kikkervriendelijke editie
Weetje wat ik wel zou willen zijn
Een bloemetjesgordijn
>>213464980Weetje ik zou wel een vrouw willen zijn dus ik ga nu een bloemetjes gordijn dragen en mijn piemel afhakken. Dankje voor het top idee
>>213465018doe effe normaal, jij moet met de mattenklopper hebben, en ook in dienstplicht
zo en nu gaan we eens even flink snuiven, de herman brood lifestyle deze vakantie
https://youtu.be/Kgsz09yFEEI?si=OsY_-0-I4u44YY2t
>>213465091Sorry ii ben vroeger in mijn reet geneukt dus nu neem ik wraak op iedereen door mijn autisme, schizofeenie, anti sociale ps, ptss en add los te laten in de vorm van het manifesteren van drus en seks met je mama hihi
>>213465157gaat deze anon nu eindeljk eens die andere draadbattie uit gent aandouwen?
>>213465157't groot kanonplien
>>213465172>SnuivenWaarom als roken kan
>>213465204Seg da klinkt wel goee zenne, รฉรฉn groot kanon subiet svp
>>213465226je kunt het ook in je hol spuiten, maar waarom zou ik dat doen, ik ben geen doorgewinterde junk zoals jij prossie
>>213465234Uhhhh ohhhh stinkie in de maak, mammie begeleidster ik voel een POEPIE aankomen
>>213465266moest gniffelen, wat ben ik toch makkelijk aan het lachen te maken
>>213465261Dat heb ik alleen maar met oxycodon 80mg gedaan voor 50 euro per pakske. Achteraf was het dus wss fentanyl En dan is fentanyl dus niet het ergste wat ik in mijn reet gehad heb.. oepsiewoepsie
>>213465283Dat zijn de mooiste personen anon. Die snel kunnen lachen
>>213465248kheb een grootkanon in mijn broek xD
>>213465300boufing is echt een kutervaring, vieze natte troep in je hol
en oxy heb ik alleen in pilvorm gehad, dat was iets te lekker dus daar ga ik niet meer van snoepen
hou het lekker bij ket
Loon is 15 euro maar hotel is al 120 euro hoe betalen mensen leven nog
>>213465334Mag ik em opzuigen? Zlnder een vueze battie tezijn dus geef me ffkes 15 euroom de homo yit te cancelen
>>213465341wa7ed paard jij
>>213465357Dit is dus precies waarom het collectieve bewustzijn een feit is en wat (((zij)))willlen verbergen
>>213465361
>>213465383Wat willen ze verbergen
>>213465378paardenkracht
https://youtu.be/-psAq1tljwU?si=0nSX6h9nb0hW_7KL
>>213464952 (OP)Het is duidelijk dat Prosman meerdere homo ervaringen heeft gehad en die hij probeert weg te drukken, en hij heeft verlangen naar meer
>>213465399Dat ik de meetriks kan verslaan door te trouwen met een vrouwelijke djinn, het oordeel van god aan te ontsnappen en 50 gram pep voor 33.50 uit duitsland te bestellen
>>213465416Tja wat moet ik zeggen als je eens in je reet geneukt bent dan zal je vanzelf de zemmelsoms zijn door een keer perongeluk iemand te pijpen yot nieuwsgierigheid toch. Wag belangrijk is is dat je die battie frustraties leert overkomen
prosman is geen battie in je kont geneukt worden maakt je niet meteen een battie vuile vieze lijer dat je der bent
aan een trennielul willen zuigen maakt je ook geen battie, prosman is anti-battie strijder dat weten we allemaal
>>213465515Precies dat is gwn collateral damage van de oepsiewoepsieeeeeeee in mijn stinkieen daarom bestaan druks om de piemel vrouw draaglijker te maken
>>213465515Deze man spreekt al eeuwen de waarheid over batties en hoe de battiecult des doods gevormd wordt maar luisteren jullie NEE
>>213465477>soms zijn door een keer perongeluk iemand te pijpenkenda, kan iedereen overkomen
je zit rustig ergens aan het chillen en ineens bam, piemel in je bek, ja wat moet je dan doen?
https://chaturbate com/moon_valkyriie/?
Thaise ladyboys mijn anus laten bewerken terwijl mijn kaken strak staan van de ya ba
>>213465649en dan op de nederdraad waarschuwen voor die kankerhomos
>>213465567druks is voor mietjes die de post-coรฏtale helderheid niet aankunnen
>>213465697zegt het letterlijke mietje he vieze battie dat je der ben
Free robin rolstoel man hij is door het leger des heils 6 a 7 keer groepsverkracht met poep en sperma nadat ie was bedwelmd met knock out gas en ze hebben 937 malware spyware trackers op zijn telefoon gezet en maken hoodies over hem
>>213465602Ja dat schiet toch nooit eens niet op
12331
md5: 2012481e4d7742ac3056652e1cbbac2a
๐
Eigenlijk best klaar met alcohol. Heb unc status behaald.
Wie de neuk is robin rolstoel en waar kan ik hem volgen
>>213465880je plaat blijft al 6 jaar hangen
>>213465018Na koemen dat is heel benuchterend.
Dus op zich hoeft het niet.
Het is wel erg glad.
Maar sluitinkje is adamsappel zou afgeschoren moeten worden en gezichtsoperaties.
>>213465880Je gaat gewoon weer drinken homo trennie battie vrouwelijke Prosman ben jij
>>213465919Is niemand, verzinseltje van Prosman
>>213465606Pff vieze koomer ga Frits pijpen
met prosputman en frits fuhrer o pce doen
https://www.werkenbijdji.nl/vacature/zorg-welzijn--behandeling/joods-geestelijk-verzorger-62756
Shalom
waarom is wilders zo'n joodse marionet?
hoeren? neuken.
werken? nooit meer.
>>213465972Jawel hij bestaat wel hij zit op feesboek te palen en is bekend van tv
https://youtu.be/NqQmFVW78W0
>>213466040https://www.youtube.com/watch?v=0MpQrtLIhEE
Stel je voor, potje gaan zitten doen alsof meisje is spelletje dat iedereen kan doen en doet.
Dan tenminste waarschijnlijk wel meer invloed van omgeving als er iemand is waarover geen instemming bestaat het de volgende stap verder met hrt e.d.
>Als spelletje
Dat is geen probleem pf spelletjes
Maar als de vat weg is over dat soort dingen.
En er zijn meer gelijksoortige dingen.
totale genocide van alle groeperingen en kringen die ik niet steun.
>>213466116adriaan jij hebt echt niet genoeg geslapen, ga eens even heel gauw een tukkie doen voordat je weer de draad volschijt met schizo troep
>>213466227frits is een strijder en heeft weinig slaap nodig
Sinds 16 April is onze zoon Thomas Prosman helaas vermist. Hij is al bij de politie als vermist opgegeven. Thomas is van 06 Jan. 1997. Hij is zeer goed herkenbaar daar hij zijn rechter onderbeen onderbeen mist en loopt met een prothese die hij ook niet probeert te verstoppen. Als laatste (16 April) is hij als laatste gesignaleerd in 's-Hertogenbosch maar heeft begin April ook "uitstapjes" gemaakt naar Offenbach am Main (Duitsland). Deze foto's zijn zeer recent (eind Maart , begin April 2023) .
Er is voor Thomas passende zorg inmiddels als plaats in een kliniek maar hij zelf is nergens te vinden.
Mocht iemand hem zien of gezien hebben na 12..14 April 2023 neem aub contact op met de politie in Den Bosch of met mij via PM.
Daarnet mijn vorige buurman zien liggen aan de carrefour, hij lag uitgeteld naast een halve liter Atlas 12%. Ze hadden hem geรฏnterneerd maar hij zal weer eens ontsnapt zijn.
>>213466364>carrefournederlands?
>>213466377franse supermarkt
>>213466077Ik zoek anderen om zaken te ontwikkelen.
Maar even tot zover, in Spanje ook bijvoorbeeld moeten bepaalde dingen politiek beginnen
>>213466377Kar voer, benzine dus, hij is bij het tankstation snap-e-vouz?
>>213466350wat deed ie daar in duitsland koek
>>213466391>>213466407oh omdat het geschreven was als "aan de carrefour" dacht ik dat het een bezorger ofzo was oetz
ze hebben heerlijke toetjes bij de carrefour, normaal vindt ik kokosnoot in mijn toetjes echt vies maar die van de carrefour zijn heel lekker
>>213466428zo praten wij belgen
vaak worden voorzetels anders gebruikt dan in nederland
ons land zit vol fransen brol
>getypt vanaf een Azerty toetsenbord
>>213465880dat is een man
je mappel uun hollander, uhhh voelee voe beetje neuken?
>>213466364Ik heb ook katerke sorry kan ni zo veel palen :S
>>213466440HEt ergste voor hem is, hij komt uit een smoorrijke familie. Zijn ouders hadden dat appartement gekocht voor hem, als zoveelste kans, hij heeft het in een half jaar tijd volledig verneukt. Probleem is dus dat er voor he geen limieten zijn, en dat hij absoluut de waarde niet beseft van dingen. Anders een heel brave jongen, maar een toekomstige korsakoff.
>>213464952 (OP)Bedankt, lieve Belg, dat je een kikkerdraad gemaakt hebt toen ik er even niet was.
>>213466512interessant anon, heb het wel nie gelese
>>213466466ik vind die beter dan qwerty oetz
>>213466501kenda, komt wel goed ;)
>>213466512Ik ben ook zo behalve dat ik uit de lage middenklasse kom, tips voor mij?
>>213466526geen probleem, ik weet dat de boodschap sowieso telepathisch via de morfogenetische velden verstuurd en aangekomen is
Waarom zijn jullie hier op een maandagmiddag?
Ik ben wajonger
>>213466550ze hebben net mijn uitkering afgepakt de rotzakken
>>213466550vakantie genomen vieze landloper
>>213466550het is zomervakantie
>>213466537de gulden stelregel: de matigheid (behalve in het weekend dan)
>>213466517ik heb aan je gedacht :) ere aan de kikker
Maar er is ook reden dat er bijv. veel minder hoeven te zijn die chemicaliรซn gaan nemen zoals hrt en die operaties.
En die ivm dat spelletje voldoende resonantie vinden met iedereen anders.
En dat is ook wenselijk. Betere kwaliteit, meer vat.
Nu kan iedereen wel te pas en te onpas in zaken flikkeren.
Ook andere van die dingen.
Het komt nu bij feitelijk ongeluk. En evenzo eerst is feitelijk een schande gemaakt (lhbt en andere voorkeuren zonder letter) en die wordt dan met hand en tand verdedigd, zelfs bij wet.
Het is allemaal voor niemand wenselijk. Ook niet voor wie zeggen lhbt te zijn.
>>213466567en hoe ziet de toekomst eruit?
>>213466598ik ga dat allemaal niet lezen adriaantje
1213
md5: ba2d9c7c389588ffe39030aeccd0b4fe
๐
>>213466550Yurio's jongenskontje neuken oetz
>>213466550idem (handicap wegens autisme)
>>213466470frankfurt is de motto ja jeweeet
>>213466597Er is iets aan doordeweeks en 's morgens drinken wat aantrekt, goed begin van de dag
Gemiddelde Amerikaan wanneer hij dronken is
Waarom kunnen ze niet met alcohol omgaan?
als je autisme hebt kun je wel gewoon werken stumpert
Als je eenmaal gokspelletjes speelt met de djinns is het lastig om te stoppen
>>213466676autisme bestaat niet is een verzinsel
>>213466567Den dop? hoe lang zat je er aan?
Ze zijn overal de duimschroeven aan het aanhalen, het is van hetzelfde laken een broek in onze buurlanden.
Ik heb me voorbereid, kheb via examencommissie opleidingske gedaan en moet in het najaar nog 200 uur stage doen. Ondertussen heb ik een legitieme medische uitkering dus khoop dat ze me er niet zomaar kunnen van kletsen. Maar 'k zag de bui al een tijdje aankomen.
>>213466676het komt er gewoon op neer dat je het systeem te slim af moet zijn
>>213466701precies, gewoon die aanstellers met de mattenklopper geven, moet je eens zien hoe snel ze aan het werk gaan
>>213466715VDAB heeft bij jullie een examencommissie? Wat houdt dat in?
>>213466629'k weet het, 'k weet het, maar het moment dat het moet (of je begint te beven enzo), dan is de lol er van af, daarom is het beter het niet zover te laten komen en af en toe de rem er op te zetten, hoe kut het soms ook is.
(Zijn er hier vrouwen?)
Wie man naar man trans zijn hebben ook iets veranderd waardoor bepaalde dingen anders worden.
Ik lul nu alleen over EVROPฮ.
Waarom zouden zij niet (een keer) of gewoon de nr. 1 positie innemen en dat goed doen?
Bovendien tijd het geregeld teringflikkers. Over het algemeen valt feitelijk niet anders te zeggen.
Echt kanker teringflikkers parasieten.
>>213466726je bent het systeem totaal niet te slim af, je doet de hele dag niks pik, je bent je hele leven aan het vergooien
>>213466793ik krijg geen uitkering omwille van een handicap
is te veel moeite om dat te verkrijgen oetz en er zijn lange wachtlijsten blijkbaar
>>213466664ze beginnen er te laat mee, de ideale leeftijd is 16, dan krijg je echt geharde alco's zoals in belgie
>>213466788>(Zijn er hier vrouwen?)Nee
Dat gig over het beรซindigen van de homosexualiteit. Ik noem het dat allemaal.
Dit is kort gezegd: de heterosexualiteit staat zo te zien helemaal op chemicaliรซn. Tenzij het alleen gaat om voortplanting
De aard van de erotiek is niet 1 iemand van het andere geslacht die chemicaliรซn gebruikt heeft. Of iets wat 'alleen' is. Of no-fap, geen fap
Voor het overige gaat het daarom ergens anders heen. En niet naar enge prostituees die je moet betalen.
Er is reden aan te neen dat Iedereen de verschillende sexuele- en geslachts identiteiten kan.
Ik weet het zeker maar voor zo'n onderwerp moet het volgens mij uitgesproken worden als ,,reden aan te nemen dat''
>>213466664Ze zijn altijd veel te geweldig. Het zijn nog steeds dezelfde puriteinen als 400 jaar geleden in geeste, maar dan gemengd met een vreemdsoortig hedonisme. Daarom kan je expliciet geweld tonen in een "familiefilm" maar geen blote borsten. Of gaan ze op straat staan neuken tijdens een of ander festiviteit maar roepen ze verontwaardiging uit dat men op Europese stranden peuters naakt laat lopen.
Ze kunnen ook absoluut niet om met genotsmiddelen, net als de Engelsen.
>>213466845Ah man, vroeger kom je als 14 jarige perfect een goedkope fles nepmartini en een pakske sigaretten kopen ("voor mijn papa"), sinds ze dat verboden hebben is het snel achteruit gegaan met onze jeugd.
>>213466833ga gewoon werken, met werken komt motivatie en levenslust, en natuurlijk geld
met geld kun je die motivatie en levenslust financieren tot goede dingen, echt alles wat je maar wilt
ik werk nu volle dagen met autisme en heb een studie afgerond, ga met het geld en de motivatie mijn droom waarmaken en naar de universiteit
wil ook nog een keer naar japan, dat kun je mooi schudden zonder baan
toen ik thuiszat was ik depressief en levensmoe, zoveel impact heeft dat dus op je
>>213466925bro ik ben al 45
>>213466925Ik heb die motivatie reeds verloren door voor een poeploontje post te bezorgen
Het is bizar hoe hard je moet werken voor een klein zakcentje, vooral als minderjarige
Nu 15 jaar later is het nog steeds hetzelfde, het kan mij gestolen worden. Ondertussen maken kleine ondernemers โฌ100k winst elk jaar
>>213466751nee, examencommissie is apart, van de overheid, het diploma is gelijkwaardig aan een middelbaar diploma. Niet dat ik gene heb ofzo, maar om in een apotheek te mogen werken moet je een specifiek attest krijgen, en dan kabn je ofwel drie jaar avondschool gaan volgen op het tempo van de traagste aanwezige boemer, of je kan gewoon leerplan aanvragen, zelfstudie doen, en de examens in Brussel gaan afleggen. kheb er zo 16 afgelegd. Maar ik kom uit de chemie dus de helft ervan was een peuleschil
https://authenticatie.vlaanderen.be/stb/html/ssologin
>>213466965>Ondertussen maken kleine ondernemers โฌ100k winst elk jaardan ga je dat toch ook gewoon doen
>>213466676jamaar teveel prikkels :/
>>213466957al was je 60 anon, dat maakt het juist alleen maar beter
stel je voor hoe gemotiveerd je zou zijn en hoe hard je zou vechten voor je eigen plekje als je het probeerde
ik zie jochies van 20 die het allemaal geen reet boeit en maar een beetje door het leven sjokken, ondertussen zijn alle leraren en mijn werkgever over mij te spreken want ik neem alles serieus en zet me volledig in
ik denk dat je hulp nodig hebt, de meeste van ons autisten kunnen het allemaal wel, maar je moet wel om hulp vragen om daar te komen
>>213466965Persoonlijk verdien ik ook niet zoveel, gewoon ongeveer wat mijn ouders verdienen in de middenklasse, ik kan veel meer gaan verdienen maar dan moet ik ook twee keer zo hard gaan werken
je moet gewoon een plek vinden waar je zoveel je wilt in een baan kunt steken en daar stoppen
>>213467087was een grap ik ben 69 vraag maar aan prosman mijn battievrnd
>>213466620bon appรฉtit :p
>>213467057ik draag een bril met getinte glazen, en doe vaak oortjes met muziek in
als je dat niet kunt moet je gewoon later op de dag gaan werken, mijn vriendin werkt in de avond op een tankstation en dat bevalt haar allemaal goed, haar baas is ook meelevend over haar autisme
mocht je dat niet kunnen dan kun je gewoon gaan werken op bedrijven voor mensen met autisme, je moet je er echt overheen zetten en gaan inzien dat je meer kunt dan je denkt
>>213467087>stel je voor hoe gemotiveerd je zou zijn en hoe hard je zou vechten voor je eigen plekje als je het probeerdewat voor eigen plekje
>>213467143in de wereld; huisje boompje beestje, kinder, kirche, kuche, halpernl lifestyle, wat jij maar wilt
>>213467163welke opleiding?
ik zal dat misschien ook eens doen
>>213467195Farmaceutisch-Technisch Assistent (apotheekassistent)
>>213467163dat lijkt me zo depri lmao, perpetueel stuck in avondstudie
>>213466550stomme kutkabel aan het trekken zonder veel succes dus ziet hier wat te loeren om mijn frustraties te kalmeren
ga gewoon studeren ja, ik heb een allround ICT studie gedaan, ik heb een cursus 365 gedaan, heb omdat ik de bui al zag hangen snel wat AI cursussen gedaan, ben snel aangenomen bij een bedrijf die zich bezig houdt met machine learning waarvan de meeste lui universitair opgeleid zijn
je moet gewoon niet stil zitten, ik weet dat het onduidelijk klinkt, maar blijf bezig zijn met dat soort dingen en je komt er wel
Gewoon voor algehele reinheid.
Er is reden dat er wel man naar man trans types zijn.
Om in het algemeen, in ieder geval de gore onreine toestand van alles...
Als ze dat juist doen. Op het juiste moment, op de juiste plaats en tijd.
Want soms is het echt smering hoe het is.
Smerig afgezakt gewoon in woord, houding. Dat soort zaken.
Goed als het opgekrikt en rechtgetrokken en bedekt zou worden.
Als er zijn die dat kunnen in het algemeen.
>>213467136Ik ga het doen, uiteindelijk. Die 200 uur stage zie ik wat tegenop omdat een deel daarvan mensen bedienen is zoals de apotheek doet. Terwijl ik voor deze gekozen heb omdat het werk van de assistzent vooral is: bereidingen maken, en de stockruimte in orde houden, maar soms moet je ook eens inspringen achter de toonbank, dat zie ik minder zitten, maarja het moet.
>>213467289Iedereen kan de verschillende sexuele- en geslachts identiteiten.
Het erover kunnen hebben kan een uitzondering zijn. Wie erover nadenkt of over praat zit er tot de nek in.
>>213467274IT is een miemrichting waar de komende jaren alleen maar massaontslagen zullen vallen door AI
>>213467254Ik doe het beter en liever op mezelf, plus het heeft me iets meer dan een jaar gekost om die examens af te leggen. Avondschool had ik aanvankelijk geprobeerd, maar dat gaat echt op het tempo van de traagste boemer in de klas, daar werd ik gek van.
>>213467306dat is het hem een beetje, het is niet makkelijk voor ons autisten, dat zie ik ook zeker in. het is een gevecht maar er zijn dingen die ik echt wil in het leven en die krijg ik niet voor elkaar zonder inkomen.
ik wil ook niet met klanten moeten praten, maar ik heb wel beetje bij beetje ermee leren omgaan.
je kunt die dingen trainen, maar het zal nooit makkelijker worden, ik ben na een werkweek nog steeds doodop en heb een hele zaterdag nodig om bij te tanken.
>>213467312>heb omdat ik de bui al zag hangen snel wat AI cursussen gedaan, ben snel aangenomen bij een bedrijf die zich bezig houdt met machine learning waarvan de meeste lui universitair opgeleid zijn
>>213467311Juist.
Benamingen kan gewijzigd worden.
Absoluut open voor.
Maar van die man naar man trans types.
Ik ben het zelf ook nog.
Zou kunnen zijn dat die heel geschikt zijn om van die bepaalde gore dingen in het algemeen gewoon af te vangen bedekken.
Maarja goed, dat zijn dingen, een systeem waar algemene instemming over zou moeten bestaan.
Ik zie geen reden dat dit niet zou kunnen en iedereen het niet een wenselijke, zelfs noodzakelijke verbetering zou vinden.
adriaan heeft een 4 dimensionaal gesprek over trennies, kom op zijn niveau
>>213467397Goed maar ik denk dus dat ze het niet fout opvatten of iets. Maar om te zeggen
<<man-naar-man trans>>
Als dat heel veel gebeurt dan heeft wie dat niet doet geen rust. En het is niet dat vrouwen het noodzakelijk beter vinden. Maar het maakt zoiets.
En het is ook allemaal zo'n ene helf meer meisje worden en meisje. Andere helft meer man. Of omgedraaid voor vrouwen.
Weet niet waarin ik verder moet studeren oetz. Kreeg vorig jaar na mijn laatste mbo ICT miemstage een junior codeeraap functie aangeboden. Vond het geestdodend hele dag achter een schermpje zitten en codeeraapjes zijn de grootste roodhet midwits die er bestaan.
>>213467226waarom heb je de algemene vorming ook gedaan als je toch al een secundair diploma had?
als ik het goed begrijp is dat niet nodig voor het certificaat
>>213467485Ja echt. Het huidige systeem van werking van zaken.
Gewoon echt zoiets van ene helft is keihard aan het proberen meer man te worden, de andere helft keihard aan het trainen een meisje te worden.
>>213467411die man leeft voor รฉรฉn ideaal
ik vraag me af waar hij 's nachts zo over droomt
volg nu traumatherapie en herinnerde me ineens weer dat mijn vader drugs ging kopen met mij op de achterbank, wil dit eigenlijk allemaal niet meer weten, dat soort dingen verdring je voor een reden vuile joden
>>213467531Wel als het minder dan 7 jaar geleden is dat je je secundair diploma ontving, dan kan je vrijstelling krijgen voor die vakken, anders mag je ze allemaal opnieuw doen.
>>213467545dit is zijn droom, wij zijn allemaal zijn droom, als hij wakker wordt is hij gewoon normaal
>>213467582welke medicatie gebruik je als ik vragen mag
HOORAH
https://youtu.be/zfcNK8uLumM?si=79Nda5Z9P0hF7BHx
>>213467485Ik bedoel ook, zeg een spelletje zitten doen alsof meisje.
Daar zijn transgenders voor.
Maar punt van vat e.d. op dingen "man naar man trans" ervaren over het algemeen wel de bediening.
Dat punt van vat, zo zijn ze wel aangetrokken op mensen in het algemeen. En zover te zien, mensen in het algemeen mogen hen en zoeken het op.
En meer van dat soort zaken.
Maar er zijn nu punten, elementen waardoor dat niet goed functioneert.
Te weinig harmonie. Terwijl iedereen, wat de persoonlijke keuze ook was, zou de ruimte kunnen zien dat dit voor zelf en anderen beter zou liggen.
Indien erover nagedacht. En mogelijk op termijn.
dame un grrr
un que?
un grr
un que?
dame un tu-ta-ta, tutu-ta, tukutu-ta-ta-tu
snuivuhhhh
https://youtu.be/8KxyIvrGruM?si=2qvwne-u_3dBKk-h
>>213467571Dus je hebt het niet van een vreemde prossie verklaard een hoop wat voor drugs ging die kopen heroine? Waarom doe je niet keertje hero met je pa samen misschien verbeterd het de band.
godverdomme wdn is dit zomer trennie gezemel?
>>213467637Wat bedoel je, om te studeren?
Toen ik die examens deed nam ik enkel antabuse, om niet te kunnen drinken.
zet gewoon muziekje op batties
https://youtu.be/EEx_mCo-ap4?si=pTbrzoA0Msqpyplg
>>213467972https://www.youtube.com/watch?v=IsvfofcIE1Q
>>213467992IK TRAP BIJ JOU ALLE DEPECHE MODE CDS KAPOT
https://youtu.be/nGMPzcuXnC8?si=U3NkFX08DdHbPDdW
Boswachter worden lijkt mij wel wat.
>>213468035je kan ook een gun krijgen
>>213468058Ik hoef geen gun, ik wil gewoon lekker buiten zijn en nooit meer een email schrijven of lezen.
>>213468058batties in het bos neerknallen die elkaar zitten te neuken met een roze zakdoek in hun achterzak
>>213467972LUID
https://m.youtube.com/watch?v=rkjNL4dX-U4
>>213468076>hij denkt dat er nog jobs zonder papierwerk zijn
>>213467889Opiaten zijn doden voor je libido. Je kan er batties mee tijdelijk genezen maar het komt wel met een grote kost.
>>213468035is die job niet gegeerd? ze hebben er ook weinig van nodig
>>213468089britse club muziek gaat zo hard
https://youtu.be/_xQKWnvtg6c?si=j5xLkOF_NwQup3yM
>>213468108ajoh uiteindelijk gaan we allebij naar de hel anon, wat een grote grap dat we niet gewoon goede vrome katholiekers kunnen zijn
thrash metal > black en death metal
>>213468125zit er ook ff in
https://m.youtube.com/watch?v=E3BDyFTwSgE
>>213467379Gelukkig heb je ondertussen een vriendinnetje :) Dat zou toch al de weekends minder zwaar moeten maken. Als het goed gaat dan toch.
>>213468166Ik mik toch nog op vagevuur.
>>213468257doe een goed woordje voor me, zeg maar dat ik niet zeker wist of ik ook kon neuken in het Paradijs
>>213468280:) zal dat doen
>>213468216ja nu ga ik weer de hele dag jungle luisteren
https://youtu.be/WJCKSGF2HfQ?si=x3oUZ65qScF0JRoc
kheb eens een soort stendhal syndroom ervaring gehad door Bosch' Paradijs te bestuderen.
>>213467502wat voor stack?
Im gonna put on an iron shirt
And chase thee devil out of urth
Im gonna send him to outtah space
To find another race
EIREEEEE
Peter R. de Vries die viezerd.
Verdiende geld over de ruggen van de fouten in deze wereld.
Niet dat iedereen hem nou zo mag.
Maar soort van auto-in de "nette mensen sectie".
Terwijl zelf ook geen vat op dingen. Het gevaar dreigt.
R. de vries
Toontje zeden.
Maar wat een smeerlap
>>213468403Ik las een youtube commentaar dat zei dat Petertje voor Klaas Bruinsma werkte. Maar ik weet niet hoe waar dat is.
>>213468426>>213468403wat heeft hij jou misdaan?
https://youtu.be/7MUMDo0njg8?si=kdtySzzRuljCdNun
JAH BABYLON
>>213468403Frits wat vind je van Gino uit Limburg? Dat is toch wel een van de spraakmakende drugs zaken van de laatste jaren.
https://panorama.nl/artikel/641383/justitie-ziet-de-limburgse-zakenman-gino-p-45-als-grote-drugsbaron
>>213468403Ben je weer bedronken?
>>213468442peter ging regelmatig ook achter pedofielen aan. dat raakt bij sommige anons hier een snaartje.
frits is de rastafari fuhrer van leiden mon
in plaats van dat pussyclat zwarten de originele israelites zijn, zijn het de blanken
jah is een blanke god, wiet roken me eire blanke breddas
>>213467027Het is een interessant onderwerp. Heb over een paar weken weer een afspraak bij het UWV. Werken lijkt me niks, maar ik ben het thuis zitten ook wel beu. Ik zit dus in dubio. Ik zag deze baan. Lijkt me op zich wel leuk, maar wat een eisen zeg.
https://jobs.emerce.nl/jobs/146174241-fotograaf
>>213468524Nee, het is parasiteren zoiets te zeggen.
Teringflikker, als het de verkeerde pas echt teringflikker.
>>213468575paal je jongenskutje adriaan snoezepoes
>>213468575Pas op met te vroeg te snel drinken. Je wil toch niet weer naar het ziekenhuis?
>>213468524Nee niks
Zeker net dat ligt heel zwaar.
Fouten worden NIET vergeven.
Fout: geen punten.
Kloten in het systeem van de sexuele en geslachtsidentiteiten
>>213468573die eisen zijn tegenwoordig standaard, maar misschien als ze je portfolio zien... er zal wel veel concurrentie zijn vrees ik
1920x
md5: 0cd55c764c142cbeda212d1243d05805
๐
>>213468605Adriaan is zoals Nicolas Cage in Leaving Las Vegas, alleen dan zonder Elisabeth Shue
>>213468660Ik heb geen portfolio, ben een NOOT. Als je het nou on de job mag leren. Maar nee. Daar zinkt de moed me in de schoenen van. Welke man wil nu 4 jaar tijd verspillen met een fotografie-opleiding van 4 jaar, lol.
Stel je voor je bent net een eigen bedrijf begonnen en je neemt per ongeluk een nederdrader aan lmke
op kantoor batsen moet kunnen oetz
wallaah ik ben een chinees
>>213468706zou perfect zijn. ik kan hem onderbetalen, vernederen, zijn moeder neuken en hij zou precies NIKS doen
>>213468687Mijn ex had fotografie gedaan, daarom. Maar in het algemeen zijn ze tegenwoordig erg veeleisend.
https://youtu.be/9li9GeDHc2s?si=vLeMgKhd_2gsNU8z
Maargoed.
Het leed dat iedereen heeft over hoe zaken nu in het algemeen werken.
Hoezo het zo laten
>>213468970heb je er al een keer aan gedacht om te kijken of the addams family mischien nog een nieuw lid zoekt mafketel
>>213468885Het reizen aspect lijkt me vooral leuk. Je bent telkens ergens anders.
>>213468970we kunnen er toch niets aan veranderen
Lees dit
https://www.groene.nl/artikel/allemaal-middeleeuwse-koningen
https://www.youtube.com/watch?v=l1ezbpVsglQ
ik ga helemaal niks leren
>Zei de Adams family
Maar misschien bedoel je iets wat niet fout ligt.
Maar dan moet je duidelijker zijn.
>>213469157ja je kan zo bij the addams family gaan wonen rare snuiter
>>213469098Jawel.
Dat is waar de inwoner-gebaseerdheid voor is.
Het is het altijd waard.
De claim uiten, op dat pad zijn zou ook merkbaar een bepaalde balans creรซren.
In het bijzonder in dictatoriale regimes ook zijn dat soort dingen het waard.
>>213469212je weet wat ze zeggen anon, zwijgen is goud, dus hou maar effe vijf tellen je bek adriaan
>>213469186Daar is iedereen al.
Maar bedoel je iets inhoudelijks wat mogelijk goed ligt
dan moet je het duidelijker zeggen.
Hier kan niets mee.
>>213469253inhoudelijk bedoel ik dat je van het padje af bent, de begeleidster moet je onmiddellijk je lithium geven mafklapper
>>213469186>Zo sprak * van de Adams fallacyMaar hier kan dus werkelijk helemaal niets mee en staat nergens op.
Hoe is het zomaar vergeven dat iemand iets zegt over iedereens leed en dan zo'n kk
>>213469089Dat is, er zijn nog dergelijke jobs waar je de ganse tijd oop de baan bent, bv. grondstaaltjes gaan nemen in industriezones, die dan op vervuiling onderzocht worden. Ze sturen je over heel het land, het grootste deel van de tijd zit je in een auto.
Dat soort dingen zeggen kan niet vergeven zijn
Klinkt net zo hypocriet als peter r de vries
>>213469326>addams fallacynog best goed van je gevonden rare, 1-0 voor jou, ik geef me gewonnen
https://youtu.be/cfawtDT945o?si=bKboOUj5AwSM0ax-
https://www.youtube.com/watch?v=H6mPBEFkv1w
>>213468035>>213468076Als boswachter ben je gewoon een verkapte BOA koek
>>213469798ze waren ook vroeger politie tot 1993
https://www.de-veluwenaar.nl/2015/09/01/boswachter-moet-weer-politieagent-worden/
>BOA
De Bewust Oppassende Ander
Die ook moet staan verplicht voor het giftige slang systeem
>>213468076>gewoon lekker buiten zijn en nooit meer een email schrijven of lezen.Dan zijn de plantsoendienst of vuilnisophaler waarschijnlijk je enige opties
/nederdraad/ is gewoon een queerspace
>>213469935buitengewoon opsporingsambtenaar, want nederland zit vol zinloze ambtenarenfuncties
>>213470009wie noem jij hier een queer klootzak moet je tikken hebben, wat ga je mij uit het niets zitten uitschelden joh mafkees
>>213470009nee dat is het niet, opkankeren
jongen noemt ons gewoon uit het niets een queer, ze moeten de dienstplicht weer inschakelen, nul respect tegenwoordig
Weet iemand waar Bolle Jos zit?
Hij moet nog 221.675.808 euro betalen
vrij zeker dat ik 2 pantoffels had
>>213468926>dvw deze vakantie Twin Peaks kijken met mijn zusje
>>213470078>>213470075>>213470051Dit is niet jullie incel safespace, sorry sneeuwvlokjes
>>213470315Ge had er 3 mateke
>>213470401god dan ben er al een paar kwijt
misschien ben ik wel slaapwandelaar
>>213469971kan ook, zo'n bermmaaier aan een trekker vind ik wel cool
>>213470394Dit is ook niet /lgbt/ dus hou het normaal plus door caffeine of alcohol kan iemand ff bepaalde dingen moeten zeggen meestal zeg ik ook niks tegen de homo's maar soms heb ik toch ff een uitschieter vooral naar paar bakken koffie dan kan ik wel eens effe kankerhomo zeggen niks persoonlijks
>>213470394ben helemaal geen incel, heb twee weken geleden nog voor het laatst geneukt chef, je moet mij gewoon niet zomaar een queer gaan noemen, doe ik toch ook niet bij jou
lekker gesnoven, lekker muziekje opgezet
https://youtu.be/TI0KM5Gv9Qw?si=iMez5pOEqOsG_Jgq
Frits heeft sowieso zon kanker gore magnetron met allemaal spetters eten erin die die nooit schoonmaakt
>>213470618volgens mij is zijn matras een canvas vol spermavlekken, zeker na zo'n nachtje bendermaxxen
>>213470394ik ben getrouwd
ik neuk
pronto
>>>/lgbt/
dit is de linkoid trennieanon die je incel noemt lmke
hij verkleed zich ook als vrouw in latex pakjes (DOODZIEK die battie)
'k ga straks mosselen met friet eten, als dat geen heteroseksuele geste is
Als we praten over Prosman hoor ik altijd dit lied in mijn hoofd
https://youtu.be/A2EUETDiLEI?si=6pkU6REQ3_KDBtVa
Ik wil gewoon terug, terug naar 1999
Ik zag een meneer buiten fietsen
>>213471085waar heb je het over anon, je bent in 1999, wil je die shiny Blastoise nou ruilen of niet?
mijn vader ligt weer uitgeteld in bed en heb zijn zakken leeggehaald, dus we kunnen weer naar de bakker snoepjes halen, ik wil van die spagetti slierten en jij mag de rest hebben
gaan we vanavond nog kijken bij Tim, die heeft een minibike bij de kermis gewonnen en we mogen er om de beurt een rondje om het dorp op doen, kijk wel uit dat de wijkagent je niet ziet anders brengt hij je weer thuis
https://youtu.be/n9plhg9u5h8?si=P-hnZobJwiu8q4HQ
>>213471240>minibike>kermisuit welk tokkiedorp kom jij nou weer
>>213471427Oei daar heb je me mooi te pakken, ik kwam uit een niet al te beste buurt nee, zeg maar gerust een blanke schooierwijk
https://youtu.be/yOfYWwkTi_8?si=79CggK-wEpxPSX7z
>>213471240>mijn vader ligt weer uitgeteld in bed en heb zijn zakken leeggehaaldkinky oetz
>>213471279Is het erg om elke dag te zuipen? 4L bier 5% net zoals Frits geloof ik
>>213470618Dat heb ik ook
man jullie maken me helemaal nostalgisch
https://youtu.be/jJQTrDXI4tI?si=258BtmjNSmR_znUz
Nieuwe pattas
Bandje van mijn watcha gefixt
Ja dit lekkere ventje is VERS
Kookdag in het autihuis dus net de griekse salade met aardappelkroketjes en kippenpoot gefixt want LEKKERE VERSE VENTJES MOETEN LEKKER VERS ETEN
>>2134718088 halve liters gewoon bier op een dag dus
niet weinig, maar zo veel is het ook niet, daar kan je nog gewoon mee kappen zonder af te zien.
>>213470918Latex pak zodat ze zijn kop niet zien lmke?
>>213472073is dat het rokerskot bij jullie?
Jomgens ik accepteer mijn dengernormen nietmeer. Ik wil dat jullie me niet ,eer deadnmen en prosvrouw gaan noemen (ik krijg geen kutje dus nu maar een jurk aan papa dat krijg je er van gnenenenenen)
>>2134721304 liter is voor mij wel de max meer krijg ik er niet in oets
>>213472073Aardappelkroketjes komen uit de vriezer, dus wat lul je wappie?
>>213471427Is in Brabant en Limburg gewoon cultuur
>>213472198wat dacht je van prosteefje, of prossletje?
Wat mis ik Pim Fortuyn jongens
https://youtu.be/rXnJlmqS70Y?si=YqU6c1B5p0_4zJF-
>>213472293gebaseerde reservebelgen
>>213472333we zijn geen reservebelgen klootzak
>>213472249Ik wil graag uitglocken
>>2134723325:18 hij was blijkbaar een sigarenroker
leuke klassieke stijl bij hem thuis, ik hou daar wel van
>>213472415prima kerel, heb dit volgens mij nog op tv gezien, pim woonde niet ver van mij vandaan, toen Rotterdam nog een mooie plek voor blanke mensen was
>>2134723326:45 de paus, en dan 6:54 Karl Marx
wel er zijn er wel meer zo, die George Calloway uit Engeland is ook een rooms-rooie
>>213472403je mond zegt neen, je omgeving zegt ja
>>213472376ach dat is relatief, alles wat je bezit moet je beheren
ik mis hem wel hoor pim, was een lieve en aardige man
mijn leven is niets dan miserie en de wereld ook, tenzij ge knap en rijk zijt
>>213472667Was een homo tho, hij hield van jonge Marokkaanse jongetjes
>>213472130Ja maar dag in dag uit, jarenlang, ik ga er langzaam aan onderdoor
>>213472726Je moet gewoon werken zo moeilijk is het niet allemaal dat geldt trouwens voor al jullie Belgen
>>213469338Moet je tegenwoordig ook al HBO of WO voor hebben, het is gewoon zo KANKER
Bedenk mijn sissynaam aub
Heb het idee dat Frits ff voor pampus ligt en dan weer voor een nachtelijke autisessie gaat
>>213472762probeer geleidelijk aan wat te minderen, ga om tafelbier of iets minder sterk, je moet een patroon doorbreken, het zit vooral tussen je twee oren
>>213472826Heb al twee weken zonder gedaan deze zomer. Kan het 's avonds tegenwoordig ook bij de helft (Dus 2L) laten, maar dan op een gegeven moment is de verleiding groot om 's morgens de rest open te trekken
>>213472845Dan is de volgende stap jezelf beperken, haal enkel in huis wat je die dag gaat opdrinken.
>>213472743echt niet zijn vriendje is Arie Versluis, maar Pim was een beetje een ouwe snoeperd dus hij deed niet echt aan het normale huwelijk
Zit op de WC met de laptop heftig te schijten, met geluiden erbij ook
>>213472403Wij zijn Noordbelgen. Draadbelgen hebben het al meerdere malen aan ons uitgelegd
Prosman ga gewoon even rukken we weten nu wel dat je homo bent
Wel ff billen goed afvegen pff
>>213472888Ari lust m wel in zn ari als je snapt wat ik bedoel hahahahah