IMG_5064
md5: a251c9071fe67d3dd4a1ad13fcf0a92e
🔍
>Another day, another escalation
- Railway NS wants to arm it’s corporate security with sticks, currently asking permission
- Els Rechts is organising a ‘protest’ on 20 September
- Flats evacuated because a car with explosives was found in Utrecht
- Anti-government protester Michel Reijinga has died by suicide by driving his car into the water
- OM confirmed to be hacked
- FDF calls farmers to protest on 25 July in Zutphen court house
- Magnet fisher catches bag with 18 pistols
- Man stabbed to death in Utrecht in front of many witnesses in front of restaurant part and parcel
- Public prosecutor OM cuts its internal system from the internet because of hack
- Mayor Utrecht corned by pro-Palestine protesters during a hearing to boycott Israeli products
- 45% walks or drive around in own neighbourhood to avoid nikkers
- Teacher stabbed during school musical, part and parcel
- AOW first time funded by more than half by taxpayer’s money
- Thierry Baudet defends Jesus live on podcast from insulting jew
- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing
- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that ‘we have it so good here’, children are literally sleeping in cars and garages now
- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
IMG_5379
md5: 7e6d68965876cea3682d432920cc160d
🔍
>>511209601 (OP)>Railway NS wants to arm it’s corporate security with sticks, currently asking permissionIk vind het geen fantastisch idee om de NS wapens te geven… coorperaties zijn trouwens nog steeds rechtspersonen (volgens de eerste twee burgerlijke wetboeken), en als zij dat mogen voor “bescherming” mogen wij natuurlijke (en tevens rechtspersonen) dat ook :3
>>511210718Ja boa’s mogen van mij ook geen wapens hebben, moeten ze maar politie agent worden.
IMG_5272
md5: abd96d99a5a2a70447d33bc30e81799d
🔍
>>511210772Mijn afkeer aan boa’s is dat het een slap excuus van een gemeente is om een eigen militia te hebben. Wij in Nederland hebben de politie en het leger (en al zijn onderdelen), nee je mag geen speciale “beveiligingsdienst” hebben die losstaat van de meeste regulaties die een agent heeft en onder de hoede van de burgemeester staat… Die man met een ketting heeft zich ook aan de regels te houden en mag nooit zomaar een “speciale” regeling misbruiken om zijn eigen Marechaussee op te zetten.
Dit was mijn TedTalk
>>511210718Nope, beter bruintjes eruit
>Thierry Baudet defends Jesus live on podcast from insulting jewGebaseerd
>Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsingHet is al aan het gebeuren en een van de grootste oorzaken is de EU.
>>511210718>>511210772>>511210915Bedankt voor de lezing.
>>511210915We hadden dit probleem niet gehad als we gewoon nog een gemeentepolitie hadden met binding met stad/dorp waar ze vandaan komen, maar neeee want dat vinden communisten niet zo leuk want die zouden niet zo snel op eigen opa’s en oma’s inslaan
Denkt iemand hier weleens na over explosies?
Je kan ook gewoon de spoorwegpolitie terug brengen
>>511212785>maar neeee want dat vinden communisten niet zo leuk want die zouden niet zo snel op eigen opa’s en oma’s inslaanDit is eigenlijk omdat een geweldsmacht die zijn geweldsmonopolie moet uitoefenen minder bereid is om dat te doen bij een bekende “groep”. En dat kan gevaarlijk zijn in geval van insurrectie (zie Franse revolutie, en zelfs de Nederlandse Staten tegenover de elfde penning).
>>511212761>>511212703Graag gedaan. <3
>>511214652Zolang die onderdeel is van het politiekorps, is dat geen probleem in mijn ogen.
>>511215543Ja dat bedoel ik inderdaad
>>511215512> Dit is eigenlijk omdat een geweldsmacht die zijn geweldsmonopolie moet uitoefenen minder bereid is om dat te doen bij een bekende “groep”. En dat kan gevaarlijk zijn in geval van insurrectie (zie Franse revolutie, en zelfs de Nederlandse Staten tegenover de elfde penning).Dittes, zoveel voorbeelden van, of studentenprotesten van Nanjing waar ze uiteindelijk de CCCP het leger van andere streken gebruiken om verzet neer te slaan, of de Guarda Civil in Spanje die naar een andere regio gaat om daar oproer te doen
>>511215512Maar soms is die insurrectie nodig
Denken jullie dat er ook Netherlanders op de Epstein lijst staan?
>>511209601 (OP)Niet eens iets over hoe de kamerleden zoiets hadden van "Nah, we gaan echt onze vakanties niet verstoren voor Paliwappies."?
Beetje treurig dat de beste luie putdown van 2025 absent is in de lijst.
nederad
md5: 0403d5aae2f246d6ea8519312f77109f
🔍
https://poal.me/bzczpn
>>511222256Waarom gebruik je een EU vlag?
>>511223330Alle memefags zijn Israeli's tot het tegendeel bewezen is.
>>511210718Eerst worden onbeschaafde apen geïmporteerd, die zich als onbeschaafde apen gedragen, wat de (semi-)overheid vervolgens een draagvlak heeft gegeven om repressieve, autoritaire en totalitaire oplossingen te implementeren.
>>511210718>Ik vind het geen fantastisch idee om de NS wapens te gevenJe vind het blijkbaar wel een fantastisch idee dat een bedrijf niet zijn terrein en zijn klanten op zijn terrein effectief mag beveiligen tegen negers en die negers hebben door dat er geen afschrikwekkende consequenties zijn van negergedrag dus die negers zullen doorgaan met negeren van kwaad tot erger.
>>511225536Allemaal by design. Deporteer de nikkers en de arabieren en >99% van alle 'gewelddadige delicten' zijn verdwenen.
>>511225344Dergelijke oplossingen zijn nadelig als brave burgers ook getroffen worden hetgeen niet van toepassing lijkt op de NS. Als je de trein uit gezet wordt omdat je geen mondkapje draagt dan hoef je je daar niet zodanig tegen te verzetten dat NS-personeel een wapenstok moet gebruiken want dan ben je geen dappere vaderlandslievende patriot meer maar een neger.
>>511226123Mooie pilpul.
Deporteer de negers en arabieren en >99% van de gewelddadige delicten zijn opgelost. Geen wapenstokken nodig.