>To norske gutter ble grovt torturert og ydmyket i en gapahuk på Lørenskog av fire unge menn med utenlandsk bakgrunn. På tross av påstand om opp mot 9 års fengsel, slapp de unna med knapt ett år hver.
de norske guttene hadde sikkert rasistiske tanker mens de ble torturert, så da synes jeg at en strafferabatt er okei
>>212898298Dette, mens de sto i gapahuken tenkte de "hvordan kan trangboddhet føre til dette her?"
Får som fortjent, jævla poteter.
>>212898298lurer på om familie og pårørende er kjent med lovfestet selvtekt
>>212898359om vi justerer for sosioøkonomiske forhold og trangboddhet så var det faktisk de hvite guttene som angrep de melaninrike
>>212898298>Mohammad, Mohammadi, Mohamedknegg ;)
>Espen TeigenHar han sluppet ut av fengsel?
>>212898298>AdelFy flåbbe, en ekte Baron?
Det er ikke så ille å være skalla
Det ser ikke så ille ut
Det er flere mønstre som ser helt ok ut i overgangsfasen
Mange andre menn er skalla og
Å ta turer til Tyrkia, kvinnelige kjønnshormoner for å beholde håret lengre, og caps ute som en tenåring er bare teit og usikkert
Du trenger ikke å være glad for det men ærlig talt, det er ikke en tragedie heller
Usikkherheten din er like ille om ikke verre
>men andre terger meg for det
Du kommer alltid til å bli terget for noe og det blir ikke bedre om du alltid er så hårsår om tilstanden din. Om du tar det i god humor er det faktisk ikke et problem
>>212898923sto at det var en spanjol
>>212899013hvis du blir skalla hfbs
ta det som en mann og barber dritten
det er faen meg ingenting værre enn en jævla mann med jævlade skullet
>>212899013>Det er ikke så ille å være skallaom du er under 30, så er det det
>>212899071jobba med en 26 år gammal kar som var en kombinasjon av disse to
fy flåbbe, at han ikke tok hele driten
Tar meg en øller og lytter til blågress.
>>212898298hvorfor gjorde de dette?
>>212899060eller spansktalende...? hmm
>>212898298>Lørenskogom du bor så nære blåmannhelvetet så er det din egen skyld
>>212899610Var nok n*gleanon på vei til å banke dritten ut av n*sset*peranon tenker jeg.
>>212898310>Ja.. Heeer bliir deet... Fiiin tempereeeatur gitt...
>>212899578Trangboddhet og mangel på gratis pizza og klubber i barndommen.
fy faen livet er deilig med AC
chillern og spiller data mens det er 19 grader inne liksom
>>212898245 (OP)4 > 2 > 3 > 1 > 5
>>212898923>en spansktalende mann med mørkt hår, i 30-årenedette kan jo være en ikke-europeer
>>212900234Dette.
>Mistenkte er norsk statsborger.>Navn: Mahmud Bilel Abdiwalih Fatoush bin-Ary
>>212898245 (OP)Regner med at 1 og 4 kommer som toppakning, så jeg tar dem.
>moren min tjener sånn 50-60 000 i mnd
>jeg er uføretrygda og tjener 23 000 eller noe i mnd
>hun spurte meg i dag om hjelp til å dekke strømregninga
herregud jeg hater kvinner
(jeg la på etter et minutts stillhet, hele situasjonen er så idiotisk at jeg orket ikke si hadet engang)
23456789
md5: a0b07a9aa24a98d54ecc959411ada25e
🔍
jenta vasker seg
godt for jenta
>mamma blir sint fordi det er rotete på rommet mitt
>hun klarer ikke forstå at det nødvendigvis blir litt rot når jeg forbereder meg til flytting
Jeg er så utrolig lei, hun er helt mongo, jeg blir så jævla sint, hun er jo helt blottet for intelligens
jævla ekkelt å se hvor treig tråden er sånn tilfeldigvis på en fredagskveld
jaja, er ikke lenge før de kommer drivende hjem igjen, sint å sur fordi ingen ville ligge med de, poste litt GALLE på norgetråden istedet
nisselandstatus
>Togtrafikk lammet:
>Nå: Rødt
>beredskapsnivå
>>212900698>50-60 000>23 000Disse beløpene er etter skatt, i-ikke sant?
>>212900698>>jeg er uføretrygda og tjener 23 000 eller noe i mndnytelsesliv
>>212902365hei, min mjauende melkepike
>>212903423hardt liv å naute
hater naut så mye at det er helt uvirkelig
>>212903483slemt, dårlig, ulogisk, blasfemisk, flaut og kringle brev
jævla verdiløse parasitter
kom studie anon inn på studiet han håpte på?
tenker jeg skal spille litt på pesen
Kremt. Nassetaperanon er en rotløs kosmopolitt og en økonomisk migrant som ikke kan programmere og må spørre /g/ om hjelp, som ikke har råd til å kjøpe kjøtt, som er en liten mannsling på 155 cm, ikke kan snakke særlig godt engelsk og ble eid av mjuk på nattskiftet, og som var for feig til å møte argentinaanon for å sloss og laivet som om han var i Norge med bilder av folk som gikk i t-skjorte og shorts når det var midt i februar.
huff, 16 grader her inne, glemte å skru av AC
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
Svarte kvinner er NYDELIGE! Der, jeg sa det, noen måtte
værsnill
md5: 9ff8e2139966d5e08f802877d206d4c2
🔍
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903483nauter og transer har bygget norge
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904169*susser deg på munnen* Jeg elsker deg Anon og aldry bry deg om noen sier noe slemt! *runker tissen din til du kommer* UwU
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212898298>>212899719dette
var ved triaden (hjertet av blåmannsonen) i vår og hele stedet var nedbæørdusrtchjet av sandskrælinger i laken
så også mange interart par av sandskræling/blåmann med norsk jv
anonsene bør ta en safari tur der nå i sommer og se tilstanden selv
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903566Jeg kom inn på mitt studie
t.lærer-snart-sykepleier-anon
>>212904367du er jo heldig
>>212898245 (OP)Hvorfor skryter vi av at kvinnene våre er blant de løseste i verden?
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904243en og annen uglemann tok også et par tak
>>212904389fordi det får ufsøler til å koke av sinne
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904388Kjempeheldig som ble gjennomjødet ja
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904289nei, så kjekt!
tenk om tråda ikke hadde en munnpustende minnelekker fra mumbai som slave med sitt eneste virke å dulte tråden, det hadde vært trist
>>212904505heldig som kom inn på studiet du ville
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904367>t.lærer-snart-sykepleier-anonhvor rødpillet har du egentlig tenkt å bli?
>>212904169lesdet er den veien
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904446fortell om uglefolket
(1/3)
Man må grave litt dypere for å forstå hvorfor kvinner er så sutrende i dagens samfunn, hvorfor de i større grad støtter ekstreme venstrevridde populister, og hvorfor de i større grad ser ned på uskyldige personer som lener seg mot ytre-ytre høyre, sånn som meg og deg. Jeg skal prøve å skildre en mer nyansert og informerende forklaring enn det du vil høre fra våre matriarkiske og statsfinansierte institusjoner.
Før, under kolonitiden, så levde kvinner og offentlig sektor i en perfekt og pervers symbiose, på bekostning av alle andre.
Dette var en tid der priviligerte kvinner kunne leve et liv bestående av inaktivitet og luksus, på grunn av at de hadde giftet seg inn med statlige hirearkiske landeiende familier. Der kvinner kunne utbre sin makt gjennom familien og blanding av blod, for å få kontroll over staten og institusjonene gjennom sine svake offentlige ektemenn. Der hushjelpen kunne ta seg av all arbeidet, og matriarkene kunne sitte og drikke té, drikke kaffi, bruke porselenkopper, spise krydrete kaker, smøre seg inn i parfyme, ha på seg luksuriøse håndlagede kjoler av bomull, kasjmir og silke, og dekorere seg med gull, sølv og verdifulle steiner, OG føde den neste generasjonen av offentlige byrokrater. Et luksuriøst liv på bekostning av den private arbeidstaker. Matriarkene kunne tilkave seg slik matriell rikdom gjennom staten, som ved en forferdlig urett, skattela private stammevelder i Afrika og eldgamle konservative kulturer i Asia. Dette var rettferdiggjordt fordi matriarkene var "snille" og borgerne av koloniene var "slemme" og "fortjente det". En forferdelig urett, begått av den offentlige overklassen, mot den selvstendige og private underklassen.
>>212904626>rødpillet>latt seg lure av studiejøden, IGJEN
>>212904584Jo da, jeg er vel det
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
93939394
md5: 4b49eb737f4a08d77d927f3a92a694c4
🔍
>>212904626>>212904664Jeg har blandede følelser. Men ja, det blir mye rødpilling, føler jeg har knasket dem de siste årene som lærer og butikkmedarbeider
>>212904660(2/3)
Men det var én ting matriarkene aldri kunne få nokk av, mére makt! Hvorfor ikke blir kvitt mellommannen, innta arbeidsmarkedet, og få kontroll over offentlig sektor? Det var i dette øyeblikket at matriarkene gjorde et stort feilgrep, en kløne. Fordi nå var ikke matriarkene værdsatt på grunn av hvem de var og hvor de kom fra, men de ble verdsatt basert på hva deres hender og sinn kan produsere. Før kunne de manipulære menn, og få dem til å utføre deres vilje, som lydige pokemon, uten at de selv fikk skitt på hendene. Nå har kvinner mye mer tilstedeværelse i de offentlige institusjonene, skolen, universitetene og kommunene, men dette er en nedgradering fra det luksuriøse livsstilen de levde før, på bekostning av den private arbeidstaker. Vi ser det nå, i kaoset og spetakkelet som oppstår i ordskiftet, takket være feminister, matriarkiet og offentlig finansiert propaganda. Kvinner lengter tilbake til det trygge liv, der de kan leve på bekostning av staten, samtidig som de lengter etter mer makt, et ønske som de har arvet fra tidligere generasjoner. Dette er en fundamentell problemstilling i dagens samfunn, og når man har lært å akseptere det, så kan man begynne å forstå hva som skjer rundt oss, og hvorfor populistiske, sosialistiske og kommunistiske/føydalisyiske krefter får makta, igjen og igjen.
I Norge fikk kvinner stemmerett i 1913. Kvinnebevegelsen blomstert opp i Europa. 1. verdenskrig startet i 1914. Den første statsministren fra Arbeiderpartiet (Christopher Hornsrud) fikk makten i 1925. Kvinner i Tyskland fikk stemmerett i 1918. Adolf Hitler ble rikskanseler i 1933. Benito Mussolini ble diktator over Italia i 1922. Kvinner i Italia fikk stemmerett i 1925. 2. verdenskrig startet i 1939. Kvinner i Frankriket fikk ikke temmerett før 1944. Den franske vietnam krigen brøt ut kort tid etterpå.
>>212904645huff så sur og trist
stirrer
md5: 9de92ff645e06994b5a04f1ab252be11
🔍
>>212904367slik jeg husker det søkte du på studier i hjemmebyen og ikke i det tjille studiestedet (dumt valg fåvæ)
skulle bare valgt det tjille studiestedet og fått deg jåbb der
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904702(3/3)
Jeg mener at dette er noe alle burde kunne, men desverre så blir ikke dette pensum på skolen og i universitetet i nærmeste fremtid. Ikke så lenge institusjonene våre er fanget i de skarpe klørne til matriarkiet.
>>212904664>lærer>>bokstavelig talt temmer av ville dyr fra afrika>sykepleier>>vaske etter og forsøke å holde liv i invalide (ofte fra fødsel pga innavl) gatebædsjere>studiejødenden siste norske skattebetaler betaler for det, ikke rødpillemakseanon, som om han noen gang vil kunne betjene all den gjelden han tar på seg for å rødpillemakkse
>>212904716slemt brev
prøver du å gi han kjøper's omigjenstrekogprikkspråk?
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
DETTE er hvordan hendene til våre forfedre så ut! Vi måtte slite, bygge veiene, dyrke landet, rydde steinene, og grave i bakken, mens matriarkiet satt innendørs på broderte puter, og lo av oss! Kvinnene tokk våre penger, og brukte det på fjas, som té, poselen, krydder, silke og bomull, mens vi fikk ikke lov til å sove i vår egen seng engang! Vi måtte sove på gulvet, eller i sofaen! Da våre forfedre fikk pengene sine på lønnsdagen til den lokale statseide bedriften, da ventet matriarkiet i lang rekke, med fjær i hatten og armene i kryss. De ville få kontroll på våre penger, med én éneste gang! Våre penger skulle bli gitt de som ikke hadde gjordt noen ting, og hvis vi ikke gav dem pengene så kunne vi bli slått av en væske. Dette er ingenting å le av, har du blitt slått av en væske før? De kan gjøre frykelig skade, spesielt hvis de inneholder harde sminkebokser fylt med lepestift av tungmetall. Det myke læret etterlater ikke noen eksterne skader, som man kan bruke som bevis på overgrepet. Men tyngden og hurtigheten til væsken kan forårsake alvorlige interne skader, indre blødnigner, knekte ribbein, brokk, m.m. Loven var ikke lik for alle!, og igjen og igjen måtte vi (den private arbeidende underklassen), bøye oss for dem (den matriarkiske offentlige overklassen). Det skjer nå også! Vi strever, jobber, skaper verdier, mens alle pengene går til staten. Så omfordeler staten våre penger til deres etater. Og der sitter en haug med kvinnelige mellomledere, og sitter på broderte puter, drikker té, og ler av oss!
Vi må fjerne kvinners stemmerett NÅ, før det blir for seint! Menskehetens kamp mot matriarkene vil aldri ende før den tid!
>>212904752>omigjenstrekogprikkspråk
>>212904699samuel gjemme blir bare mer blåpillet for hver dag som går
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
Hva er det som avfyrte jungeldyret denne gangen?
>>212904716Riktig. Men nå som ting er avgjort er jeg tilfreds med avgjørelsen. Jeg skulle gjerne opplevd studietiden der borte på ny, men det blir aldri det samme og jeg vil ikke fly frem og tilbake. Det blir dyrt og slitsomt. Dessuten kan jeg få hjelp av pappa nå som jeg bor her i hjemområdet, jeg tenker å mekke meg en campingvan til jeg er ferdig med studiet, så kan jeg leve livet i den
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
går og nyter siste tiden med sol idag til pst båtten roer seg ned
>>212904819han jobber på slavekontrakt for styret, eller mjuk da. etter han bædsja på seg foran hele tråden ble han gjort til trell og må dulte tråda minst 15000 ganger per år de neste 999 år.
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904859Tror han er fortsatt avfyrt
Ikke vik med blikket! På dette bildet ser du restene av hva som kunne ha blitt en mann! En mann som har blitt skadet av matriakrene! Gjennom århundrer har matriarkene fengslet barn i deres hus, og oppdratt dem til å følge deres regler. De anser unge gutter til å være deres eiendom, bare fordi de har født dem! Dette er bare en triks, et spill for å rettferidgjøre endeløst med kvinnelig manipulasjon. Guttene må følge deres regler, deres ordre, og deres vilje, og på denne måten blir de integret til matriarkenes kultur og normer. Bilde relatert er bare en dokke, en marionette, skapt for å manifistere matrierkenes intresser, og sluke deres endeløse tørst etter krydder, té, porselen, bomull, og silke. Dette er en mann som aldri har lært seg å skifte dekkene på en bil, snekre et skur, åpne en ølflaske uten flaskeåpner, rense en fisk, eller fikse en sykkel. En mislykket mann, som har på seg alt for stamme dresser, homo strømper, høyhelte sko, teit frisyre, pudder på ansiktet, lepestift, og bruker fritiden på å ri på ponnier. Dette er ikke naturlig!
>>212904748Jeg håper på å få jobb i Finnmark når jeg er ferdig slik at jeg slipper å betale lånet tilbake. Så tenker jeg å jobbe så mye som mulig, prøve å få mest mulig natt og bare ta noen år hvor jeg får økonomien på rett kjøl, tror det skal gå bra
>>212904788Virkelig? Jeg følger ikke med på ham, fåvæ
>>212904819klokken ble 21:00 (16:00 lokal tid i jungelen)
plantasjeeieren ringte i bjellen, og bananplukkeren løp på alle fire så fort han kunne til pesen for å plage oss (han er besatt)
>>212904902er avfyrt fortsatt
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904918ja, det er jo bra. men det er veldig trist i Finmark. kanskje du kan bli pleier for eldre rike hvite i Oslo, eller Sveits?
>>212904819Tror han er fortsatt avfyrt for at noen avslørte her om dagen at han fortsatt oppholder seg i Argentina og aldri flyttet til Polen som han påstår.
>har lyst på varme når det er kaldt
>går ikke ut fordi det er for kaldt og trist
>det blir varmt og sol
>for varmt til å være ute
>holder meg inne
>>212904961>er avfyrt fortsattavfyrer fortsatt
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904659du får spørre uglemann
>>212904615 om det, jeg forsøker også å få klarhet i uglefolkets opphav og virke.
>>212904972han begynte idag kl 13:00 (kl 08:00 jungeltid)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212905038var du som både nevnte uglefolket og har kjennskap til at de bygget landet
dessuten har du jo samme flagg som han bare sidelengs, som en ispinne
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212904971Bebyggelsen i Finnmark kan være skikkelig trist ja, men det er en del flott natur jeg gjerne skulle tilbragt litt tid i
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212905068han som er uglemann, jeg har spurt om det siden jeg så en uglemann i landet med hans flagg og han viste sine vinger her i tråda, lenge før jeg måtte i skatteeksil
Trump is going to destroy America
>>212905208jeg liker at han har et eget flagg for da vet man hvem det er
sånn at man ikke er sånn anonym
>>212905208jeg er ven, du har på lue
>>212905283ja, veldig greit
kommunisme i tråden nå! alle må dele!
Klarte vaskedama endelig å stoppe'n nå eller?
>sniff sniff
det lukter-
>sniiiiifff sniiifff
her lukter det!-
>SNIIIIIIIIIIIIIIIFFE SNIIIIIIIIIIIIFFF
HER LUKTER DET BLÅMANN
>28 grader på prompe rommet
>bråk ute (men hjelper ikke å åpne vinduet uansett)
>bråkete flyttbar luftkondis klarer ikke kjøle ned, blåser bare litt kald luft
>temperaturen stiger når jeg går lei lyden og slår den av siden selve boksen blir dritvarm
>ikke lov å installere skikkelig varmepumpe/luftkondis
fytti helvete som jeg lider i støres Norge
Det er jo faktisk sosioøkonomiske faktorer og utenforskap
>>212906125>prompe rommet
>>212898245 (OP)gillar sådana jäntor svenska pojkar?
>>212906210fjerte kammeret
skulle ønske jeg hadde noe salt snekks
hører på ufsølcore
heller i meg gift i flytende form (alkohol)
spiser genmodifiserte goyslåpp
*deler salt snækks med de som ikke sier jeg er slem*
Lauren Søring ble visstnok voldtatt og kvalt bevisstløs av Andrew Tate. Hvem skulle trodd? Hun hadde rett om svarte menn hele denne tiden.
nå er det helg og da får leveren fri
>>212899578sosioøkonomiske problemer
>>212906364hva er ufsølkjerne?
negativ opplevelsespoeng?
>>212906480>hva er ufsølkjerne?https://www.youtube.com/shorts/WYEONkl1SBk
>>212905208Foretrekker humleanon.
beppa
md5: 1a5bc29afa275e4393b26273082cf15b
🔍
9001 timer i MS maling
>>212906555>jøderør korternei takk du
>>212906589heh
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212906430eller.. skal jeg knekke?
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
Tenk å bli så avfyrt av knegg.
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
61982
md5: c110bec8c0fd8dde03afea9b89ce3978
🔍
>>212903985knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;) knegg ;)
>>212907115Kan du lage en snakkeboble hvor han sier avslutt ?
>>212907050hikst og vrinsk
Vaskedama er bra dum som ikke skjønner at hun må slette
>>212903985 da.
>>212907094anonsen, det norske ordet er Ydmykelse
>>212907250Du trenger ikke trene opp malpa i norsk fåvæ
61983
md5: 1b05d52d9a6eb20547d7201d80412fcc
🔍
Sovnet på sofaen nå og hadde en helt syk drøm, husker alt. Var på bussen også ringer to jenter jeg har møtt på en fest tidligere i en drøm og inviterer meg et sted også drar jeg dit og møter masse folk, skifter og tar på meg skjorte, møtte Elton John og greier. En som het Dragen med sprengrøde øyne hadde klærne mine i en pose..
>>212907374Du vil pule morra di.
10
md5: 6fdcd17e2903307814942b2f8d0fb3a6
🔍
Hvorfor slettet vaskedama brevet mitt om Espen Teigen?
>>212907250Jeg er ikke amerikaner
https://www.youtube.com/watch?v=GaILaOexgmQ
why is it called vaskedama?
>>212906099>vil ikke opplyse om alderAltså, fy faen, dette gir jo ikke mening selv fra deres ideologiske synspunkt..
>>212907563ingen svar malpa
Noen liker mora, andre liker dattera
>>212906099>Leter etter gjerningsmenn >Publiserer ikke grunnleggende trekk ved dem slik at folk ikke kan hjelpe i det hele tattEr jo bare å arrestere den eneste negeren i bygda med klokke, men men.
>>212907578Pluss dette. Hvis negeren er mindreårig er det jo bare fordi han er fattig og trangbodd.
>>212907721Polish word for ape
>>212907643du er en syk, syk mann
1
md5: 952fe3a7aed607cc4a5a88707c3b95e7
🔍
vet faktisk ikke selv hva en malpa er
>>212907943Det er ingen pedofilere i tråden
Jeg er en cool, cool mann
>>212907942..det er en ape, på polsk
jeg er mer polsk enn d*niel
>>212907434Snakket ikke med Elton John men en annen riking også snur jeg meg og bare "men er ikke det der elton john?" Også satt en 12 åring ved siden av han
>>212907986faktisk helt feil
>>212907986jo dessverre. men daniel er ikke en av dem
d*niel vil aldri vaer polsk
>er ute og spiser pizza
>125kr i støreskatt
daniel kan ikke snakke norsk eller engelsk
>>212908013Var tolvåringen ei søt jente?
d*niel er en brun jungelape
>>212908075Rema Tusen, eller...
>>212898245 (OP)Gud... hun i mitten
haper daniel dor denne ar
Lider helt utrolig i varmen
Hilsen Varmanon (som lider)
>>212908219vanskelig å skrive med en hånd vet du
>>212908285du skrev familiebilde feil tjommi, at du oppfatter dette som seksuelt på en annen hånd er ikke så kult. Det finnes hjelp.
>>212908372samon er en ekte pedofil
Jeg glemte å gå på butikken
Så nå har jeg ikke snekks.
>>212908403Det er ingen pedofilere i tråden og ihvertfall ikke Samon
freg
md5: 706c0dc2b7d93780b99785380343bbd0
🔍
tilbake fra ståoppforestilling
var et par artige karer.
var også en autistisk jv som hadde ståopp. hun var ikke så veldig morsom, men hun var litt søt.
men må si det er litt slitsomt når absolutt alle skal være sånn super selvironiske og selvnedsettende. ja, jeg skjønner at du er en raring, det er greit.
Hvorfor er han så sint på daniel?
>>212908501Hvor var du på ståopp da?
>>212908535vil ikke selvdokumentere meg selv, men det var på et utested
>>212908562Du er jo ikke der nå lengre???
>>212908524han skrev mye dritt i /polska/
>>212908540As always. He has no other place to be
>>212908581nei, jeg gikk hjem etter at det var ferdig.
skal sies at konferansieren var en jv og hun var faktisk ganske morsom. hun var ikke bare sånn "fetto mi" hele tiden
>>212908618dette. nassemalpaanon bthu
Omtaler han seg selv som nassemalpa nå? lol
nei, det er jo deg. nassemalpataperfattiganon
Kelsey1
md5: b3b80a04a7c28ae57609fa73a7971704
🔍
Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte snekkers
I will never forgive Norway for shooting Whaledimir
>>212909016forstår jeg gått
Deilig å komme på hytta, høre de samme fuglene som man kjenner fra årene før. 24 grader i vannet var litt i det heftigste laget da.
>>212909053>neglene>det falske passetkjeks
These cunts are all over the place and I fucking love it
https://www.youtube.com/watch?v=B1jJ7Wg7KzE
>>212909016Bedre det enn å angre på at man kjøpte det, og øl, og chips og kjeks...
>>212909117øver hun seg på å krabbe ut av varebilen til samon?
>>212909117Hun var jo kjempesøt
Anon har fortrodd til meg at han er trans.
>>212909377en kar som brevet i tråden for over seks år siden som folk fortsatt henger seg opp i
Beseir Tårnet er ganske mulig det beste spillet noensinne laget
>>212909504Slakte Tårnet?
Hva slags fantasiverden har du bygd deg? Hvordan ser den ut?
>>212909480>brevet i trådenHan er fortsatt her
Idag prøvde jeg sjokolade i kjøleskapet.
Så nå er mine 'sbrød sprø.
alt "læret" har flasset av hodetelefonene mine så nå har jeg bare svett skumgummi rundt ørene.
trist
>>212909515Ja aner ikke helt hva jeg skal kalle det på norsk
Spiret? Tårnet? Bra spill uansett
Fikk nettopp 5 seiere på den jernikledde A20 for første gang
>>212909608Skummet mitt har et tjukt lag av fett og døde hudceller slik at jeg slipper å ha den fæle teksturen direkte mot hodet og ørene
>>212909572>sjokolade i kjøleskapetsynes det ødelegger en del av smaken
Hei unge gutt, har du vondt noe sted?
Vondt i stå-på-vilja, ikke noe feil med det!
>>212909671det er også no slags brunaktig guffe inni der. ser litt ut som voks
>>212909684KOM BLI NAUT
NAUT MED OSS
>>212909674Men i denne varmen var det en hendelse av nødvendighet
Syntes den mistet litt smak ja, men var gått at det var kjølig da
>>212909659Det var ganske moro, men jeg har spilt Ring av Smerte mer, jeg synes faktisk det var enda gøyere
>>212909896En ting er rullefetisjen din men slutt å breve bilder av små barn
>>212909896håper hun er rask på labben
rullestoll anonsen er en pedo
for ett sjokk
>>212909924Håper hun er rask til bens
>>212910006denne burde hatt banner så vi kunne brukt den som trådstarter
>>212910115det er fra den norske filmsuksessen crash
>>212909608Sparsom og flink
>>212910257vel, ledningen er nesten ødelagt også. så jeg venter bare på at de skal slutte å virke før jeg går til innkjøp av nye
runar
md5: 189391fd7e36f738adc5ba24aba66052
🔍
tenk å mate kuken inni henne mens du nyter en deilig sandheks
>>212910290hvorfor bare ikke kjøpe nye
>>212910369fordi jeg ikke kjøper nye ting før det gamle går i oppløsning
This album is unf, this song especially
https://www.youtube.com/watch?v=IpYoevccWIA
>>212910394basert, samme med mine hodetelefoner og skjermene jeg har er 13 år gamle
>>212910470barn i rullestol
>>212910539nei, var en fult påkledd jente i rullestol
Blir faen ikke klok på disse rullebreverne.
>>212910424Har aldri hørt på Kvelertak, men de varmet opp for Kiss i Stavanger en gang, det var helt greit
>>212910574Snodig. Hvorfor ble det slettet?
dds
md5: e8f7d24ae42b8cc17bd704bbb7acf9f5
🔍
>>212910614han slettet det selv
>>212910702Du foretrekker vel rullestolbarn.
>>212910558hvordan blir man stripperinstruktør egentlig? eller er det horeinstruktør i dette tilfellet?
>Kjøpte meg hettegenser fra Japan...
KDE Kræsjet pesen min.
Jeg skulle aldri forlatt deg, skjære fot!
Underlivet mitt er klissete.
>>212910582They are a curious lot. No clue what mateyboys shouting about but the overall sound is nice
>why are you listening to music you can't understandI listen to a lot of black metal. How was the Kiss gig?
>>212910894Det var greit, jeg er ikke en konsert-person, men jeg koste meg. Ikke noe rart i å høre musikk på språk man ikke forstår, det er ikke som om tekstene pleier å være så fantastisk gode
>>212910869Er du en søt jente? Jeg kan slikke deg ren og pen igjen :3
>>212910894>I listen to a lot of black metal.min neger
food
md5: d3cb1e5b711a5842c082556b79b1442b
🔍
would any of you please recommend any cheap fiskepinner brands?
>>212910967I just see the vocals as another instrument adding to the overall message of the song.
>>212911238Discovered these guys recently. Unf. https://www.youtube.com/watch?v=YuuRB1m_vfU
>>212911357Anything from the british coast -.-
>>212911123Er hårete mann
>>212911436Mountain is a my favourite. Like adderall for the soul.
hei din hårete minnelekker
Kremt. Minnelekkeren fra mumbai (også kjent som neidu-anon, negleanon, keratinanon, boggy b, fattigmannen, fattiganon, blåkopieringsanon, argentinanon, argentinaanon, fissbusseksperten, Hugo, hugesj, manuel, passforfalskeren, mobilknuseren, arg-hele-tia-anon, kan-ikke-programmere-anon, bogdan, małpa, jungeldyret, bogwog) er en fattig, rotløs kosmopolitt og en økonomisk migrant. Han kan ikke programmere og må spørre /g/ om hjelp, han vet ikke hva en headless server er eller at base64 ikke er kryptering. Han er en argentinsk jøde som ikke har råd til å kjøpe kjøtt, og er en liten mannsling på 175 cm og 70 kg og skostørrelse 41. ikke kan han snakke særlig godt engelsk heller og ble eid av mjuk på nattskiftet, og han var for feig til å møte nassevinneranon for å sloss og laivet som om han var i Norge med bilder av folk som gikk i t-skjorte og shorts når det var midt i februar.
Han er så fattig at han ikke hadde råd til å flytte til Polen og bor fortsatt i Argentina med tanten sin, og har nøyaktig de samme møblene som før hele tiden. Ikke rart han måtte forfalske passet sitt. Han bor fortsatt i Argentina.
Jeg ler fortsatt av at mongoen lagde en fissbuss med O(n^2) kompleksitet, minnelekasjer og bufferoverflyt. Jungelaper må holde seg til c# og typescript, C er et programmeringsspråk for voksne.