCKING with GARTERBELT
jatko
>>212581863herkkua on usko pois
Nyt kun on öljytkin autoon vaihdettu niin mietin että parin päivän sisään voisi olla maakuntaretki paikallaan kävisi eläintarhassa katsomassa silmälasikarhua ja vesa keskisen animekaupassa.
>>212581897jos jaksasin kattoa animea kattosin onko kivoja tyttöjä (poika) mutta en jaksa kattoa enää animea ni tyydyn kiukkuttelemaan.
kaikki paskaa katsomatta.
>>212581897>New PANTY & STOCKING with GARTERBELTOlenko nyt käsittänyt oikein että sensuroimaton versio jaksosta tulisi vasta viikon päästä?
>>212581897toi pantsut ja sukkikset on anime mitä odotan innolla
tykkään vaan odottaa että kaikki jaksot on ulkona ja sitten mahdollisesti menee päivässä maratoonina
tykkäsin ekasta kaudesta tosi paljon
hyvää huomenta näin unta että nukuin tytön vieressä mutta jostain syystä heräsin ilman tyttistä huonoa tuuria
koktaili pöytään ja katselen seuraavaksi nyymin mainostamaa grand blueta, mutta ekaa kautta
>>212581897ai nytkö toi pantsu ja sukkis oikeasti jatkuu
No ehkä tää pu erh onkin ihan ok
>>212582107avatar unohtui rakas
en saanut yhtään unta 00-06 välillä ja pyörin sängyssä ajatellen eksää ja sen pulleaa pyöreätä pyllyä ja mietin että missähän kaupungissa se asuu nykyään ja että pitäisi viestitellä takaisin ja uudelleen kindlaa rakkaus
>>212582128en oo se pilleripää jos niin ajattelit
>>212582173toivottavasti et saa unta tänäkään yönä
postatkaa joku ihana masu loli
>>212582346mikä järki on edes olla pikkareita tai mitkä lie noi onkaan jos niissä on ehkä kuutiomillimetri kangasta
>>212582346no ei oo kyllä erityisen ihana
>>212582375tekee kuvasta työturvallisen
>>212582375säästyy tietokonetuoli kusi & paska tahroilta
Häh
md5: 1ad5572349b9e524e99545064b52d52d
🔍
Se on ohi.. tulin kotiin reissulta ja mun taloon oli murtauduttu, kaikki kirstut tuhottu tavaroineen päivineen ja jostain syystä kolme ruumista keskellä huonetta.
Minuutti tän shokin jälkeen joku tuli takaa ja ampu mut automaattiaseella, kuulen sen vieläkin hyörivän tässä.
En ymmärrä. Mut jooh mitäköhän sitä nyt tekis.
>>212582452meinasinkin postata että onko toi normaalia että tossa pelissä pysyy hengissä päivä tolkulla. kun vertaan vaikka omiin dayz kokemuksiin.
>>212582346>>212582421>>212582437nuolisin jokaisen masua pusuttelisin ja sitten taputtelisin ja sitten siittäisin sinne lapsen
>>212582491oli ihan asiallinen viesti ennen tuota loppua
>>212582491ihan asiallinen viesti loppu mukaan lukien
>>212582487Näyttää siltä että kyseessä on huijari kiinalainen. Porukka spämmii chättiä että Zzz tappo ne ja tuhos kaiken niiden omaisuuden, eli sama iski nyt muhun. Hienoa.
Vittu, pitää ehkä sittenkin vaihtaa tässä vaiheessa epäviralliseen servuun jossa ois aktiiviset adminit.
puhtaan näköinen moderni tietokonegrafiikka on niin kamalan ruman näköistä
>>212581814Mitä tuli tilattua? Jumppapallo toivottavasti
>>212582560>>212582607sekoaminen kielletty sakon uhalla
Vittu kun vituttaa että koko omaisuus ja hahmo kaikki meni tohon, mahdolliseen huijariin vieläpä.
40 tuntia peliä silmien ohi vain koska kiinalaisella on joku pieni pippeli syndrooma.
Ennen tätä paskaa tunti sitten sain oman ekan tapon kun tapoin npc naisen ja sitten käännyin takavasemmalle talon taakse ja pelästyin kun siinä seiso joku tyyppi, luulin et npc ja osuin refleksillä päähän niin että koko pää räjähti kuin vesimeloni. Oli kiinalainen myös nimen perusteella.
Voisko nää kiinalaiset rangebännää jo euroopan peleistä? Tarkov on täynnä huijaavia kiinalaisia myös.
>>212582792postasin tahallaan sakon uhalla kun tiesin että tuo vääntää sen meinasin eka sanoa vaan että sekoaminen kielletty.
>>212582616SH3 graffat sielukkaita siis se alkuperänen
>>212583024onko toi joku peli
>>212582919Oon käynyt tuollla
>>212583064Millanen tehomylly tuli
>>212583068Seksi Homostelu 3
toi rayforce näyttää kauniilta smupilta kyl
>>212583190Panasonicin kuvaputki
voisin ahneuksissani keittää kofeiinittomat kahvit ja paistaa kaveriksi omenaviineriä
>>212583282Tuun pelaamaan
https://www.youtube.com/watch?v=IWxFTfFo19U
>>212583282minkäpä kokoinen painavia ovat tosiaan
miks porukat ei syö kiiven kuoria? ihan hyvinhän tää menee, ei oo yhtään paksu, tuo vähän lisää kivaa tekstuuria
>>212583590noita valtameren yli meneviä kasveja saatetaan käsitellä vaikka miten siitä päältä varsinkin
>>212583590kai pistit astianpesukoneeseen ensin
haluasin semmosen söpön ja pienen tytön tyttöystäväks
>>212583313elämä risaseksi
auts auts sattuu suuhun karvat teki mikro haavoja älkää syökö kiivin kuoria!! äkki varoitus
>>212583590kyllä jotkut syö, mutten ite halua tollasta kivespussinmussutussimulaattoria
pääsispä syömään mun eksän karvaista pillua
ruskeet ulisee että valkulaiset eivät kestä tulista, mutta ihan rehellisesti...laittaisitteko tulista soossia perunamuussin ja lihapullien sekaan?
>>212583828laittaisin
paitsi että en muussais perunoita parempia ovat ei-muussattuna
>>212583828söisin tommosen annoksen ketsupin kanssa ja sili soossinkin jos sitä on
>>212583876>>212583898miksi pilata puhtaat maut tolleen kuulostatte tosi ruskeilta nyt
>>212583828emmätiiä, kiinalaiset ja muut saa ruokansa maistumaan hyvältä niillä mausteilla ja kastikkeilla ruskeista en sano mitään
>>212583957>kiinalaiset ja muuteli intialaiset kaikki noi on ruskeita vain japanilaiset on valkoisia
>>212583985japanilaisten ruoka on liian meri elävää minulle
>>212583326Tuu vaan
>>21258355413-14", aika kevyt
https://www.youtube.com/watch?v=B6fFk0Yqr2M
muumimörkö hyppysäikäytys kohdassa 0:40
Hahmo
md5: d6bc599f0e244b50cefdae2fee1e1f7e
🔍
Jos sitä nyt vielä jaksais koklaa uudella hahmolla miltä toi ''Fozzys Vanilla Scum Server with Active admin'' 128 pelaajaa servu tuntuu.
Hyviä nimi vaihtoehtoja?
>>212584080missä futa kyrpä
>>212584080miss futa kyrpä
>>212584080vedä toi breast size maximiin ja postaa tänne kiitos
>>212583349tässä on kyllä aika kriittinen suunnitteluvirhe kun eihän ton... mikä lie ton asun nimi onkaan mutta sitä asua kuitenkin saa pois kun se on paketoitu noin!
>>212584151>>212584193Japsipeleissä
>>212584200Huono
>>212584225En voi nännien takia laittaa, ja concealed mode tekee ison japanipikseli sensuurin tisuille. Mut mun hiekkalaatikko hahmolla on max koko ja näyttää tältä takin kanssa ainakin.
>>212584383eiku annat sen nimeksi miss futa kyrpä
>>212584080xXxD3m0nSl4y3rxXx69
runkkasin kun mietin eksän pyllyä ja sitä parhaimman tuntuista panoa (prone bone) ja sitä kuinka sen tiukka pillu tarttui munaan kiinni ja kuinka se valitti kun menin niin syvälle
mun sympatia ei riitä nussijoille
Ass!
md5: c2b36933fb69cac67c88280d50860c00
🔍
>>212584424>>212584459Oisko jotain asiallisempia?
kävin kaupassa ja pihalla oli niin paljon nättejä tyttöjä kevyissä kesävaatteissa OISPA TYTTIS
>>212584557maija meikäläinen
>>212584554hulluja nuo vanhan ajan maalivahdit
vielä hullumpia vielä vanhemman ajan ku kokonaan ilman kypäriä olivat
>>212584482sun minimunas ei saa kyllä ketään valittamaan
>>212584557laita oma etunimi ja sukunimi
englannin naisten potkupalloa alkamassa. toivottavasti on paremmat tuomarit tällä kertaa
jospa sitä pyrähtäisi suihkussa ja sitten kauppaan
eipä sieltä kyllä mitään oikeastaan tarvitse mutta tulisipa vähän käveltyä näin illasta
>>212584557auto gynephile
>>212584749Kuinka paljon tapiota pitää juoda että naisten potkupallosta tulee viihdyttävää?
>>212584792viihdearvo on niin matalalla että jos jotain viihdettä haluaa löytää niin pitää keskittyä pelaajien mokiin ja huonouteen ylipäätään. tapsa ei sitä korjaa
Käyköhän tälläi mustin musta nainen vielä Maija Meikäläisestä?
tajusin äsken että kone käynnisty uudelleen yöllä ja unohdin merkata mihin vaiheeseen animea jäin harmittaa
>>212584852se on kato maija heikäläinen
>>212584852miks teet mustan naisen
>>212584792näyttäisinpä tältä
>>212584869yks rivi mpv.confiin niin se jatkossa muistaa aina
>>212584893Luonnollinen naamiointi +10
Katoin vartti sitten jotain hahmonluonti videoita ja kaks eri virtauttajaa sano että 'pick dark skin for natural camouflage obviously' mut jooh en tiedä vielä minkä näkösen tekis.
Ehkä kuitenkin iso tissinen blondi.
Miten voin päästä takaisin vuoteen 2010 tai edes pysäyttää ajan etenemisen?
nyymit on pilanneet multa kaikki animet jossa on lapsia nyt vaan itkettää aina kun kattoo semmosia
>>212584963Ei käy päinsä.
>>212584973mul rupee stondaa aina kun joku pieni anime pläjähtää ruudulle
>>212584963netti ja maailma oli jo pilalla 2010
mun mielestä jossain animessa pitäs ehdottomasti olla vaan kohtaus jossa pieni anime tyttö pissaa suoraan "kameran" päälle en tiedä miks animen tekijät ovat niin tyhmiä eivätkä oo vieläkään tajunneet tehdä semmosta
>>212584973postaan sen kiusaamisvideon..
>>212585061tommosetkin itkettää sikana
>>212584869mulla oli kans käynnistynyt yöllä
>>212585048tarkotatko että ois alhaalta kuvattu semmonen lasi levy välissä minkä päälle se pikkutyttö pissais vai pissaisko se kameramiehen päälle vai kirjainmellisesti kameran päälle
>However if mpv is terminated abruptly and doesn't have the time to save, then the position will not be saved.
valehtelin vähän SIGKILL jos antaa niin ei muista mutta SIGTERM on
>>212585145siis silleen vaikka että se pissaa jonkun tyypin (minä) naamalle ja sitten se näytetään sen tyypin (minun) kuvakulmasta
nyymigpt mullvad vai nordpvn
>>212585198tämän videon sponsoroi nordvpn
kumpikaan ei tehnyt vaippapissaa...
>>212585316puhutko arisun vaiapsta?
tehkääpä kolmas ja tällä kertaa tehkää siitä vaippapissa
>>212585358mikä tahansa kelpaa ei tarvii olla arisu vaikka nekin on ihan kivat
>>212585390>>212585360jos teette vaippapissan niin mä tuun sinne
näin unta että mulla oli vaimo ja asuin omakotitalossa ja meillä oli teini-ikäinen poika paitsi et se poika oli tuunannu mopoonsa niin että se meni kovempaa ku mitä mopokortti sallii ja sit se oli ajanu ylinopeutta ja jääny liikennekameraan ja poliisit tuli ovelle ja mun vaimo pyysi että valehtelen niille että se olin minä joka sitä mopoa ajoi siitä tulisi sakot vaan mutta pojalta menisi kortti jäähylle ja pitäisi sanoa että minun pv on tuo ja sitten kun tuli aika valita valitsenko pojan puolesta valehtelun vai pidänkö kiinni siitä että en oo valehtelija paska ni paineen alla heräsin ja asunkin vaan yksiössä yksin enkä oo eläessäni kertaakaan lauennut naisen sisään ilman kumia
>>212584852voiko tossa pelissä antaa niille futa kyrvän?
>>212585447mä kyllä haluan tulla vaippapissaan en anna sitä mahista muille
>>212584893nyymit on kuningattariin päin
https://www.youtube.com/watch?v=yFF1Qh-kEt8
chili-ile testaa setämiehen