>>513381609
Stel je voor dat je Arnold bent in die scΓ¨ne en moet zeggen: "Verdomme, Jamie Curtis, je bent fucking goed, helemaal sexy met je strakke lichaam en afschuwelijke androgyne monstergezicht. Ik zou zo seks met je hebben, zowel met mijn personage als met wie ik echt ben." Terwijl hij eigenlijk alleen maar een andere 16-jarige in zijn kleedkamer wil neuken. Stel je dan eens voor dat je Arnold moet zijn en niet alleen in die stoel moet zitten terwijl Jamie Lee Curtis haar walgelijke lichaam voor je showt, waarbij het gunstige licht haar striae en leerachtige huid nauwelijks verbergt, en daar gewoon moet zitten, opname na opname, uur na uur, terwijl zij die dans perfectioneert. Niet alleen haar monsterlijke gezicht moet tolereren, maar ook haar arrogante houding terwijl iedereen op de set haar vertelt dat ze het nog steeds heeft en VERDOMME, JAMIE LEE CURTIS ZIET ER ZO UIT?? Omdat zij niet degenen zijn die daar moeten zitten en moeten toekijken hoe haar mannelijke, verdomde gremlingezicht vertrekt in grimassen waarvan je vΓ³Γ³r die dag niet eens wist dat ze bestonden. Je hebt je HELE CARRIΓRE niets anders gehad dan een gezond dieet van blondines en supermodellen en later vermeende verkrachtingslachtoffers, rechtstreeks uit de greppels van Oostenrijk. Je hebt nog nooit zoiets verdomd walgelijks gezien, en nu zweer je dat je het zweet kunt proeven dat uitbreekt op haar kuiltjesbuik terwijl ze het naar binnen zuigt om het suggestief naar je te wringen, zelfvoldaan ervan overtuigd dat je geniet van de kans om betaald te worden om daar te zitten en te genieten van haar "standbeeldachtige (want zo noemt ze zichzelf)" schoonheid, de schoonheid waar ze de afgelopen maanden zo hard voor heeft gewerkt met personal trainers. En dan vraagt de regisseur om een nieuwe take, en je weet dat je iedereen in deze kamer zou kunnen vermoorden voordat de studiobeveiliging je neerhaalt, maar je blijft zitten en volhardt, want je bent verdomme Arnold.