>perkere skaber problemer >vi skal respektere andre kulture >perkere skaber problemer for Israel >tid til at komme af med de her folk
Gør danskere virkelig...?
>fading effect bias
Hvordan kan det så være at anon har sværere ved at erindre et positivt minde, mens han hoved næsten hver dag er fyldt med pinlige oplevelser fra hans fortid?
'fading effect bias' lyder som noget tyrelort.
>>213166278
vi må gå i stedet for
men i USA bliver man vist stoppet af politiet, hvis man går i stedet for at køre i bil
så tror de man laver kriminalitet
>>213166900 >>213166903
Garanteret Østasien har udviklet et venstrehåndet hammer allerede.
De er så advanceret og langt ude i deres udviklingsproces.
Det er mærkeligt at vi bare sådan uden videre konkurrerer om udvikling som samfund.
>>213168051 >Forsorgshjem, institutioner til midlertidigt ophold for hjemløse og andre med særlige sociale vanskeligheder, der ikke på anden måde kan hjælpes.
hm
>>213168344
Det går fint som det står til. Har lille værelse, privatliv, kan drikke og ryge hash hvis jeg har lyst.
Meget bedre end være ud tilfældig sted, klart
>>213172350
vil dog prøve at trappe ned nu for de penge kan nok gå til noget bedre end yderligere ødelæggelse af mit fysiske og mentale helbred
burde være højst 1 flaske vodka og 1 ramme øl per måned og senere 0
>>213172306 >400 kr. måske og det svarer vel til 4-5 flasker vodka og et par rammer øl
Hehe, du hadde fått en flaske vodka for de pengene her på berget og ingenting annet
>>213177896
Uanset hvad du gør, så får jeg lige så meget ud af poni poni poni!
Du kan ikke gøre noget! Ha ha!
(Svar gerne på dette, jeg får flere pepe billeder ud af det)