stress är hur de kontrollerar massorna. de gör livet svårt med flit, de skapar artificiella konflikter, de designar system som skola och vård för att skapa så mycket stress som möjligt.
>>214666039 (OP)
Du luktar som väst kl 7-8 på morgonen när du är nyvaken och utvilad. Speciellt efter att du har ätit massa gottis utan att borsta tänderna.
>>214666368
Hämndlystnaden är stark men vet inte vad jag ska göra som en enskild person. Är kanske inte tillräckligt smart för att komma på en sån plan. >>214666418
Vad ska man göra efter det då? Bara sitta där?
Sjukt ändå hur suedi simpar för politikerna som drivit detta land till dess fördärv.
Antyder man ens det minsta att dessa bör få det hat riktat mot dom som dom förtjänar, till och med inom helt icke-våldsamma ramar, så börjar dom sjuda om hotet mot demokratin.
Vårt samhälle hade bara mått bra ifall fler svenskar vågade kasta ruttna ägg och tomater på riksdagspolitiker.
Jag kan inte tänka mig att vara en politisk radikal i Sverige eller något annat nordiskt land. Det är så bra det kan bli när det gäller materiell komfort.
>>214668561
vad är ens poängen med att fortsätta bråka med ryssland när vi inte har USA på vår sida längre?
Gillar inte heller ryssar men vi behöver tyvärr deras gasenergi för våra industrier tills vi lyckats bygga upp kärnkraften.
Hela kriget har varit i USAs intressen
>>214668834
Företagen måste överlämnas till negerfolket och sandneger lag måste införas. På så sätt kan vi alla bli lyckliga att leva i det nya tredje världen.
>>214668894
Sen kommer han ha ett möte om nån månad och suga av Putler igen. Går inte att lita på mongo. Ett under att inte hela USA har kollapsat under hans styre.
känner ni någonsin obehag vid kontakbeta?
såg en jämnårig "man" gå runt och scanna varorna själv som om han inte brydde sig om vad vi i manosfären har att säga om det
istället för att bedöma kassörskans fertilitet och vice versa så fick han ett cuck kvitto att visa för maskinen
istället för tillfället att flasha xl kondomerna i plånboken så blir han våldtagen i diverse kontroller
jag kände kontaktbeta för där och då kunde jag inte ta honom ur hans dåliga vanor. Jag kan bara vara bättre på coop nästa gång.