>>212979479Snicksnack. Du har hela livet framför dig om du vill. Dra på dig ryggsäcken och lifta ner till medelhavet eller vart fan som helst. Det var någon suedifjant som gjorde det. Inga stålar hade ens så det är ingen ursäkt. HATAR självömkande turbotöntar som dig. Fy fan. Ett kok stryk skulle du ha.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/charlie-19-liftade-fran-vaxjo-till-pisa-utan-pengar
>>212979634 (OP)ännu en värdelös tråd från autisten
>>212979670är det bra eller dåligt
9936950
md5: e2cc76874fc0937f25e91d8957b0dad7
🔍
Endast kingar kan komma från Götet (Hissingen räknas inte)
>>212979670jag har hög inhibition och introversion
>>212979804Ursäkter för att ruttna bort i pojrummet. Men visst, sitt där och gnäll istället för att göra något.
23534953
md5: 08336a4a44da5c7febe2198190b020c5
🔍
Fnösketjejen som är 10 år yngre än mig gick med på att träffas.
>>212979773Sveriges framstjärt eller vad brukar man säga
>>212979862Äckligt eftersom du är 18 och tänker ha sex med henne
>>212979670Jag förstår att du har en passion för äventyr och frihet, men för oss som är mer introverta och har hög inhibition kan det vara en annan verklighet. Att lifta ner till Medelhavet eller ge sig ut på spontana äventyr kan kännas överväldigande snarare än befriande. Vi kanske inte alltid har samma impuls att söka nya upplevelser, och det är okej.
Det handlar inte om självömkan, utan om att vara trogen mot sig själv och sina egna gränser. För oss kan det vara mer givande att utforska världen i vårt eget tempo, kanske genom att läsa, skriva eller reflektera över våra tankar och känslor. Att känna press att leva upp till andras förväntningar kan leda till stress och ångest, snarare än glädje.
Så istället för att döma, kanske vi kan förstå att vi alla har olika sätt att navigera genom livet. Det är viktigt att respektera våra egna och andras val, oavsett hur de ser ut.
>>212979835Det är lätt att se på andra och döma deras val, men det är viktigt att komma ihåg att alla har sina egna skäl till varför de agerar som de gör. För många, särskilt de som är mer introverta eller har hög inhibition, kan det vara en utmaning att ta steget ut i världen. Att sitta i pojkrummet kan vara en plats för reflektion, kreativitet eller till och med återhämtning.
Istället för att se det som en ursäkt för att "ruttna bort", kanske vi kan se det som en tid för att bearbeta känslor, tänka igenom livets riktningar eller helt enkelt njuta av sitt eget sällskap. Att göra något kan se olika ut för olika människor. För vissa kan det vara att ta små steg mot förändring, medan andra kanske behöver tid för att samla mod innan de tar större kliv.
Det handlar inte alltid om att gnälla, utan om att hitta sin egen väg och sitt eget sätt att hantera livet. Respekt för varandras processer kan leda till en djupare förståelse och stöd.
>>212979634 (OP)Är det där mentour pilot?
>>212979670Hur kan man heta Klang och inte bli polis? Killen borde skämmas
ta tjack och stjäl en motorcykel
https://files.catbox.moe/11czqm.mp4
vig ditt liv åt gud, stig upp tidigt och be varje morgon, utöva extrem disciplin
Assad
md5: 067535cc09f8884b3ce9d2a9ce399cb5
🔍
>>212980014Assad skrattar inte längre
>>212980014>Man håller det bästa tal jag någonsin sett >krossar FN >alla applåderade >USA:s media den kvällen: "HAN GICK LOSS I ETT HYSTERISKT UTBROTT!" >de visar ett 10-sekundersklipp från ett en och en halv timmes långt tal och jämför honom med Hitler >Killen vägrade bo på lyxhotell i NYC eller ta kokain eller knulla de horor de hela tiden försökte skicka över >"lol oroa er inte för mig, jag tog med mitt eget tält" >de påstår att han är en "galen man som lever i tält" >tältet ser jävligt mysigt ut >de mobbar honom hela tiden han är i landet och tvingar honom flytta sitt tält typ tre gånger >en gång från privat mark >några år senare startar de krig när han försöker återinföra guldmyntfot i sitt land >inte långt därefter visar de i tv hur US Army våldtar hans blödande rövhål med bajonett >"Det är en stor dag för demokratin!"
>>212980075Steg 1 är kanske att inte tillbe en jude
Hatar att resa. Känner bara att jahapp, nu är jag här och grejer är inte på bild. Autismen är för stark.
kub
md5: 0de3977f0d7bc477233b1bb8f8b38d3a
🔍
Om ni mår dåligt över att vara incels, betänk att den här tjommen landade en 8/10 svensk fru som är avsevärt yngre än honom och som villigt befruktas flera gånger om av honom
>>212980182>8/10det räcker
>>212980182han har miljoner på banken det räcker så för kvinnor
https://youtu.be/ubvc0HVhTZ0
>>212980182man ser att han har energi
Suedi i Borås be like
>vi måste försvara vårt land och vår ras låt oss bli Nazister
Mannen du fucking bor i Borås!
när man hörde melodin från bögbajsbilen och sprang ut med en tjugolapp
>>212980383https://youtu.be/AXRdBU5duA4
När morfar bjöd på kissmarinerade bebisbajsblöjdolmar och en HIVpositiv diarrémilkshake
föreställ er hur vidrig warhammerpedofilens kroppsodör är
>>212980182>För 4 år och 364 dagar sen träffades vi i ett fikarum på föredetta MediaMarkt, jag sålde min själ för 100 kr/timmen och du för en tjuga mer Tack för kvällen i januari när du stannadebrutalt
https://www.instagram.com/p/DLgbcQuozvJ/
>>212980623Kommer ihåg när jag var liten gav mamma mig jämna pengar i sedlar för att köpa glass. Och så la jag på ett mynt och fråga "hur mycket får jag över nu?" och hon bara "så mycket" och pekade på myntet. Och så la jag till ett till och ett till tills jag hade några sedlar och en näve mynt och sen gick jag glatt ut och handla och räckte fram allt och glassgubben bara tog min näve med mynt, tittade på den, och gav tillbaka den igen. Han måste trott att jag var helt cp
>>212980724>rapsoljeblicken
>>212980712Haha jag vill dö! Men också: hans look funkar ju typ när han har den här typ gabe newell-stilen, fattar inte varför han väljer att se helt efterbliven ut istället. Är det här killars motsvarighet till när tjejer går upp i vikt direkt efter dom gifter sig?
Sjukt mycket fyrk kineserna har
Sjukt lite fyrk polyneserna har
>>212980182>>212980712Mannen är dubbel så gammal förresten, och dom träffades när hon var 19. Jag kan inte hantera min avundsjuka just nu
kineserna vann
https://i.4cdn.org/pol/1753023159193759.webm
>>212979634 (OP)Du bör snabbt begå självmord
mycket negativitet och mörk energi i tråden just nu
>>212981623Haha sov du hela tiden polackpedofilen breva? Rena rama dagsljuset här inne sen han gick o la sig
>vaddlar in i tråden
>kvackar lågfrekvent så att bara du hör och vaknar
>vaddlar iväg
>>212981968*lägger mig igen*
dame un grr
un que que?
dame un grr
un que que
dame un grr
>>212982513shortskingen... jag bugar
>>212981968din andedräkt är speciell vaddelpedofilen
vaknade skrikandes i en pöl svett och tårarna bara rinner
somnade skrikandes i en pöl svett och tårarna bara rann
>>212983254kollar du på youtube shorts? om ju pussa mig mig men berätta av din favorit typ av shorts
dame un grr un que que dame un grr
fy fan vad beroende av youtube shorts jag är
https://www.youtube.com/shorts/AXVly0ecoCM
oironiskt ägd
https://www.youtube.com/shorts/ruri9FsGnrw
https://www.youtube.com/shorts/UKUCLzS27AE
så satisfying
>>212984249jag har sommarlov håll käften sjudtransan
redo att medge att jag behöver en fv som tar hand om mig
redo att medge att jag inte behöver en fv som tar hand om mig
Behöver bpd-fv som förstör mitt liv.
tänker på hur illa rickard blev behandlad hela hans liv
LINK-bröder, är ni redo? Imorgon är vår dag.
Har i sorte transer i Sverige på ludersider? Jeg vil gerne prøve en men kan ikke finde dem i DK
>>212985052du vill ha en mans bajsiga röv?
Kan bara sova en timme i taget. Det är irriterande.
>>212985052grindr osså tinder ^^
Upp och hoppa, sjusovare!
Det är måndag! Ni ska vara produktiva och inte sitta inne framför datorn hela dagen!
>>212985807redan jobbat i 5 timmar nu är jag ledig fuck you
kan inte acceptera att jag missade crypto och kommer dö fattig
>>212985807Ska gå och lägga mig snart. Spelat hela natten.
>frugan vill skilja sig
>efter många år av äktenskap
>tänker över det under helgen
>svarar tillbaka att jag håller med
>hon skriver att hon ändrat sig
Kvinnor, favä
>>212986096Svho är jobbiga ja men du är nbög så håll käften
>>212986096det där är ett stort brott mot tillit och trygghet
vad tänker du göra nu
fru kost
md5: e0c2224e9a6a2194763a30915aa64769
🔍
sommarfrukost, så man håller sommarformen :^)
>>212986180Vill klappa dig på magen
>>212986180lakrits och kaffe
sojakombinationen
>>212986122>nbögHaha nee, hon är inte svensk favä
>>212986135Skilja mig.
>>212986194Ingen soja i någon av dessa produkter, är du bök?
>>212986197>Haha nee, hon är inte svensk favävad är hon?
>Skilja mig.det kan jag respektera. det hon gjorde går över en röd linje.
>>212984839sjukt att ni hade rätt
jag är för stolt för att investera i crypto
har monero för transaktioner
Så här såg européerna ut före vikingarna bajsifierade allt med pissfärgat hår
>>212986365Vikingarna såg också ut så här. Det var finno-mongolerna som gjorde alla pissblonda här uppe
A man who was pulled into an MRI machine in New York after he walked into the room wearing a large weight-training chain around his neck has died, according to police and his wife, who told a local television outlet that he waved goodbye before his body went limp.
She told News 12 that the technician summoned into the room her husband, who was wearing a 20-pound chain that he uses for weight training, an object they’d had a casual conversation about during a previous visit with comments like: “Ooooooh, that’s a big chain!”
hahaha fan va ful du är. går du verkligen ut sådär?
>>212986737sekunden du fäst dig vid någon ny så kommer du inse hur värdelös hon var t. vetare
>3 timmar tågresa hem från resa med kneget
>bakom mig sitter ett par sv ho och diskuterar deras krinsch fakking bokklubb i en annars helt tyst vagn
Nu dör jag
>>212987399gå ta en kaffekopp eller något sitt inte där och sjud som en incel
var hittar man resten av trådalbumet
>>212987696Lång ifrån alla här är incelmissfoster.
>>212987722>införe "hrmm, jag är faktiskt VOLcel!"
442
md5: 122f6dbc8a6826e050c4cedca7b21220
🔍
>>212987722Sant, finns swedditbögar oxå
>>212987744Alla som har råd med en biljett till asien men inte gör det är volcels
Bevisa att jag har fel
Pro tip; det kan ni inte
Trodde serbslöddret var en dagsovande neet
Åh gud nu börjar de snacka om vilken lägenhet de sparar till oxh massa annat mög reeeeeeeeeeeeeeeeee
Fyller 20 år idag. Livet är över.
>>212987894Börja plugga, ingen får jobb just nu
>>212987809Trådens "volcels" vågar knappt lämna pojkrummet. Skulle de åka till asien och köpa sex?
vad händer när AI tagit alla jobb?
>>212987938>köpa sexRäknas inte, och du kan göra det i danmark eller tyskland ändå
>>212987945vi brister ut i dans
>>212987945du skickas till ett fattighus och blir omvandlad till biodiesel
https://www.sverigesradio.se/artikel/humana-stanger-600-containrar-oversvammade-av-klader
sluta konsumera så mycket kläder suedi
>>212987945AI jommer bara ta kodapors, IT-arbetares och HRs jobb. Låtsasjobb med andra ord
>>212988009När vi har AI som kan göra utvecklingsjobb så kommer vi se en intelligens explosion. Tänk dig en miljon 200 IQ AI som arbetar dygnet runt för att konstruera robotar i autonoma fabriker.
>>212987958Fattar inte vad tanken var ändå. Skulle rispajerna slänga sig över dem då de stiger av flyget eller?
>>212988028Wow awesomedauce då kan vi epic techbros från kth bli gudar och äntligen få fitta
>>212988028åh min vetenskap
Vi är kokade när vi har en superintelligens som kontrollerar en autonom robotfrabrik som pumpar ut drönare. Innan dess finns det en chans att du inte blir mördad av en AI.
Folk som stoppar potatis i jorden kan förvänta sig att gräva upp fyra gånger fler ett halvår senare.
De som stoppar pengar på börsen måste räkna med att aldrig att få se dem igen.
>>212988057Grejen är ju att de som hållit på med teknik kommer ha lett till mänsklighetens undergång. Jag tror att majoriteten av människor på jorden kommer dödas av AI in 2040. Bara gilla läget.
>>212988078Det är ett hemskt scenario som kommer drabba dig och din familj.
>>212987945Inget du behöver bry dig om, träl.
I sverige och eu kommer ai förbjudas när det på riktigt börjar ta jobb och hota status quo.
våra "folkvalda" är så pass efterblivna.
är redo att dö nu
gud håller mig vid liv mot min vilja
>>212988052Hagmaxx i asien, rispajerna är tjäd only
>>212988028>>212988082le skynet le le terminator le le le
AI-besatta techbröder är vad man får om någon är duktig på matematik men totalt efterbliven i andra ämnen. De bara
>broooor affärsidé... flygande bilar
De är för dumma för att fatta hur farligt och krävande av förarna och hur mycket det skulle kräva av vår infrastruktur det skulle vara. De ser bara problemet "hur byggervi en flygande bil"
Samma med AI och robotar. De ser cooma ut när de har byggt en men så fort man tänker två sekunder så märker man hur jävla värdelöst allt det där är. Bokstavliga partytrick
>>212988114Skynet ger ju en bra intuition och visar framtiden tydligt även om det finns nutida bättre scenario.
https://ai-2027.com/
https://situational-awareness.ai/
maskiner jobbar dygnet runt
gör aldrig fel
VABar aldrig
köttpåsar kan lika gärna dss omedelbart
>>212988124Jag brevar om AI i tråden och är mot fortsatt AI-utveckling då jag tror det inom kort kommer resultera i att alla jag bryr mig om dödas. Du blandar ihop mig med någon annan. Jag är mot AI och AI-utveckling.
>öööh broor jag vet attai bara är en llm och en glorifierad sökmotor som har fel mer än den har rätt men brooor det kommer bli som en kombination av terminator och matrix bror i framtiden bror
När kommer Nordkorea besegra kapitalismen?
>>212988105>Det är ett hemskt scenario som kommer drabba dig och din familj.kbry
>>212988124jag ser stor intelligence i ditt brev
>>212988163bara kolla snabbt:
https://youtu.be/EtUE4aHRgcE
>>212988163inte ett argument
>>212988190tror jag inte på, chudde sa att kvinnor=demoner
>>212988207Vad är detta för pissluffare? Ge du nu
brooooor affärsidé: digitala ödem
>>212988214de är båda demoner nigga
>>212988221Tycker du får titta på videon
>>212988214halvt rätt
människor=demoner
>>212988156du räddar mänskligheten precis som Adam Sandler i den där filmen om överdriven flatulens
>>212988247Nej, jag tror vi kommer dö men det är nog bra att berätta för folk om vad som kommer hända.
AI bara
>öh böh brasiliens huvudstad är rio de janeiro
Kth blöjan be lajk
>åh herrejävlar vad smart nu behöver jag aldrig tängka igen jag ser stor inteligence i denna AI men... tänk om den hecking mördar oss aaaaah
>>212988270Vilket arbete som kan genomföras på en dator skulle en AI behöva kunna göra för att imponera på dig?
ai fabriken som gör ultrondrönare måste också ha ai-gruvor och ai-oljeplattformar som utvinner råmaterial och ai-raffinerier som förädlar materialet och ai-transportlinjer som tar materialet till ai-fabriken och någon måste bygga allt det
>>212988284Ärligt talat, ingenting. Bryr mig inte om datorer och hur de fungerar
>öh böh men dcll med en hypermodern megapuxel operativ system kan användas för att optimera ditt spel ööh böhHåll käften
>>212988284Din röv är sprängfylld av bajs
>>212988284>arbete som kan genomföras på en datormotsägelse
>>212987399Jösses vad du låter som en patetisk turbotönt. De diskuterar litteratur medan du sitter och sjuder som en fjant och brevar på kanalen. Asg. Sätt på lite musik eller en podd i lurarna och ta det lugnt istället.
>Bryr mig inte om datorer och hur de fungerar
ludditkingen
datorn förstörde mitt liv det är klart jag hatar den
>nuvarande ai-förnekare positionen i tråden är att en AI hade kunnat hacka varenda dator på planeten och tillverka virus som slår ut mänskligheten utan att de hade blivit oroliga
ja jäklar vilken kåååp
>>212988327>simpus tror någon vill höra dryga sv ho röster diskutera sin töntiga bokklubb och """"""litteratur""""""asg
>kliar lite för mycket och rövklådan övergår till helvetisk rövsmärta
>>212988375att du ens bryr dig. skärp dig allmightknottret
>autocomplete kommer styra världen
KTH blöjan be lajk
>bokklubb? äsch ai ger mig ändå objektiva svar så man behöver itne diskutera böcker. grog vad gandlar bamse om
>bzzt bamse är världens starkaste björn men är snäll. bamses budskap är: är man stark så måste man va snäll
>genialiskt! fruktansvärt genialiskt. hoppas inte ain går rouge
ni fattar väl att vi får en usel pozz-ai som inte kan göra något och de har en ultraversion som uppfinner miljoner metoder att mörda oss varje sekund?
>>212988257jaha... men sluta äta inflammatorisk kost då för att lägga märke till hur din negativa grundinställning försvinner
det är vanligt att magproblemen ter sig som en bagatell i jämförelse med depressionens ångest och fobier så man inte ens kopplar ihop symptomen
kommer aldrig fatta vad som rör sig i en luddes skalle.
fattar att ni är skraja men att stoppa huvudet i sanden och säga att det bara är bluff och båg är ju fan tappat.
>>212988405mm de har tidsmaskiner och maskhål och rymdfarkoster som åker 10000× ggr ljusets hastighet och allt det har jag sett på film
>>212988391>alla som inte håller med mig är allmight!!!11!1rent free osv
>>212988393för att kunna förutsäga vad som händer måste man kunna förstå de man förutsäger. ai kan förutspå vad som kommer stå efter olika koncept för att ai förstår koncepten bakom texten. mänskliga hjärnan funkar på ett liknande sätt
>>212988433du är genomskinlig analmaskknottret
>grok hur skulle du mörda en människa
>bzzt skulle hugga med kniv
>åh herrejävla vetenskap de vet hur man dödar oss aaaaaah terminator fast på riktigt aaaah
Vilken litteratur hade trådens bokklubb diskuterat?
>>212988438>ai förstår konceptstor fet tvek på den
>>212988471Varför fick ens Malmö ett eget universitet?
>>212988457Autismus Aspergus Maximus...
>>212988475vilket test man kan köra med en ai hade du gjort för att testa ifall en ai förstår ett koncept? jag hade först haft några ja och nej frågor om konceptet. sen hade jag bett ai:n beskriva konceptet.
>>212988488Måate sätta det Nova Mogadishu på kartan ju
>>212988503jag ger dig ett omarkerat tangentbord samt instruktionerna för vilka tangenter du ska trycka på för att skriva en wikipediaartikel som beskriver hur man har sex. förstår du hur man har sex nu?
>>212988514Fett pin att Malmö ens försöker vara Göteborg. Malmö är inte Göteborg. Malmö ligger närmare Örebro än Göteborg. Malmö kommer aldrig aldrig någonsin gå om Göteborg
>>212988425Det finns visdom i sinnesrobönen
>Gud, ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden. Hjälp mig att leva en dag i taget, att glädjas åt ett ögonblick i sänder och att acceptera motgångar som en väg till frid. Hjälp mig att - på samma sätt som Du ta denna syndiga värld precis som den är, inte så som jag önskar att den skulle vara, och att lita på att Du gör allt väl om jag överlåter mig åt Din vilja. Ge mig nåden att få leva någorlunda lycklig i detta livet och i fullkomlig salighet tillsammans med Dig i det tillkommande.
>>212988533okej så du menar att ai inte förstår koncept men du kan inte visa på något sätt att ai inte förstår koncept.
>>212988552okej så du menar att ai inte förstår koncept men du kan inte visa på något sätt att ai förstår koncept.
>>212988538>göteborgAsg
Ingen vill vara göteborg
Det är stockholm alla småstäder vill vara
Är det inte så mycket AI slop ute på nätet nu att AI lär sig från AI? Detta blir ju bokstavligen en virtuell visklek där informationen fördummas i varje led. AI blir sämre och sämre med tiden.
>>212988539otroligt fin och djupsinnig bön
>>212988585>bokstavligen bara "öh hjälp mig stå ut eller något tack"kristbögar asså
>>212988585är ju en helt cp bön
suedibönen
här har du en riktig bön:
In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Praise be to Allah, the Cherisher and Sustainer of the worlds;
Most Gracious, Most Merciful;
Master of the Day of Judgment.
Thee do we worship, and Thine aid we seek.
Show us the straight way,
The way of those on whom Thou hast bestowed Thy Grace, those whose (portion) is not wrath, and who go not astray.
nyluff
md5: 89acdeb13bcad6aedd3a19a477f43877
🔍
>>212988575Malmö kommer aldrig bli Stockholm om de inte går om Göteborg först. Ett steg i taget. Men Malmö kommer aldrig gå om Göteborg
>>212988606Autismus Aspergus Maximus...
>>212988606ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden
Det är kärnan och kräver inte ens en tro på gud för att vara nyttigt.
>>212988628Baserat inshallah
>>212988662Techbröder gillar inte att inse att de är ofullkomliga. De tror de är renässansmänniskor som kan allt om allt och AI är verktyget som ska förverkliga den drömmen
>>212988632Malmö förenas just nu med ett bättre lands huvudstad. Fiskarhamnen Göteborg har fyllt sin potential för längesen.
De flesta som går på kth är mongobröder som har gått på mongoskolor som NTI gymnasiet, Thorens och internationella engelska skolan där man får höga betyg om man kan räkna till hundra och tugga med stängd mun
>>212988638>>212988662>>212988709Oj nu blev kristbögarna arga
Är nog bäst att lyssnar på lite jordan peterson och lugnar ner er lite
>>212988717Asg Malmö kåp
Skåne kommer alltid vara underlägset Västra Götaland
Malmö kommer alltid vara nummer tre aldrig nummer två
>>212988684Det är DIN groteska generalisering. Förändra det DU kan.
gud även känd som allah är så sjukt mäktig och kraftfull. känner ni hans kraft? det är hans oändliga makt ni känner
>>212988769Jag känner hans kraftfulla andedräkt
>>212988457>analmaskknottretasg
>>212988769>kan inte stoppa sin följare från att bli sprängda av judar och amerigolems 24/7ja jäsiken vilken kraft
>>212988789Anledningen till att muslimer sjuder så mycket över Israel är för att Israel visar att YHWH är på yahudis sida och att islam är påhittat.
min fv är mamma till världens mest underbara små charmtroll
>>212988867Men du är inte pappan? Asg
>>212988802borde ju vara uppenbart vem gud stöder bara genom att ta en snabb titt på världen.
inte fan är det då fattiga, inavlade muhammedaner.
>>212988875nej? hon hade två söner sen innan när vi träffades men de är så goa
>han är styvpappa
åh nej nej nej nej
brevar du på sweddit också asg
älskar min fvs barn mer än jag älskar henne
vi är många som är trötta på dig grodtransan
>ta hand om andras barn
Jag fattar om det är för att få ligga men vem fan fortsätter efter det
Helt sjukt
>>212988949>mångaDu och dina hjärnspöken räknas inte aom många
>>212988959det kallas grundläggande mänsklig empati
>>212988982>möh empatiLisa lägg ner nu
>>212988982okej sarah med h
>>212989008>>212989026och ni undrar varför ni är incels
>>212988802Det är inte muslimer utan ökenfolk. De flesta muslimer bor hyfsat fredligt i Sydostasien.
Ökenfolk har dålig tarmflora liksom ungdomar i väst och då har man lättare för att sälla sig till en in-grupp som hetsar mot en ut-grupp. Det är ett evolutionärt arv.
>>212989034>om du visar empati får du ligga chudde!hehe aaa
Betagenen överlever tack vare att de är villiga att ta hand om Chads barn. Det naturliga är att Chad knullar alla tjejer och går vidare, då kommer betan in och erbjuder att ta hand om mamman och ungen, om han själv får barn.
>>212989094så du erkänner att du är ful och äcklig? nu vann jag debatten
>>212988967munblåsor och huvudvärk?
>>212989106Funkar det så funkar det
>>212989106Kanske är då man ska göra
Låtsas vara en god oody doofy
Knulla singelmamman som förhoppnongsvis anstränger sog lite för att få sina betabux
Sen när det är dags att flytta in sticker man
Rinse and repeat
Stepdadmaxxing
>vaknar svettig
>inte lönt att duscha för kommer bara svettas direkt man stänger av kallvattnet
tillber cfk (chudfinnekingen) att ta oss till hyperborea dit luftvärmen är justerad för ariska kämpar.
>>212989079ja detta stämmer nog. pinsamt när folk tror saker beror på kultur istället för ras.
ortoxoda judar i det globala diamantkvarteret i antwerpen lider av sanktionerna mot ryssland efter kriget mot ukraina
chudde när hans mamma gifter om sig med en ny gubbe efter att hans biologiska pappa stack och lämnade familjen
>grrrr fuck you du är inte min riktiga pappa du är en cuck!!
>va? cuck? ja jäklar vilket konstigt ord ni ungdomar hittar på jo jag kanske inte är din biologiska farsa men jag och min mor finns här för dig grabben
>grrrrrrr n-n-EEEEJ!!
>grabben du är 27 år börjar det inte bli dags att hitta något jobb? jag kan hjälpa dig med det om du vill jag har kontakter jag vet du har haft det svårt
>AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
krypfotaren måste stoppas, och ni gör fel ni som uppmuntrar honom.
>>212989222bra idé till nästa luffarserie
>>212989034>var snäll >dö
Löning på fredag, vad ska ni köpa för skoj?
>>212989238skönt att man inte är ensam att försöka få bort trådförstörare för ibland känns det som att det är hopplöst men finns fortfarande goda krafter kvar i tråden
>>212989293how orcing du ha så wrong all tiden?
>>212989238>>212989324Ska oieoniskt börja krypfota själv bara på grund av dessa brev
>>212989222>jag kan hjälpa dig med det om du vill jag har kontakter jag vet du har haft det svårthar tackat nej till nepotismjobb från bekanta flera gånger och ljuger inte på mitt cv så jag jobbar slavyrke
integritet och stil är det viktigaste
>>212989319pv vill ha ny kigudräkt så ska köpa det till honom
IMG_6455
md5: 7ef92e7b530ef6e43a6f2ec91b1e53dd
🔍
Är detta ett problem?
>>212989184Tarmfloran avgör beteendet mer än gener eftersom den producerar merparten av signalsubstanser. Det är som ett knarklabb i magen. Dopamin och serotonin pumpas ut av olika bakterier beroende på vad man äter. I öknen är det mindre variation och mer steril miljö än i till exempel tropisk jord.
>>212989222man bara vet att du är bonuspappa
lowkey vrf döda obama Överste Muammar al-Gaddafi?
>>212989382ny andedräkt menar du
Ska dricka saft, lyssna på iron maiden, äta cheesecake och planera en semester till Island med min fru och hennes barn
>>212989556Alla suedis dansar i takt till detta
Asg skoja bara suedi har ingen taktkänsla
>cyklar ut framför en mercedes som svänger vänster över cykelbanan, som jag har rätt till enligt vägtrafiklagen 729/2018 §24
>den medelålders kvinliga föraren tutar
>stannar cykeln, rullar tillbaks jämsides med förardörren, knackar på rutan
>jag kan nu se dödsångest i hennes ansikte
>med en otrolig rivstart avlägsnar hon sig från platsen, tårar och diamantörhängen blänker i sommarsolen
>från bygget på andra sidan vägen stämmer arbetarna upp i internationalen
>cyklar vidare, rörd
>>212989444för han är gay ass nigga
>>212989578Detta är varför alla suedis favoritschlager och eurovisionlåtar är i enkel 4/4. Annars kan de inte fisa tacofisar i takt under mellon
>>212989444Kadafi stod i vägen för afrikaner på väg till Europa för att konsumera västerländska produkter och höja priset på blattefria zoner.
>>212989670är så ofantligt jävla trött på sv ho
Varför har suedi så många ord för styvpappa? Bonuspappa... plastpappa... låtsaspappa etc. Men så få ord för olika sorters kusiner?
Reflekterar detta suedis familjesituation?
>>212989644han säger att sjyssta killar är bögar
Go
md5: 078c40304dd4519adc94ccd0e5494610
🔍
>>212989404sjukt att du fortfarande tror serotonin är må-bra-hormon fast doktor ray peat debunkade det för år och dagar sedan
https://raypeat.com/articles/articles/serotonin-disease-aging-inflammation.shtml
>>212989556saknar islandssemesterskovet
>>212989866asg varje gång någon sjuder över minsta lilla grej jag föreställer mig att han dampar som en apa och bankar nävarna på bordet
>>212989670Det eviga offret
>>212989841Det reglerar mycket mer än humöret, till exempel aptiten.
Dopamin är mycket mer än motivation och välbefinnande, till exempel muskelkontroll.
Grundskolan och gymnasiet kan inte få med allt och därför är livslångt lärande viktigt.
strap
md5: 38118e2cddbb4fe077efaef0faf5a9e8
🔍
är det bögigt av bli peggad av sin fv?
>>212989959Varför gör suedi alltid den här posen?
Nu brister jag ut i dans
skoja bara suedi får inte dansa det är hmf
>>212989973Suedi behöver danstillstånd
Asg kommer ni ihåg när barnmatscucken påstod att det är gemlagad taco när man häller en santa maria kryddmix i köttfärs
>>212990000Bortslösade siffror frisyr som en 12 årig pojke
va
md5: fa1db200da9bd8bcd22c4d6da1b9b47c
🔍
>>212989959Ja, är du undergiven som man är du bög till en viss skala
https://www.youtube.com/watch?v=W1mcnh8T74E
han kommer glömma förtöja den, båten kommer åka ut några meter i vattnet, han kommer hyra en bogserbåt för att under svåra strapatser hämta in båten igen
jaha
md5: ad37a10096efef8f8df8e92ce47215b8
🔍
>>212990072Suedi brakskiter när han får se dessa
>>212990072vita kvinnor blir plaskvåta av dessa män
>>212990000>naglar som en 10 årig "prinsessa">hudton som en gatubajsare>snopp som en vanlig bögDin smak säger mycket om dig
>>212990072ser fyra kings
>>212990072svenskar b llajk
>wooow så spännande med kolsvarta negrer, sån färgrik kultur, vi måste lyfta upp dem nu när de har levt i rasism, de är bättre än oss alla
>>212990072snubben till höger i botten ser ut som en hög-t djungelman
>>212990072är som pöl jagjaget
>>212990116Polska män också
Det har aldrig varit så här illa. Inga andra människor i hela historien hade tolererat förtrycket vi lever under. Vi är lägre än djur som iaf slåss till döden för att försvara sig. Alla runt mig är onda demoner som straffar mig och förvandlar jorden till ett helvete.
>>212990171Men rösta vänster då
>>212990061https://www.youtube.com/watch?v=la0V7A4trjk
>>212990181"Vi bygger inga murar" vänstern?
>>212990191 helt okej som dragdjur ganska bra som transportmedel
>>212990191är inte hästho
>>212990191hade gjort det om jag levde i ett traditionellt samhälle där det är männen som rider på hästar
>>212990131kannibalnigga menar du, fattas bara ett ben i näsan
>>212990181Allt vi ser idag är resultatet av socialdemokratiskt styre. De har fått världen de vill ha, gränslöst, alla är beroende av staten, ingen tillit, ensamhet, självmord, missbruk och uppgivenhet.
Inga pengar till sprit. Inga pengar till öl.
>>212990275Alkoholpedofilen ge dig nu
>>212990289låtsasalkoholistpedofilen menar du
>>212990261låg-T bögfjolla. världen är en sandlåda.
Svenska kvinnor reserverar sina mäktigasta brakskitar till de största bbcerna
kan inte tänka mig något mer episkt än en rysk-ortodox indier med romersk staty som profilbild
>>212990342Set stämmer att världen kan uppfattas som en sandlåda för efterblivna. Det finns sandstränder och öknar på många platser i världen.
>>212990289Missbruket måste gödas, men det går inte utan pengar
>>212989303varför raderade städisarna videon på bänkkommunisten?
>>212990191var med min brorsdotter en gång till hennes ridakola de är rätt så skojiga att klappa osv
vill testa att rida någon gång
aq2fa
md5: 145369b4d61709354f032e4a995786f7
🔍
>>212990543Det citatet är inte ens från Voltaire det är från en pedofilnazist
>>212990543misstänker att den kommer bli städad
>>212990572Öhh du måste läsa hela bilden KTH
Vi är judarnas vänner här
>>212990549Jag hatar dig på djupet
Nu blir det skov, det stora sommarskovet!