>>211641526skapades innan knuffgränsen hade uppnåtts niggerjävel
>>211641540kbry rapppe gå och gråt på IRC om du blir så störd av det
beiga boys kan också ha brain
beiga boys kan också ha brain
brain betyder hjärnan i huvet
boys betyder pojkar
>>211641660suidi news
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/shoppingens-dolda-utslapp-gar-under-radarn
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tea-25-shoppar-pa-shein-och-temu-flera-ganger-per-manad
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/ulf-kristersson-deltar-pa-hemliga-maktmotet
>>211641690https://www.svt.se/nyheter/utrikes/svensk-blir-vaccinradgivare-utnamnd-av-kennedy
https://www.youtube.com/watch?v=C_qi8XVP8W0
bölar
>>211641805gråtbögen du behöver ssri
>>211641706om det var en afrikansk tjur så skulle hon stanna på
>211641946
>211641952
Uppenbar sambög
star wars
https://files.catbox.moe/4as783.mp4
mja usapodden är väldigt selektiva
tid är en platt cirkel, det var en man från huddinge som sa det till mig
mår dåligt att jag blir bara hård och kåt på konstiga saker
Linux 6.15.2 Fixes "Quite Dramatically...Potentially Dangerous" Idle Power Regression
https://www.phoronix.com/news/Linux-6.15.2-Released
>>211642286finns ingen cure fore autism
>>211642418ching, chong. seriöst. ching, chong.
>https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/hare-krishnas-vandning-fler-indier-ansluter-sig
>>211642506vad i hela friden
indier har nog den största variationen i hudton beroende på solexponering
fryser till döds dödsförkylning immunokallops
Mc’Donalds är inte billigt längre Och Tripple Cheese är raderat från menyn.
Jag förespråkar inte McD längre… Tar avstånd.
tiden bara går helt obehindrat, både skrämmande och rogivande på samma gång
>>211642883https://files.catbox.moe/mhngqj.mp4
kan kissa utan att bajsa
men inte bajsa utan att kissa
Wow
kan fnissa utan att bajsa
>>211642988https://files.catbox.moe/2u0pcx.mp4
>>211642018finns det någon inlagd sill som smakar som sill istället för saltvatten?
>>211642313min blick när suedifatigue
Nya Davidoff: Cool Elixir (2025).
Jädra banger, deras bästa på länge.
Parfymen är ganska aggressivt manligt kodad, men har samtidigt element av det mystiskt kvinnliga med rosinslaget – påminner rent stilistiskt (snarare än direkt doftmässigt) om Tom Ford’s Black Orchid (2006).
>>211643090Lavendel-inslaget är perfekt. Lavendel är på många sätt en chockerande doftnot, vilket kan ge en härlig syntetisk känsla (t.ex. Calvin Klein Shock, 2011), men här är lavendeln rätt lowkey och ger mest en blommig fin matta för att bryta av mot de starkt träiga inslagen i parfymen.
Nä den här gör det bra alltså… Väldigt mycket Oud (arabiskt trä) och gillar ni inte det är ni fucked, men den har mycket grejer på G denna.
Ska man summera parfymen så kan man säga att det är en diskretare (vuxnare) Calvin Klein Shock blandat med lite old money mystery Tom Ford Black Orchid och inte minst – en prägel av nya vågen av arabisk parfymer från Dubai. Kan låta som en obscen kombo, men den är bra denna!
>>211643107åh du grode! är det verkligen du? har du discord så vi kan prata?
>>211643162Väldigt dyr för att vara Davidoff, Davidoff har ju alltid varit en ganska extrem prispressare, dom gör mycket life hack parfymer som generellt är skrattretande prisvärda. Denna var dyr för en Davidoff dock men inte sjukt dyr, 1300 kr för 100 ml. Men den borde gå ned i pris fort..
>han har oironiskt parfym
asg
>>211643224jag äter på Frantzén och andra gastropubs minnst en gång i veckan. Jag är en foodie och älskar klä upp mig för fine dining
>>211643224https://vocaroo.com/14MD8E4lTYGj
orkar inte mer
nu dör jag
vad gör ni fattiglappar DO?
har möte idag kl 15 men funderar på att skippa det & sabotera hela mitt liv
sjukt taggad på bilderberg
>>211643109åh du grode! är det verkligen du? har du discord så vi kan prata?
Varför får inte Jimmie komma på guldbergsteinmötet?
Helt sjukt hur r/Matgeek hade sitt ettårsjubileum igår
Krig väntade faktiskt sex år tills natten hex fyllde 15 innan han började stöta på henne
IMG_3450
md5: 8d8daffea79d9d8583cd9968433c5b5e
🔍
ugh… de svenska fälten… hem..
>>211643435AAAAAAH JAG RAMLAR UT I RYMDEN HJÄÄÄÄÄLP
>>211643379https://www.youtube.com/watch?v=pPyiNSZ-MzQ
Hör musikvetaren Tobias Plebuch om hur pandemin bidrog till ett ökat K-pop-intresse, och koreaforskaren Tobias Hübinette ger sin syn på forskningens utveckling i Sverige.
https://www.sverigesradio.se/artikel/k-popkonferens-forskarna-granskar-den-koreanska-popvagen
>>211643529Ingen bryr sig grabben
YANI HAN E FUCKING SQUIDGAME
>>211642077Asg fast chuddar vet ju ingenting om historia. Hej chudde, gur bildades kalmarunionen?
https://desuarchive.org/int/search/text/chud%2A%20kalmarunionen/
>>211643690Otroligt att chudde har fått så här lång betänketid men kan ändå inte svara
>>211643690han har frågat i ett år snart och ännu har ingen chudfe lyckats ge ett svar
aldrig sett en kvinna naken förutom Agda, 90 år, som jag hjälper att duscha på äldreboendet
>>211643768torkade du hennes bajs?
Blir man trött av sex som när man runkar?
>>211643755epic bögröv grisfinnen
kvinnors rövar bör göras tillgängliga för mig
>>211643813upp med händren, dampe
250 döda indier i flygkrasch
>Sveriges statsminister säger att flera svenska politiker blivit hotade de senaste dagarna.
>”Frågor om konkreta hot hänvisas till Säpo, men detta vill jag säga: senaste dygnet har flera politiker blivit hotade och trakasserade av aktivister. Det är hot också mot demokratin och det hör inte hemma i vårt land. Ett tungt ansvar vilar nu på dem som genom att sprida lögner, terrorromantik och antisemitism polariserar och piskar upp hatiska stämningar i Sverige. Ta inte Mellanösterns konflikter till svenska gator och torg”, skriver statsministern i en kommentar till Aftonbladet.
Ja jäsiken detta kommer Assangefinnen älska
lassanges dagisbrev är maslows s.k "peak experiences"
>>211642077är ju deras regering som är gigareddit ju så det blir självmål
>>211643776Nä men bytt hennes stomi
>>211643992köpte mycket airbus axier 2020
de gör mycket gött
behöver en bbw gilf hoe som sörplar på ballen
>läser drinkbok från 1910
>tränade naturer förhöja stundom dryckens boquet med ett stänk fotogen
SUEDI NEJ!
Märker än oroande ökning av hanrejeri-teman inom manga sfären
nu är grillsäsongen igång! en sak jag tycker är trevligt är att passa på att grilla mer än bara proteinet när man lagar mat på grillen. så här kommer lite tips!
1) gör babaganoush! (eller babaganoushish.) perfekt att lägga auberinen bland kolen i väntan på att glöden ska bli perfekt. bara att picka den med gaffel och låta den ligga i 10-15 minuter.
2) creamed corn! trevlig sidorätt. majsen grillas med fördel innan glödbädden är helt färdig. kör så det får färg på alla sidor. koka under tiden ner grädde. skär loss majsen från kolven, blanda ner ca två tredjedelar i grädden och mixa. lägg ner resten hela. krydda, klart.
3) marinerade champinjoner. snorenkelt. lägg på svamparna hela, grilla hårt så de skrumpnar och mörknar. skär i halvor eller kvartar (med smeanävar!) och lägg i olivolja med salvia och vitlök.
4) skär skivor/klyftor av nektarin. (eller persika.) grilla på galler så att fruktköttet börjar karamelliseras. lägg sedan upp på ett fat, riv mozarella (eller burrata) över. mkt svartpeppar! klart.
5) grillad paprika. antingen att äta som den är med vitlök och olivolja, eller att hacka till salsa.
6) baka potatis. sätter man igång grillen tidigt kan man köra den lite stillsamt med lock (ventil uppe och nere öppen) tills potatisen blir klar. sedan öppnar man upp och har perfekte glöd.
7) marinera räkor i lite chili, vilök och persilja. sätt två på spett och snabbgrilla sedan som förrätt direkt i handen till folket runt grillen. gör dipp till!
8) grilla bara random grönsaker som mår bra av hette (zucchini, lök, aubergine, purjo, fänkål osv) som sedan blandas i en skål med olja och kryddor.
9) grön sparris går på i kanske 30 sekunder. lägg sedan på ett fat och häll olivolja över och toppa med ett fett täcke riven parmesan.
poängen är alltså att en stor del av matlagningen kan ske vid grillen. man kan stå där rätt länge och fixa med den ena rätten efter det andra.
har ni ngr tips på trevliga grillsides?
>>211644199https://en.wikipedia.org/wiki/1985_Austrian_diethylene_glycol_wine_scandal
>>211644245så sant amadeus, asså fucking cia ba planterar kokain på svarta asså tänder en feting nu orkar inte the hood e inte lätt
>>211644201Ja. Har du läst neo germania? Jäklar vad hanrejeri
>>211644168>gilfhur tänkte du nu
Gatu festen episod 4 lördag 28 juni på Sikgatan i Saltsjöbaden nalkas. Glöm inte att ta med dricka
tydligen försvinner alla muskler om man tar roids och sen slutar…
>>211644316stämmer, krävs 5-10 år hårdträning för att få ett grund
>>211644284äldre kvinnor är kino
Suedi be lajk
>vi kan tvätta Miltons blöja i diskmaskinen det är bra för miljön kan du slänga in min menskopp också?
>>211644408Är inte Milton typ 14?
>>211644259asg eller södermans hanrejbok som handlar om en ung svensk tjej som blir våldtagen eller hur det var
>>211644461Han blev radikaliserad av låten Bördemaxxing
>>211644461king kong, seriöst king kong
>>211644512håll käften amk
>>211644456asg fan är det här
Det är kallt ute. Sommaren är räddad.
minns ni när matgeek fjärtade i pruttkorven?
>>211644566Inceller och sexuellt frustrerade pumor linkade upp
>>211644577är förkyld och håller på att dö
Påminnelse om att svenska kvinnor kan bara bli tillfredsställda av en autistisk mongo kuk
Har ni inte en autistisk mongo kuk så kommer ni aldrig få knulla en svensk kvinna
>>211644612Önskar jag var cadde...
Minns ni negern som gick på toaletten och skrek hjälp jag smälter?
https://www.youtube.com/shorts/mH9lOXR2HnY
äter ni ofta steak wellington? Gordon Ramsey approvar denna steak wellingtonnen
dagens training done
5x5 curl
5x5 standing press
3x10 push up
Saknar att se jenny lind på 50 lappen enda snygga bruden vi har haft på våra pengar
vad tycker ni om Khloe Kiss & Miruplant?
asg
https://www.youtube.com/watch?v=ci3_R1uHIXw
>dkn du kommer aldrig att vara så här cool
>>211645049Nu blev fittorna torra.
>>211641946Önskar jag hade en fv med yvig svans
>>211645049Tror inte det finns några fittor i tråden längre, efter ni skrämde bort den senaste
>>211644980>6 år gammal video
>>211644980Kristna tradfruar:
>"födda igen" horor>vill inte ha sex innan ni är gifta>vill bara ha 5 minuter sex i missionären>dyrkar en judisk demon>spenderar alla dina pengar på kors, ikoner på helgon och välgörnenhet till afrikaHedniska tradfruar:
>riktiga oskulder>gillar natur och djur>förmodligen autistisk>bryr sig inte så mycket om giftermål>sex är magiskt och roligt>dyrkar germanska gudar>köper ingenting, tillverkar sina egna kläder>vill bara leva tillsammans med dig på en gård ute i skogen
alla sv ho över 16 har tatueringar
>>211645193asg jag vet att det är du vänsterhorsimpen
>>211645184kuslig luffare
>>211645193caddefenotypen
>>211645193aaa men om man inte tror på jesus så får man inte komma till himmelen och sjunga kumbaja med en massa änglar!!! I himmelen råder det rökförbud förresten!
aa men minns ni att dyrka goonen colon uppsvälld fisgoon?
Han var en mycket speciell man
Det är vad Fru Robertsson sa, och hon borde veta
Hon bodde ovanför honom
Hon sa att han var en mycket speciell man
Han var en mycket speciell man
Han bodde ensam i ett hus
I ett rum, inom sig själv
En mycket speciell man
Han hade inga vänner, han talade sällan
Och ingen talade till honom
För han var inte vänlig och han brydde sig inte
För han var inte som dem
Åh nej, han var en mycket speciell man
Han dog i lördags
Han slog på gasen och gick och la sig
Med fönstret stängt så att han aldrig skulle vakna
Till sin tysta värld och sitt lilla rum
Och Fru Robertsson sa att han har en bror någonstans
Som borde informeras snarligen
Och alla människor sade, "vad synd att han dog,
men var inte han en mycket speciell man?"
>kristendomen: om nån slår dig, låt dem slå dig igen. om någon snor från dig, låt dem sno ännu mer.
kan någon förklara hur detta är världens största religion?
>>211645438>om någon snor från dig, låt dem sno ännu merIngen säger detta
>Filmen på Brysselbråket har granskats av en advokat – som ger Vänsterpartiet rätt.
>Enligt advokaten grep Alice Teodorescu Måwe tag i V-tjänstemannens arm med en våldsam rörelse, sedan klev hon aggressivt fram mot tjänstemannen.
>– Släpp filmen, låt sanningen komma fram, säger V:s kanslichef Marie Antman i en uppmaning till EU-parlamentet.
Vänsterkingarna vinner igen
>>211645438>varför blev religionen som säger åt en att hålla käft och ta skiten statsreligion?Jadu, man kan ju undra.
>>211645193Man märker chuddes sexuella frustration här
>öh hon ska vara helt oskuld men hon ska ändå gilla sex men bara med mig en person hon inte har träffat ännu
>>211645448Matteus 5
33 Ni har också hört att det är sagt till fäderna: Du ska inte svära falskt, och: Du ska hålla din ed inför Herren.[r] 34 Jag säger er: Ni ska inte svära alls – varken vid himlen, för den är Guds tron, 35 eller vid jorden, för den är pallen för hans fötter, eller vid Jerusalem, för det är den store Kungens stad. 36 Du ska inte heller svära vid ditt huvud, för du kan inte göra ett enda hårstrå vitt eller svart. 37 Ert ord ska vara ’ja’ eller ’nej’.[s] Allt därutöver kommer från den onde[t].
Kärlek och inte hämnd
38 Ni har hört att det är sagt: Öga för öga och tand för tand.[u] 39 Jag säger er: Stå inte emot den som är ond. Om någon slår[v] dig på högra kinden, vänd då också andra kinden mot honom. 40 Om någon vill dra dig inför rätta och ta din tunika[w], så låt honom få manteln[x] också. 41 Om någon tvingar dig att gå med en mil[y], så gå två mil med honom. 42 Ge åt den som ber dig, och vänd dig inte bort från den som vill låna av dig.
43 Ni har hört att det är sagt:[z] Du ska älska din nästaoch hata din fiende[aa]. 44 Jag säger er: Älska era fiender och be för dem som förföljer er. 45 Då är ni er himmelske Fars barn, för han låter sin sol gå upp över onda och goda och låter det regna över rättfärdiga och orättfärdiga.
>>211645492Låter som min nuvarande flickvän.
>hon måste vara oskuld
Är det anons som har små penisar och som är rädda för att tjejen ska tycka att anon är patetisk, som tycker sånt här?
>>211645492Chuddar är oironiskt traumatiserade av sex får att de aldrig får ha sex av samhället. Därför de är besatta av negerpenisar och måste ha en oskuldsfv. De kan inte konceptualisera att folk har sex för att det är roligt.
Har ni tänkt på att allt handlar om sex med chuddar
Alla rasfrämlingar "våldtar" Sverige blir "våldtaget". Sex är degenererat horor ska veta hut men samtidigt måste alla ha mer sex för mäh "födelsetal". Kvinnliga karaktärer i tv spel är inte tillräckligt sexiga längre. Mewa, lookmaxxa, gymma etc allt för fitta. Herrejävlar
>>211645584De är porrskadade och har fula hjärnor
>>211645584Och chudmedia lutar sig starkt mot sexiga programledare som kan skaka rumpan så chudde har någon att swisha för KAMPEN
Nu har den första allvarliga olyckan med en Boeing 787 Dreamliner inträffat – en dyster milstolpe för modellen som lanserades 2007.
Nu ska jag ta tåget över till Danmark och köpa sprit till semestern
>>211645492>>211645540Helvete vad du sjuder, telegonibarnet
jävlar vad vänstertransan sambögar. drar o gymmar nu. var nationella. vi ses
>>211645664Gött kör hårt. Men riktiga konungar tar färjan från Göteborg
Chudde behöver besöka en sexolog
>>211645720Han kunde inte sluta tafsa på sexologerna så han är portad från habiliteringen
har spritfatigue efter min första bakfylla. äcklad av det nu. destillerat = farligt.
nej håller mig till vin och öl framöver.
fakta chudde inte kan acceptera
1) sex är en normal mänsklig aktivitet
2) att ha mycket sex och gilla att ha sex gör dig inte till en sämre människa
Chudde behöver verkligen slappna av och röra gräs. Porr och högermedia har gett honom hjärnröta
Jag föreslår att han besöker gatu festen episod 4
sjukt uppenbar sambög i tråden
>>211645754Blir så fakking gasig i magen av öl så jag dricker bara starksprit
>>211645800har du funderat på att bli pegad av en hora för att bli av med ditt sextrauma?
sprutade till bbw fart och ska nu yra runt i affären med hjärndimma a la feberdröm fyyy
"Chudde" är som Platon, Lao Tsu osv kingar med hög intelligens som ingen lyssnar på.
>>211645878jag anar också stor inteligense från chuddes brev
>>211645869asg ska nog också lyssna på
https://www.sverigesradio.se/lilla-al-fadji
Asg nu ska jag härma suedi
>öhm ojdå jag måste vabba idag mjää bolån
fasansfullt många blattar i slottsskogen just nu
sprutar sperma i ansiktet på herr bilderberg
>>211645944abow brush wem bjöd in suedi
>>211645965ndtv var förra veckan
Chudde be lajk
>ugh jag litar inte vetenskap eller vaccin
Också chudde
>finasterid hjälp mig!! aah jag behöver receptbelagda glasögon
>211646046
Det märks på dina brev att du är blatte
det är morapälsbögens schizofrena spam
nu lämnar jag tråden för gott för att rannsaka mitt liv. det är helt enkelt för mycket negativitet här.
hej då
>>211646101 det är morapälsbögens schizofrena spam
>>211645965https://youtu.be/crFzjoAu6gk
ndt-s 20 juli i botaniska trädgården i Lund btw
har ni en rulle "snytpapper" vid datorn?
>>211646101nu är grillsäsongen igång! en sak jag tycker är trevligt är att passa på att grilla mer än bara proteinet när man lagar mat på grillen. så här kommer lite tips!
1) gör babaganoush! (eller babaganoushish.) perfekt att lägga auberinen bland kolen i väntan på att glöden ska bli perfekt. bara att picka den med gaffel och låta den ligga i 10-15 minuter.
2) creamed corn! trevlig sidorätt. majsen grillas med fördel innan glödbädden är helt färdig. kör så det får färg på alla sidor. koka under tiden ner grädde. skär loss majsen från kolven, blanda ner ca två tredjedelar i grädden och mixa. lägg ner resten hela. krydda, klart.
3) marinerade champinjoner. snorenkelt. lägg på svamparna hela, grilla hårt så de skrumpnar och mörknar. skär i halvor eller kvartar (med smeanävar!) och lägg i olivolja med salvia och vitlök.
4) skär skivor/klyftor av nektarin. (eller persika.) grilla på galler så att fruktköttet börjar karamelliseras. lägg sedan upp på ett fat, riv mozarella (eller burrata) över. mkt svartpeppar! klart.
5) grillad paprika. antingen att äta som den är med vitlök och olivolja, eller att hacka till salsa.
6) baka potatis. sätter man igång grillen tidigt kan man köra den lite stillsamt med lock (ventil uppe och nere öppen) tills potatisen blir klar. sedan öppnar man upp och har perfekte glöd.
7) marinera räkor i lite chili, vilök och persilja. sätt två på spett och snabbgrilla sedan som förrätt direkt i handen till folket runt grillen. gör dipp till!
8) grilla bara random grönsaker som mår bra av hette (zucchini, lök, aubergine, purjo, fänkål osv) som sedan blandas i en skål med olja och kryddor.
9) grön sparris går på i kanske 30 sekunder. lägg sedan på ett fat och häll olivolja över och toppa med ett fett täcke riven parmesan.
>>211646194täcker över saggen med mina kalsonger
>>211646203ingen har råd med något av det där
>>211646194jag saggar på överkroppen och torkar av det med kalsongerna
>>211644221>>211646203livet är ofta både skönt och konstigt.
bli ett hjälte snabbt snabbt snabbt
>Judendomen: Det finns en gud
>Kristendomen: Det finns en gud men det finns tre personligheter i gud som delar en gudomlig essens. Alla personligheterna är gud helt ut men personligheterna är inte samma och de delar samma gudomliga essens.
>Islam: Det finns en gud
>>211646286Du: Det finns bajs i blöjan
Jämna: gymmet
Udda: systemet
>>211646333ser ut som min syrra
Kan Gud trolla bort sin gudomlighet?
Börjar oironiskt överväga att göra en hårtransplantation. Kostar typ 40-60k vilket är en rimlig investering att göra för sitt liv.
Goatis har som vanligt rätt.
>>211646375kan jag dejta din syrra?
>>211646381människor är gud utan gudomlighet
>>211646375Har du en syster jag kan dejta?
>>211646286Att en gud som vill ha en personlig relation med mänskligheten han skapat och kan uppenbara sig i olika former för dem är mer logiskt än att han skulle välja att vara något jävla lovecraftiskt väsen utan en kropp och leva utanför sin skapelse som i Islam och Judendomen
>pushups
>pullups
>squats (kroppsvikt)
>core
>jogging
>axlar rörelse
>stretching
lägg på lite lätt detta på promenader. det finns ingen korrekt hållning, kroppen är gjord för att vara i rörelse.
>>211646386pinsamt att du inte har annat att tänka på
>>211646351Ta en grogg innan gymmet och ta skivstångsportalen
Minns ni när chudde förlorade klimatdebatten?
visste ni att om man bygger en damm vid gibraltarsundet skulle hela medelhavet avdunsta? man planerade faktiskt att göra det när det blev het debatt om lebensraum i europa, levnadsrum.
medelhavet är helt beroende av inflödet av vatten från atlanten.
>>211646429Du begick nyss en heresi som kallas för modalism
>>211646472småspararlyx
har för mycket kapital för att kunna investera i gulliga pytteföretag
Stora feta futakukar som läcker försats och sprutar rep efter rep med tjock futasperma...
>>211645910https://vocaroo.com/1mz2EP9gplRa
Chudde be lajk
>ugh tradkatolik det är jag. deus vult bränn kättarna
>öh nej självklart tar jag avstånd från dagens katolska kyrka. nej jag är ingen kättare för... jag är bara inte det! bara dör att man tar avstånd från kyrkans doktrin så är man inte kättare!
>>211646527självklart så är det från den blatten du fick det ifrån amk fy fan vad fantasilös du är
det räcker med chuddebreven nu tycker jag
chudde be lajk
>det räcker med chuddebreven nu tycker jag
https://youtu.be/4-UCZI8bNEw
>>211646574hur fan existerar brazzers fortfarande? vem fan prenumererar på den skiten?
>>211646574Geeken har sina tentakler överallt
>>211646608de flesta normalbögarna tycker att det är normalt att betala för saker
>>211646655nbögar ba
>mjä nu måste jag till jobbet så jag kan få pengaratt betala saker för. nu ska jag först betala för mat och sen betala för motion på gymmet sen ska jag hem och betala hyra eller bolån
>>211641481 (OP)>Kalles KaviarNot too shabby, but I found the smoke flavor to be offputting.
>>211646699being a neet is what all swedes aspire to become
>>211646699ingen bryr sig
>>211646699Sweden should be completely shielded from the evil world and should be turned into a reservation for the white race.
Only Nordics are white, Germans, Austrians and such were swarthy, even before we displaced ourselves with Türks.
fullkomligt hatar er med fin hy
>>211646764Sätt oss i zoon
>>211646764sweden is a niggercountry
https://youtu.be/-rquxcOfLs8
någon brevade denna inatt, och är det bara jag eller är det uppenbart att matgeek har kopierat hela denna mannens personlighet?
>>211646795so here see i out
Ungdomar förr
>jag vill bli rockstjärna! jag vill bli fotbollsproffs! jag vill bli f1 förare
Zoomare
>jag vill bli en app designer som gör nästa stora sak och skapa ett start up som inriktar sig till IT consulting i Stockholm
Zoomare är vad man får när mobbing inte längre finns
>>211646808The Balkanoids and Somalis could be deported to the mainland Europe and get Neetbux there. Only native Swedes in Sweden.
>>211646655Ingen betalar för porr ditt miffo
>>211646827https://youtu.be/labGrsHvcNg
>>211646863Att du vågar! Serber smälter faktiskt in här i sverige och de borde få stanna
>>211646699cykellås i huvudet på hororna
>>211646764turks are better than arabs and somalis
50% of swedish youth are now arabs and somalis
>>211646867har du glömt alla onlyfans simpar?
>>211631307>>211646827>>211646884https://www.youtube.com/watch?v=JptO-9SkBLc
Tänker på alla fenotyper som blev utslagna av moderniteten.
>>211646894True, Arabs/Nafris/Asians (Syrians and Afghans) are the new crime bosses in Germany as well, to the point we wish we only "had Türks".
Current situation is:
Maybe <50% of Germans are German and they are on average over 50 years old.
Young Germans are Türks.
The youngest or established crime syndicates are Afghan or Syrian.
>>211646905OF är inte att betala för porr... det är snarare en relation. Skulle du säga att en pojkvän som bjuder sin tjej på middag "betalar för porr"?
>>211646894>>211646980Or Nafrican, the Miri or Rammo crime syndicate is from Lebanon.
>>211646953dagen då matgeek bestämmer sig för att också börja ha på sig en bögig liten halsduk kommer asget aldrig sluta eka
>>211646992>OF är inte att betala för porr... det är snarare en relationden här negern tror att han är i en relation för att han betalar någon tjej på internet för nakenbilder
>>211647001Correction, I'm stupid, Lebanon is not in North Africa.
>>211646992""pedofilen, i dag har du gjort bort dig på riktigt
>>211646992simp-kingen, jag bugar
>>211641805Lök Smitt har en tagning på nostalgi och vad det verkligen är ett uttryck för. I kort så är det inte meningen att moderna samhällen ska erbjuda en kontinuerlig trygghet utan människor ska forslas in och ut ur det utan hänsyn till de mänskliga behoven.
>>211646992Hur finner man svenska OF-tjejer?
>>211647039dina jordnötter krymper varje gång du äter lakrits
hur svennar man finska of tjejer
>>211647095har inga jordnötter
>>211647083Har inte sett en enda svensk of-tjej som inte ser ut som ett träsktroll
>>211646905Fejknyheter, det är 99% pengatvätt
traditionella samhällen sörjer inte utvecklingen som aldrig har ersatt den gamla hållbara livsstilen, ergo: de blir inte nostalgiska
>>211647135Har inte sett en enda svensk tjej som inte ser ut som ett träsktroll
>>211641706Hade kunnat gått på detta men jag är ful äcklig incel och det kostade 300 kr och varade bara från 22 till 03 så kändes inte värt det
har brutit kontakten med mina föräldrar eftersom de stödjer israels folkmord i gaza och på västbanken
Det fanns en kontinuerlig kultur som varade runt 100,000 år på den ryska/ukrainska stäppen. De jagade mammutar och förändrades knappt under denna tid. Männen var runt 185cm och kvinnorna runt 150cm.
Varför föddes jag inte då? Tänk hur magisk denna folkgrupp var, hundratusen år av odling.
>>211647246Nej det fanns det inte. Homo sapiens hade knappt lämnat Afrika då
>>211647069min kuk ska forslas in och ut ur din rumpa utan hänsyn till de mänskliga behoven
>>211647191Du vet inte vad du tittar på. Förresten är hasard i näringskedjan förenat med en sänk kvalitet och mer lönsamhet i läkemedelssektorn.
>>211647294Du vet inte vad du snackar om. Du ärju sjuk i huvudet
>>211647240hehehe utmärkt!
>>211647278Neandertalarna då?
trådträff på berghain när?
>>211647371De var manskultingar. Knappast 185cm
>>211647487sluta skitbreva ironiskt
Tråden är postmodern. Hantera det.