>Another day, another escalation
- Neighborhood hoards pudding deserts after truck crash, helping the trucker cleaning up after the accident
- Luigiโd US Jewish CEO of BlackStone BREIT Wesley lePatner responsible for buying up housing in the US and making it unaffordable. Same strategy applied here in Europe, โฌ800m of housing in the Netherlands was bought up in 2019 by BlackStone
- The powers that be lost control of the youth and now they trying to censor the internet with mandatory idโs and banning
- Midden-Delfland โaccidentallyโ published private information of people that were against asylum center
- 6 year old attacked and dragged away by wolf, was found alive with bite, scratch and claw marks
- Rotterdam has a junkie problem again
- The AIVD lists Israel as a national security threat in new report
- There is almost monthly a protest against asylum centres
- The digital cancer euro wil be obligatory in supermarkets next to cash and pin from 2029
- Els Rechts is organising a โprotestโ on 20 September
- Justice, courts and lawyers raise the alarm: the rule of law is in danger of collapsing
- 78% worry about money according to poll, destroying the narrative that โwe have it so good hereโ, children are literally sleeping in cars and garages now
- 18% is for over throwing the government system, 6% even thinks violence is allowed. We know now that: Violence. Works
>>512185886 (OP)Er gebeurt niets.
Homofilie is een ziekte.
Homofielen planten zich voor door aan kleine kinderen te zitten
Het is niet normaal. En wat er nu gebeurd is historisch gezien de uitzondering.
Belachelijk dat ons land zo ver is afgedaald. Dat men te achterlijk is om te zien dat ons land door middel van massa immigratie en andere gewapeniseerde facetten worden aangevallen .
Verraad dient niet te worden gebagataliseerd en genormaliseerd.
ATTENTIE
Dit is een gloeidraad
ATTENTIE
Dit is een gloeidraad
ATTENTIE
>>512190752het is een trol, gewoon negeren
Jammer dat onze veiligheidsdiensten het totaal niet erg vinden dat het Volk op diverse manieren verdreven wordt.
Als je geschiedenis technisch naar NL kijkt, zitten we op een kantelpunt in de geschiedenis. De 'boeken', zullen over 100 jaar vertellen over 'en toen.. hield Nederland op te bestaan'. Basta. Over. Uit.
Dag 1000 jaar eer, trots, en glorie.
Hoi, Bangladesh
nederland moet geheel op gaan in een groot duits keizer rijk
>>512189763Als alle rassen een ziel hebben betekend dat dan ook dat ik Hila hartje kan veroveren??
>>512190898>fotoLachwekkend
Why is such an irrelevant tiny country insists on having its own general?
You are basically a moroccan colony at this point
Hoeveel jaar duurt het voordat ik op basisniveau Nederlands kan spreken? Ik ben nu al een paar maanden aan het leren en voel me nog steeds incompetent.
>>512191251Ik kunnen niet de antwoord maar ik ben gelukkig dat het is hier.
>>512190898Gloeinikkerworm
>>512190752'neder/draden/' worden al 2 jaar gemaakt door de AIVD en de Kosjere homofielen van de politie. Controlled opposition etc
>>512191567We doen alleen onze baan om de boel in dit land stabiel te houden, geen rede om ons voor gloeinikkers uit te maken
>>512191642Nederland is geen land waar getraumatiseerde homofielen het monopolie op geweld kunnen hebben.
>>512190949Gelukkig komt Wilders ons redden
STOP MET JE OPLEIDING .
VECHT VOOR HET VADERLAND.
STERVEN VOOR HET VADERLAND IS DE ALLERGEOOTSTE EER.
WE HEBBEN EEN DOOR DE DUIVEL BEZETEN OVERHEID, ZIJ HEULEN MET HET KWAAD.
ZE STOPPEN NIET !! ZE KICKEN ER OP.
ZE WILLEN ELKE NEDERLANDER ZOVEEL MOGELIJK PIJN DOEN. ZE ZIJN NIET VOOR REDE VATBAAR, COMPLEET GESCHIFT, PSYCHO.
GOD IS MET ONS. DE DODEN WAKEN OVER ONZE ZIELEN. HET IS TIJD, HEN OOK TE BEWAKEN.
WIJ HEBBEN HIER NIET VOOR GEKOZEN.
Zij zijn oprecht ten kwade trouw. Ze liegen dat ze barsten. Ze willen heel Nederland kapot.
Hoogverraad dient aangepakt te worden.
NIETS VOELT ZO GOED ALS STRIJDEN FUR DAS VATERLAND o7
>>512191642En je hebt zojuist BEVESTIGD dat jullie kankerhomo's expres de boel 'stabiel' houden en zo de NEGATIEVE ORDE van Joden en hun traumahomo's in stand houden.
Ga in therapie en verwerk je trauma's in plaats van diegene die je juist proberen te helpen te onderdrukken.
Kijk maar in het archief en zie wie de leugenaar is
Haha ze lopen met honden te jagen. Agent loopt langs met hond, hond slaat niet eens aan.
DAS DEUTSCH
KANKER JODEN. JULLIE MAKEN HET LAND KAPOT. GA BOEVEN VANGEN.
Politie dat zijn hele hele slechte mensen.
Kijk naar de staat van ons land en de vrijheid.
Zij zijn een soort demonen die de ondergang van het land willen faciliteren
>>512192188>2 jaar lang mondjesmaat kosjer nieuws herposten>soms eens iets posten wat niet kosjer is onder het mom "wij staan aan JOUW zijde">verbeteringspunten niet aannemen en doorgaan op dezelfde route die ooit bepaald is tijdens een overlegen nog honderd miljoen andere zaken
HET AMBTELIJKE AIVD DRUIPT ER VAN AF
>>512192188>>512192317en waarom er nu een nieuwsbericht over pudding wordt gepost is omdat de homofielen binnen de aivd en de politie net het pridehomoweekend achter de rug hebben en een flinke homo-orgie hebben gehad en vol met 'pudding' van andere mannen zitten.
We gaan zelfs als we sterven moeten.
Nederland moet leven.
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarom paal je niet zoals ik wil
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
>>512192427Je durft geeneens meer direct te reageren, traumahomo.
En je ontkent niks.
JIJ bent de kanker die Nederland kapot maakt.
>>512192317>AIVD, enzoDat zijn dus echt zeer zeer, kwaadaardige slechte mensen. Die kicken erop.
Ze willen elke Hollander het liefst dood martelen.
WORD WAKKER JONGENS.
WE HEBBEN EEN GEMENE, DUIVELSE OVERHEID DIE ONZE ONDERGANG FACILITEERT. ZE ZIJN COMPLEET GESCHIFT. ZIT GEEN GOED IN.
ZIJ WILLEN ONS KAPOT.
HUMANITEIT KENNEN ZIJ NIET. ALLEEN VALS BEDROG.
Ze zijn standbeelden van negerinnen overal aan het plaatsen. Ze importeren de derde wereld. Ze hebben bewust een woningsnood verergerd. Ze proberen te jeugd te vernichten.
Onze kinderen worden berooft, bespuugd, geslagen, mishandeld, verkracht, vermoord.
En zij vinden dit leuk !!
>>512192592De AIVD moet je behandelen als de kankerhonden die ze zijn.
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
waarom krijg ik geen shekels
REEEEEEEEEEEEEEEPLYYYYYYY
Het was dan ook zeker niet vreemd dat de Nederlandse jeugd zich tot de Dood wende.
Zij waren immers ontwaakt in een heuze nachtmerrie, een ware dystopie.
De overheid had hen allen ten dode opgeschreven. Maar de dood dankte hen zeer.
Die vriendschap, was zeer groot.
>SPOEDOVERLEG
>"HIJ NOEMT ME EEN TRAUMAHOMO"
>".. maar dat ben je?"
zojuist traumaheli geworden
>>512193579>dissociatieve humorTeken van traumahomo.
https://x.com/NJanssen911/status/1952261168011104590
De gloeinikkerwormen werken met een vast VPN adres op de overheidsserver waarop meerdere mensen werkzaam zijn. Traumahomo is weggepest en nu neemt een andere traumahomo het over ("kutmoslims")
>>512192523Hoe ziet een niet-gloeinikker draad er volgens jou uit?
>>512197094Volksverraad is de hoogste vorm van verraad. Het interesseert jullie geen zier dat een groot deel van de bevolking is geรฏnjecteerd met gif. Het enige waar het jullie om gaat, is de controlestaat in stand te houden zodat jullie van je trauma's kunnen wegrennen door andere mensen onder de duim te willen houden.
>>512197284Zoiets:
>Joden/pol/der general: the broodje niets of the Netherlands>Another day, another escalation- KANKER kanker KANKER kanker
- REEEEEEEeeeeeeee
- TERINGGE AAAAAA
- gerard joling
- HOERENMOEDRE AAAAA
- IK GLOOOOOEEEEIIIII
>>512192111Op welke manier vecht jij voor ons vaderland dan? Door op 4chan iedere dag hetzelfde te posten als een robot?
Die paler heeft daadwerkelijk laag IQ en kan ironie van de werkelijkheid onderscheiden. Kan waarschijnlijk ook niet fictie van non-fictie uit elkaar houden
>>512197523Traumahomo.
>>512197594Traumahomo.
>>512197775Traumahomo.
>>512197453>Het interesseert jullie geen zier dat een groot deel van de bevolking is geรฏnjecteerd met gif.Diezelfde bevolking hebben voor deze mensen gestemt of andere manieren geaccepteerd, dit zijn de consequenties van hun daden.
>>512198048Het Vierde Rijk.
>>512185886 (OP)You will never have sights like this in the Netherlands, respectively with dutch flags. You are too far gone. The UK is the only European country that stands a chance to de-halal itself, whilst the Netherjerks sit in their farmsteads fantasizing about moustache man who absolutely decimated rotterdam and cucked the Dutch just like his Muslim pals are doing now with more extreme effect.
Fear not Nederbros, we will liberate you, AGAIN, because dutch men are simply outgunned and mogged by the average Turkmoroc child.
>>512198172Democratie was een fout.
>>512198172Mooie pilpul.
>>512198372Tavistock is a dead institute.
>>512185886 (OP)hello beautiful Netherlands. fight the good fight, good luck to you!
>>512191251rude
>>512198372>You will never have sights like this in the Netherlands
>>512198633Checked
:DDDDD
>>512199180tis cultuur
wey do whit ppl don sayson thier streets?
bami
md5: 55c97ce55dbbb4eaa066dc1ca31e15af
๐
>>512200617Heh, woordgrap.
>>512200982oh dat was niet de bedoeling koek
De laatste peiling van Maurice de Hond.
Binnenkort zijn 4 partij coalities niet meer mogelijk vanwege uitsluitingen en het fragmentatie van het electorale landschap.
>>512201958Partij van de dieren splits zich af
https://nos.nl/artikel/2577542
>>512201958>Joost Eerdmans wint 7 zetelsThierry broertjes WAT IS ONS ANTWOORD!!
>>512200617wij Germanen zijn zo hecking based
>>512201958Alleen geweld kan Nederland nog redden. Er is een grote groep mensen die er niet zouden moeten zijn en de dood verdienen.
De democratie is kapot. Zij hebben zich tegen de lieve goedwillende, Vaderlands getrouwe mensen gekeerd.
De Hollandse garde staat paraat.
Soms moet je dingen doen, ongeacht de consequentie, ter behoeve van het Volk, Vaderland en de Eer.
Deze kanker malloten smeken om een oorlog. Er zijn geen fucking woningen..
afmaken zij die verantwoordelijk zijn
>>512203205Oei en net nu ze electoraal in de lift zitten.
>>512204197Het is in de lijn van verwachtingen want veel voormalige VVD'rs stappen over naar JA21 omdat die partij gezien word als een politiek aanvaarde alternatief.
>>512204860Er zijn veel te weinig mensen voor een geweldadige revolutie.
>>512206902De Duitse waan heren eren.
https://youtu.be/bWRTImT9OO4?si
Zij zitten zo, zo ontzettend fout.
Zij zijn zo zo ontzettend slecht en gewetenloos.
Ze stoppen niet. Germanen aanvallen zit in hun natuur, omdat zij niet puur zijn.
Ik ben echt niet te beroert te sterven voor het Vaderland, dat is mij een groot genoegen. Zou dingen liever anders willen zien.. Maargoed.. zij jagen ons het harnas in. Heb mijn eer hoog te houden
Self-defense is not a crime.
Met paar capsules cyanide in je bek, en 30 liter benzine het gemeente huis in lopen ofzo...
De dood, heeft ons lief, zoals wij dat zijn.
De AIVD, Politie, andere 'veiligsheids' diensten, de gemeentes, t gros van de politiek en landelijk bestuur etc, zijn zeer vijandige organisaties. Zij willen maar รฉรฉn ultiem doel bewerkstelligen, en dat is de totale destructie van Nederland.
Dat elke elke dochter, zus, vrouw, wordt verkracht door een nikker.
Ze stoppen niet, totdat Nederland in een Zuid Afrikaanse hel terecht komt.
Een klein beetje ruggengraat is echt nodig deze dagen. Ik zeg tenminste waar t op staat.
Er zijn geen woningen maar ze halen allemaal nikkers naar binnen. Jaa dagg.
Sommige mensen wonen hier langer dan vandaag. Wij zijn niet van gister.
Geloof me echt, de instanties hebben t slechtste met ons voor, horror taferelen. Zij lachen van binnen, voor elke boer die zich ophangt. Zij haten Nederland.
We zitten in een nare droom. De dood kans ons doen ontwaken. Vecht, voor een betere reincarnatie. Je bloed vloeit elders door, de tijd hรฉรฉn.
De oorlog is constant. We zitten er weer midden in. Zonder strijd zijn wij al verloren.
PpPpPPSsSssZzzZzZzTt !!
WEG ! WEGH !!
>>512185886 (OP)I love you NederFrens.
Love from Toronto!
Bump
>>512210927Death is like a slide at a waterpark you know..
First you're a bit scared. You hesitate, you're unsure.. you don't want too.. your scared. What if what if..
But once you go, you think "Hey, that was fun!' Lets do it again, vamos lets go.
They want to sacrifice us. Better sacrifice ourselves. Why is everyone so homo these days, cause theyre scared of death..
ngl im too.. But I hope, she'll be there waiting for me. She must.. be..
Levensarm, dodenrijk.
>>512201958>CDA, VVD, D66,GL/PVDAKabinet Bontenbal 1 dames en heren
>hurrdurr de dood peepee poopoo
>>512210927Go Leafs To sandeep
>>512211449Ik wil de (N)SP op een. Meest nationalistische achterban.
Terwijl jij dakloos bent zitten niet NL sprekende mensen die niet eens met bestek kunnen eten binnen.
Lekker alles kapot maken. En op een dag lekker in de rondte om je heen steken.
Krijg kanker,gekken.
aivd hoertje de nek omdraaien, wie wilt me neuken
ik ga op ee dag een moordaanslag plegen
echt
Niet doen alsof ik de verwarde, gek ben.
Ik ben kanker lief. Jullie zijn slecht.
Word naamflikker en koop een motor
En als ik straks wel een paar mensen vermoord dan is t van 'wir haben es nicht gewusst'
Jaa.. uhh.. ik ben van de Hollandse Garde, ik kan er ook niks aan doen ..
oog om oog
tand om tand
>>512215806Dat voel wanneer spammende doorgedraaide schizos in het vierde rijk meteen een spuitje krijgen
>>512216719https://music.youtube.com/watch?v=07q7mtSiP8s&si=Wa7W0DpawyulfEL2
>>512216839Gramaticalets krijgen ook meteen de spuit.
>>512215144Moeten ze ff een betere lijsttrekker vinden
>>512216985Wat is er mis met deze? Ik volg de politiek niet zo.
>>512217036Zijn allemaal oplichters, maar achterban is ok