>>213180319 (OP)
jag kan föreställa mig hur han kommer set ut när han är 70 år och fortfarande blir inbjuden till soffprogram där han spyr ut samma mjäkiga åsikter
>>213180368 >>213180448 >>213180485
Vill lukta på din morgonandedräkt, slicka ditt rövhål, klämma dina skinkor, suga dina bögbröst och dricka den laktosrika bögbröstmjölken, lukta på dina fisar och smeka din make och lukta på din starka kroppsodör
>>213180551
Vill lukta på din morgonandedräkt, slicka ditt rövhål, klämma dina skinkor, suga dina bögbröst och dricka den laktosrika bögbröstmjölken, lukta på dina fisar och smeka din make och lukta på din starka kroppsodör
Klickar aldrig på länkar i tråden men speciellt inte när det är en bild på geeken i brevet jag hoppas ni är försiktiga för finns sjuka och vidriga människor i tråden som vill er illa
varför går invånarna i Staffanstorp med på att deras kommun äger en bunker två kommuner bort?
visserligen har de haft ett par baserade representanter från M förr men en bunker med plats för <500? Flera mil bort?
äter massa fiber så jag kan bajsa riktigt stora torskar
känns så skönt att trycka ut en fet bajskorv så det känns att man blir knullad innefrån av en fet negerdase
>>213181480
Matäcklet har väl brevat liknande länkar förut och då var det faktiskt folk som sa att de klickade på det så vi kan nog gissa vad det är för något baserat på det och det är sjukt hur städis låter länken vara kvar
jag tror nog det var MGP som doxade rachel men försökte falskflagga att det var krig för att starta nytt drama, och nu när det dog ut skovar han hårt igen. tragisk människa favä
Hej!
Skulle jag kunna få en dubbelbajs med extra bajs tack. En mellanmajs på sidan också. Och en bajsmeny. Och en stor bajsshake plus... en bajsläsk utan socker. Tack för bajset!
lejonet och björnen och hägen dass är överskattat. Smakar som de andra vanliga alternativen (ja med mjölk/grädde). Ben och jerrys må vara svindyrt men de skiljer sig iallafall åt och försöker inte marknadsföra sig som pretentiösa lyxalternativ. Tysk lidl-glass för 1/4 av priset är bättre än L&B/hägen
Vad tycker ni? Håller ni med mig?
önskade verkligen att kanalen skulle införa taggar för typ porr, nsfw, gore, trans(bögar) osv, hatar att alla röda bräden ska vara fyllda med sånt skit bara för att det är tillåtet
>>213184566
Vill suga dina bögbröst tills de läcker din laktosrika bögbröstmjölk och ha det i kaffe blandat med tjack så tjackballen krymper till en liten mask men bara din sjuka bögandedräkt kan få den att bli stenhård och hålla sig stenhård sen vill jag stycka dina skinkor och rendera fettet och dricka det vill också dricka alla dina kroppsvätskor