>>214908569
tota mä yritin sanoo mutta en oo lukenu fysiikkaa enkä kemiaa oon lukio AAAAC pauka mutta tiiän että jos tallentaa jotain kovalevylle kyllä se jotain siellä muuttaa.
>>214908827
Tiedän, oon aivan mega pauka idiootti mutta pääsin kirjotukset ykösellä läpi eli yli 5% suomen nuorista on paukempia kuin minä koska epäonnistuvat jonkun ylioppilaskokeen.
mun c oli enkku ei varmaan yllätä silti en enkkua osaa mutta kiitos runescapen osaan sentään jotain.
>>214908394
Eikö se vitsi ole että noi on kaikki hyödyttömiä ja Kazuma on kanssa hyödytön ja niiden täytyy jotenkin siitä huolimatta voittaa Demonikuningas?
pubgilla (sanon nää nyt ite koska tiän että ne sanottas muuten ilman lol kuka tota enää pelaa äksdee) on yhteistyökamppanja jonkun homoseksuaalin kpop miehen kanssa. miten tämä missään todellisuudessa vastaa kohdeyleisön haluja ja rahankulutusta kun pelaajista 99% on miehiä ja joo 90% korealaisia mutta miksi ne haluais pelissä näyttä homolta koo popparilta...??
>>214909181
jos nyymit kuuntelee tota itse musiikin soitin osuutta niin on aika funkya shittiä. olisivat nyymit tykänneet tästä silloin pikkupoikinakin jos ei olis niin brändätty tyttömusaks.
>>214909189
siinä vaiheessa ku kirjoittaja unohti jo kirjoittamiaan asioita ja rupes keksii uutta juttua kirjojen välissä ja retconnaamaan vanhoja juttuja