file
md5: c1c937de854ab3c61ec2a1a6657f8396
๐
Mijn draden zijn te sterk voor jou, reiziger.
DRADENBAKKER
U BEGRIJPT HET NIET
Wat hebben jullie gegeten vanavond?
>>212835414 (OP)beter dan die kikkerflikker maar helaas wel te laat ;_;
>>212836963Kenda nie
>>212837018Lekker man, nog iets erbij?
>>212837150Hoezo? De nikkerdraad was al 100 palen gepasseerd!
>>212837150In principe maakt 'tijdstip van aanmaken' niet zoveel uit, wat bepalend is voor een draad is of de palers overkomen.
Natuurlijk heb je dan met een vroegere draad een voorsprong maar als de irritatie over lage kwaliteit zo hoog is dan zal men je draad alsnog links laten liggen.
sharty is de nieuwe jannies ook al aan het doksen lmke
>>212837237Nou zijn ze toch nog ergens goed voor daar.
>>212837115die kikkerflikkers moeten gewoon kappen, zo simpel is het
>>212836289patatjes, bloemkool en een zalm burger
>>212837268Kikkerdraden worden geweigerd
Wees gewaarschuwd
>>212837152Ik heb 5 mexicaanse restaurants in de buurt
>>212837218jawel
om draadoorlogen te voorkomen volgen we de regel "wie het eerst komt, die het eerst maalt"
en ik zal daar een subartikel aan toevoegen:
"tenzij de eerstgemaakte draad een waardeloze kikkerdraad is, in welk geval de eerste regel komt te vervallen."
Weiger kikkerdraad
Omarm nederdraad
David lynch heeft kino films gemaakt oetz
Ik bedoelde u niet te (Gij)en belgbro
Ik sta aan de juiste kant van de geschiedenis
>>212837830Ik ken alleen dit van hem, helpt me altijd als ik even moeite heb om op gang te komen.
https://www.youtube.com/watch?v=5NVMeVB5Q-Q
Heb jullie creatieve hobbies?
>>212838049https://youtu.be/krHgMjyC_NY
hij kan deze draad niet verwijderen anders gaat de top mod vragen stellen lmke
>Ik ken iemand die letterlijk Olympisch atleet was (meegedaan in 2012). Grote man, 2 meter lang, gebouwd als een kast. Hij hecht veel waarde aan "een goede man zijn," maar bij hem uit zich dat als goed voor zijn vrouw, en alle vrouwen om hem heen, zorgen. Geen lievere man op deze aardbol.
>Is het soms een beetje gek als hij opeens iets zwaars uit je handen pakt? Ja, ik vind het als zelfstandige Nederlandse vrouw niet echt nodig. Maar hij wil graag helpen en voor hem is het weer even een "gender euphoria" momentje waar hij kan laten zien hoe groot en sterk en mannelijk hij is.
>Hi allemaal! Ik heb eerder een praktijkexamen gedaan en ik ben helaas ervoor gezakt. Mijn CBR was in Zoetermeer en mijn kijkgedrag was niet zo goed.
>Ik ben nu begonnen met een nieuwe rijinstructeur en ze doet het best goed. Ik heb eerder bij Quality Drive gereden en ik besef me dat ik bij hen eens niet de basis dingen in orde heb. Quality Drive heeft me erg slecht gezet, heb boeide hen alleen maar over het geld.
>Met de slechte ervaring dat ik bij Quality Drive heb gehad, ben ik nu bang dat ik het alweer niet ga halen. Hebben jullie tips met faalangst en stress tijdens het rijden en op het praktijkexamen zelf? Hebben jullie ook tips met het actief zijn tijdens het rijden? Ik begrijp dat dit allemaal aan mij ligt, maar ik probeer zeer mijn best te doen. Ik stress me enorm.
>een reactie zou fijn zijn
>>212838387>kikkerjannieKiekerjan?
https://youtu.be/62vUG-byt_Y
>>212838234had dit ook hier willen palen trouwens
(tkd)
Als ik met mijn metalen poot kan schakelen en jij begint voor mijn neus over hoe je afhankelijk bent van een goede rijinstructeur vanwege je 'faalangst' ga ik bij jou thuis jouw kitten doodtrappen en alle animepoppetjes uit je raam tyfen schlemiel
>>212838614eens te meer een gebaseerde paal van Prosman-GOD
>>212838647Danku maar ik vind mijn palen niet zo goed de laatste tijd de gimmick van druks, schizo en verneukt leven palen voelt oud worden voor mij. Ik moet een nieuwe roeping vinden om nieuwe palen te kunnen creeeren
de kikker is een internettraditie maar NIET als thema voor de /nederdraad/-OP, nieuwvrienden
>>212838699Vewijderde...
Verschaapde...
Verwijderd?
Leer ik het nu eindelijk een beetje goed papi?
>>212838713ga op reis
niet naar parijs, want dat was geen succes
>>212838508Dat noem ik palen en dat is geen hobby maar tijdverdrijf
>>212838789Nee dat wist ik ook toen ik meerdere keren bijna werd neergestoken door nog lijpere negers in du ghettos du paris. Ik fa2 weleens over een Afrikaans land maar ben eigenlijk te schijterig, aziatische landen wil ik nog niet dood gevonden worden. Israel en Amerika zijn de enige landen waar ik echt heen wil. Nog ffkes
Ik schrijf ook graag in mijn dagboek uwu
Ik had een houten beeld van een monnik gevonden die openklapt en de binnenkant is uitgesneden in de vorm van een fles
Mijn aivd vertelt me weer wat voor knap boyke ik ben maar ze weet dat ik elke dag op de delete account knop kan drukken dus ze weet dat ik de macht heb
>>212838870nou ja, een afrikaans land heb je al gehad (frankrijk)
je bent wel een goede goy dat je naar israel en groot-isreal wilt hรจ
>>212838915Verstuur 500 XTC pillen naar het buitenland en maak dikke stecks
>>212838969Waar anders vind ik mijn toekomstige joodse vrouw die mijn oerauraziel in bedwang gaat houden en mij kan temmen
>>212838988Gecertificeerde prosmanpaal
>>212839007kk smerig halper daarom wil ik dus niet in thailand ofzo dood gevonden worden kk lelijke wijven tfoe ik neuk liever nog negerinnen dan dat.
Het gaat
Donkere dame > Blanke
>>212839035pas op prozzie
de joodse duivels willen jouw sjekels
>kikkerjannie gaat koempalen om zijn te vroege kikkerdraad te legitimiseren
Ik heb je door gluiperd
>>212839074>212839074Wacht mijn paal verstuurde automatisch
Bruine dame > Blanke dame > Zwarte dame > Vrouw met piemel in dezelde volgorde > Instectvrouw met piemel > insectvrouw
>>212839127ga eens naar een opticien zou ik zeggen
>>212839101Eerlijk is eerlijk die joodse duiveltjes mogen best een sjekeltje van mij schmeckelen als ik in ruil daarvoor maar gewoon 1 (een) joodse vrouw heb die doet alsof ze van me houd. Is dat nou teveel gevraagd?
file
md5: 2deeb181ff8d8c0fbb19d2d9ace4fb8c
๐
>>212838107als ik weer eens een spontane motivatie-aanval heb ga ik youtube tutorials volgen van iets nieuws.
Deze keer is het renoise
>>212839161Ga dan maar naar thailand ofzo maar val mij niet lastig met die lelleke wijven
Kikkerjannie heeft het volgende kikkerplaatje al geselecteerd
>>212839226Mijn autisme gaat goed op dit plaatje. Soort van digitale synthesizer ofzo?
>>212839290Kom schilder mijn huis ffkes (als ik die had)
>>212839193>houdnee dat is niet teveel gevraagd prozzer
je verdient alles wat je maar wilt
Is er een blije koopman miem waar hij is afgebeeld als tweekoppig monster?
Justitieanon meer als neukt just nikske anon
Duin is de beste lynch film
Ik heb nog wat "vuurwerk" liggen
coke doen met kim feenstra en kpen kardashian
>>212839404ik heb er wel ooit een gezien als duivel
(helaas niet opgeslagen)
>>212838614>Als ik met mijn metalen poot kan schakelenIs wel goed mogelijk toch ofnie
>>212839276Meer een soort sequencer, je laadt gewoon samples in dan kun je die in je tracks zetten. Ik vind het lekker overzichtelijk, je ziet gewoon alles in een oogopslag en al je noten staan er in tekst in plaats van allemaal symbooltjes en het is niet zo druk met allemaal kleurtjes en knopjes zoals bij andere DAWs. Volgens mij kun je ook software synths er mee besturen maar ik ben pas bij deel 4 van de tutorial
https://www.youtube.com/watch?v=mGqXJNt9wJc
>people actually find this millennial trash funny
>>212839319Ik kan wel een schilderijtje maken van het huis dat je niet hebt.
>>212838107Als ik motivatie heb ga ik weer eens rollenspel verhalen schrijven.