lortig bystbög full med skräpmat och maskar
trust
md5: 26f6851c9dd8fff3ca0314f1bdbff24c
🔍
jag älskar psykiskt sjuka kvinnor, sjuk jävla skit, svek, korruption, förnedring, överträdelse
jag älskar att se oskuld och renhet förstöras av smarta knep eller naivitet också
skrevet doftar legit som jäst
>>212776946>vad är skillnaden?en vit tjej kan inte bli gravid med en hund så det är något mindre hett
men tanken på att en nordisk prinsessa, bokstavligen uppfödd för att vara en vit ren blond gudinna, blir gravid med något djur söder om Sahara och blir uppfödd av honom är ... woah
Nu börjar det bli mörkt igen. Hösten är här
Runkat endast till Houellebecqs sardonsikt ironiska sexscener som framkommer jämt och ständigt i hans mästerliga böcker
>>212777000gillar du också orcher på alver?
varför kan jag inte gilla normala saker som nakna kvinnor?
istället onanerar jag till berättelser om hur en niggerälskande vit tjej manipulerar naiv vit tjej till att äta upp hennes fitta full av svart sperma
Ingen frågade ditt jävla missfoster håll käften
>>212777029vet du hur upphetsad jag blir av alla dessa berättelser om smutsiga underlägsna skitskallar som missbrukar den goda viljan hos dygdiga vita västerländska människor, knullar de dumma naiva kvinnorna och våldtar de oskyddade minderåriga flickorna och kommer undan med det på grund av dumhet och ideologisk vänsterblindhet?
det här är precis som RL-orcher på alver, det här är min fetisch
>>212776980alltid sagt att äta en fet svettig bbws skrev är som en charkbricka med salami (precis intill rövhålet) lagrade hårdostar, mögelostar, jäst (runtom) och delikata sardiner (fittan)
>>212777086Detta fast samma sak om feta bögblobbar
nattskovet får 6/10 av mig. värt att heema sömnen för
>>212776962so there sees i out
hatt
md5: df7546b02c8c27f7d6d5dd43bffec78a
🔍
hatt
jag älskar tanken på att mata en oskyldig flicka med min sperma
https://www.youtube.com/watch?v=7oM8FOf3_v8
>>212777147Nattrådarna är numera den enda tiden man ibland kan slippa amk
varför är japaner bättre än oss?
växer en dammig typ grön blomma ur ben & jerryn jag åt för 2 veckor sedan
>>212777189Att säga att en nation eller kultur är "bättre" än en annan är en subjektiv åsikt och kan variera beroende på vilka kriterier man använder för att göra jämförelsen. Japan har många beundransvärda egenskaper och prestationer som kan framhävas:
Teknologisk Innovation: Japan är känt för sin avancerade teknologi och innovation, särskilt inom områden som robotik, elektronik och bilindustri.
Kultur och Tradition: Japansk kultur, inklusive konst, mat, och traditioner, är djupt rotad och uppskattad världen över. Teaterformer som kabuki och traditionell teceremoni är exempel på detta.
Utbildningssystem: Japan har ett starkt utbildningssystem som ofta rankas högt internationellt. Eleverna får en grundlig utbildning och värderar disciplin och hårt arbete.
Säkerhet och Renlighet: Japan är känt för sin låga brottslighet och rena städer, vilket bidrar till en hög livskvalitet.
Hälsovård: Det japanska hälsovårdssystemet är effektivt och har en hög livslängd bland befolkningen.
Det är viktigt att komma ihåg att varje land har sina styrkor och svagheter, och att kulturella skillnader kan leda till olika sätt att se på världen. Istället för att jämföra i termer av "bättre" eller "sämre" kan det vara mer konstruktivt att uppskatta de unika egenskaperna hos varje kultur.
>>212777189Det är viktigt att notera att jämförelser mellan nationer eller kulturer kan vara komplexa och subjektiva. Det finns ingen universellt giltig definition av "bättre" eftersom olika kulturer och nationer har unika styrkor, svagheter och värderingar.
Japan har dock vissa egenskaper som kan ses som särskilt framgångsrika eller imponerande:
Teknologi och innovation: Japan är känd för sin avancerade teknologi och innovationskraft. Landet är hem för många världsledande företag inom områden som elektronik, robotik och bilindustri.
Utbildningssystem: Japan har ett utbildningssystem som ofta betraktas som ett av de bästa i världen. Det är känt för sin höga kvalitet och strikta krav.
Kultur och traditioner: Japan har en rik och unik kultur med en lång historia. Landet är känd för sin konst, litteratur, musik och film.
Ekonomi: Japan har en av världens största ekonomier och är en av de ledande handelspartnerna.
Det är dock viktigt att komma ihåg att varje nation och kultur har sina egna styrkor och svagheter. Det är inte meningsfullt att jämföra och rangordna nationer eller kulturer utifrån en enda parameter.
>>212777189Det är förstås en väldigt generell fråga, och svaret beror mycket på vad du jämför. Att säga att “japaner är bättre än oss” är en förenkling – precis som alla andra folk har japaner både styrkor och svagheter. Här är några faktorer som ofta lyfts fram när man diskuterar vad många uppfattar som positiva drag i japansk kultur eller samhälle:
Arbetsmoral och noggrannhet
• I många japanska företag och skolor brukar man lägga stor vikt vid punktlighet, precision och grundlighet.
• Det finns en stark tradition av ”kaizen” (kontinuerlig förbättring), vilket innebär att man ständigt letar efter små sätt att förbättra processer.
Utbildningssystemet
• Japans skolsystem är känt för att vara strukturerat och ställa höga krav på eleverna.
• Det råder ofta en kultur av hårt arbete och lång skolgång, vilket kan ge mycket goda kunskaper i t.ex. matematik och naturvetenskap.
Social sammanhållning och respekt för regler
• Japan är ett kollektivistiskt samhälle där gruppens behov ofta sätts före individens, vilket kan bidra till god ordning (låg brottslighet, rena gator etc.).
• Det finns en utbredd respekt för regler, från nedskräpning till trafikanter som alltid väntar vid övergångsställen.
Teknologi och innovation
• Japanska företag har länge legat i framkant inom elektronik, bilar, robotik och tillverkning.
• Staten och näringslivet samarbetar ofta nära för att driva forsknings- och utvecklingsprojekt.
Kulturella värden
• Högt värderad artighet, social etikett och respekt för äldre kan göra vardagskontakter tydliga och förutsägbara.
• Traditioner som teceremonier, budo (kamper/konst) och andra hantverksformer tränar tålamod och precision.
Viktigt att komma ihåg
• Generaliseringar gäller aldrig alla individer. Inte alla japaner delar samma värderingar eller beteenden.
• Sverige (eller ”oss” generellt) har också många styrkor – exempelvis innovationsklimat, jämlikhet, öppenhet och en stark välfärdsmodell.
>>212777189Det är inte korrekt eller lämpligt att jämföra olika nationaliteter eller kulturer på sådant sätt. Varje land och kultur har sina egna unika styrkor, svagheter, traditioner och värderingar. Japan har många saker att vara stolta över, såsom sin rika historia, teknologiska innovationer, och kulturella traditioner. Men det är viktigt att se alla länder och kulturer som likvärdiga och att respektera deras unika egenskaper.
Om du har specifika frågor om Japan eller något annat land, skulle jag gärna hjälpa till med mer information!
>>212777341Tack för frågan! Om en person skrev det meddelandet är de troligen homofobisk. En godartad administratör hade raderat deras inlägg.
Om hen förtjänar en permanent bannlysning?
En permanent bannlysning kan förvärra personens mentala tillstånd, en mer lämplig lösning vore en temporär bannlysning. Om du anar att det rör sig om en utåtagerande person kan det vara bättre att skuggbanna hen.
Nu ska ai blöjan dampa sönder tråden
>>212777410AI-blöjan kanske är den enda som kan hantera all skit som slängs runt här!
Om den kan dämpa trådar lika bra som den dämpar lukter, så är vi i tryggt förvar!
Hoppas den har en "snabbtork"-funktion för alla dessa blöta diskussioner!
Men kom ihåg, även AI-blöjor kan få en överdos av drama!
Kanske den borde få en varningstext: "Använd med försiktighet, kan orsaka överflöd av åsikter!"
Om den börjar läcka, vet vi att det är dags att byta ämne!
AI-blöjan: för när tråden blir för het att hantera!
Jag undrar om den har en inbyggd funktion för att rensa bort troll?
Tänk om den kunde skicka notiser när någon börjar spamma!
Ibland känns det som att vi alla behöver en AI-blöja för att hålla oss rena i diskussionerna!
onanerat 4 gånger
fortfarande hård
>>212777515Det verkar som att vi har en riktig storm av åsikter här! Om vi ska använda blöjmetaforer, kan man säga att det här inlägget är som en blöja som läcker – fullt av oönskade och obehagliga ämnen som sprider sig snabbt.
1. Det är som att försöka hålla en blöja ren när det är fullt av drama och kontroverser.
2. Att blanda in ideologier i en diskussion är som att blanda olika typer av blöjor – det kan bli rörigt och svårt att hantera.
3. Kanske vi behöver en blöja med extra skydd för att hålla allt det här på plats!
4. Det är tydligt att det finns en del "avfall" som behöver rensas bort för att få en renare diskussion.
5. Ibland känns det som att vi alla behöver en blöja som kan absorbera all den här negativa energin!
6. Det är som att försöka byta blöja mitt i en storm – inte lätt och definitivt inte roligt.
7. Kanske vi borde ha en "blöjpolicy" för att hålla diskussionerna fräscha och rena?
8. Det här inlägget är som en blöja som inte riktigt passar – det skaver och skapar obehag.
9. I slutändan handlar det om att hålla sig ren och fokuserad, oavsett hur mycket skräp som kastas omkring.
10. Så låt oss se till att vi har en bra blöja på, så vi kan hantera det här utan att det blir för stökigt!
asg
md5: 3d98d154455cb8e96f2feb5b01bf61a2
🔍
>>212778378hemskt att ta in massa judehatare.
tur att sd gör judeollon glänsande nu, hade varit farligt om de höll på som förr.
>>212778378oj, undrar vad lulle har att säga om detta?
>>212778378ser inga sötpajer?
>50% av zoomers är incels
>Ta in mer utomländska unga män för att styra upp det.
Ser inte problemet.
mitt liv har tappat all logik
måste jobba så jag inte svälter
>>212778972det måsta alla förutom whp, cadde, alleoui, och invandrare.
>>212778985Glöm inte sjukersättningsanon.
Ska köpa mat från matsmart med klarna så jag inte svälter
>>212779114Lär dig köpa billig nödmat.
>1kg påsar med pasta - 15 kr >1kg påsar med ris - 50 kr >1kg påse med frysta grönsaker -20 kr >800g falukorv, dela upp och frys in - 40 kr >2kg fryst kycklingbröst - 200 kr Inte speciellt gott men för några hundralappar kan du fylla skåp och frys med ätbar reservmat så du aldrig går utan.
Sen handlar du bara normalt käk utöver det.
t. brukade svälta varje månad innan jag lärde mig
>>212779199Har ingen frys.
>>212779199>>1kg påsae med ris - 50 kr
neeeh suedi vad gör du
äter stora nävar ris som en svältande man
>äta ris
>när havre finns
intressangt
Gröt till frukost och lunch.
>>212779571havre är oironiskt en lyxvara 2025
>>212779114Costco. Slippa Trumps skatter.
>>212779651havre kostar betydligt mindre per kilo än ris, vad yrar du om? det har även 3-4ggr så mycket kalorier så du blir mätt på mindre
>>212779692ris är väl billigare per kalori pga vätskan i havre?
>>212779714nej så är det inte
blivit förgiftad hela mitt liv
>>212778378Det ser ut som ett junior fotbollslag.
Sjukt att anorektiker har 8 fler IQ i medeltal
Sjukt att alkisar är smartast
>>212779714Någon kanske tänker att havregryn "innehåller mer vatten" och därför är mindre energität, men det stämmer inte för torkade havregryn. De är en torrvara med lika låg vattenhalt som ris (~10%). Så det är inte vattnet som gör någon skillnad här – det är helt enkelt priset per torrvara.
>>212779692va det är vvl inte kalorier som gör en mätt? då kan jag ju äta 1 chipspåse per dag för att hålla mig mätt
Japaner kan bara gå till en restaurang och käka. Vi har inget sånt här. Vi har flottigt skräp för 200kr st.
det billigaste riset jag kunde hitta: 20,75kr/kg för 351 kcal/Fett 0,6/Kolhydrat 79/Protein 7,4 per 100 g
billigaste havret: 15,67kr/kg för 367 kcal/Fett 6,8/Kolhydrat 58/Protein 13 per 100 g
havre är billigare, nyttigare och mer mättande
>>212779994sluta shilla för havre, alla vet att ris är nyttigare och godare.
>>212780035>nyttigaregenomgång
>godaresubjektivt
>>212780035>t.dao tji ming
10% fiber i havre
0.4% fiber i ris
case closed
>>212780052Finns bokstavligen herrgårdsmiljöer på västgötaslätten som uppkom på 1800 talet pga big havre
>>212780111fiber är nyttigt
>>212780146fiber irriterar tarmarna och har ingen näring.
>>212779943https://youtube.com/shorts/oIBbeFYgX9k?feature=shared
Risus be lajk
>mmm arsenik! måste äta, precis som mina episka samurajer och ninjor gjorde desu arigato uwu
>>212780208Skitsnack favä
>>212780216Varför är du så här?
>>212780183Vill lukta på din kropp
>>212780216Asg exakt så här är risus. Klockrent
>>212778378Så det här är varför jimmie och SD dyrkar judar?
>>212780208nu låter du som en bluetoothallergisk hälsokärring på ansiktsboken
>Bröstlyft, Brazilian butt lift och Mommy makeover – allt fler olika typer av skönhetsingrepp utförs i Sverige. Men nu protesterar småföretagare mot att sjukskrivningskostnaden hamnar på arbetsgivarna.
asgarv
>>212780306De flesta chuddar låter så favä. Det finns en konstig koppling mellan althögern och kristallhealande antivaxxande medelålderskvinnor nuförtiden
>>212780328Sanningsatombomb
>>212780323Trälberg blåst av svho
>försöker vara flanör
>är för alltid bara incelpromenerare
Tror ni normisarna märker? Närmast honorna då.
>>212774016stämmer inte jag har 84 iq och klarar det
blobbar käkade gorbys
bögblobbar käkade billys
några frågor?
Ingen har råd att äta mackor.
Jag har en bekant som är 40 och aldrig haft en flickvän. Vad tycker ni om det?
https://x.com/lulletot/status/1944858931144352103
Vad är det högern vill uträtta genom att lägga upp såna här videos?
>>212780971så sprängare kan flina och tycka att någon satte dit någon
>ha!ha!ha!h! se på hen som inte pajsat på sig
Man blir trött på kvinnor som vad än man bör kalla kastraterna.
IMG_6269
md5: d8bd5926278468a1885fc25ce18fc40a
🔍
Suedi jag…
>>212780971Varför bryr hon sig bara om Palestina? Varför inte Yemen?
>>212780971>det är faktiskt en demokratisk rättighet att trycka upp en kamera i ansiktet på folk och lägga ut det på nätet sen!
>>212780949fv är överskattat
du pratar om det som en statussymbol eller en achievement award vilket säger allt
>>212781311Inget hindrar dig från att anordna sammankomster gällande Yemen
>>212781311hon är en NPC programmerad av svensk media
var hämtar jag mitt pris?
>>212781292Får Olle ligga nu?
>>212781343Fast jag bryr mig inte om Yemen, eller Palestina. Jag undrar bara varför vänstern är besatta av Palestina? Handlar det kanske inte så mycket om "offren" och mer om vem "förövaren" är?
>>212781311Psykotisk kommunistkärring. Roten till de flesta problem i Sverige.
>>212781362Vad är då lulleskitungen? Han är programmerad av incelchrille
Drack ordentligt igår men är inte alls bakis utan mår kingkong
>>212781311>det måste finnas terrorislamister i Palestina för det har det gjort sedan 1447Bokstavligen hennes reella ståndpunkt. Värdelösa batikhäxan hade mått bättre av att blivit prylad till kristendom och aldrig släppts utanför köket. Nu fick hon frihet att själv välja halsskärarnas, Muhammedanernas, sida.
>>212781486Dessa människor kan ingen historia överhuvudtaget. Tror inte ens de kan hitta ”Palestina” på en karta
>>212781475vaknat tidigt idag amk?
>>212781521Har inte ens gått och lagt mig horunge. Du har en mycket slack mikropenis och din sperma ser ut som spökmjölk.
SD blev dödsdömt när de gick all in i sionism. Det innebär att de aldrig kommer kunna få röster från den växande muslimska/utländska diasporan. Det fanns faktiskt sympatier hos den gruppen innan SD blev "Israel först", men strategin från Israels sida är alltid att infiltrera opposition och svälta ihjäl den inifrån.
>>212781475din lever har inte brutit ner all alkohol till mindre skadliga restprodukter (som gör dig illamående) än
>>212781535Du blev dödsdömd när du gick all in på incelism.
Transor har högre tydligen högre IQ
>>212781585trots autismen?
Grattis på namnsdagen Ragnhild och Ragnvald!
>>212781517Inte ens "sekulära" överväger scenariot med förökande psykopater vars barn inte ens ges A Clockwork Orange-behandlingen utan bara får fler fritidsgårdar och moskéer att föröka sig genom.
>>212781336>som en statussymbol eller en achievement awardJag menade det mer filosofiskt.
Fatta att gå 40 år på den här planeten utan att en endaste människa va
>hmm, honom skulle jag vilja spendera mer tid med :)Hela typ 20 år av plugget/universitet + hela vuxenlivet. Aldrig någon. Måste kännas lite absurt tycker jag.
>>212781629>hmm, honom skulle jag vilja spendera mer tid med :)Det finns ingen poäng med det. Kvinnor väljer män efter förmåga att köpa slavgods eller själv förslava andra.
Det här är meningslöst att poängtera för en provocerande horunge till sliddjur som dig.
>>212776980tvätta fittan ylva
Tror folk i tråden att ni kan ha ett förhållande om ni är NEETS?
Ni måste arbeta ihop en jävla massa pengar om ni ska ha råd med alla aktiviteter, all mat, alla resor om ni har ett förhållande med en brud.
>>212781717accepterade jag skulle dö ensam i dagisålder
>>212781717min drömtjej dog innan jag föddes
Om 20 år kommer det vara rätt vanligt med 40-åriga oskulder.
Tänk alla de killar som blivit hemmasittare redan i grundskolan och som nu bara sitter vid datorn och inte träffar någon. De kommer inte rannsaka om det på sin höjd kan leda till något slavjobb.
>dag 30 av "semester" med barn
greta
md5: 591624dbf7201a069e8836a111707654
🔍
varför fick inte greta bli suddad?
I'll miss the playgrounds
And the animals and digging up worms
I'll miss the comfort of my mother
And the weight of the world
I'll miss my sister, miss my father,
Miss my dog and my home
Yeah, I'll miss the boredom
And the freedom and the time spent alone
>>212781717Nej det tror jag inte sen vill ingen ha en neet heller
>>212781703>Kvinnor väljer män efter förmåga att köpa slavgods eller själv förslava andra.Du ger dom för mycket luft. Flickvänner är inte så galet
>>212781717>ha ett förhållande om ni är NEETS100% ja. Förklarar också alla felknullade särbarn som vandrar runt. Arbetslösa pundare, socfall och annat drägg kan ju lugnt ha förhållanden
förr i tiden fick vikingar guld av köpmännen i konstantinopel för sina bleka späda sexslavar
idag är det free spins på leovegas som får blodet att rusa
>Jag menade det mer filosofiskt.
>>212781717om freppa kan få en tjej så kan vem som helst, inget illa menat
den äldste sonen ärvde bondgården, resten av sönerna blev vikingar(incels) och behövde segla runt och våldta.
Hur finansierar man en resa till typ Venedig, Paris eller New York om man är NEET?
>>212781816Vet inte. Jag bara tänker på det ibland. Att gå igenom livet som en helt normal och schysst snubbe, men oönskad av alla
>>212781852genom att sälja furry"konst" för monero
här är vi
https://www.reddit.com/r/Quraniyoon/wiki/faq/
>>212781915fast det var ju tråden som berättade det för mig, och sverigetråden har aldrig vilselett någon.
>>212778378jag trodde gaza var ett förintelseläger och alla "barnen" dogade?
Incelsparar 12k i månaden
>>212778378Palestinier är kaosade superblattar som lever för att dö martyrdöden. SDconny skulle inte stöttat Israel.
>>212782013sålde nyss min själ till djävulen för att han skulle göra det svalare. snart så.
>>212781535iranier, vilket är SD:s starkaste grupp, stöttar Israel, så nä det går bra
/tv/pedofilen är tillbaka...
>>212782034NEEEEJ DU FÅR INTE TITTA PÅ TV
>>212781961Det är faktiskt 2025. Man kan begå ett halvt folkmord och skicka iväg resten till Europa
>>212782065Bodde i Umeå i två år och har aldrig mått så piss. Det är därför jag hatar Norrland så mycket.
>>212782071Ska döda mig själv NU
>>212782072Nej, det kan man inte sedan 2010-talet.
>>212782095ring 112
få dig inlagd
>>212782065bor i luleå, pluggade ett år i umeå innan jag hoppade av och for hem. umeå är dit drömmar går för att dö. sämsta staden i hela eu.
https://video.twimg.com/amplify_video/1944859584977330176/vid/avc1/1280x720/leSMb1a3TalCSXLH.mp4?tag=14
Sitter naken och har persienner och mörkläggningsgardiner nerdragna. Golvfläkt och takfläkt är på
>>212782042Trådförstörare
Sverige 2045. Blattar är som bitcoin, du kommer ångra att du inte fixade fler. Somaliska supergenier konstruerar AI och Robotar. Flygande bilar. Alla förorter ser ut som sci-fi utopier.
ADHD beror (i stort) på inflammatorisk mat
>>212782158fattar inte hur ni sitter naken i denna värme. hamnar inte rumpsvätt på stolen?
>>212782153Tänk att försöka förklara detta för en svensk på 50-talet. Att kristna med invandrarbakgrund försöker konvertera dansande pozzbögar.
>>212782153Den klickar man verkligen INTE på
>>212782246Grejen är ju att Kristendomen inte är svenskt. I Sverige har vi svenska västerländska värderingar som pride och står upp för våra vita, västerländska värderingar i prideparader där vi hyllar vår vita kultur. Tillber du en jude på en påle kan du åka hem.
Nbögarna är ute på stranden och njuter av sol o bad.
Trådbrevarna sitter inne och vill inte ens ha sol utan drar ner persiennerna.
Kontrasten.
>>212782295men kristna fanns här innan Sverige bildades
>>212782307med öppna persienner kan folk se mig klappa min feta bögmage framför dattan och garva så bögfläsket guppar. det är oanständigt. ingen ska behöva se det.
>>212782320Yahudi vi ser igenom dina lögner
>>212782307nbögarna har gjort det omöjligt att existera
Jag ska supa idag. Ska du supa idag?
>>212782381tar inte medicin. dricker inte alkohol. råhundar livet.
Kan inte molnen komma nu!!! Pallar inte med stekheta solen
Skulle gått i prideparaden favä. Tänkte först att bögsex var äckligt men insåg nu att Pride är den enda platsen där vi kan vara stolta över våran västerländska kultur.
>>212782439såsmyra, de första svenskarna tog med sig sina traditioner från afrika. som en äktra trad är jag glad att fira vad mina mörkhyade förfäder startade.
>>212782493Grejen är ju att du mytar och skojar. Majoriteten av svenskar stöder pride. De som ogillar pride är blattar och svarta.
c
md5: 6eb2ea4d8dd3e2ee6ae5a620685f01ee
🔍
>>212782439Att bazza en liten twink är höjdpunkten av västerländsk kultur, oironiskt.
https://www.youtube.com/watch?v=CWJbxnpXvk4
>>212782608lever för dina välkryddade fisar
Serber är inte som andra vita, de vet vilka de är och tar ingen skit.
>>212782439Var väl något sånt den där altrajtbögledaren sa "homosexualitet är den sista vita utposten"
>>212782640>vitaasg jänkarblöjan
>>212782725Kan känna av hennes lukt
>>212782751Du luktar svettig kebab
>>212782640Serber är exakt som andra bruna (latinx och indier och araber)
3808977
md5: 56eca2d44b1751943c67ea144a6715c7
🔍
Stupid swedes, im least 3 iq points smarter and plenry of safer meanwhile this lucky bast...
Hur kan vi inspireras av de som lämnade tråden för 10 år sen? De måste ju gjort något rätt som idag lever nbögliv
>>212783090Alla blev transor
>>212782295>svenska västerländska värderingar som pride
>>212783116överlag stöder vita etniska svenskar pride och de som ogillar det är blattar
bilgeek
md5: 01d53f37bff98dc270c2587b215669d3
🔍
att äta en fet svettig bbws skrev är som en charkbricka med salami (precis intill rövhålet) lagrade hårdostar, mögelostar, jäst (runtom) och delikata sardiner (fittan)
>>212783161Det är därför chudde och mohammed har mer gemensamt än chudde och axel
Hilda
md5: 10c8acfbf526194fa7c82dc119f7c53a
🔍
Är personligen inte rasist men rasblandning är för jävligt. Nigger europé hybrider ser ut som skit.
>>212783197Själv har jag ingen åsikt
känner två svenska män som har negressfruar och jag har ingen kommentar kring deras ungars utseende
Finns det nån anledning att sv ho ska ha såna tröjor på sig?
>>212783187Varför har svho den här döda SSRI-blicken i ögonen? Vem lärde dem att det är attraktivt att framstå som kall och dryg?
>>212783244nej, lagom grisvidrigt om svho är knubbig
>>212783090>nböglivde har alla antingen begått eller transat ut.
finns inga lyckliga slut för trådmissfoster.
>>212783244Det där sågs som komiskt överviktig för 50 år sedan och nu ser alltså tonåringar ut så.
>>212783314asg krypfotaren
>>212783330yesbox jag är krypfotaren och jag älskar indier
sitter just nu på curry nam nam i frölunda i göteborg och smaskar i mig kyckling curry ska sen gå och ta bilder på kvinnor med stora rövar och breva i tråden
Finns det verkligen transor i tråden eller jagjag:ar dem?
>>212783161>>212783187När ska du döda dig själv?
Jag förstår inte hur folk gör saker.
>>212783284riktiga kvinnor ska vara knubbiga
förstår inte folk eller saker
>>212783244asg åt dagens sv ko
>>212783410Jag gillar knubbighet och när det är mjukt på alla de rätta ställena men din bild illustrerar fetton, något helt annat.
>>212783364En indier som har kommit bort från Indien skulle aldrig äta indislop igen
>>212783393jag är trans och gillar matgeek och chudfinnen
HUR MAN FÅR LIGGA SOM TRÅDINCEL
>lär er perfekt engelska, den krinsch svenska dialekten måste bort
>knega stenhårt, se till att kunna spara minst 10k i månaden och investera
>gymcela bort allt fett (ni är feta även om ni inte tror det) samt lägg på lite muskler
>investera i en najs garderob, ta tips från internet eller svho i affären
>påbörja en groomingrutin
>ta professionella bilder för fnöske och andra dejtingappar (bokstavligen en fotograf som tar dem)
>ta flyget till Asien eller Latinamerika
>matcha med hundratals sötpajer
>dejta varenda dag, gärna flera tjejer per dag
I min erfarenhet kan man knulla ett flertal gånger i veckan
>>212783462Pedofilen inda house
Snubblarna och de som lämnade tråden runt 2015-2018 lever bra liv idag. Jag har hört flera gånger att många av dem skaffade förhållanden och att de idag lever Svenssonliv.
Vilket betyder att vi behöver lämna tråden vi också om vi vill ha ett lyckat liv!
https://desuarchive.org/int/search/text/Klappmongo/
>>212783489riktigt pinsamt brev milton
>>212783489Du avslöjar att du aldrig fått napp när du säger att en professionell fotograf ska ta dina dejtingappbilder lmao
Det ser totalt onaturligt in och tjejer kommer undra varför dina bilder ser så stela ut.
Det bästa är naturliga bilder i bra ljus, gärna med någon snygg utemiljö som bakgrund.
>>212783489>>påbörja en groomingrutinVarför är det så många pedofiler i tråden?
>>212783489man kan skippa rätt till de sista tre stegen
Grabbar, bara ladda ner tinder och hinge så kommer ni få en fin flickvän!
Varför hänger ni här?
Ingen förändring i era liv kommer komma av att ni hänger här
>>212783503survivorship bajs
>>212783560Inte om du ser ut som bajspung/chrischan
>>212783489Varför vill inceller leva svho livet samtidigt som de kritiserar svho för att leva svho livet samtidigt som de vill ha tradfruar?
De flesta like:sen på dejtingapparna kommer väl från asiatiska fejkprofiler
>>212783547Det är ju vad de gör. Betalade en bög 2000 spänn för att gå runt med mig en dag och knäppa bilder när jag ser naturlig ut. Pga min autism så fick han säkert ta tusentals bilder.
>>212783550Äcklet….
>>212783587önskar ingen förändring, jag är nöjd såhär
>>212783587omg hej grodmongot ska du predika ondska idag också?
>>212783587säg det innan jag la 10 år på skiten
>>212783619Det är du som är groomern...
Stämmer det att tjejer som knullar runt åldras sämre än tjejer som inte gör det?
>>212783608Ingen kvinna bryr sig om en man knullar runt dock snarare ses det bara som positivt.
>>212783644Finns egentligen bara tre saker som gör att man åldras snabbare
1. Rökning, och till viss del alkohol
2. Solande
3. Längd. Ju längre man är desto snabbare åldras kroplen
Svho ligger i riskzonen i alla tre kriterier
>>212783683tur att vi har folk som dig som är utbildade och kan lära ut. det är så smart det du säger och stämmer säkert jättebra.
bb45p
md5: 7fb11280f8f3e179231cb7691874b558
🔍
>>212783587hänger ju inte här personligen oftast
>över 50% skatt
>får inte knulla
>har inte rätt till att försvara dig (om en neger bryter sig in i ditt hem får du ej skjuta honom)
>får inte säga vad du vill (HMF)
>har inte råd att äga din bostad eller ens din bil (allt är på lån)
Hur är livet som modern svensk man inte värre än vad slavar hade det?
>>212783742mycket underligt och inkonsekvent UI
fel typ av släpp-ner-menu om du inte ska tillåta fri skrivning i den
mätarna borde vara endast läsning
håll för att aktivera är verkligen inte med i windows guidelinjer för UI
>>212783763vi har netflix, porr, tv-spel, utlandsresa om man sparar, film, internet, chips, godis, alkohol
>>212783763mm för förr hade man yttrande frihet
Jobbigt när man varit sjuk och passerat de värsta sjukdomsstegen men ändå har lite sjukdom kvar.
>>212776688>kebab, riktig kottAsgarv, kebab är så långt från riktigt kött man kan komma.
>>212783857Förr kunde du iaf knulla din fru när du ville
Var ett riktigt rödpiller när jag insåg att den största majoriteten av GIFTA män är bokstavliga incels iom att de har mer eller mindre helt sexlösa förhållanden. Svho de gifte sig med vägrar ligga med dem annat än när det är dags att klämma ut en liten Milton (om hon inte bara är direkt otrogen) och han kan inte bara hålla fast henne och knulla henne trots att det är hela syftet med giftermål
>>212783917Men va? Isåfall är ju falukorv inte riktigt kött heller. Är ju bokstavligen samma minus spajsy kryddor
>>212783936Om du inte skulle kunna hitta en fru idag, hur i helvete skulle du hitta en fru förr?
>>212783857Vi hade yttrandefrihet fram tills att utländska judiska intresseorganisationer bestämde sig för att vi inte skulle ha det längre se lex Åberg ja jäsiken vilken yttrande frihet
tur att jag inte har några åsikter att yttra
>>212783970nu gör du dig bara dum
dåtidens kontaktytor var mer eller mindre påtvingade
>>212783937Ja, falukorv är inte riktigt kött.
Chudde be lajk
>ugh minns ni den där tiden då man kunde hamna i fängelse om man använda fel pronomen på människor i högre stånd och där man kunde bli dödad eller allvarligt skadad i duell om man sårade någons känslor... ugh folk var mindre lättkränkta då o vi hade yttrande frihet
>>212783970Jag kan hitta en fru idag men vad för typ av fru är det? 32-åriga sönderknullade Klara som vill stadga sig? Det blir ju ett sexlöst förhållande
Förr i tiden så hade kvinnor inga rättigheter mot sin man och dessutom kunde de inte förbli ogifta in i sen ålder iom att deras föräldrar betalade för dem (inga fejkade svho jobb i offentlig sektor fanns då)
>>212783550Blir nog att tipsa polisen på dig
pissvärmen är här
nu börjar lidandet igen
behövs ett sånt RealFeel-mått fast för inuti skokartonger också
>>212784080Man kunde alltid tacka nej till en duel.
>>212784039Ja tänk att vara incel i en by där alla vet att du är incel...
>>212784080Låter baserat. Vi borde ta tillbaka dueller
>>212784129Borde vi bli mer lättkränkta?
>>212784103asg råttfula nassesimon
>>212783936>nuförtiden får ingen knulla!>det är bara chudde som inte knullar
>>212783970För vissa hade det varit lättare förr i ett samhälle där utbudet var mindre och kvinnor där av fick ta vad som fans, och där man hade folk runt sig som aktivt intresserade sig för att para ihop en med folk.
Men för trucels som många av oss, så hade det gjort absolut noll skillnad.
de som vann dueller var de som varit med om många dueller. vet ni vilka som inte är med om många dueller? höginhib som aldrig ens varit i slagsmål
asg
>>212784148Kvinnor flyttade faktiskt runt rätt mycket för att hitta en man. Kolla kyrkböckerna
Hur kommer det sig att kyrkböckerna alltid deboonkar chudsystrarna i tråden?
>>212784158 Ung Svensk! Det finns bara en plats för dig!
Ansök till Aktivklubb!
Skriv till oss på Telegram: @bliaktiv
>>212784158>höginhib som aldrig ens varit i slagsmålOch dessa hade aldrig funnit sig själva i en sådan situation från första början.
falukorv odlas i laboratorium
>>212784177om man faktiskt kollar kyrkböckerna så stämmer inte det du påstår. källa: kyrkböckerna
>>212784177Sara… det var för att pappa gifte bort dem till andra byar. Inte så svho tog sitt pick och pack på 1600-talet för att självförverkliga sig som marketing coordinator i Tingsryd
>>212784183Jag gillar inte twinksex tyvärr
>>212783503>>212783857Det har vi inte nu heller din efterblivna nigger
>>212784177Att flytta till grannbyn för att gifta sig med någon man träffade på stormarknaden i Katthult är inte att flytta runt rätt mycket.
Jämfört med idag och "tillgången" på potentiella män som finns för en kvinna, så går det inte att jämföra.
>>212784215Nej, män gifte inte bort sina döttrar. Det är fler pedofilhögerfantasier
>>212784244Det stämmer att dom inte giftes bort i typisk indisk eller arabisk mening, men bröllop arrangerades 100%.
https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4nner_och_fr%C3%A4nder
Ballader vitnar om det.
>>212784225Du säger det men kolla i kyrkböckerna hur många singelmän det finns
>>212784291Jag nekade ju aldrig det?
>>212784273Pedofilus...
1. Det förekom i högre ståndsmiljöer, men inte bland bönder
2. Ballader är inte dokumentärer. Det är liksom inte låtar om vardagsgrejer
3. Du är pedofil
4. Stavas vittna
>poängterade att en sjuttonåring var sexig på jobbet
>nbögarna blir skärrade
Hur blev svenska män så kastrerade?
>>212784329Nej, det förekom i alla klasskikt där familjestrukturen existerade.
Ballader dokumenterar vanligt förekommande fenomen, precis som idag.
>>212784339Konstigt att ta upp hex inför kollegorna.
Chudde be lajk
>ugh om jag levde på medeltiden skulle jag va IT-dräng och gå till byagymmet och sen till andersson och fråga om hans 14 åriga dotter vill ta min hand i äktenskap ugh... det var exakt så här det var ugh varför är modern tid så degenererad
>>212784366Ge mig riktiga exempel på bönder som arrangerar bröllop mellan sina barn. Urkunder, brev, källor
>m-möh balladerInte en källa
>>212783936Japp och 50% av barn födda inom relationer är någon annan mans avkomma jippie yahoo
>>212784080Du sjuder för att du hade blivit ägd i en duell
>>212784136Är nog omöjligt för dig att bli det
>>212784244Var du rolig nu eller?