oisinpa tyttö ja nyymin vaimo
mitähän mieltä talkkari on tästä...
>>213465278 (OP)Toi on Obelix senki roomalainen
>>213465370ei tytöt tee ikinä tollee toki sitä kai toi reality tossa meinaa.
>>213465370no reality jäi näkemättä
oliko asteriskeista ja obelikseista murre painoksia vai oonko vaan sekasin
sillattaa
tapahtuuko tätä teidän maakunnassanne?
mitä kärpänen tokas toiselle?
tuu kattoo kattoo ku kaveri tapettii tapettii
Any of you guys hardcore into genetics? What are your thoughts on the uniqueness of Finnish genetics?
Also you guys are one of the endogamous groups in the world, how did you avoid becoming inbred like Muslims? Is it because you had a little mixing happening with Nords?
>>213465493aika paljastavat biksut kun nänniäkin näkyy onkohan tuo sopivaa käytöstä
>>213465493postaa anaali pyllyn kuva
>>213465493Kiiltävät bikinit = öljytty anaali jav
>>213465450Oli, mutta harmillisesti lähinnä niistä myöhemmistä Uderzon käsikirjoittamista, jotka ei ollut kovin hyviä
pidetäänkö viikonloppuna rommi- ja kookoskrebaukset?
Oon ollu iha tiltis koko päivä niksojen takia.
>>213465539tyhjennetäänkö tonne sisälle pullo
>>213465539mulla on vaan viskiä
onkohan tolla yhellä kavereita?
>>213465539joo
https://www.youtube.com/watch?v=2p6TNytFsNY
>>213465599mä raiskaan sut
>>213465615onko sulla kavereita?
>>213465599mäkin raiskaan sut
lähin töistä etuajoissa lusmuilen loppupäivän etänä enpä kyllä saanu paikan päälläkään mitään tehtyä
kohta tulee tältäkin päivältä täyteen 6 tuntia aikavarastamista
>>213465656ihmiset postaa tällaista ja väittää ettei koko talous ole feikkiä
>>213465599silittelen sun päätä nyymien raiskausten jälkeen, sit raiskaan sut myös
c8394804
md5: 7d4d49b20dce25ad81668d37974d5485
🔍
>>213465641on
haluatko olla mun panokaveri
nyymit lukee yhden sähköpostin päivässä ja postailee loppupäivän saunaan ja silti valittavat että ei jaksa liian rankkaa
>>213465698joko käy korkeakoulut ja kuuluu tuohon onnekkaaseen luokaaan. tai sitten saa ryömiä jossain ilmastointi kanavassa paskalla palkalla.
>>213465501>Any of you guys hardcore into geneticstuskin ketään kiinnostaa yhtä juutuuba-videota enempää joten olen langan johtava asiantuntija
>how did you avoid becoming inbred totuus on että kukaan ei tiedä
suomen historiassa on ihan vitun tiukka geneettinen pullonkaula joka menee tunnettua geenitiedettä vastaan
tosin meillä on myös omat geneettiset tautinsa joita ei esiinny missään muussa ihmisryhmissä
>>213465671mäpäs tiedän hyvin että mun työt on feikkiä siksi niiden tekeminen ei olekaan yhtään kivaa oispa työttömyys tai jotain mielekkäämpää tekemistä
>>213465726oho siinä on neitejä minun makuuni (ei se videovuokraus firma)
>>213465726onko noilla jotain petankkipalloja housuissa?
>>213465765>makuuni (ei se videovuokraus firma)lopeta nostalgia pommien luvaton räjäyttely heti
>>213465780ne näyttäis sulle varmaan mielellään
>>213465695eiks kummatkin käytä tota kaasuvalottelua
>>213465726Neidit laittaisi nyymin ruotuun...
mihinkä mä oikein pistin lasini? etsin niitä pari minuuttia ja sitten tajusinkin että oho, ne olikin mun päässäni koko ajan
lähetin palautetta näistä rangebanneista 4kaanin, kattoo tekeekö ne mitään. jos tää ongelma ei korjaannu parissa päivässä, niin alan postaamaan lähikirjastosta läppärillä. onhan tää ihan järjetöntä että hirveet rangebannit levitetty tänne jopa kahdelle eri palveluntarjoajalle. no mutta hyvällä tuurilla sieltä kirjastosta löytyy myös hyvää luettavaa.
>>213465837viimesen kerran nyymiseni
neideillä ei ole pippeliä
ps. saakohan tällästä sovinistirasistifasistisikajuttua nykyään enää opettaa kouluissakaan
laitoin tuulettimen pois päältä kun vähän vilposesti vähissä vaatteissa pyörii
kymmenen sekuntia niin laitoin takasin on tääkin yhtä tuuletin elämää
>>213465873nyymi noi on ihan vaan naisia joilla on pippelit
niillä on naisen tissit ja luuranko ja naisen pippeli
Huomaa eilisen jälkeen heti kun lämmöt tippu niin ilppi jaksaa nyt pöhöttää 23c asteiseks kämpän kun just ja just kykeni 24c viimeset pari viikkoa.
>>213465865jaa meinaakko että neloskanava sanoo että ii pee on range bannattu kun koitat pistää kuvia?
oispa nymfo tyttis jolla on pippeli
>>213465865mitä sä postaisit jos sulla ei olis rangebanneja
juon AB piimää jaloviinamukista
kävin kaverilla hakemassa yhen jutun lainaan ja siellä oli yksi sen vanha lapsuuden tuttu kanssa käymässä kuka ilmeisesti ikirotta
oli kyllä sinänsä huvittavaa kuunnella ihan oikeassa elämässä kun 32v mies valittaa miten ei oo varaa siihen ja tähän ja kuinka hallitus potkii häntä lyttyyn
>>213465944hyi vittu piimä on oksettavaa
>>213465947miksi vihaat nyymejä
>>213465947oon aikalailla muuten toi mutten valita hallituksesta oon ihan ite vaan paska.
>>213465959se piimä juodaan vikisemättä
kaveri kävi kylässä lainaamassa kamaa ja nauroi kun selitin miten mulla ei oo varaa mihinkään kun hallitus potkii lyttyyn
ajatelkaa et kaikki nyymit vähintää puolalasti hilluu kotona postaillen moni täysin nakuna varmasti
>>213466003minähän postaan puku päällä ja silkkihanskat kädessä
vain parasta nyymeille
>>213465896oon nähny tostakin kuvia joissa sillä on tyttöpippeli
>>213466042ensinäkään et ole, ja vittu mikä homo.
>>213465987mekin nauretaan
missä kohtaa ihmisen seksuaalisuudesta tuli sellasta että miehet ei voi enää kuvitella pippeliä (omaansa) pläppäämässä tyttöä vaan ne pippelitkin pitää löytyä tytöltä
>>213466025kumminki ilman housuja peppu paljaana vaa yläosa ylläpitämässä kulisseja
>>213466076olen ja taidat itse olla homo kun pelkäät tyttöpippeleitä noin paljon
>>213466086pippelit nyt vaan on eroottisempia ku pillut jos oot hetero
>>213465934jatkuvasti tulee ilmoitus että on rangebannattu ja sitten saa hyvällä tuurilla ehkä tunniksi jonkun ip:n jota ei ole bannattu. siitä voi ihan tonne palautteisiin valittaa, pitää kertoa ISP:n nimi, niiden kotisivu jne.
>>213465942en mitään kummempaa mutta koen että tarvitsen sosiaalista kanssakäymistä edes sen /sauna/:n verran. siitä tuli nyt vasta hiljattain vaikeampaa.
ps. ilmeisesti tuli tämän postauksen kirjoittamisen välillä vaihto ip:seen joka on rangebannattu ja joutui taas alkaa säätämään.
>>213466025oih ihana herras mies nyymi
>>213466086tämä asettaa aika mahdottomia biologisia vaatimuksia naisille
ihmekös syntyvyystilastot on ihan hukassa
pakastin kylmä mansikka unelmat hirviö räjähti atomeiksi ja ensimmäinen kulaus kauheet pärinät
huh huh on nää enskut aika tylyä kamaa kun kofeiinia ei paljon nokusti juo
>>213466122ootko miettiny että hommaisit netin kotiin
>>213466122ootko jossai opiskelija alueella?
>>213465964netin välityksellä ei tule läpi se kuinka outoa on että näyttää ihan aikuiselta mutta on oikeasti kuin pikku lapsi käytökseltään se on mega hämäävää eikä oikein osaa ajatella toista edes sillee oikeana luulen kokoajan että on joku roolihahmo menossa
>>213466204se on kakara vaatii kakara ojennuksen
R-kioskin paahtoleivät tai "toastit" on kyl tosi hyviä nams
>>213466251Oispa R-kioski
onko nyymi pikkusieluinen
>>213466262iso maha, pieni sielu
>>213466262yksinhuoltaja äiti ja suurinosa elämästä internetissä. onse tolkun poika
>>213466329tuu takas työpäivä ei päättynyt vielä t. pomo
>>213466349https://www.youtube.com/watch?v=gj2iGAifSNI
>>213466148muistan lukeneeni jossain että miehet ovat oispatelleet pippelityttöjä antiikin ajoista asti ja siinä oli havainnollistavana materiaalina vanhoja tekstejä ja kaiverruksia ja maalauksia
nyymit jotka vihaa futaa taitaa vaan olla poikkeuksia
>>213466349en kyl enää sopeutuisi mitenkään tommoseen tarkkaan tuntityöhön
näin ruotsalaisen pariskunnan ulkona tumman lapsen kanssa, oli aika huvittavaa
harmittaa kun ainoa tapa saada pippelityttöä nyyminä on mennä thaimaahan
meneeköhän peili rikki jos laitan imukuppidildon siihen kiinni ja sitte työnnän sitä mun sisälle?
>>213466412no siis nerohan tappo oman vaimonsa ja sit otti jonkun poikalapsiorjan ja teki siitä eunukin ja meni sen kaa naimisiin ja anto sille sen vaimon nimen
tää oli se kuulusa kristittyjen vainoaja
>>213466472senaatin propagandaa
>>213466444ei mee jos otat kuvaa
>>213466444mä en ainakaan menis rikki jos sä työnnät dildon sijaan mun pippeliä sun sisälle
>>213466472ilmestyskirjakin on verhottua kritiikkiä neroa ja roomaa kohtaan
Tutkimus paljastaa Ylilaudan naisvihan ”prinsessoja” kohtaan
Uusi tutkimus valottaa yhteiskunnasta vetäytyneiden nuorten miesten mielenmaisemaa.
Ylilaudalla keskustelevat nuoret miehet, joiden voimattomuus purkautuu vetäytymisenä ja vihana, yliopisto tiedottaa tuoreesta tutkimuksesta.
Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan väitöskirjatutkija Artti Kellokummun tutkimus perustuu Ylilauta-sivuston Hikikomero-palstalla käytyihin keskusteluihin.
Hikkyt eivät tavallisesti ole työelämässä, kärsivät mielenterveysongelmista ja yksinäisyydestä. Sosiaaliset tilanteet kuormittavat heitä. Hygianiasta ei välttämättä pidetä huolta ja heitä yhdistää kokemus epäonnistumisesta sekä kateus menestyneitä ihmisiä kohtaan.
>>213466444miks sinne pyllyyn pitää työntää yhtään mitään?
>>213466523se tuntuu todella hyvälle t. eri
>>213466444kunhan muistat ottaa videon nyymien mieliksi niin tuskin mitään ongelmaa
>>213466557ei tunnu t. eri
>>213466520öööööööööööööööööööööööööööööööö mut toi viimene virje sopii nyymeihin 2100%
>>213466520>Hygianiasta ei välttämättä pidetä huolta ja heitä yhdistää kokemus epäonnistumisesta sekä kateus menestyneitä ihmisiä kohtaan.oon tää
>>213466557jos harrastaa tuommoista niin eikös sitten joudu käyttämään vaippoja viimeistään 40-vuotiaana
>>213465722Yeah I was shocked about the genetic diseases that are only found in Finns, you guys got really lucky, if you look at most endogamous groups who haven’t mixed with outsides for a long time, they tend to be fucked up societies, however Finn’s are probably some of the most successful groups on earth
Maybe you guys are Gods chosen people :D
>>213466513talmudissa sanotaan että nero kääntyi juutalaisuuteen
>>213466583noille homoille toi on vaan plussaa kun rakastavat kakkaa
>>213466574tuntuu
>>213466583ei, tota sanotaan ihan hetero pylly seksistäkin ja se ei oo koskaan ollut totta kun se kudos ei toimi niin että se venyis pysyvästi ja se vaatis jonkin sortin degeneratiivisen taudin joka aiheuttais tommosta
>Neron kerrottiin olleen seksuaalisesti täysin hillitön, ja hänellä kerrottiin olleen seksisuhteita niin naisten kuin miestenkin kanssa. Hänen väitettiin raiskanneen alamaisiaan, jopa Vestan neitsyen ja nuoremman velipuolensa Britannicuksen. Hänellä kerrotaan myös olleen sukurutsainen suhde äitiinsä.
tähän se goonauswojakkikuva
>>213466589kaikki suuret puolueet täällä yrittävät saada suomen geenipoolin rikastettua afrikkalaisilla, arabeilla ja intialaisilla
homot pitäis kaikki ampua, riviin vaan ja teloituskomppania töihin
no kai se on pakko tunkea jotain perseeseen
jee nyymit tuli mieleen että me selvittiin niistä helteistä
>>213466644/pol/ vuotaa taas näemmä
>>213466681joo on tosi pol mielipide että homot on oksettavia mt ongelmaisia pellejä
miks nyymit on yhtäkkiä homoja
>>213466184olen tän tilanteen vuoksi kyllä, modeemi hajosi tossa aikoja sitten ja olen siitä saakka käyttänyt mobiilinettiä pelkästään mutta vasta nyt tilanne kärjistyi tämmöseksi kuin nyt viikon sisällä.
>>213466190en ole, mutta pk-seudulla kyllä.
tuli taas blokattuja ip:eitä ihan vaan tän ja viime postauksen välissä kun yritti postata. ei tässä ole mitään järkeä postaamisen kannalta. siksi vastaaminen on niin vaiketa.
onneks pippelitytöistä tykkääminen ei ole homoa
>>213466731ja sillä sipuli
>>213466730hamri, ja passi ei toiminu?
>>213466693tää sivu on k-18 ja /sauna/ on k-30 joten nähdään 15 vuoden päästä
haluaisin muistuttaa että kaikki äänekkäimmät homojen ja pedojen vihaajat paljastuu joka kerta lopulta itse homoksi tai pedoksi
>>213466444en lähtis työntämään peiliä kehon sisälle oli siihen mitä tahansa kiinnitetty tai ei
>>213466730ärsyttävää se on mutta passi on se helpoin tapa tämä päänsärky ohittaa
jos aktiivisesti käytät tätä tuomittua sivua niin swaippaa passin ja homma oli siinnä
melkeinpä kaikkeen ongelmaan toimii tämä taktiikka
>>213466444miksi työnnät peilin pyllyyn
kyllä se varmaan rikki menee ja pipi tulee
>>213466784monia sellaisia tapauksia
>>213466706alkaa olla se viimeinen käännekohdan mahdollisuus monen nyymin elämässä, sen takia niin monella on nykyään tyttis tai vankilahomous
>>213465947mun äiti on päälle 50v ja tekee tota samaa valittamista samalla kun polttaa hillittömät määrät röökiä päivässä ja ostelee vähän väliä kaikkea turhaa krääsää
1 juttu
en tiedä miks
sillä ei ole edes väliä kuinka kovaa yrität
voi vittu miettikää nyymin lämmin, tiukka, haiseva, ruskea ja kakkainen pimppa
>>213466706sitä se eristäytyminen ja anime teettääpi
>>213466637I don’t want to sound like a Globohomo freak but aren’t African and Arabs less than 10% of the population? I think you can realistically absorb them without any damage to your gene pool, assuming that around 35%-40% are already old adults and will die, their children might breed with lower class Finns or better yet Russians and then their children will breed with lower class Finn. The problem will solve itself.
You’d have to forcefully make them integrate tho. Maybe that tiny bit of genetic diversity will give you guys super powers like it does for afrikanners who all have blue eyes but are good at swimming and long distance running for some reason. They also carry alleles that helped them adapt to heat in the desert like some African groups
Who knows what the future holds. Hybrid “vigor” is real imo but only works when you have less than 5% admixture
>>213466784hyi hämähäkin nussija
>>213466848eikun suuret puolueet sanoo että niitä pitää ottaa vielä paljon lisää ja meidän pitää sopeutua tulijoiden tapoihin eli tulijoiden ei tarvitse integroitua
"maahanmuuttokriittiset" hallituksessa näpertelevät jotain millä saadaan karkotettua täältä 100 virolaista mutta samalla imuroivat tänne 10000 intialaista
kannattaako pylly tutkimukset aloittaa iha vaa sormella? eiks siel oo joku kohta mistä saa suoraa orgasmin kuulema?
>>213466902ei araknofoobit jankkaa koko ajan hämähäkeistä ja miten iljettäviä ne on. kaappihomot sen puolesta on tunnettuja siitä, että ne ei osaa lopettaa homoista puhumista, tietenkin sen takia kun ne on itse homoja ja se on niille jatkuva ongelma.
olivat laittaneet oulun keskustaan yhden virastorakennuksen katolla olevaan lipputankoon rotuerottelusateenkaarilipun. näin samalla paavo heinosen käppäilemässä sen talon kulmilla
>>213466947totvvs ydinpommi
>>213466937se on kakspuolinen juttu, jos kiihottuu siitä että siellä vaan on jotain (kun ihmismieli on siitä jännä että se pystyy kiihottumaan ihan mistä tahansa jos yrittää) niin voi vaan survoa sinne vaikka vittu ananaksen ja se tuntuu hyvälle mutta biologisesti sieltä pääsee suoraan hieromaan eturauhasta joka taas stimuloi orgasmia paremmin ja vahvemmin kuin mikään käteen veto tai nussiminen
sen takia on paljon ihan heteromiehiäkin jotka antaa naisten tunkea sormia niiden perseeseen seksin yhteydessä
vihaan neekereitä voi vittu oonkohan mä oikeesti ite neekeri
>>213466947jos et tykkää minun fetissistä ja halua kuulla siitä sehän vain tarkoittaa että olet itsekkin salaa hämähäkin nussija näin se on nähtävä
>>213466832on muuten hyvä biisu vaikken ihan sille yhdelle nyymille joka kuuntelee non-stoppina loopilla pärjää
>>213466878mulla on toi riisi ja sen tarina oli ihan kiva
>>213466947tää on homojen paras kouppi, oon homo niin kaikkien jotka ei pidä musta on myös oltava homoja voi morjes
>>213467017kuinka syvältä se löytyy? sitähä lääkärit metsästää myös
>>213467061>on muuten hyvä biisu vaikken ihan sille yhdelle nyymille joka kuuntelee non-stoppina loopilla pärjääoon se nyymi
miksi nyymit ovat yhtäkkiä alkaneet kihistä homoista ja juutalaisista olisiko asialla kenties tänne eksyneet /pol/-turistit?
>>213467079emt, varmaan riippuu henkilöstä
>>213466947Toi on kyl ihan totta kun laitoit noin, tosin pystysin kyllä puhumaan hämähäkeistä koska ja tuosta vaan nimenomaan koska arafnofobiaani liittyy silti se kiinnostus hämähäkkejä kohtaan.
Se on jännä olla ihan helvetin peloissaan jostain mutta se on se ei-rationaalinen puoli kun taas rationaalisesti voin ajatella että ompas erikoinen otus. Kahdeksan jalkaa, kahdeksan silmää, epämääräinen liikkuminen, kykenee luomaan seittiä joka on yks maailman vahvin aine biologisesti, tekee tällä seitillä uskomattoman monimutkaisia verkkoansoja joilla saa ruokansa, naispuoliset yleensä syö urospuoliset seksin yhteydessä. Siis ihan vitun outo eläin.
Silti en halua niitä lähelleni, en koskaan, enkä nähdä missään jos mahdollista.
>>213467116mikä niissä oikein iljettää
>>213467064nuo pedon metsästäjät tapaavat olla tekopyhiä öykkäreitä ja kiusaajia mitä olen viteoita aihe piiristä nähnyt eikä olisi keneltäkään pois jos pedari vetäisi mutkan esille ja saisivat omaa lääkettään
t. hetero sexuaali
>>213467092ok no kiitti lähen tutkii!
>>213467138joo lähen täst imeskelee kakkapökäleitä ja syömään spermaa
>>213466909I think you should just close your border completely, don’t bring in Indians because Indians are unironically the worse type of migrants to bring in. They are worse than Africans and Arabs because they are subversive and can take over your institutions.
Once you close your border, you give migrants and their children 2 choices, either “become” Finnish or get sent back to your nation of origin. I think these are very possible policies to achieve, especially since every country in Europe is probably going to do something similar. You can use the Russia threat as an excuse for you strict policies
Also Estonia should be apart of Finland or part of some confederation with you guys, Estonians already go to your country for work/school, learn your language and consume your media etc they even pretend that saunas are their thing
>>213467139jep käyvät porukalla jonkun autistin päälle joka on tullut tapaamaan 17,99 vuotiasta
>>213467154kyllä nyymit tuon tietää mutta poliitikot haluaa niitä tänne
ainoastaan pienpuolueet vastustaa ja niillä ei oo edes eduskunnassa paikkoja
>>213467196ne läikät oli paskaa
>>213466589The success of a nation has nothing to do with genetics, but homogenous cultural values are a necessity for social cohesion.
We're not that special. There were many more finno-ugric peoples, but russia has genocided them all except finns and estonians.
>>213467137Empäs tiedä. Fobiathan eivät ole rationaalisia ongelmia. Oon yrittäny usein päästä kyllä jyvälle että missä se raja menee, mikä on 'hämähäkki' joka laukasee mussa sen pelon ja inhon. Esim Queelag Dark Soulsista ei tätä laukase mitenkään, iso tissinen puol-ihmishämähäkki jonka alaosa on epäsymmetrisesti toteutettu ei tuota sitä refleksiä.
Oon nähny Bloodbornen ''hämähäkki'' pomon ja sen pikku vipeltäjä alaiset eikä ne laukase sitä myöskään koska se design on niin epäsymmetrinen että ei muistuta tarpeeksi hämähäkkiä enää mulle.
Skorpionit, muurahaiset sun muut ei kuitenkaan laukase mitään vaikka on monta jalkaa ja samantyyliset rakenteet.
Oon päätyny siihen tulokseen vuosien jälkeen että se on yleensä se kahdeksan jalkaa symmetrisessä asetelmassa joka yleensä laukaisee sen pelkotilan.
oisko taksi kuski hyvä leffa mulle?
olin viemässä pahvilaatikkoa jossa oli ollu kiinasta tullutta tavaraa ja huomasin sen pohjalla hämiksen, en tiiä päästinkö suomen luontoon nyt jonku uuden lajin vai oliko kotoperänen otus
>>213467213no nyt on kyllä paksua settiä uskot varmaan senkin että ilman kolonialismia afrikka olisi joku wakanda
>>213467214mieli pide hunt showdown hämis bossist?
oispa poikaystävä jonka palleja pahoinpidellä
>>213467154tästä oli eilen puhetta paljon miten ne on vallanneet amerikan teknologia sektorin
>>213467214mieli pide hämähäkki daedrasta?
>>213466777pitäisi ostaa kryptovaluuttaa että saisi passin.
>>213466792mulla oli joskus vuosia sitten passi mutta se vaatii kryptojen ostoa.
tähänkin väliin tuli ip range blokkeja. meen kirjastoon.
>>213467083aina hymähdän kun sitten viestien välissä tulee ilmi että oli kuunnellu silläkin hetkellä sen muutaman kerran
on se kyllä ihan kiva jos löytää jonkin asian elämästä mistä oikeasti tykkää
onhan linkin parkilla paljon biisuja mistä itsekkin pidän ja kuuntelen
>>213467248oli se ihan ok leffa mutta vaikea sanoa kun makuasiat on aina niin eri
en sanoisi että mikään paras huippu lemppari omalla kohdalla mutta ei se huonokaan mielestäni ollut
>>213467255En ostanut peliä kyseisen kuumotuksen takia miltä ekassa persoonassa tuon jahtaaminen näytti, eli hyvin suunniteltu.
>>213467276Olin teini kun pelasin ja noi kyllä jostain syystä aiheutti sen verta pelon vallan niin että pelasin sitten kolmannesta persoonasta kamera niin kaukana kun mahdollista kun lahtasin niitä. Silti ei niin paha että olisin lopettanut pelaamista siihen.
>>213467318toimii kortilla myösen
>>213467304jaaha täytyypä hakea nyrkkeily hanskat valmiiksi
>>213467325oli mullekki liikaa se spaideri
toine paha spaideri oli ötökän elämää pelin kaupunki lukit, jotka saatto ilmestyy nenän etee ku kääns kameraa
>>213467335ei toimi t. eri
>>213467278rama on kyl perkeleen hyvä kirja
>>213467278käyppä suihkussa virkistymässä, kohta mennään seikkalupuistoon
>>213467248lopeta rappukäytävään kun se loppu pilaa sen
>>213465833Taas keksit jotain ihme sanoja jollekin mitä /pol/ ei IKINÄ tekisi. Miksi olet noin ilkeä?
kaupassa hirveästi ihmisiä maanantai päivänä ei näytä kukaan olevan töissä
mun asunnossa pyörii joitakin hämähäkkejä ja annan niiden asustella täällä en tapa tai häädä
nyymiä kaasuvalotetaan
nyymiä rakkauspommitetaan
nukahin metroon ja menin aseman ohi
miten voi suomessa pelätä söpöjä hämppösiä jotka syö paskat itikat
>>213467381Toi vanhojen 3d-pelien juttu miten tietyt asiat tulee ilmottamatta ruudulle oli pelottavaa toisinaan.
Vittu ne Harri Potterin ja Salaisuuksien Kammion loppupuolisko hämähäkki osuudella, jäi peli siihen penskana.
>>213467383toimii minun kortillani
>>213466003Äsken tuli just huoltoukko koputtelemaan ovelle ja piti äkkiä napata joku pyyhe ylle että kehtasi mennä avaamaan
>>213467421voisko vaa raiskauspommittaa?
>>213467442https://www.4chan.org/pass
>>213467447tyhmä nyymi olisit laittanut varoituspyyhkeen postiluukusta roikkumaan
>>213467447oisit päässy panee
>>213467116Itseä ei ole koskaan kiinnostanut millään syvemmällä tasolla mikään ötökkä tai niiden käyttäytyminen paitsi jos se tieto auttaa mua jotenkin välttämään niitä tai sitten tappamaan ne, ja jos olet joku ötökkäsympatisoija niin olet minun silmissäni myös vain silkka ötökkä.
Hämähäkkien orjuuttaminen ja kiduttaminen silkin keräämiseen on luonnollista ja oikein koska ne tekisi meille samoin jos pystyisi ja meillä olisi jotain minkä arvon ne ymmärtäisi.
Muurahaispesät tulee kaikki polttaa ja hukuttaa happoon. Mikään ekosysteemi ei oikeasti hyödy siitä että siellä on miljoonia neli- kuusi- tai kahdeksanjalkaisia pikku paskiaisia.
>>213467466ai passit maksaa kolme kymppiä nykyään no johan on aasian tornionyymi käynyt koppavaksi
>>213467466jaa kaiketi muuttivat käytännön sojakki holokaustin jälkeen
pelasin minun laskeuma 3 viteo pelissä tyyneys väylä tehtävän läpi mutta en löytänyt oikeaa sävelmää millä aktivoida vikaturvallisuustoiminnon enkä halunnut huijata katsomalla wikistä
>>213466523Mistä tiedät että pyllyyn? Ehkä toi on yksi laudan lukuisista tytynyymeistä, jotka usein nussivat peiliä.
>>213467506se on aika hyvin piilotettu mutta se tyttö (vanha mies tohtori) vislailee sitä oikeaa sävelmää
>>213467430Mitkä vitun ITIKAT? Ikinä ei ole ollut itiköistä ongelmia ja jos on niin missä ne hämikset sitten muka on? En oo KOSKAAN ymmärtäny tota että ''pitävät paikat puhtaina ja syövät muita'' propagandaa, ei ole koskaan pitänyt paikkaansa. Mulla on ikkunat kiinni muutenkin, ikinä ei ole ongelmaa mistään niin sitten kun jollakin ilveellä pienikin hämis päätyy sisälle niin heti vittu ULOS.
>>213467528ylis pollin unelma
>>213467528tatuoitu ja rupsahtanut akka
>>213467548oksettava fujo
>>213467558sun asunnossa on piilossa viemäristä sisään kömpinöitä öttiäisiä, joita ne hämäkit sit söis
>>213467520Selvitetäänpä paljon naisia täällä on. /sauna/ sukupuoli kysely:
https://strawpoll.com/7rnzVv4oanO
>>213467079Sormi pyllyyn ja etsimään
>>213467606öö jaiks, entä nonbinary nyymit ja kaikki muut spektrumin jäsenet?
>>213467606tyypillinen jakauma, oletettua
>>213467606mites me ei binäärit
haetaanko taas kaljaa, nyymit?
ayaya
md5: 8da0da64f39d24e7cc56bd09969be520
🔍
>>213467651sormetan persettä ei ehi
>>213467520tällä kertaa pakko myöntää että oon poika
>>213467252ympäristö--kulttuuri, kasvatus, koulutus--ja ehkä fenotyyppi vaikuttaa.
genotyyppi on aika merkityksetön.
tänne matkanneet uralilaiset dominoi paljon suuremman kantasuomalaisen väestön ylivoimasella kulttuurillaan. ei siinä geeneillä paljon ollu merkitystä. kummatki pitkälti samallaisia kylmään sopeutuneita metsästäjä-keräilijöitä.
>>213467550pitää ensi pelikerralla yrittää uudestaan ajattelin silloin pelata koomisen pahalla hahmolla
uskovainen huuhaahumanisti...
>>213467683pistänpä kans pavut myllyyn
>>213467651sain väärän hahmon gätsässä ja harmittaa
ei niin pahasti tee mieli hakea mutta vähän se sieltä yrittää taas kuiskia miten elämä hymyilisi edes sen yhden illan
tililläkin rahaa sen verran taas vaihteeks
>>213467683mitäpä kahvia porisemaan? itse ostin tänään juhlamokkaa kun oli vitosella oikeen tarjouksessa vaikkapa ei se noin paljoa maksanut normaalisti hetken aikaa sitten mutta kait sekin hetki meni
>>213467647sori nää digitaali jutskat toimii vaan binäärillä
eti itelles analoginen sauna
>>213467726>sain väärän hahmon gätsässä ja harmittaakenet sait, ketä et saanu?
perseessä nappi mistä saa mega orgasmin ja nyymit ei suostu sitä painamaan niiku niillä olis jotain parempaa tekemistä
Jos tuloksia on luottaminen, niin naisia näyttäisi olevan saunassa pienoinen enemmistö. Selittänee kaikki kyrvän himoamis postaukset ja menkkaraget mitä täällä näkee päivittäin.
>>213467771hei ettekö saanu muistioo
tää piti äänestää 50/50
yrittäkää nyt edes
en normaalisti oo välittänyt tähtien sota slopista alkuperäisen trilogian + etko-osa trilogian jälkeen mutta toi mandalorian vaikuttaa semmoselta että mä tykkäisin siitä ja varmaan katon sen
avaruuslänkkärit on ihan liian harvinaisia
>>213467726>mitäpä kahvia porisemaan?juhla mokan lempeää
>>213467795sori käyn puhelimella korjaamassa vielä
>>213467796seuraa kammo rapula
>>213467802mitä jos länkkäri... mutta laaser miekka sloppia!!
>>213467726et muistanut tehdä pullausrituaalia
>>213467819ei kaljasta tuu tuollaista
>>213467825ei tossa taida olla kovinkaan paljon laasermiekkoja kun ne on jedi juttuja
>>213467802eka kausi oli hyvä mut nykyään ihan pilalla varmaan en oo kattonu mut pilalla on. tälle jöpötti.
>>213467651>>213467796mä haen ainoastaan jos sä tuut mukaan ja me juodaan ne yhdessä puistossa nyymi
>>213467802prequelit on ainoo kattomisen arvonen ja puhdas chudi kino
voitteko nyymit olla juomatta kun mä en voi juoda niin ei oo kiva kattoo vierestä kun juotte jookos
>>213467893en saatana mene puistoon siellä on 28 astetta lämmintä
voitteko nyymit sormettaa mua perseesee
>>213467893mennään mieluummin rantaan tai metsään
>>213467895tolla on kyllä niin hiton tuima katse että toi on täydellinen tohon rooliin
>>213467927puhdasta vihaa
>>213467683ei vielä piirakka ei oo valmis
>>213467802Eka kausi tosta oli oikeasti hyvä. Niin hyvä että johtoportaassa kasvo se sodankäynti siitä millaista tuotantoa pitäisi lisätä Tähtien Sodalle, taisi se nainen voittaa kun paskaahan sieltä on tullut lisää.
>>213467802>>213467878Joo ton eka kausi oli OK ja siitä sitten pelkkää alamäkeä.
persulta löytyi selkä ranka jopahan on ja sanompa
tuntuu ettei missään oo mitään järkeä eikä mistään saa mitään irti ilman amfetamiinia
>>213467988rakastan amfetamiinia
Tosi kiva juttu tuli lisää ahdistuttavaa elämään ja oon jo valmiiks ihan loppu, ainut asia mikä pitää pään kasassa on vikat lyricat ää.
taas torin ruskeat ei saavu paikalle vaikka sovittiin
bussissa mun viereen istui animepinsseillä varustettu poikatyttö (tyttö) ja alfasti pidin haarat ja hartiat leveenä niin kyynerpäät osui kokoajan tyttöön ja selkeesti se vilkuiku muhun päin koko matkan tietenkin kiinnostuneena ja vielä katteli perään kun lähettiin bussista
siinä oli päivän testobuustit
>>213467767sain ton McQueen anime collabi puvun mikä oli viime bänneri ennen tätä Taishin bänneriä tällä hetkellä
vasemalla tosiaan mitä sain ja oikealla tämän hetkinen "määrä ylös" Taishin bänneri minkä hahmon halusin
on se nyt parempi kuin ei mitään mutta toivottavasti viellä kun tulee eventtiä että lykästyy
huoh hohhoijaa
>>213467813tuo vitosen paketti oli perus juhla mokka pannu versio
ei sinänsä että välitän paljoa kahvin mausta kun keitän niin lantrattua ja maidon kanssa viellä
>>213467849ois pitäny hokea pimeessä vessassa miten tapan itteni jos en saa
>>213468018en oo
>>213468020no niinpä mä myös
>>213467988katotko sä edes animea vitun nisti turisti
>>213468028siitä olisit saanu vaimon mutta et tehny mitään asian eteen
>>213468024toivottavasti tapat ittes sitten kun vika huume loppuu vaikutus
>>213467878>>213467964>>213467973no katson ekan kauden sitten ainakin, harmi että se menee huonompaan suuntaan
tiedän että tästä tekee erityisemmän myös juurikin se että tää oli yhtäkkiä jotain poikkeuksellisen hyvää aikaan kun kaikki tähtien sotaan liittyvä tuotanto oli ihan hirveää paskaa
>>213467895olen kirjaimellisesti anakin.... olen valittu yksilö ja maailma on paskuudellaan tehnyt minusta pahiksen
>>213468054joo pitääkö näyttää my anime list käyntikorttia ettei kiukkunyymi saa hepulia?
>>213468095mutta hitlerhän ei tappanu juutalaisia? en ymmärrä
>>213468024susta tehään normo se päätettiin jossain virastossa
>>213468020mä rakastan sua... nyymi
>>213468095vanha juttu nyt siellä on joku bongobongo vallassa ja sama korruptio sekoilu jatkuu
>>213468095pyhä perustettu
>>213468066pari tämmöstä lisää niin uskaltaa jo pitää kyl varoa että minkä ikäsiä sitä katteleekaa
nää pitäis ampua:
- ylispol
- homot
- nistit
>>213468140totuus ydinpommi
>>213468140tätä ei moni ole valmis kuulemaan mutta jäljelle jää 2 nyymiä etkä tule pitämään kummastakaan
>>213468140olen kaikki noista?
en tosiaan tajua tätä nyky aikaa että nistit saa paskoa kaiken hyökätä ihmisten päälle roskata kusta rikkoa mutta sitten tavallisten ihmisten pitää vaan ymmärtää että nisteillä on vaikeeta yhyy ää lisää huumeiden käyttötiloja ja pienempiä rangaistuksia
häh
md5: 7ec45aab34992d07c7a3f6397a7456bc
🔍
Toriselailun lomassa tuli vastaan melkonen "kasvoin ulos animesta" tapaus torissa kun on 41 eri animefiguuria myynnissä. Miten ihmeessä ihminen päätyy ostamaan 41 figuuria ja sitten haluaa luopua niistä...?
>>213468202suunnittelee itsemurhaa
>>213468110se haluais perustaa käyttöleirit ja tilata niille ison kasan kaiken maailman huumehia että niillä ois hyvä olla
>>213468202toi näyttää tolta kun näytän mun jätti pippeliä
>>213468202toi tuntuu varmaan samalta ku heräis jostain psykoosista tai masennuksesta
>>213468210en ymmärrä logiikkaa nyt tässä.
>>213468197kolme niskalaukausta
mmm
md5: a53ebb5a3113912e248363448812cc1b
🔍
>>213468201ollaan höpö nassuja
>>213468202tyttöystävä käskee yleensä tai muuten tulee ero
>>213468202no mitäpä lottoot? tietty löytänyt jonkun naisen joka ei paljon mitään figuja katsele valkoisten sisustuseurolavojen ja livelove eatshitanddie sisustustaulujen keskellä
mä näin muuten anakin vastaan obi wan taistelun finnkinossa pienenä ja se oli ihan uskomaton
>>213468230myy ja tuhoaa omaisuutensa ja sitten kuolee
>>213468202tarttee lisää tilaa figuille
>>213468202tai sitten toi vaan ostelee animefiguja ja myöhemmin päättää mitkä haluaa säilyttää ei ole pakko olla mikään kasvoin ulos animesta juttu sillä voi olla vaikka satoja figuja.
ja itekkin innostun aika helposti jostain ja sitten ei kiinnosta enää hetken päästä. ja sitten jos on vielä ylimääräistä rahaa niin miksi ei ostelisi jotain turhaa paskaa.
>>213468220>nyymin jätti pippeli
>>213468239>>213468244ovatko jotkut oikeasti noin tossuja? miksi menee suhteeseen jos joutuu luopumaan noin isosta osasta itseään
uudet kuukauden maku figut julkaistiin vanhat joutaa roskalavalle
>>213468287ei animefigu ole mikään iso osa itseään. ja jos on vaikka lapsi tai yhteenmuutto tulossa ja tilaa rajallinen määrä niin jostain on ehkä luovuttava.
>>213468285laita nyymin pikku pippeli reaktio
>>213468285syytön minä siihen olen
>>213468244>>213468239miks joku antais tyttöystävän käskeä lopettamaan oman harrastuksensa? kuulostaa ihan sairaalta parisuhteelta.
heittäisin kaiken anime krääsän samantien hevon vittuun jos saisin tyttiksen
jos sulla on pienempi pippeli kuin mulla niin sulla on pikku pippeli
>>213468344no jos saa oikeeta pillua nii ei tarvi tollasia couppaus leluja enää
>>213468344pillulla on valta ja voima. tuskin saa kavereitakaan nähdä usein
minusta tulisi todennäköisesti vaimonhakkaaja jos vaimo alkaisi yrittämään määräillä ketä saan nähdä ja milloin sekä miten tasapainottelen harrastuksiani
sen sanon että miehenä vaadit tuommoisia niin olet sairas narsisti paska ja hallinta friikki
>>213468365>>213468370>>213468398no oudolta se silti kuulostaa, jos sillä ois vaikka kokoelma keräilyrahoja tai postimerkkejä niin luopuisko se sitten niistäkin kun tyttis käskee..? Kai sitä nyt saa saatana miehellä harrastus olla ihan ihme touhulta kuulostaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/94cfbf64-a6e0-45bf-9b43-10275ef5064c
harmi kun on maksumuurin takana kiinnostaisi tietää mikä siinä junassa pelottaa
en tuu sit tohon seuraavaan lankaan kun tapan itteni parvekkeen ikkuna on jo auki ja anteeksipyyntö lappu kirjoitettu hyvästi nyymit
>>213468465ok ei tuu ikävä
>>213468440no kun k-juna kulkee mm. koivukylän aseman kautta jossa asuu avn
>>213468465nähdään seuraavassa langassa