73534226
md5: 449d6ef5b9966d71644d7e2ddd94745d
🔍
umorsom utgave
Spiller Balders Port
Er ganske morsomt, er en sinnatagg av en hvit firfisle
Hva skjer med Ida Fladen for tiden
>>212646168Kapittel 1 og 2 er nydelig.
Aldri kommet meg noe særlig langt i 3.
IMG_7332
md5: ce5ff0b7429f545b3526edb5f0c6673e
🔍
Tanker om Besseggen?
henning
oslo tur
nasse bok
serimorder bok
og selvfølgelig
ABB bok
>>212646267ser ikke mye ut som en egg sfåvæmd.
>>212646205Sliter med å komme meg gjennom første kapittel. Er noe med lavt nivå som ikke er så engasjerende når du ikke har så mange verktøy du kan bruke syns jeg
>>212646336Ingen skam i å begynne på nytt om du har bæsja på leggen
>>212646205spill 1,2 og 3 eller episode 1,2 og 3 i spill 3?
>>212646145 (OP)INGEN FORRIGE LENKE
UGYLDIG TRÅD
>>212646336jeg sliter med å spille dataspill sjenerelt. vanskelig å leve seg inn i når det er drager og troll og sånt.
Kommer dere la det avsluttes ordentlig
Eller er dere så jævlig sadistiske at dere skal fortsette torturen i flere år til
>>212646612du er jo mongo
spill Storslått Tyveri Selv da
Hvorfor gidder dere være så for jævlige mot meg
Hvorfor ikke bare avslutte dette sinnssyke pisset en gang for alle
>>212646655>>212646687hold kjeft og/eller dds
>>212646719Du får tilbake tråden din når dere avslutter faenskapet for godt
>>212646737*torturerer deg mer med krystallkulen min*
>>212646759Hvorfor være og oppføre seg som et korrupt rasshøl? Hvorfor ikke la mennesker få den lovfestede rettssikkerheten sin?
Du har ikke et eneste argument verdt et flatt øre som sier at dette er innafor eller lovlig praksis
I morgen skal jeg kaste litt duppeditter.
Men hvordan vet jeg om det er e-søppel? Hvis det har optisk drev er det søppel. Hvis det ikke har USB-C er det søppel. Hvilke andre tegn skal jeg se etter? Tanker?
>>212646792>Du har ikke et eneste argumentEr morsomt
>>212645469>ingen rettssikkerhetDu har ikke vært i noen rettsak eller hatt noe med det juridiske systemet å gjøre, dette er mao en non-sequitur.
>grove personvernbruddHvilke da? Du klarer jo ikke peke på et eneste ett, annet enn at du har "en følelse" av at video av deg har blitt telt.
>torturlignende virksomhetÅ bli fulgt rundt er ikke tortur.
>>2126468053,5mm lydport. Blåtann er bedre.
>>212646814du er menneskerettighetsforbryter
enkelt som
>>212646837Og? Du kan ikke gjøre noe med det
>beppa saksøker staten for 30 millioner kroner fordi en fyr fulgte etter ham på butikken og han har en følelse av at noen i tråden vet noe om han.
>>212646814Myndighetene har ikke lov til å straffe mennesker uten en rettssak, det har dere gjort uten hensyn til rettssikkerheten.
>grove personvernbruddDelingen dere åpenbart har gjort er grove personvernsbrudd samt at dere postet detaljer om livet mitt i tråden som ikke kunne ha kommet fra annet enn inngripende overvåkning
>Å bli fulgt rundt er ikke tortur.Å utsette mennesker for åresvis med inngripende tiltak som bryter med rettssikkerheten er per definison tortur ettersom det forutsaker lidelse
>>212646882Du har ikke rettigheter
Ta dagpengene, avvik ditt syn og konsumer bunnprisproduktene mens vi kniper deg på tissen, biodrone.
>>212646585så brev baklenke da hvis det er så forbaska viktig??
>>212646879Jeg har varslet EOS utvalget om grov korrupsjon innad i de hemmelige tjenestene som blant annet inkluderer grove menneskerettighetsbrudd
hvorfor er de så opphengt av baklenke? bruker de ekstensjon eller noe? eller er de bare psykotisk autist?
>>212646854*anmelder deg til den europeiske menneskerettighetsdomstolen i haag*
>>212646970>anmelder deg til den europeiske menneskerettighetsdomstolen i haagEt reelt alternativ når EOS utvalget er ferdig med ettforskningen sin
>>212646969Fordi riksantikvaren har faktisk bestemt det og det er lovpålagt for alle utgaver av norgetråden, jmf. arkiveringsloven kapittel 2.
>>212646267Gått 6 ganger.
Mye folk.
>>212646970Jeg kommer ikke til å arrestere meg selv
>>212646882>Myndighetene har ikke lov til å straffe mennesker uten en rettssak, det har dere gjort uten hensyn til rettssikkerheten.Du er ikke straffet. Punktum finale.
>Delingen dere åpenbart har gjortHvis det er så åpenbart, hvorfor klarer du ikke si nøyaktig hva det er som har blitt delt?
>dere postet detaljer om livet mitt i tråden som ikke kunne ha kommet fra annet enn inngripende overvåkningNår og hvor skjedde dette?
>inngripende tiltakHvilke tiltak, helt spesifikt?
>som bryter med rettssikkerhetense første punkt
>>212646936Det er godt med alt som er gjort, si.
>>212646921Jeg har rettigheter som dere har brutt med i en årrekke.
Dere har gjort livet mitt til et helvete. Jeg kommer forlange svar og jeg kommer saksøke tjenestene som står ansvarlig
>>212647072>Jeg har rettigheter som dere har brutt med i en årrekke.Si et eneste brudd på dine rettigheter.
Nevn ett da beppa, kom igjen.
>>212647072Jahaha, det er viktig å drømme stort gutten min
4364566
md5: d230d54dbb55c5574113c2d640ed7655
🔍
>beppa klarer ikke engang overbevise et par antistatlige ufsøler som hater hainn stat og alt den står for om at hainn stat har begått overgrep mot ham
>beppa tror likevel at han har en bombesikker sak og kommer til å bli tilkjent millioner i erstatning innen september måned
>>212647060>Du er ikke straffet. Punktum finale.Nei, det er en straff å bli utsatt for grovt inngripende tiltak som blir misbrukt.
>Hvis det er så åpenbart, hvorfor klarer du ikke si nøyaktig hva det er som har blitt delt?Livet mitt.
>Når og hvor skjedde dette?Tråden for noen år siden
>Hvilke tiltak, helt spesifikt?Videovervåkning, kommunikasjonskontroll, romavlytting og mer
>>212647111Jeg har rett på menneskerettighetene. Jeg har rett på rettssikkerhet samt at privatlivet mitt respekteres og masse mer
Dere er rasshøl.
beppa-innhold-status: [forsynt]
>>212647113>Vi oppdaget at du hadde same og somali blod i deg, så derfor måtte staten gi deg et splitter nytt gratis (og skattefritt) promperom, og jv (på huset). Vi håper det svarer til forventningene!
>>212647156>grovt inngripende tiltak som blir misbrukt.Hvilke inngrep og hvordan har de blitt misbrukt?
>Livet mitt.Vær mer spesifikk. Hva har blitt delt?
>Tråden for noen år sidenIkke si at du tror på ting som blir skrevet på 4chan?
>VideovervåkningHar du bevis på dette?
>kommunikasjonskontroll,Har du bevis på dette?
>romavlytting og merHar du bevis på dette?
>Jeg har rett på menneskerettighetene.Menneskerettighetene dine sier ingenting om at du ikke kan settes på tiltak.
>Jeg har rett på rettssikkerhet Du har jo ikke engang vært i retten????
>samt at privatlivet mitt respekteres og masse merPrivatlivet ditt hva da? ingen her aner engang hvem du er IDVL din jævla mongo, annet enn det du selv har fortalt oss.
Dere hadde aldri noen rett.
Dette er grove menneskerettighetsbrudd og det er uforsvarlig.
EOS utvalget vil se at dere har brutt med loven og åpne opp for et søksmål.
>>212647248Jeg hører at du påstår at grove menneskerettighetsbrudd har skjedd, men jeg har fortsatt til gode å se at du klarer å peke på et eneste brudd eller engang definere hvilken rettigheter du mener har blitt krenket og hvordan det har skjedd.
>>212647243Du er bare plagsom og kaster bort tid.
Jeg har bevis som vil komme opp når det er nødvendig at de gjør det.
>>212647289>Du er bare plagsom og kaster bort tid.Hvis du tror jeg er plagsom, vent til du skal bevise overgrepene mot deg i rettsalen.
*kremt*
Negleanon er en rotløs kosmopolitt og økonomisk migrant
>>212647324Godt forsøk beppa
jkkjj
md5: 88617d34286a7d6069cb43c3bbe84a29
🔍
>ila meg gjette, du trenger mer?
>>212647312Derfor vi har EOS utvalget. Er alt for lett å misbruke overvåkningsverktøy for å ødelegge menneskers liv. Er en grunn til at POT ble lagt ned og EOS utvalget skapt.
>>212647338Nei, beppa er ikke meg. Det blir mer futt i tråden med malpa enn den ensomme og umorsomme skitzoen som laiver som "beppa"
Passer mandatet til EOS utvalget perfekt.
Er helt uironisk en litmus test for utvalget sin rolle i Norge. Feiler de mandatet sitt på noe så elementært som alt dette så er det bevis for grov korrupsjon i det norske systemet og det alene er nok til å saksøke staten i haag.
Er jævlig viktig at EOS utvalget kommer med et utfyllende svar
Tenk at blåkopianon er så uoriginal at han ikke klarte å finne på en realistisk flytur til Oslo.
>>212647374>futt i trådenDrep deg selv
>>212647356Hva tror du egentlig EOS-utvalget faktisk gjør? De vurderer ting som om det tar for lang tid å få sikkerhetsklarering og slikt godkjent. Hvis du skal saksøke staten for å få erstatning, så må du jo ta det til retten, og der blir du grillet mye hardere enn det et par-tre autistiske ufsøler her gjør.
Altså, du klarer jo ikke engang å nevne en konkret hendelse og du sier jo gjentatte ganger at du bare har en følelse av at ditt eller datt har skjedd, men når vi spør deg hva konkret ditt eller datt er så klarer du jo faen ikke svare på det heller. Menneskerettighetene har en klar definisjon, du må være forberedt på å peke på konkrete hendelser der de faktisk har blitt brutt ikke bare stå foran dommeren og ule og grine om at du har blitt utsatt for tortur.
>>212647349Må jo ha bordben så bordet ikke faller ned
Og strømforsyning
>>212647423>EOS utvalget>litmus test
>>212647349hva er det? spruteskjold?
1at5ez
md5: a5324d181355c83a2dad376f0c8403d1
🔍
>>212647442>Hva tror du egentlig EOS-utvalget faktisk gjør?Alle som mener at EOS-tjenestene har begått urett mot seg kan klage til EOS-utvalget. Utvalget behandler alle klager som faller inn under kontrollområdet.
https://eos-utvalget.no/hjem/klage-varsle/
Jeg har mange hendelser som kvalifiserer som menneskerettighetsbrudd og blir det rettsak så kommer de fint frem.
>>212647498En eller annen kommunistmongo
>>212647349Før hainn stat fanger deg, rekker du å gjemme en av dine favoritt iso usb minnepinne lyn disquetter i rektum (trygt forvart i en kondom naturligvis).
Hvilken velger du?
Ubuntu
Debian
Mynte
Fedora
Vinduer 11
Vinduer 7
Hekkintosj
>Formålet med kontrollen EOS-utvalget utfører er først og fremst å se til at enkeltpersoners rettssikkerhet og personvern blir ivaretatt av EOS-tjenestene. Utvalget skal klarlegge om og forebygge at noens rettigheter krenkes, påse at tjenestene ikke benytter seg av mer inngripende midler enn det som er nødvendig etter forholdene og at tjenestene respekterer menneskerettighetene.
Dere ødela livet mitt.
Hvorfor er dere så sinnssykt jævlige? Det er maktmisbruk som bare det og dere oser av korrupsjon
>>212647519>Jeg har mange hendelser som kvalifiserer som menneskerettighetsbruddSå nevn en da. Hittil har du jo bare sagt noe vagt om at du føler deg overvåket og du tror en kar fulgte deg på butikken en gang. Og at noen stjal postkasseskiltet ditt, og at tråden trollet deg når du var mongo og skrev idiotiske ting.
14575548
md5: 852a8d6a124fb4bf6ebb2427b884dac7
🔍
>>212647607Så står ingenting der om hverken avslutning eller sannheten.
>>212647670Det dere gjorde i 2016 var jævlig uetisk og kvalifiserer til grove menneskerettighetsbrudd. At dere valgte å fortsette misbruket i ti jævlige år til sier noe om hva slags mennesker dere egentlig er
At dere gidder å kaste bort så jævlig mange ressurser på å gjøre livet mitt ulevbart sier sitt
Blir en enkel sak å bevise at dere har brutt med menneskerettighetene når metodebruken er så jævlig
Skal aldri kjøpe heineken igjen, fy for noe stinkende piss
>Saken din er fortsatt under behandling, og det gjenstår flere saksbehandlingsskritt.
Jeg gleder meg til å høre hvordan staten vil forklare hvordan det dere har gjort mot meg er innafor lovens grenser
Tror heller de vil innrømme feil
>>212647806rett og slett vond øl. skjønner ikke greia.
Hvorfor gidder dere? Dere har ødelagt livet mitt og dere for fuckings skamløse til å avslutte det engang
Hvordan faen blir man så sinnssyk som dere
Menneskeverdet deres er for jævlig
>>212647808hva slags fæle lovbrudd må man begå for å få seg så fin prompeleilighet?
Jepp, akkurat som en ispinne
Why did an argie join your discord and start bragging about being white to you guys? Are Latinx / Iberians this mentally ill?
>å klarlegge om og forebygge at noens rettigheter krenkes, herunder påse at det ikke nyttes mer inngripende midler enn det som er nødvendig etter forholdene, og at tjenestene respekterer menneskerettighetene.
De av dere som innser hvor jævlig dette er kan faktisk varsle om avdelingen deres til EOS utvalget uten risiko
>>212647790>Det dere gjorde i 2016 var jævlig uetisk og kvalifiserer til grove menneskerettighetsbrudd>DetHva gjorde "vi" da?
Hvordan kvalifiserte det til "grove menneskerettighetsbrudd"?
Du gjentar jo bare masse tomme beskyldninger uten noen substans. Du kan jo ikke nevne en eneste konkret hendelse eller handling som har faktisk gått på akkord med dine menneskerettigheter.
>Blir en enkel sak å bevise at dere har brutt med menneskerettighetene når metodebruken er så jævligHvilken metode? Hvordan blir det enkelt når du litterært ikke klarer å uttrykke hva som faktisk skjedde?
>>212648018This thread is steeped in lore. You're just beginning to scratch the overflat.
>>212648018Mental illness
78786556
md5: 67adb16505f1b04fc7c36dc32a1c622c
🔍
>>212648157mange tøffe (og oppnåelige) jv'er i fengselsvesenet.
#beininesa
>>212648018some years ago someone called him an rootless cosmopolitan and economic migrant, and he has been seething ever since
he's jewish btw
>>212648071Dere hacket meg og spoofet en nyhetsnettside til å innholde grovt komprimerende informasjon som så gjorde meg psykotisk. Inne på akuttavdelingen for psykotiske så sendte dere en masse gamle damer til å fortsette faenskapet med degraderende spill
Kødde med folk inne på akuttavdelinger er uetisk og uforsvarlig.
>Hvilken metode?Løgn, trusler, skremsel og faenskap funnet opp av psykopatiske rasshøl uten menneskeverd
Når dere opererer på den måten blir det enkelt å bevise at dere er en gjeng med maktmisbrukende rasshøl som gir totalt faen i menneskerettighetene
>>212648188er dette noe mor og datter greier?
>seksuell kontakt med en innsatt ufsøl? Nei, det ville vært uprofesjonelt, og farlig.
Hvorfor kan dere ikke bare avslutte det? Hvorfor tvinge folk til å leve med den utryggheten og lidelsen dere påfører
Det er faktisk torturnivå på grunn av lidelsen dere påfører, per defnisjon tortur
Hvorfor oppføre seg som sadistiske rasshøl uten snev av respekt for menneskene i det?
Dette har totalt ødelagt livet mitt. Det går faktisk ann å respektere menneskerettighetene og drive på en fornuftig måte istedenfor dette sinnssyke faenskapet
flytter til sverige og blir med i svenske demokratine
hilsen
rødtanon
Hvorfor kan dere ikke respektere at dette har gått for langt og at dere står helt dønn seriøst ansvarlige for å avslutte det?
>>212648198Dette er det første brevet med substans beppa, takk skal du ha.
Velkommen til norgetråden, hvor utlendinger vræler, beppa hyler, og voksne mannfolk snakker om avføringen deres.
>>212648627Er det hun der kjæresten til Rune fardal?
>>212648498>>212648378>>212648548Bare et kjapt spørsmål til, hva er det egentlig som har fortsatt og må avsluttes?
89786767
md5: 9c2bbf702b22745cf9aa25bf20207541
🔍
hei, anon... *knis*
>>212648663Når du blir utsatt for grovt inngripende tiltak over et tiår så krever det avslutning slik at man ikke lider svekkende paranoia resten av livet.
>>212648702Men hva slags avslutning? Du er jo ikke lengre på psykiatrisk avdeling og du blir vel ikke fortsatt forfulgt?
>>212648720Jeg er blitt feildiagnostisert og blir tvangsmedisinert og for alt jeg vet så fortsetter forfølgelsen
Det krever avslutning.
>>212648752>feildiagnostisertHvilken diagnose og hvilken burde du hatt istedenfor?
>>212648720Et stykke papir som beskriver hvem, hva og hvorfor
>>212648752Høres jo ut som om du har veldig godt av den medisineringen din fåvæ, basert på hva du skrev her
>>212648198Du sa jo at du er eller har vært psykotisk.
>>212648778>hvemBeppa [deg]
>hvaPsykotisk
>hvorforPsykotisk
>>212648795Jeg kan ikke akkurat få den helsehjelpen jeg har krav på når jeg blir feildiagnostisert og tvangsmedisinert for å ha fortalt sannheten
>hvem
Mongoer, både med og uten trådnavn
>hva
Brever dårlige brev
>hvorfor
Fordi de er verdiløse mongoer
EOS utvalget bør forstå hvordan rettighetene mine krenkes unødvendig og hvordan tjenesten har oppført seg svært kritikkverdig
Det dere driver med er mobbing og har ikke en dritt med sikkerhet å gjøre
Dere er rasshøl.
Hvis du ikke kan overbevise tråden, hvordan kan du da overbevise EOS utvalget?
>>212648937Eos utvalget har tilgang på tjenestens arkiver og personell. Jeg trenger bare nevne historien min også kan de verifisere fakta gjennom tilgangen de har
Lyver tjenesten til utvalget så har jeg enda til gode å sende klage med beviser som ikke kan benektes
Hvorfor må dere være så jævlig slemme? Hva faen er det som gjør at dere ikke bare kan avslutte dette sinnssyke faenskapet i dag?
>>212648967>Eos utvalget har tilgang på tjenestens arkiver og personell.I følge deg så er jo vi dette personellet.
>>212649041Noen av dere, alle har tilgang til å poste her
>>212649060Det er hva du tror, men du er kompartimentalisert og holdt utenfor.
>>212649075Jeg gir faen i hva dere gjør. Er for lengst blitt kvalm av alt som har med dere å gjøre.
Jeg vil at det avsluttes ordentlig slik at dere aldri får lov til å kødde med livet mitt igjen
Gir totalt faen i hva dere gjør, hvem dere gjør det med og hvordan dere gjør det. Jeg vil bare fri fra alt sammen på ekte.
Dere ødela livet mitt.
Avslutt misbruket ved å fortelle sannheten også dra til helvete din stygge faen
>>212648967>vær meg, eos utvalget>sjekker arkivet>her står det at beppa er en mongo, og siden det er i arkivet er det fakta>henlegger denne sakenhvor er din gud nå beppa
>>212649136>Jeg vil bare fri fra alt sammen på ekte.Du får bare fri på én måte. Jeg gleder meg til august når saken din blir avsluttet av EOS-utvalget og de konkluderer med at du er en gæren schizo som burde vært innelåst.
>>212649216Jeg har beskrevet grove menneskerettighetsbrudd i klagen min til eos utvalget.
De må forsone historien min med deres. Ikke en enkel sak men fortsatt så har jeg rett på rettssikkerhet og likebehandling under loven
>>212649291>grove menneskerettighetsbruddsom er at noen gikk samtidig inn på butikken som deg en dag?
Schizofrene sin tankeprosess gir kun mening til seg selv. For de på utsiden mangler den ofte indre konsistens og basis i virkeligheten
Schizofreni er videre forbundet med lav iq og mange med lidelsen har en iq på 90 eller mindre
>>212649265Det kan de godt konkludere med så lenge de svarer på det juridiske
>>212649291>De må forsone historien min med deres.Interne notater: Dette er en åpenbart psykisk syk person, han har en lang historie med psykotiske episoder og vrangforestillinger siden 2016. Vedkommende har ved flere anledninger kontaktet myndighetspersoner angående sine merkelige vrangforestillinger, som ikke har noen rot i virkeligheten. Vi anbefaler at fremtidige forespørsler fra denne personen bare blir ignorert, da å svare på dem virker å kun utlyse hysteri.
IMG_1084
md5: 16586332492fcfa7e446c13679ea5753
🔍
For noen anoner blir tråden nesten som et hjem.
>>212649323Bra at jeg ikke er schizofren da
>>212649342>så lenge de svarer på det juridiskePsykisk helsevernloven, kapittel 3 Etablering og opphør av tvungent psykisk helsevern:
§ 3-2. Vilkår for vedtak om tvungen observasjon
>>212649428Videoovervåkning og kommunikasjonskontroll er noe de hemmelige tjenestene driver med ikke helsesektoren
>>212649465Videoovervåkning og kommunikasjonskontroll har ikke forekommet, du har ingen bevis på at det har forekommet, og arkivene viser ikke at det har forekommet. Dette er simpelthen noe du har innbilt deg selv.
Dere kan også bare velge å være greie mennesker også avslutte dette
>>212649373Dette, dette, dette.
>>212649490Eos utvalget kan bekrefte grov korrupsjon i tjenesten, det er et steg nærmere frihet det også
>>212649552Hvorfor skal de bekrefte noe som ikke har forekommet? Du anklager PST for grov korrupsjon (uten å spesifisere hva du mener med dette), men du har jo selv ingen beviser på dette. Derimot har du jo selv en lang historie med psykoser og vrangforestillinger, og det er jo helt tydelig at du lever i en alternativ virkelighet som bare eksisterer i hodet ditt.
>>212649373Det har kostet penger. Det er nok spor av virksomheten å finne for eos utvalget
>>212649594>Det har kostet pengerDet som skjer i hodet ditt er helt leiefritt, tjommi.
>>212649594Hvor er de økonomiske sporene da?
>>212649582Hvis eos utvalget ikke finner spor av det jeg har beskrevet er det det samme som å bekrefte korrupsjon.
>>212649632Forklar hvordan det er det samme? Det der er sirkulær logikk.
>>212649648Fordi jeg vet med sikkerhet at det har skjedd
Dere laiver vanskelige men enhver idiot forstår at dette høyst sannsynlig er en del av forebyggende arbeid som har gått jævlig galt
76567
md5: 2a1c35583b933aeb9b84a5c4a220e0b8
🔍
En stor applaus for anon som turte og stå fram her i dag!
>>212649664Jeg hører du sier det, men her er catchen; det spiller jo faktisk ingen rolle hva _du_ er sikker på eller ei, hvis du skal få andre til å tro på deg så handler det jo om å ha bevis på at ting har skjedd.
>>212649733>her er catchen
>>212649733Er jo det jeg skaffer ved å klage til eos utvalget
Er dere stolte over å ha ødelagt et liv?
>>212649799Det er jo nettopp det du ikke gjør når de ikke finner spor av det du beskriver
>>212649632
>>212650006Mange veier dette kan gå
Er dere stolte over å ha ødelagt et liv? Torturert og ødelagt livet til en som sliter?
Er du stolt?
Er du stolt over å ha ødelagt en tråd? Skinkebrevet den ihjel? Plaget anonsener som vil ha litt knegg i hverdagen?
>>212650136Er bare å avslutte så forsvinner jeg
>beppa spammer tråden
>folk svarer
Som en ispinne
>>212650053Virker som om du har bestemt at den eneste veien dette kan gå er at du får svar og avslutning, og du har virkelig ingen plan for hva som skjer dersom EOS-utvalget avfeier deg. Jeg skal innrømme at jeg synes det er jævla flaut at du kaster bort tiden til våre folkevalgte med å spamme dem ned med tåkepraten din.
Hei beppa det er en sporer i halsen din
Skjær den ut så får du være i fred
>>212650136beppa er trådens kneggeku
Er det bare jeg som synes det er litt besynderlig at beppa, mediiziiinstudenten, hadrian og vestfalklandsøyanon er her 24/7 til sammen, men litterært aldri samtidig?
>>212650463trodde det var meg
>>212650487ikke tenk så mye på det
kjøpte sånn duftolje med glassbeholder og pinner på butikken
nå lukter det fantastisk hos meg
som hjemme hos fine damer
mens dere jævla huleboere puster inn egne fiser opplever jeg ekte nirvana
>>212649385===================+
X[[[[[[[[[[[[[[[[)+++>
>]]]]]]]]]][][][]@0X[[[[[[[[[[[[[[[[)+++>
>==================+>>212649385kult romskip?
67894234
md5: 0e5723353734822dafded7242f9d51e9
🔍
>nei, jeg kommer ikke til å "tjille",
Ha det bra tråden, vi ses i august!
Lykke til med avslutningen og det der.
65
md5: 98a58b5ba4e419da0ce2183c601bf38a
🔍
>Varsler norsk hetebølge: Innstiller alle persontog på Nordlandsbanen
>sakte tråd
>fredag
>anoner er ute på byen med jv
>>212651834alle døde av 29C heteslag
>>212651910DET ER HELT FORJÆVELIG
>>212651834Det er som ispinne
>>212651603Små norske hjerner håndterer ikke 1800-talls teknologi engang, enda mindre drifte et landsdekkende jernbanenett.
dfn 16 grader ute + det regner
Nesten 30 grader her, jeg smelter.
Noen som klarer å laste ned denne videoen i 4K?
Jeg har prøvd alt
https://www.youtube.com/watch?v=NyTR7E-0MzY
>>212652505Har du prøvd degrør premium?
Hva er din favoritt internett årgangs-kringle?
For meg er det Skum (2009)
>>212652505Har du prøvd knipsnoen?
snapany.com
https://www.nrk.no/buskerud/othilie-_16_-sover-med-radyrkalven-jorunn-1.17487805
Tanker?
>>212652565https://www.youtube.com/watch?v=wflZKdXC8Vo
for meg er det "Vill og Hemningsløs Numa Numa Fan" (ca 2005)
>Vær meg, mørkhudet herremann
>Folk ber meg stadig om å dra tilbake til hjemlandet mitt
>Er født og oppvokst i Norge
>>212652837du må virkelig prøve hardere
>>212652822Ja, den var ganske så kringle.
vondt/10
>>212652654>snapany.comDet ble avvist
VIL IKKE VÆRE ET AMM'RIKANSK GRØTHUE
BA BADDA BA BADDA BA BA BA BADDA BADDA
hekker
md5: 780d2c23a1e4d3c36bc7b77c52af1b88
🔍
>>212652505>https://github.com/yt-dlp/yt-dlpyt-dlp https://www.youtube.com/watch?v=NyTR7E-0MzY
[info] NyTR7E-0MzY: Downloading 1 format(s): 313+328
[download] Destination: Day Of The Dead (1985) Best looking Version Anywhere Upscaled 4K UHD [NyTR7E-0MzY].f313.webm
[download] 100% of 3.66GiB in 00:01:49 at 34.17MiB/s
[download] Destination: Day Of The Dead (1985) Best looking Version Anywhere Upscaled 4K UHD [NyTR7E-0MzY].f328.m4a
[download] 100% of 277.39MiB in 00:00:51 at 5.41MiB/s
[Merger] Merging formats into "Day Of The Dead (1985) Best looking Version Anywhere Upscaled 4K UHD [NyTR7E-0MzY].mkv"
ikke veldig vanskelig fåvæ
>>212653481Video unavailable
Playback on other websites has been disabled by the video owner
Watch on YouTube
>>212653481baserte hekker
>>212653481den fungerer jo på pornonavet også hehe
>>212653557åja, glemte at man må ha kaker for å laste ned voksenvideo og sånn. var allerede ordnet på min EDB-stasjon.
logg inn på degrøret i en nettleser og følg https://github.com/yt-dlp/yt-dlp/wiki/FAQ#how-do-i-pass-cookies-to-yt-dlp for å lagre cookies.txt i samme mappe som du laster ned til så funker det.
hq720
md5: 6827d487bfe7b6b0651ab13256b6c153
🔍
46444554
md5: 6cd978dffb716ed63da1eeae9bfbecfd
🔍
>dfn skal på jobbmøte
jenter er best når de er nakne
maltid
md5: 41135b1729322b3eb3a6ff5963cba052
🔍
netopp hadde middag.Jeg må spise deilig mens kona mi med barna er hos sverigmoren i flere dager. Det er fredag og det er så stille hos meg. Veldig uvanlig. Ingen løper rundt leiligheten. Naboene er kanskje kjempeglade, det er helt sikkert.
>>212650331Hvorfor er det ingen som bryr seg om all tiden jeg har mistet
https://www.dagbladet.no/nyheter/overgrep-under-festival-tallene-oker/83332163
Hvordan kan dette skje? Nå må hvite menn som pusher femti ta seg sammen altså
>>212655903Det er tragisk at du har mistet tid, men det er jo ikke noe noen andre enn deg selv kan noe for.
>>212655897Ser ut som du grep alt du fant i skapet og kalte det middag
>>212656014De som gjorde dette mot meg kan klandres også
>>212652837Dine forfedre forlot alt de kjente - kultur, språk, religion, deres egen familie - for å flytte til et land som har helt fremmed kultur, språk, religion, og som inntill nylig ikke hadde noen familiemedlemmer.
Tror ikke det er så vanskelig å dra tilbake.
>>212656215Vet du hva beppa? Jeg gleder meg faktisk eos lukker saken din og svarer at du aldri har vært under overvåkning. Jeg håper du får en aneurisme i hjernen og dauer av frustrasjon. Er så møkk lei maset ditt. Du er seriøst mye verre enn argentinanon og hadrian.
>>212656212ja i Russland finner vi suppen i skapen
>>212656312Jeg forsvinner når dere avslutter.
>Håper du dørSlemt
>>212656422Du forsvinner aldri fordi alt er bare ekte i hodet ditt. Derfor håper jeg du dør fordi du er en jævla plageånd.
>>212656446>alt er bare ekte i hodet ditt.nei
>>212656520Ikke? Forventer du at vi skal tro at hele PST og e-tjenesten har gått inn for å torturere og overvåke en mongo som såvidt var ferdig med videregående skole? At PST sendte gamle damer for å plage deg da du var tvangsinnlagt? At de stjal postkasseskiltet ditt for å gi deg en dødstrusler bare at du fant igjen skiltet etter et par dager allikevel?
https://www.themoscowtimes.com/2025/07/09/russian-labor-ministry-denies-plans-to-recruit-1m-indian-workers-in-2025-a89748
nei((
vær så snill og fortell meg at de indiske menneskene kommer til å fryse om vinteren her
>>212656591Ivan ut til skyttergraven. Rajesh inn i landet.
Kremt. Nassetaperanon er en rotløs kosmopolitt og en økonomisk migrant som ikke kan programmere og må spørre /g/ om hjelp, som ikke har råd til å kjøpe kjøtt, som er en liten mannsling på 155 cm, ikke kan snakke særlig godt engelsk og ble eid av mjuk på nattskiftet, og som var for feig til å møte argentinaanon for å sloss og laivet som om han var i Norge med bilder av folk som gikk i t-skjorte og shorts når det var midt i februar.
>>212656673Du kan ikke programmere fizzbuzz i C uten å lage minnelekasje engang.
NORWAY IS THE HOLY LAND.
WHEN SLAVERY WAS ENCROACHING,
THE NORWEGIANS DID HITLER 0.1 ALPHA.
THE UNIVERSE HAS REVEALED IT TO ME:
THE HISTORY OF THE RESISTANCE AGAINST THE GLOBAL END TIMES CONSPIRACY WAS BURIED,
BECAUSE THE BIGGEST WEAPON IS STORY.
WE ALL LIVE LIFE TELLING OURSELVES STORIES.
THIS IS WHY IT'S IMPORTANT FOR THE HERDERS OF SHEEP TO ERASE ANY GREAT AND HONEST FIGURE WHO DOES EVERYTHING OUT OF HEART.
THINK ABOUT THIS... THIS IS WHY YOU LOOK BACK AND SEE ONLY GREEDY KINGS AND SPOILED BITCHES AS NOTABLE FIGURES.
WHERE ARE THE REBELS?
I DON'T BELIEVE THEY CAN'T EXIST.
I THINK THE REAL MEN WERE KILLED OFF SO MUCH, ONLY 500–700 YEARS AGO,
THAT NOW WE GOT A LOT OF BETA MALE ZOMBIE NPCS IN THE POPULATION.
THIS IS BIG TRAGEDY.
I CAN'T LIVE.
>setter beppa på plass
>schizobulgareren og argentinanon dukker opp samtidig
Veldig organisk
>>212656673This. He also got filtered by fizzbuzz and cleans toilets for a living.
>>212656582Vet ikke hvem det var.
At jeg er mongo er irrelevant da det faktisk skjedde
>>212656615jeg foretrekker kinesiske fåvæ. hvorfor indianere. Dritt vil legge på gatene våre. dritt og karri overalt
file
md5: d0d44b7a62e5e1d80818f16289432be2
🔍
>>212656861Fint bilde av deg selv argentinanon
>>212656892Damn nigga you're thick as hell
>>212656725>schizobulgarerendet er flaget til Litauen, du dum Ola
>>212656892>>212656861Argentinanon ser SÅNN ut? Fly flåbbe
Kremt. Nassetaperanon er en pedofil.
>>212656944ja, ok svenskanon
>>212656972Jonas Drageland Markussen
977 95 958
Griffenfeldts gate 19E
Er det moro å late som at du er argentinaanon?
Jonas Markussen er en rotløs kosmopolitianer og en økonomisk migrant.
>>212657023THEY TEACH GAYCHE TO NORWEGIANS TO MAKE THE KIDS MORE FEMININE AND FROGGY.
NOTICE HOW THE PRIESTLY INFLUENCE TURNED THE BOY LANGUAGE INTO GIRL LANGUAGE? NOW YOU TALK AS IF YOU ARE BEING DILDOED BY YOUR WOMAN. SHE ISN'T YOURS.
Watch him report the posts now lmao
>>212657036Trodde nassetaperanon var en 155 cm høy inder jeg. Jonas Markussen høres ikke veldig indisk ut.
>>212657117Nassetaperanon er så kort at de fjernet høyden fra passet hans.
>>212657160Trodde det var Argentina som ikke hadde høyde i passet sitt jeg.
>>212656235Det er nesten 50 år siden foreldrene mine kom hit, sammen med noen av deres foreldre og søsken. De har ingen nær familie igjen i sitt hjemland.
>>212657191Han har ikke engang pass han.
I HAVE LAUNCHED A HOLY WAR INTO NORWAY TO CLEANSE IT OF IMPURITIES. THE HOLY LAND WILL BE RECLAIMED
>>212652837>Folk ber meg stadig om å dra tilbake til hjemlandet mittHvordan skjer dette? Går de opp til deg og er så frekk uprovosert?
ABOUT 90% OF NORWEGIANS WILL BE EXECUTED
Hva er det med tråden som tiltrekker seg så mange gærninger?
>>212657403You're about 10% short
>>212657403så, alle blåmenn og invandrer.
10% som igjen er de ekte nordmennen
>>212657473Kjeks. Tenkte det samme.
>>212657428Jeg er ikke gæren jeg bare forteller om opplevelsene mine under overvåkning
>>2126574401% IS BEING TRUE TO THEMSELVES AND 9% CAN BE POSTIVELY TAUGHT
>>212657500Nei det er helt normalt å skrike til PST om at de må avslutte hver eneste dag.
>>212657473>>21265747310% IS IN EVERY COUNTRY.
THERE IS NO DIFFERENCE BETWEEN A SLAVE IN INDIA AND A SLAVE IN SWEDEN.
THE ONLY DIFFERENCE IS THE AMOUNT OF DISHONORABLE ACTS DONE ON THE DAILY BASIS
>>212657283Som oftest er det politibetjentene etter de har lagt meg i jern.
>>212657538Er kanskje ikke perfekt, men er ikke gæren.
>>212656861Denne karen spiser kjøtt.
Negleanon? Fjeset hans er forbudt på blå brett.
drikker øl
hører på kråkesølv
oljeduften var forresten ikke så bra ide som jeg først trodde, det lukter her som på en blomsterbutikk
>>212657643Får jentebesøk i morgen. Skal fyre opp et jævla sterkt duftlys fra Europris (vanilje)
>>212657643>>212657691>olje>duftlysHva faen gutta????
>>212657691Utrolig basert. Hun vil si at hun ikke liker det men på innsiden vil hun være glad for at den duften overdøver nytelukten hennes
>>212657643>kråkesølvBasert
Jeg er ikke gæren jeg er lei.
>>212657538Lo so hardt at jeg sølte brus over hele bordet
Jeg plager ikke folkevalgte eller PST
Jeg sier bare at det må ta slutt. Det har ødelagt meg.
>>212657845>kaster bort tiden til offentlige organer ved å få de til å lese igjennom bdsm-fantasien din
>>212657691>sterkt duftlys fra Europris (vanilje)hvis hun kommer til å bæsje i toalettet ditt, fyr opp 2.
>>212657643Har en flaske med sånn roseolje. Det skal visst fungere som afrodisiaka, men har aldri damebesøk så har ikke fått testet det.
>>212657883Kanskje hun er som amber heard og bare bæsjer i senga hans
>>212656861Trippelkreftanon?
>>212657903Er bare argentinanon som tror at alle personer i tråden er samme person
>>212657881Jeg vil bare ha sannheten og muligheten til å bygge tilbake et liv verdt å leve
Er legitimt å kreve avsluttning etter noe som dette
jeg har kjøpt meg en sånn
det var snasent gitt, veldig morsomt og den har hjelpemotor da slik at jeg kan valke den feite kroppen min opp bakker også
brente forbausende masse kalorier, ante ikke at de gikk så fort unna, har aldri vært noe spesielt opptatt av trening
jeg nyter
>>212657959Kanskje du skulle tenkt på det før du tok så mye narkotika at du ble psykotisk?
>>212657982sykkelen ja
ikke jenta
hun var ikke til salgs
>>212657986Jeg har faktisk sluttet med narkotika.
>>212658046Bra for deg da. :)
>>212658086ikke svar meg er du snill
>>212658085Men hvorfor kan dere ikke avslutte dette så jeg kan få tilbake en tilværelse som går ann
Dette har totalt ødelagt meg
>>212658046under tvang ja
du ville tatt alt du kunne om ingen passet på deg
>argentinanon fikk ikke oppmerksomhet så han begynner å krangle med Daniel i stedet
Er så lei den mongoen
>>212658107dds
>>212658131I hate daniel though. I hope he commits suicide.
>>212658111Jeg vet ikke hvem du tror jeg er men jeg heter altså ikke Grete Faremo.
>>212657982Du ruller med stil, anon
>>212658123>alt Marijuana er enkelt å slutte med
>>212657207>Drøfter intet av resterende.Dra hjem, Ahmed. Lei av å høre sandskrælinggauling på bussen.
>>212658154Jeg vet du ikke er Greta faremo. Jeg vet ikke hvem du er men såpass forstår jeg.
Men jeg tror du kunne avsluttet dette om du ville
>>212658217Jeg hadde gjort alt i min makt for å få deg til å slutte å plage alle i tråden men dessverre er du helt mongo og klarer ikke si hva det er helt konkret du vil at vi skal avslutte.
>>212658271Avslutte for meg betyr å fortelle sannheten og garantere at jeg ikke blir køddet med igjen
>>212658131Du bokstavelig talt forfulgte ham på flere brett bare for å få oppmerksomheten hans etter at han sluttet å breve her
>>212658316Aner ikke hvem du snakker om eller hvem du tror du snakker med, tjommi, men i tråden sier vi litterært. Det vil aldri google translate fortelle deg. Dra tilbake til hjemlandet ditt Ahmed.
Kanskje jeg bare skal gi opp
>>212658439Neida bare vær deg selv
>>212658458Men hvorfor kan det ikke bare avsluttes så jeg får et mindre ødelagt drittliv.
>>212658488Aner ikke hva "det" er eller hvorfor det må avsluttes.
>>212658530>DetOvervåkningen og overformynderiet mot meg
>hvorforDet er feil og jeg har rettigheter som sier at jeg fortjener bedre
>>212658642Høres ut som et «deg problem» om jeg skal være helt ærlig med deg.
>>212658651Men tråden er roten til alt sammen så det er mange av dere som vet akkurat hva jeg snakker om
>>212658695Er ikke sunt å være så opptatt av tråden som det du er tjompis
>>212658724Er vanskelig å ikke bli usunt avhengi av tråden når dere forfulgte meg og brukte tråden til å kommunisere
Er ikke stolt
>>212658894Du må ikke ta det du leser her seriøst. Dette er internett. Hvem som helst kan si hva som helst.
>>212658925Sier ikke det..
Men dette var altså forfølgelse og overvåkning som ble bekreftet av dere i tråden. Hvordan skal jeg liksom klare å ignorere alt dette
>>212646145 (OP)https://www.instagram.com/p/DL2Uq54OKyf/
>>212658967Hvem som helst kan «bekrefte» hva som helst på 4chan, tjompis.
>>212659019Nei du må ha tilgang for å kunne vite de tingene jeg referer til
aner ikke engang hvorfor han hater meg, jeg svarer ham aldri
>>212659073Han hater alle inkludert seg selv
Hvorfor ikke bare avslutte det? Hva er det som gjør at det må fortsette ut evigheten..
>>212659043Bare vær sånn du, så får vi se hvor mange venner du får i lengden.
>>212659121Du må ha tilgang for å få vite det
>>212659125>>212659142Det var ikke sånn ment. Jeg mente bare at jeg vet de jeg vet fordi det ble postet i tråden ting som folk bare kunne lært gjennom inngripende tiltak som videoovervåkning
>>212659073Sikkert fordi du har polsk pass
>>212659191Finn brevet du snakker om i arkivet da
>>212659233Det er mange brev i arkivet som viser til det. Men det er et helvetes slit å grave fram
Sant at beppis liker mindreårige jenter?
>>212659275Ja men da har du bevis som overbeviser oss i tråden om at du faktisk har vært overvåket urettmessig.
>>212659314Så du liker mindreårige gutter? Ærsj
>>212659211har ikke pass har aldri trengt det
>>212659297troverdig benektelse preget alt sammen
>>212659338Hikst og knegg ;)
>>212659347Hva faen
Du er jo IKKE en rotløs kosmopolitt eller en økonomisk migrant
Trådens minste globohomo
>>212659338Nei, liker ikke mindreårige
>>212659379forlater aldri bygda mi
hvorfor skulle jeg trenge et pass
>>212659403Helsomt
Litt rart du kan norsk da men helsomt
Dropper alle økonomiske krav om dere bare avslutter dette og forteller meg sannheten slik at jeg kan bygge tilbake livet mitt
står "statstilhørighet: polen" i leggen da
>>212659397Så du liker godt voksne menn?
>>212659451Jeg liker jevngamle kvinner
>>212659430Han er bare en basert autist
Reiser aldri, har null interesse for andre kulturer og land
Lærer seg fremmedspråk for det
>>212659472Æææææærsj du kan jo få jentelus (klamydia)
kjøpte et hus i USA https://www.instagram.com/p/C5RijVHPWb0/
Jeg er faktisk veldig lei dette. Taperlivet var bedre når det ikke var tvunget på meg.
Jeg trenger faktisk en bedre tilværelse enn dette. Dere har totalt ødealgt det emosjonelle ved livet, jeg har blitt stresset halvt til døde av dette. Kan vi ikke vær så snill bare avslutte
Lurer på om de leverposteiboksene med negere på selger markant verre enn de med mennesker på.
>>212659639du er ikke klar enda til å tilbakestilles til et vanlig a4 liv du må lide litt mer
>>212659639>Hadde et taperliv før det ble ødelagt >Påstår samtidig at han hadde hatt millionlønn og lederstilling om det ikke ble ødelagt
>>212659697Kanskje ikke toppen av samfunnet men det er umulig å vite siden livet mitt ble rævkjørt før jeg fylte 20
Kanskje litt fortjent. Men det er gammel historie nå
Dere kan avslutte dette. Det er ikke morsomt lengre
>>212659695Jeg er dømt til å ta mitt eget liv
A4 var aldri en mulighet
>>212659695>>212659893A4 liv er jo mye mer lidelse enn sånn spennende torturvirksomhet som dere blir utsatt for.
>>212660252Nei. Dette har ødelagt kroppen min og kastet bort verdifulle år av livet mitt
Kommer ende i selvmord
Perioden det var spennende er over
Dette er bare tortur nå
Hva faen er vitsen med det
>>212660324>verdifulle år av livetVil du vite hva jeg har gjort de siste 16 årene av mitt A4 liv eller?
>>212660391Tjent penger og fått deg et liv full av fremtidsutsikter?
Ikke gå besseggen fy faen for en drittur
>>212660435Tjent penger; ja. Men dette har gått til å betale bolig, skatt og nedbetaling av studielån. Jeg er 16 år inn i arbeidslivet (startet å jobbe fulltid i 2012), jeg sitter igjen med kanskje 8-10 lapper etter at alle faste utgifter er dekket. Det skal holde til mat, sparing, og alt "moro" jeg finner på.
>fremtidsutsikterkjeks, hvilke fremtidsutsikter? alt jeg tenker på hver eneste dag er hvor mange måneder det er igjen til jeg kan gå av med pensjon.
>>212660531Og du mener det er verre enn å være en total taper som lever på trygd og blir tvangsmedisinert mens han blir overvåket av staten som deler overvåkningen bredt?
Skulle ønske jeg hadde et a4 liv
>>212660740du kan jobbe på fabrikken til polenanon, der kan du leve a4 drømmen din
>>212660740tvangsmedisinert høres ikke noe gøy ut, men ja, jeg skulle gjerne ha tatt navelivet over dette
>Skulle ønske jeg hadde et a4 livtror ikke du forstår hva du ønsker deg fåvæ, dette er ikke noe å trakte etter