kikkerdraad = janniedraad = kankerdraad
ik vindt draadoorlogjes niet leuk, ik durf dan niet meer te palen want mischien leest niemand mijn belachelijke palen dan meer als ik de verkeerde heb gekozen
>>213602701Dat exposed het gevoel van eenzaamheid wat we echt zijn als we aan de PC zitten
>>213602698Waarom zo vroeg tho
>>213602794wij worden gedwongen door andere draadmakers die te vroeg maken
lekker aan het ruften pohh blijkbaar moest het even
>>213602734>>2136027774kan is immers een simulatie van contact met anderen, maar dan anoniem, waar zou je anoniem contact voor nodig hebben tenzij je geen vrienden hebt en mensen op 4kanwel verplicht met jou in dezelfde virtuele ruimte moeten zitten?
>>213602914Welnee. Niets aan de hand.
Dat zeggen MAAKT iets
>>213602840>nee jijZwak argument
>>213602854gevlucht uit turkije, gebleven voor de BWC
>>213603008Deze was vroeger, dus ik neem aan van wel. Mij om het even
>>213603008Even zien.
Zet het realm van psyche opzij als het gesteld is.
>>213602860Ik weet niet of het zich nog vaker voor zal doen.
Maar kijk en denk even op een bepaalde manier
>>213602701beste voor je geest is om d aar allemaal niet te veel aandacht aan te besteden
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die Yesilgoz wel een veeg wil geven, net als Marijnissen en Marianne Thieme
Je kunt ook gewoon betast zijn in je nee-nee plekje en vervolgens lusten op oudere vrouwen IPV ook pedo worden
Wie komt luisteren hoe ik eet op discord voicechat
>>213603209https://discord.gg/HKCdaxQC
jaaaa jaaa geforceerde boeman de nikkerflikkerkikkertrennie cabij prosman pagli alwin justitie anon jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
>>213603293je kale ma op een driewieler
>>213603293Betalen voor een gratis dienst is geen fleks
Frits heb je wel eens een vriendin gehad, en hoe betaal je eigenlijk je huur als je niet werkt? Krijg je uitkering?
Te laat ik ben al klaar met eten maar ik kan je nog wel gratis uitschelden
>>213603400Ik heb geen dingen die zo liggen
Verder als ik mensen ken over het ontwikkelen van bepaalde dingen...
>>213603492pleeg zelfmoord op live stream loser
>>213603511Extreem woedend
>>213603536er komt stoom uit mijn oren echt waar
>>213603274Lief dat je denkt dat ik justitie kan zijn oewoe
>>213603498maar hoe woon je op jezelf?
uitkering?
Ik begrijp jouw onzin niet
>>213603916
Ik ben nergens afhankelijk van en dergelijken en dat soort zaken
Hoe zou het met Castor gaan?
>>213603916Woning van Omen Evert?
>>213604002Je moet toch je eten en bier ergens van betalen en je rekeningen en dergelijke en dat soort zaken
Wat is het probleem met Vitesse?
Dan is het toch lekker een amateurclub?
Wat doen ze moeilijk?
kijk jullie familie in het wild gespot
https://youtu.be/M8Wnf9ffXbk
>>213604123Ze hebben de aandelen ondergebracht in een stichting zoals gevraagd. En die kanker overheid doet nog moeilijk. Alleen vanwege een betaling van 3 jaar geleden van een eigenaar die toch al vertrokken is. En de accountant wordt niet vervolgd. Je mag hier ook helemaal NIKS meer.
>>213604039Pfoepfoe frits krijgt woning en bier voor het laten rampeneren van zijn jongenskutje ej ik niet eens een pakje sigaretten meer
>>213604093Werd je weer gebeld?
>>213604244nee we hadden een goed gesprek, hij bedoeld ome evert, je moet er niet over praten dat vindt hij niet leuk
>>213604244Boef, ook van de gepaalde discord
Wie dacht jij?
Maarja ik zet even te kloten, maar niet dat ik moeilijk ben
>>213603003>BWCHaar man is letterlijk een jood
>>213604311Waarom pijpt hij die man dan ook? Beetje sukkelig van dat ventje
>>213604354Sorry Frits, niet gemeen bedoeld. Ik weet dat je je 071 nummer 's nachts een keer gepaald hebt. Weet je dat nog?
Dagelijkse herinnering om je land schoon te houden van Palestijns en linkse stickers!
>>213604367Hรฉ?
Vandaag had ik iemand aan de telefoon die bedoel ik niet.
Of is boef op discord dezelfde persoon?
>>213604354ik heb je niet gebeld pannekoek
kom voicechat gewoon gezellig
>>213604395lmke debiele jodenknecht
>>213604395Deze stickers kosten trouwens โฌ2. Kun je nagaan hoe fucking dom die linkse rakkers zijn xD
>>213604471Sorry Ahmed maar je gaat het land uit
>>213604421Ik dacht dat je gebeld werd. Je zei niet op discord te kunnen. Zou dezelfde persoon kunnen zijn.
ik heb mijn denkbeeldige vijand 2 euro schade berokkend
het is gedaan met de omvolking
>>213604471Ja wees gewoon een slimme jodenknecht zoals ik en ipv stikkers ruimen gwn de staat te ondermijnen en ervan te profiterwn
>>213604421Je hebt met mij getelefoneerd Frits, ik ben die anon uit Alphen Aan De Rijn
De lokale linkie winkie stikker.
Zo prominent vastgemaakt aan lantaarnpalen en stoplichten
>>213604646Jij hebt ook op Altra gezeten?
>>213604616Tristan van der Vlis aub
>"Ik ben oud. Hoe kan ik me verplaatsen? Het zuiden is niet veilig, Gaza-Stad is niet veilig, het noorden is niet veilig. Waar moeten we heen? Moeten we onszelf in zee werpen?"
Ik snap die israeli's wel ze kunnen elke dag de oorlog eindigen hamas en ze weten allemaal dondersgoed een van meerderen oplossingen dus. Toch blijven ze doorgaan met wat ze doen
>>213604671Jij ook Frits?
>>213602840lmke dus alleen jij mag het doen en anderen niet?
>>213604671Nee ik ben niet psychisch gestoord
>>213604685>FROM THE RIVER TO THE SEA>N-N-Neee niet zooooo!
Ach vmbo-t, vwo, autischool. Maakt niks uit want iedereen is gelijk volgens de staat en heb je daar problemen mee herinner ik je graag aan hoe zuur en ziedend je bent hihi doei
>>213604700het altraCOLLEGE bedoel je?
Middelbare? Bestaat er een altracollege?
>>213604732Niet palius mijnius
>>213604793HAHA ok moest meer dan gniffelen
Wat zijn de beste noedels? Jumbo, AH of lidl
>>213604725Machtsmisbruik door de DOODZIEKE justitieanon kikkerjannie
frits deelt NOOIT iets over werk of inkomsten of hobbies
alleen maar jarenlang het plan
zijn dieet
zijn volledige naam, adres, telefonnummer en familiehistorie
maar zeggen wat hij voor werk doet of anderszins aan inkomsten krijgt HO MAAR
>>213604853Hij werkt als jurist
>>213604818Ik ben gewoon iemand die je zou kennen van de middelbare school
Frits hoe laat masturbeer jij normaliter, dan kan ik daar rekening mee houden op de draad
>>213604845Zijn gwn ammaal tzelfde letterlijk deeg gehard dat je opwarmd met wat kruiden (behalve de sambal kruiden natuurlijk als je tatta bent haha)
>>213604883Hij werkt niet
geloof je het zelf
>>213604853Hij krijgt geld voor Operatien en Inlichtingen
Je lult onzin Frits is advocaat
Achteraf vind ik het toch goed dat mensen hard zijn gaan demonstreren voor Gaza.
Op het punt dat dit ruzie tegengaat tussen islam landen en hier.
Eerst was ik er niet zo positief over.
>>213604685Waar zie je dit?
>>213605035>hij denkt dat islam ons goed gezind ismakker..
>>213605035Ben je niet anti-Moslims dan Frits?
Persoonlijk ben ik echt van de T MKK D als je begrijpt wat ik van de jannie niet mag zeggen
>>213605034Frits krijgt geld van rijke familie
zijn oom heeft hier onlangs gepaald omdat hij zijn verloren neefje niet kan bereiken want zijn batterij is leeg
>>213604952Hij werkt als tuinman, frits de tuinman
Leksands
zuurdesem crackers van de AH
Na besmeren met keukenschaar in kleinere stukje knippen.
Beter beheersbaar dan dat allemaal met het gebit te doen.
>>213605161dat is zijn alter ego
nu is hij overigens pekelfrits (fulltime ruzie maken met macdonalds personeel)
wel bijblijven he
deze nigga knipt zijn crackers
en hij is gewoon iemand die je zou kennen van de middelbare school
>>213605088Daarom. Het is allemaal zo beheerst door van die religie, islam met alle, zelfs extreme inbeeldingen van dien.
https://archive.4plebs.org/pol/thread/444743813/#444790859
Hier het bewijs dat Frits werkt als advocaat
>>213605113Ja, volkeren in hun eigen regio.
Ik denk niet dat daar iets mee hoeft te zijn.
Toch het hangt er allemaal vanaf.
>>213605189niet het onderwerp veranderen nou fritsiewitsie
vertel eens waar je je rekeningen van betaalt
den omen?
Frits zegt gewoon poef neger verrat tegen de rechter en word je vrijgesproken
>>213605276Maar het is allemaal te laat, es ist vorbei, ze gaan niet meer weg
https://youtu.be/aRtojSdgtAI?si=fOvWy0J6Wk8B3adb
dumpert goy laten stoephappen voor de hva
"maar agent ik ben verraden door negers"
is gewoon een geldig juridisch argument
Ik verdien een joodse antizionistische vd
Frits had laatst gewoon een plaatje gepaald van hoe hij er ongeveer uitziet
lekkere ventjes zoeken vieze mannetjes in jouw regio
Jan Peter Balkenende gaat de macht overnemen en een leger optrommelen om de Benelux te veroveren
"Als de oorlog verloren is, zal ook de natie ten onder gaan. Dit lot is onvermijdelijk. Het is niet nodig om nog rekening te houden met de basis van zelfs het meest primitieve bestaan. Integendeel, het is beter om ook dat te vernietigen, en het zelf te vernietigen. Want de natie zal zich dan de zwakkere hebben getoond, en de toekomst zal uitsluitend toebehoren aan het sterkere oosterse volk. Zij die na de strijd overblijven, zijn toch de minderen, want de goeden zijn gevallen."
https://youtu.be/YyGdd-ZmPQo?si=BU_mMeMN2lBa13mZ
Prosman halen ze altijd genoeg cola voor je op de gesloten schizo afdeling of moet je water drinken
>>213604524>>213604595jullie gaan allebei op de trein
>>213605666frits je trapt te makkelijk in pedobait
>>213605722Vrees niet, het Groot-Dietsche Rijk is aanstaande
Balk ellende nietwaar jongens
>>213605808De teloorgang begon met de verschrikkelijke Dries van Agt.
>>213605326Volgens mij KAN er wel iets mee, dat dit wel zo is.
Als mensen van deze regio een probleem hebben met nationaliteit.
Dan zij ook en is dat ook af te dwingen.
Maar ik wantrouw ook de agressie van Israรซl.
Ik wil dat ze daar blijven. Ze zijn uit die regio.
Er is reden dat het er opnieuw toe kan leiden, vormen van agressie, dat ze hun regio opnieuw kwijtraken
Stel je voor we hadden janmaat, fortuyn, wilders, baudet, in die volgorde
Zouden er dan nog beveiligers staan in supermarkten?
>>213605798je faux nationalisme gaat hier niet werken jodeknecht
>>213605854Je bedoelt Den Uyl
>>213605875Er kan niks mee Frits, ze gaan niet vrijwillig weg, tenzij je natuurlijk onvrijwillig bedoelt, maar daar zal ik nooit voor pleiten in de draad want dat mag niet van de jannie
>>213605875Word je ook wel eens kwaad als je ze buiten ziet?
>>213605951Maar denk jij dat (ook links, maar langer verhaal)
Dat, in ieder geval de laatste stemmingen voor bijvoorbeeld PVV betekenen dat iedereen vindt dat er te grote abnormale influx in de regio was.
En dat dit teruggedraaid moet worden.
En op kortere termijn gestopt?
>>213605987Bekend symptoom.
Niet dat ik iemand noodzakelijk onaardig vind.
Soms aardiger dan sommige anderen.
Of als iemand ruw is. ook daar ligt het niet in wat mij betreft.
>>213605987NDA maar ik denk er niet aan, dat laat ik niet meer toe, die woede nekt je, gewoon doorleven en proberen je eigen leven zo goed mogelijk te maken met een mooie Nederlandse dame en ondertussen allemaal koop te verzinnen om je hersenen niet te laten afdwallen naar ome Adolf, het onderbuikgevoel van elk blank mens
Ondertussen geef je ze natuurlijk geen vinger, als ik in mijn wijk loop door de straat waar de politie letterlijk elke dag moet patrouileren tegen buitenlanders, en zo'n vieze zandaap roept me na om ruzie te zoeken, dan breek ik alleen zijn kaak in mijn eigen hoofd, want dit is niet meer onze wereld, we hebben verloren voordat we waren geboren, ik schiet er dus niks mee op door een kleine winst te vergaren
>>213606159>mooie Nederlandse dame contradictio in terminis
>>213606049Nee, mensen die op pvv hebben gestemd zijn racistisch
Even: film kijken
Oneven: zuipen in de kroeg
Hebben jullie door hoe bloeddorstig Prosman wordt als hij drugs op heeft? Slecht idee om die jongen ooit te ontmoeten
>>213606159Dat ze ruw zijn. Laat er maar in. Dat is hun 'zijn' en aan hen om te ontwikkelen in eigen regio.
Het kan hier niet 'savonds op staat heel onveilig.
Maarja wat dat allemaal is
>>213606159We hebben hier een influx van anons nodig. dan is het tenminste nog een beetje gezellig. Dat is wat we nodig hebben.
>>213606049teruggedraaid worden gaat het nooit jongen, dat kun je vergeten, tenzij je bereid bent net als ome Adi te sterven als de grootste en meest kwaadaardige moordenaar die ooit heeft bestaan
>>213606267au contraire, ik heb een mooie nederlandse deerne met blond haar en blauwe ogen
>>213606304wat gaat hij doen achter je aan pikkelen? ahhaha
>>213605381Die bestaan niet zijn allemaal grifters of half Joden die niet eens Joods zijn. Elke meid die ik tegenkwam op school die dit zogenaamd was had een grootvader aan dr vaders kant die zogenaamd Joods was.
>>213605940Nee natuurlijk niet. Dan hadden wel allemaal ene Joodse vd gehad
>>213606340Kort gezegd. Ik vind (nu) niet voor een heel verhaal maar het erover hebben.
Die gasten zijn nu hier. Zou niet te zien vallen of de hele bevolking in hun regio wil stemmen voor dat van hier hun overheid gearresteerd wordt?
En als ze zich rustig houden. Ook geen dwingend verblijf.
Nog meer stickers verwijderdโฆ
>>213606340Je hebt ergens een biggetje vandaan getrokken en loopt er nu mee te pochen op een incelforum lmke
>>213606325hier ook frits, in alphen
was een tijdje terug uit in utrecht met een mooi meisje, hele leuke date, later die avond sprong een groepje zwarten op een nederlandse jongen voor geen enkele reden behalve dat ze naar comic con waren geweest en ze dus nerderige dingen aanhadden en dus een makkelike prooi waren
ben er tussen gesprongen en heb een van die jongens van hem afgetrokken, zag in zijn ogen dat ik het volgende slachtoffer was geworden en dat hij niet tot reden vatbaar was, stationbewaking kwam aanlopen en toen stopten ze pas
je ziet het gewoon aan ze, niks mee te beginnen, totaal doorgedraait en onaangepast, het gaat nederland nog wel even kosten voordat ze begrijpen waarom ze in parijs in ingeperkte banlieues wonen
>>213606347Rolstoelrace met robin rolstoel
>>213606468Krijg je er van als je zelf in zo'n zwartenhol gaat wonen koek
>>213606415dat maakt ze alleen maar harder anon, hoe meer wij ze haten hoe problematischer ze worden, en hoe meer de mensen die ze hier naartoe halen ons er allemaal de schuld voor geven
ze zullen ons zelfs als het straks fout gaat er nog de schuld voor geven, dat kan ik je nu al zeggen
>>213606515ik woon daar niet maar ik wordt wel steeds verder de randstad uit geduwt, en de regering vindt dat allemaal maar prima, het is toch niet te geloven
>>213606468Leuke fantasie heb je maar je klapt nix chud
>>213606602uit mijn verhaal is duidelijk op te maken dat ik niemand heb geklapt, maar het zegt wel heel wat dat iets wat letterlijk iedereen in nederland overkomt in jouw ogen een fantasie is
>>213606468Die onveiligheid.
Dat ze in hun eigen cultuur blijven is belangrijker.
Dat betekent dat er gewoon snel iets gedaan moet worden.
Er moet dan contact opgenomen worden met hun natieve regio en zien of de bevolking, binnen hun cultuur hun talent wil gebruiken. Dus gelijke voet uit deze regio, die dan kan doen wat hun talent is.
En zรณ dat het dat voor beiden waard is en de problemen uit de weg zijn.
>Die onveiligheidDat kan niet, daarom zien of het gebogen kan worden naar dat zij naar een eigen regio teruggaan waar die problemen niet meer bestaan.
Hm, klinkt ook als doenlijker dan hoe alles er nu uitziet.
>>213606676Mee eens Frits, maar dat gaan ze niet, daar pleiten zelfs de meest rechtse en stembare partijen in Nederland ook niet voor
>>213606779Omdat racisme gatachterlijk is
>>213606846en dus wachten we tot een groepje gatachterlijke racisten de opoffering willen maken die jij en ik niet willen doen, dan kunnen we die mensen haten, zwartmaken, en voor al het kwaad in de wereld beschuldigen
>>213606846racisme is gezond en normaal
>>213606846Hm, links heeft bepaalde elementen die elders ontbreken.
Eerlijk, geen slechte intenties, jij ziet niet dat minimaal een deel van het probleem het steeds roepen van DWAAS ! DWAAS ! is?
In plaats van tot een vergelijk te komen, dat zover ik zei voor iedereen kan werken.
Zo slecht klinkt dit niet. Of vind jij van wel?
>>213606159
>>213607006ben het met je eens frits, ik zou links zijn als ze deze ene mening met mij zouden delen
VITESSE DOOD FEYENOORD DOOD AJAX DOOD ALLE NEGERBAL KLUPPIES DOOD
>>213607006 (Ik)
>zeiTikfout, ,,...zover ik zie...''
Het is gewoon recht van de sterkste/natuurlijke selectie
t*ttas durven nix en neuken nix dus ze worden lekker vervangen
>>213607048A M S T E R D A M
HOOLIGANS
https://www.youtube.com/watch?v=QU8iDw4cNhw
>>213607071Nee niet.
Wat is hier bedoeld. Niet alleen hoe worden mensen ''tatta'', wat is jouw achtergrond wat regionale afkomst betreft?
En vanzelfsprekend alleen eigen mensen hier.
Althans, geen overdrijving. Geen abnormale stomen, aantallen.
>>213607071fout
de massa immigratie is het geforceerd overstromen van de beschaving van de apex predator met parasieten die 100% afhankelijk zijn van de vruchten van het werk van de gastheer en NIKS toevoegen of bijdragen
ZIJ zijn zwak
ZIJ zouden allang "natuurlijk" moeten zijn geselecteerd
daarom werden ze tot slaaf gemaakt
daarom bouwen ze niks
daarom slachten ze elkaar af met de technologie die van ons komt
daarom vluchten ze naar de veiligheid die van ons komt
Bovendien dacht ik dat je zo-even zei dat racisme gatachterlijk is
dus dat ben jij nu volgens jezelf met je racistische uitspraak tegen "tatta's"
>>213607043Waarom zouden wie die enorme stromen veroorzaakt hebben er niet voor gestraft worden?
Dingen van iedereen weg te geven waar dat zou kunnen blijken totaal niet te kunnen.
>>213607219Minorities kunnen niet discrimineren domme tatta
prosman een gouden tip voor jou, als je nu stopt met drugs dan moet je je bedenken dat nadat je door die dip gaat, je sterker zult zijn dan je ooit bent geweest
Tattas plegen zelfmoord als de spruitjes niet in de aanbieding zijn terwijl wij hosselen op de streets
>>213607444enige wat jij hosselt is een wajong
>>213607219>Bovendien dacht ik dat je zo-even zei dat racisme gatachterlijk iskankerjannie hoe weet je dat ik dat was?
hou je kontje rustig kikkertatta
en onthoud ook het HALT/HONGER systeem Prosje
Ben ik HALT/HONGER?
>Hongerig
Eet iets
>Angry - Boos
Doe iets aan deze emotie door iets te doen wat jou blij maakt
>Lonely - eenzaam
Ga een lekker gesprek met iemand aan
>Tired - moe
Ga slapen
>>213607479klinkt als een win
>>213607509>hij geeft toe dat hij gatachterlijk isstaat goed bij je kleurtje
net als dat slachtoffergejank
bruine kankerbattie
battie is zo'n grappig woord
>>213607576je doet het voor niks tatta
>>213607444Het gaat niet over dat iedereen weg zou moeten.
En, nouja er is reden dat het iets is van meerdere generaties.
Verder als wie origineel deze regio er zo over denkt wat zou wie na wo2 instroomde niet?
En dus medewerking zien of de hele bevolking in natieve andere regio's bereid is in te stemmen met een samenwerking.
De bevolking dus. Van die instabiele dictatoriale overheden schiet niet op. En ook heel belangrijk, alles blijft eigen cultuur. Alleen die problemen.
>>213607604Zelfs hun tattataal verrijken we tis toch wel ironisch dat chuds nu praten alsof ze van de streets komen
ik kom van een school voor het uitschot van het uitschot en wij gebruikten allemaal het woord battie
t.blank
Gewoon wederzijdse talenten en geen nerveuze weet ikveel.
Rustig aan
Iets waar iedereen van op vooruit gaat in deze wereld van massa vervoer communicatie enz.
>>213607626>hij denkt dat tranniejannie based isnee die staat aan jou kant bruinoid
Once you go black you never go back
>>213607735ik zat op de meest notoire school van amsterdam noord
>>213607754dit maar dan mediterraanse mannen
>>213607735Battie is zwarte taal tho
>>213607779En nu zit je thuis te zieden met een Wajong uitkering boefje
soms als er ergens een rij staat ga ik er tussen staan want ik ervaar extreme groepsdruk en dan laat ik ook mensen voor terwijl ik eigenlijk niks nodig heb en als ik dan aan de beurt ben vraag ik gewoon wat er vandaag in de aanbieding is en dan ben ik weer uren verder en kom ik thuis met allerlei zooi die ik niet nodig heb
ik heb een betaalde baan, daar kan ik wel trots op zijn met mijn achtergrond
>>213607912Pascal neukte ten minste nog
>>213607877Ik vind van niet.
>achtergrondDat is een achterstand door de wetenschap en 'iedereen', de kark.
Je beledigd jezelf en stelt je op als een pias minderwaardige ten opzichte van anderen.
Een degeneratieve bescheidenheid, onrein.
>>213607979juist niet frits, ik ben heel trots dat ik ondanks mijn achtergrond toch een betaalde baan heb, ik ben heel trots op mezelf
>>213607877Sta je ook op het standpunt dat je ''minder begaafd bent''?
En als iemand iets zegt dan moet je eraan vasthouden, want dan komen zaken voor ogen en hoe dat dan valt.
>>213607979>Je beledigd jezelf en stelt je op als een pias minderwaardige ten opzichte van anderen. Een degeneratieve bescheidenheid, onrein.Jij bent gewoon boos dat de Marokkaan niet meer buigt voor het links gezwam.
>>213607877Gefeliciteerd vrien, nu ben je eindelijk Nederlander geworden en is je naam vanaf nu niet meer Ahmed maar Anton.
>>213608046Hier, precies:
>>213608059Wat dan voor achtergrond?
>>213607971pascal is een kwijlende autistische manliet met een klein gebocheld hoofd
waarom leeft hij huurvrij in je hoofd
is jouw hoofd nog kleiner dan die van hem
hij past er wel in
zo klein is hij
Jullie moeten gewoon Hegel lezen
>>213608059nee ik ben normaal tot bovengemiddeld begaaft, ik ben ook niet meer of minder dan andere mensen, jij ook niet. iemand die wat makkelijker door het leven is gelopen is ook niet beter of minder dan ons, hoe zou die persoon beter of slechter zijn?
>>213608074O, Marokkaan.
Nee, maar zolang jij niet in originele regio, Marokko of naburig (Niet Spanje/Portugal) daar goed gaat geldt nog steeds 100% van wat ik zeg.
Of in ieder geval wat duidelijk moet zijn dat komende generaties gaan doen.
>>213608141Blijf chronisch zieden boef
>>213608175>Of in ieder geval wat duidelijk moet zijn dat komende generaties gaan doen.Waar heb je het over? Is dit nafrikaans voor โwe hebben grote plannen?โ
>>213608165>dan onsIk vind het goed als iemand dit zegt.
Maar nergens in het verband hier.
Waar dat net het onderwerp is als je begrijpt wat ik bedoel?
Dus ik ga jou niet tegen, maar ik laat geen smet
>FROM THE RIVER TO TH-ACKH!!
>>213608141>>213608165Boef is de kikkerjannie kijk hij paalt met 30 seconden cooldown
>>213602203^merci voor deze info over James Lindsay, inderdaad een raar ventje, ik had anders in zijn video's nooit het gevoel dat hij kaballa en seksmagie zat te shillen, wel integendeel. In tegenstelling tot een Robert Sepehr bijvoorbeeld.
>>213608248gewoon lief voor jezelf zijn frits
>>213608214Ok, wat paalde ik net hierboven een paar keer in deze draad?
Samengevat?
>>213608202waarom heb je een fanfictie van draadpersonages in jouw hoofd en zijn ze allemaal boos?
>>213608284Ben ik dat wel of niet volgens jou?
>>213608277niet ik nerdje
domme bruine homo
je hebt waarschijnlijk vieze mantieten
>>213608318Weet ik niet want je stameld onzin herhaal het eens.
>>213608334eigenlijk ben je wel lief voor jezelf, ik ben aan het projecteren
Je stamelt zelf onzin. En al helemaal als jij het niet samenvat.
Wat is het probleem?
Houd me te goede, ik denk wel dat het goed is te zeggen wat is precies het probleem?
>>213608365>je hebt waarschijnlijk vieze mantietenWas daar mis mee? Ik heb tenminste tieten Jannieโฆ
meest saaie anon met een tweetallig iq en niet blank
tattas blijven maar zieden maar doen niks tegen de feit dat ze vervangen worden lol lmke ik bedoel zelfs jullie profeet Wilders doet NIKS hahahahaha tattas zijn zo'n ongeloofelijk cucks he
>>213608580>we doen niksWe bombarderen letterlijk Gaza lmke
persoonlijke tijd stam + t :)
vandaag heb ik geleerd wat een anarcho tyrannie is en dat is dus precies waar we in leven
>>213608640Kofschip kan mโn ballen zuigen ah zemmer
>>213608682Iraniรซrs en Israรซliรซrs zijn solidair in tpd
>>213608671da's voor 't voltooid deelwoord
ik ben ook heel slecht in kofschip, heb er een beetje een complex van opgelopen, maar dat geeft niet dat betekent alleen maar dat je gemotiveerd bent anders deed het je niks
>>213608074Waarom zou jij het niet zijn met jouw achtergrond beginnen met bepaalde initiatieven?
Ik bedoel hier (ITT)
Op dit vlak waarom zouden wie origineel uit deze regio komen
Ik heb wel gehoord dat veel uit Turkije geloof ik onlangs terug zijn gegaan.
Kan zijn dat hoe/wat ertoe doet.
Pas maar op voor de Belgen.
Er was ooit een taal programma met NL en BE team. BE won volgens mij heel vaak, vaker.
>>213608881>Ik heb wel gehoord dat veel uit Turkije geloof ik onlangs terug zijn gegaan.Omdat dit de omaโs en opaโs zijn die terug zijn gegaan naar hun broers en zussen.
>Waarom zou jij het niet zijn met jouw achtergrond beginnen met bepaalde initiatieven?Ik ben OP niet
>>213608943nederlands is voor hun veel belangrijker dan voor ons natuurlijk, ik vindt dat de belgen hier altijd heel mooi nederlands spreken, ik zie u graag als tussenstap van ik hou van jou vindt ik bijvoorbeeld heel erg mooi
>>213609004Wat bedoel je met OP?
Nee het ging om mannen, relatief jong.
>>213607310Thanks maar ik ga nog wel een aantal keer gebruiken alleen de nuchtere periodes oprekken
>BloeddorstigSteun gewoon israel onvoorwaardelijk dan hebben we geen probleem
ik heb zin om iemand tot pulp te slaan
>>213608864Ik gebruikte het nooit. Wij leerden dat je gewoon de eerste vorm meervoud verleden tijd moet nemen bij twijfel: wij bloedden, wij werkten, wij zoenden, wij pijpten... -en weglaten en dan heb je zo je correct voltooid deelwoord: wij hebben gebloed, wij hebben gewerkt, wij hebben gezoend, wij hebben gepijpt. Kofschip is toch simpel een ezelsbruggetje om te onthouden welke op een -t eindigen in het deelwoord?
>>213609089onthou voor nu wat ik zei over HALT en doe hier iets aan als je het voelt, dat was ecen mijn nederdraadssponsor betoging voor onze afkick
>>213608943Ja, Tien Voor Taal heette dat als ik me niet vergis, was een populair programma ook
>>213609058Ik weenie of het gaat om belangrijk.
gewoon
>>213609209dus het heeft geschapt is dan het schapt?
dankjewel anon ik ga oefenen
>>213609058Kan ook zijn dat het in Belgiรซ op school beter uitgelegd wordt.
Betere methode. Ik vond het altijd zo cryptisch voor onervaren jonge mensen. Achteraf.
>>213609412ik lette niet goed op tijdens nederlands, maarja beter te laat dan nooit
>>213609343ja, want: wij schapten, schapt.., het heeft geschapt
ik voor jullie deur vanavond
Ik krijg letterlijk wanen van 4chan hoe stop ik met deze website
>>213609567kom dan vieze tyfushond
>>213609477Ik herken de sfeer in Nederlandse klas.
Maar de Nederlandse taal doet ook zo belachelijk cryptisch.
Allemaal onnodige moeilijkheden.
Bijv. soms kunnen meerdere dingen ook gewoon goed zijn afhankelijk van keuze en stijl.
>>213609592Gewoon kruisje rechtsboven
>>213609625wie zegt dat ik slechte bedoelingen heb, maargoed je hebt een punt ik had even kunnen bellen
>>213609691ik dacht dat je wou vechten, nou voel ik me wel een beetje kut, gvd, sorry
>>213607979Vind jij ook dat het Christendom, ons soms belachelijk maakt?
>>213609745gewoon sparren
https://www.youtube.com/watch?v=aQtKMq5mILc
Wees als Ton.
>>213609788https://youtu.be/5RdJITHUPs0
>>213609748Als er een onverlaat is die dat doet, er zit iets voor dat er in de islam ook voorzit.
Ik bedoel serieuze dingen echt in de gemeenschap.
Zo liggen dat soort dingen in religies.
Ook voor andere stromingen van dezelfde religie.
Buiten belachelijk maken, religies noemen elkaar ongewenst, gevaarlijk, direct fout enz.
Dat doen religies.
ik verdien het om nooit meer te werken en hoeren te neuken
>>213609928ik ben er heilig van overtuigd dat een enkele schop van rico verhoeven zonder na afloop hulp van een dokter mij zou laten sterven aan interne bloedingen
>>213609748Maar eerlijk fouten benoemen is iets anders.
En de islam is feitelijk minder ontwikkeld.
Of hoe niet?
>>213610161DIT is nou die opkomende oppergod die ons gaat vervangen?
>>213610161AI ZUSJES WAT IS ONS ANTWOORD??
>>213610186maar frits zeg nou gewoon een keer hoe je inkomsten verwerft
erfenis?
pappie en mammie?
werk?
kom toe nou joh
>>213610144ik denk dat als ik ook maar iets van zo'n ufc persoon probeer te blokken ik m'n arm breek op minstens 3 plekken, niet gezond
https://youtu.be/O9_tlSFMRfA
>>213610161Waarom lieg je?
>>213610241jezus en dan gaat hij er al van uit en weet ook precies waar het gaat landen
>>213610272Niets gelogen kankerflikker
>>213608283Er zijn meerdere kampen. James Lindsay zit in het kamp van Genspect samen met Lisa Marchiano, een kabbaliste die ook transboeken geschreven heeft. In de Kabbalah past trans als iets dat daadwerkelijk bestaat. Zij willen vooral kinderen beschermen tegen de excessen ervan, zoals mensen (en vooral kinderen) die zo'n behandeling ondergaan en dan spijt krijgen, maar zijn wel voor trans volwassenen.
https://genspect.org/the-bigger-picture-continues-denver-colorado/
Voor orthodoxe joden daarentegen bestaat trans niet, en liberale joden willen zo'n beetje alles toelaten (behalve in Israรซl wellicht, geen idee).
Qua financiรซn zitten Paul Singer en Susan Lebovitz-Edelman achter. Singer zit ook achter het Manhattan Instituut waar James Lindsay ook bij zit. Chris Rufo ook oa.
>>213610406Ik neem mโn woorden terug. Dat je AI kan uitschelden en dat het dan gelijk terug cucked en โja uhm sorry anon dat ik een dom oor ben alsjeblieft help me uWu :((((โ in plaats van je een kankerkind te noemen, laat zien dat wij mensen superieur zijnโฆ
>>213610161iemand zat gisteren hier te vertellen dat de singulariteit nabij was lmke
oude draad staat nog klaar doe geen moeite kikkerflikker
https://www.youtube.com/watch?v=ctwiYoMa_-Y
Zijn jullie voor Kazan of Vieze Jack?
>>213608283Maar vind jij dat sexmagie het probleem is of dat hij de fouten van het christendom niet erkent?
<<<Hij kan niet zo over het occulte en de VN beginnen zoals hij vermoedelijk deed (niet gezien, maar meestal)
Dat occulte bevat mits correct geรฏnterpreteerd zaken waar de christenheid fout in zitten>>>
>>213610611>getrouwd>kinderen>vieze jackhoer opkk
Ik was vandaag bijna verdwaald in het bos. De Veluwe is groter dan je denkt.
>>213609228Dankje ik waardeer het wel oprecht, heb jij ook een soort van constant gevoel van zorg niet hetzelfde als stress maar dat een deel van je geest zich om iets zorgen maakt maar je weet niet wat? Poeh als drugs dat verlichten voel ik me echt chill
>>213610496Zo is het voor elk ding in het leven toch? Zolang je maar mensen hard genoeg afperst zul je alles bereiken
>>213610362ik heb vorige week een klap gehad van een marokkaan die ik een zemmel noemde, deed totaal geen pijn tot ik die avond ging liggen, beetje gekneusde rib, was wel kankergrappig, ik moest zo kankerhard lachen toen hij die klap gaf, hij wist ook niet wat hij moest doen daarna, liep helemaal verdwaasd weg met z'n vriendje, maar dat was een klap van iemand die maximaal 85 kilo weegt ofzo, deze gasten zijn 35 kg zwaarder en getraind, die breken je gewoon
>>213610161koek wat een flop
>>213610272Domme tsjetdjiepietie
>>213610807mos groeit op de noordzijde van bomen
>>213610472bewaard, bedankt
>>213611740kun je zo altijd weten waar het noorden is
>>213612224een goeie truuk
>>213612224over het algemeen wel, behalve op het zuidelijk halfrond natuurlijk, daar is het allemaal omgekeerd
ik ben vandaag voor het eerst naar theraie geweest en ik blijk een man met borderline te zijn, heb de hele dag gehuild. wat moet ik hier mee, waarom heb ik zo'n vrouwenziekte, hoe kan ik ook kinderen en een gezin hebben, ik ga eeuwig alleen zijn en een manhoer tot de dag dat ik sterf.
>>213612629>wat moet ik hier meebel frits
>>213612629tenminste weet je nu wat er mis is
>>213612785ik had liever dat ik niet bestond, dit is echt het einde gewoon, een donker gat recht naar de bodem, ik ga niets bereiken in mijn leven behalve de rest van mijn leven pillen slikken en sletten neuken die niet met me willen trouwen
>>213612629Lmke, je klinkt ook al echt als een borderliner
>>213612839je neukt tenminste nog wat
>>213612629Waarom precies borderline?
Luister ik zie wel reden dat dit goed kan komen.
Maar, als persoon, om over te hebben.
Ik heb er wel interesse in.
>>213612839ach ja ook dat is een fase van bordeline
>>213612910>Maar, als persoon, om over te hebben.>Ik heb er wel interesse in.zie je, ik zei het toch, bel frits
>>213612861>>213612913omdat ik stress ervaar daarvan ga je je zo voelen, merk ook dat het me nu weer koud laat
>>213612900wat ik neuk, daarvoor zouden ze me moeten betalen, ik bewijs de wereld een dienst dat ik gekke vrouwen in het gareel hou
>>213612910kijk naar die paal en naar deze paal en dan zie je het
>>213612629>therapiezelf medicate jezelf met bier en wiet als een echte vent, zemmel
>>213612629Bed dicht vrouw en maak een kaassandwichje voor me ben de hele dag aan het werk geweest heb zin in een hertog janetje
>>213613008allez swakkeee, ca va?
>>213613125als je een vrouw was zou ik met je trouwen
Macabee is en echte zwartjoekel en hij verdient een Joodse kech (weet niet welk smaakje hij wilt)
>>213613216fop jood niet eens besneden lmke
>>213612900>je neukt tenminste nog watZonder liefde gaat de leegte van alleen neuken je opbreken. Kijk maar eens die Halper video's
Gaza en Israel boeit mij gene zak.
>>213613216>(weet niet welk smaakje hij wilt)sefardisch
ik krijg stemmingsstabilzators van mijn therapuit, kan ze morgen al ophalen, slik al SSRIs, dit is overweldigend, hopelijk neuk ik niet meer half tinder af
>>213613349Maargoed Ruslandje.
>>213613516boeit mij niks
>>213613499wat krijg je en wat slik je al?
>>213612629>borderlineWat hebben ze jou verteld dat het verband tussen borderline en relaties en seksueel gedrag is dan?
>>213613008>kijk naar die paal en naar deze paal en dan zie je hetIk zeg niet: dit is het maar even zien.
Was je altijd in comfortabele omstandigheden?
Geld gezin sociale contacten, carriรจre?
Dus een cyclus die je misschien ook wilt hebben. Zo'n diagnose geeft ook middelen voor rust, bijv. een uitkering.
>>213610807Hoe kan je verdwalen op de Veluwe? Overal staan borden en het is miniscuul.
fin19
md5: 7cebabc18e503fce1ab9db83aec57ce9
๐
nog niet, kunnen nog prima palen hier