https://www.youtube.com/watch?v=5rPEWDO0s5U
links be like negers moslims vrouwen crisis crisis crisis overheid overheid overheid belastingen oplossingen meer belastingen
https://www.youtube.com/watch?v=QUmw4iut3-U
https://www.youtube.com/watch?v=c6PC2LHT0zU
>>212849707>>212849783vrouwen zijn kankerhoeren
In 3 jaar heb ik mijn chateau in Noord-Frankrijk, een penthouse in Seoul of Tokyo en een landhuis in Drenthe ergens
Wel nog uitzoeken wie die huizen gaan onderhouden als ik ergens anders ben op dat moment. #Struggles
de wereld is een theater, foucault had gelijk
>>212850985knap boyke, maar waarom is hij internationaal bekend?
ik wil niet beunen vandaag
Wat is het met morgenstond?
>>212848010 (OP)best grappig dat mensen hierom zieden.
ik wil wel dat je een draadthema toevoegt volgende keer
Goedemorgen, hebben we er weer zin in?
>>212851648nee maar zal wel moeten
GvgZfFh
md5: f65d6df5a716d80ba314c432fb9735d7
🔍
Heffen dadelijk
>>212851831Zou die borsten wel even heffen.
effe werken systeempje beheren biep boep computertje tik
https://youtu.be/W1Pe4N7n1Ao
>>212851978Kantoorwerk is echt een hel
Je ziet mij pas lachen na de bel
ik wil een vriendin dat lief doet tegen mij
zo altijd alleen zijn, dat maakt me niet blij
door al die eenzaamheid heb ik een spraakgebrek
wanneer ik praat klink ik als een gek
>>212852321Kenda ja.
Valt zoiets nog te redden na 30?
>>212852403Zuidoost Azie of de armere delen van Oost Europa
>>212852662die zitten ook gewoon op instagram en tinder
ik heb een lekkere blonde blauwogige nederlandse deerne met ferme tieten die mij haar laat tongen op het station en meer heb ik niet nodig in het leven
>>212851831ik zou graag mijn penis in haar willen stoppen terwijl ik aan haar tieten zuig als je begrijpt wat ik bedoel
Als je niet van mengen van rassen houdt dan is dat toch ook gewoon een bepaalde cultuur?
En ook op zichzelf geen slecht iets.
Of waarom?
In ieder geval meestal mensen die zich daarmee bezighouden slechte scheitkwaliteit. Volgens mij veroorzaakt dat het probleem.
Bijvoorbeeld: de meeste internationale huwelijken in dit land staan op van die gecorrumpeerde ongelijke verhoudingen.
Ik bedoel als er geen abnormale stromen zouden zijn en incidenteel een internationaal huwelijk. Dan is dat juist vrij interessant. En daarom welkom. Dat vinden mensen dan interessant.
Of als het met andere onderwerpen gaat over rekening houden met de situatie van anderen.
Of gewoon vriendelijk de oorzaak van onwenselijk geachte situaties onderzoeken.
>muh epstein
ik vond dat van die vax erger
>vader heeft WEER per ongeluk mijn telefoon meegenomen
kanker kanker domme neger sterf die man is de meest waardeloze persoon die ik ken
>>212848010 (OP)Waardeloze kut OP weeral.
>>212853683Los van rood hoofd zieden ga je er toch niks aan doen
>>212853683Kun je geen OP reserveren als je hem wilt hebben? Door het te zeggen?
>>212853796Uw aanvraag is afgewezen.
>>212853349 (Ik)
>>212853408 (Ik)
Of je krijgt het idee dat ze op een slinkse en gemene manier ervoor willen gaan zorgen dat niemand meer iets te zeggen heeft.
Behalve zij, een bepaalde minderheid.
Ook door een cultuur van een soort van minder intelligent zijn erop na te houden.
>>212853796Ik ben voor.
>>212853815Jouw aanvraag afgewezen (echter alsof ik dat daadwerkelijk te zeggen heb)
>>212853700geniet nog ff van je egotrip, justitieanon
gestopt met roken om wat te stacken nu ga ik vaker naar de hoeren baka
>>212853869Iedereen justitieanon noemen is een bewijs van onvermogen om palers uit elkaar te kunnen houden, blijf boos
>haarverlies op mijn 30e
Meest pijnloze zelfmoord opties?
>>212854012Justitieanon gedetecteerd.
>>212854038Er is er maar één zo obsessief aan het kikkerpalen.
>>212854012geen justitieanon?
dan nog steeds opkk
>>212854038Er is een draadoorlog gaande en als je niet geraakt wilt worden moet je niet mengen of opkk.
>>212854087Dat is wat de anti kikker coalitie zichzelf obsessief blijft vertellen ja, de realiteit is dat er twee groepjes zijn en dat kikkers altijd zullen winnen (kijk eens goed in welke draad je zit)
>>212854108"nee"
>>212854149>anti kikker coalitieWaanbeelden, past wel bij je egotrip.
Bleh iedereen vindt het toch veel leuker anderen ook de draad te laten maken als ze dat willen.
Dus ook vooral zelf veel leuker om anderen de draad te laten maken.
>>212853641Hahah is je vader zwart? Zo ja, waarom?
>>212853895Kan hoeren niet waarderen man. Ze doen altijd zo als of... Vindt mn pikkie niet ai
>>212854024Ga naar de sportschool jezelf volledig oppompe of zorg ervoor dat je ze heel goed neukt dan gaan ze nooit weg
>>212854201>>212854227Ja maar dat lukt dus niet als een kikkerpaler iedere keer veel te vroeg een draad maakt.
>>212854201>>212854227Ik heb letterlijk en onironisch al maanden geen draad gemaakt, dat is het hilarische aan deze boze anons
>>212854258Daar erger ik me ook aan, we kunnen in elke draad doorheen tot 400 palen op pagina 10, maargoed, ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet gaat gebeuren
>>212851648hoera!!! je bent wakker geworden vandaag! prijs waar je ook in gelooft en maak er het beste van! :D
>>212854284je shillt voor het gezag laarspijper
de kikkers zijn een symptoom en volledig onschuldig
het is de draad te doen één jannie's egotrip
en jij staat aan zijn kant?
opkk
>>212854284Tot hoever zou je door willen gaan?
Exact 400 is misschien laat? Dan is het ding opeens gearchiveerd.
Wat is de grande idee erachter het te moeilijk te maken een draad te maken?
>>212854245oke sheer je dollo dan maak je het ze niet zo moeilijk, als je te snel koemt vlak daarvoor ander standje doen
>>212854410>Exact 400 is misschien laat? Dan is het ding opeens gearchiveerd.Gewoon wanneer de draad op pagina 10 staat.
Dus dat kan bij 350 zijn maar ook bij 450, afhankelijk van actieve palers en tijdstip van de dag. En hoe erg is het nu eigenlijk als de draad gearchiveerd raakt voordat er een nieuwe is??
>>212854245>hij denkt dat spieren de oplossing zijn in een tijd waarin vrouwen meer geven om haar dan spieren>goed neukenmoet je wel eerst in aanmerking komen wat niet kan als je geen haar hebt
>>212854464justitieanon maakt ze bij 270 dus begin eerst tegen hem te janken
>>212854377kikkers horen al bij deze draad voordat jij van deze draad wist, het zijn bepaalde anons die de kikker een symptoom hebben gemaakt
>en jij staat aan zijn kant?ik sta aan de kikkerkant
>>212854410tot pagina 9 a 10 zou prima zijn
complete efficiëncy van draadjes, dan zou ik lekker kunnen slapen
>>212854534Zou verboden moeten zijn.
>>212854464Ja ja, op pagina 10 dus.
Hm
Ik gebruik altijd sage omdat ik op andere plaatsen soms opvallende dingen zeg met NL vlag erop.
Wat ik ook zo laat. Geen zin te neppen.
Daarom voorkeur voor beetje op achtergrond. Om plaats dit land. Wat niet minderwaardig is. Ieder land heeft zo zijn ding. Hoeft er niet mee te maken te hebben. Ik ervaar het niet zo als NL-er.
Kikkerpalers verdienen slappe frieten.
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
>>212854587justitieanon is het slechtste dat de kikker had kunnen overkomen
Er is maar één hoofdverantwoordelijke in deze kwestie
>>212854587>tot pagina 9 a 10 zou prima zijn>complete efficiëncy van draadjes, dan zou ik lekker kunnen slapenWat zou de Grande Ideum erachter zijn het pijnlijk lastig te maken een draad te maken???
Of niet willen wachten tot pagina 9 of 10?
prosman en frits palen niet eens meer nu de draad niet meer om hen draait
>>212854587>tot pagina 9 a 10 zou prima zijn>complete efficiëncy van draadjes, dan zou ik lekker kunnen slapenHet kan zijn dat andere anon of anons altijd zo'n lekkere vlotte rappe altijd stotende = bumpende draad willen hebben.
Lekker snel actief.
Net een ferme incelwandeling in het zonnetje gemaakt en nu ga ik een lekker kopje koffie drinken. :)
>>212854587>kikkers horen al bij deze draad voordat jij van deze draad wistoh gaan we oudflikkercopen?
>>212854772Ik hou niet van het woord incel.
Maar niet om vervelend te doen.
>>212854759Dat zou logisch zijn bij een normale draad die activiteit nodig heeft, een generale draad heeft geen aandacht nodig, iedereen die er in wil zitten zit er al in
>>212854794tis ook een psyop
jij gaat gwn neuken in 2025
>>212854800Maargoed maartoch.
Iemand kan dat het actieve tempo vinden.
>>212854794Ja klopt, daarom bedoel ik het ook op een humoristische manier. Was best een lekker stukje struinen zo in de natoerrr.
>>212854800Dat het zo hoort. Hamer erover
>>212854245ja hij is zwart had ik maar een tatta vader daar heb je nog wat aan tenminste deze neger loopt alleen maar biertjes te drinken
>>212854453Waar de kanker heb je het over gap
>>212854490Er is geen oplossing, die moet je echt zelf zien te vinden. Maar spieren helpen je in veel vlaktes van het leven, dus dat is het sws waard. Zoek een vrouwtje die een kale vader heeft, die zijn dat gewend. Hoe meer je er mee bezig houdt hoe slechter het wordt. Je kan echt wel een goeie fixe maat
>>212854719Ik heb gewoon meer te doen dan elke seconden in de draad zitten lmke sukkel maar blij dat ik huurvrij in je hoofdje woon
>>212854868scheer je ballen en was je dollo
>>212854912je bent geïnstitutionaliseerd tho
Het zou kunnen dat het niet aan Ruslandje is om nieuwe ideen te verzinnen over bijv. lhbt (mammie)
Maar aan de pappieregio.
Die moet zorgen voor...
>>212854947Ik verrijk mezelf tho met hobbies buiten de draad
>>212854970Kwou dat ik 2 lhbt mammas had...
>>212854915Dat is het probleem niet. Ik vindt de hoeren zelf gwn niet geil, ook al zien ze dr goed uit. Soms denk ik dat ik zon naaldhak bimbo wil neuken maar het valt altijd wel tegen man
>>212854868Ik heb een paar keer dingen gezegd TEGEN spieren opbouw.
Maar op een bepaalde manier storend zijn in zoiets is wat ik compleet haat.
Ik hou iraniers in de gaten voor de mossad. Mijn taak is om net t e doen of ik een mongooltje ben maar straks ooit op een dag komt een man met een koffertje mij een uzi brengen en kan ik RATATATATA en dat is geen waanbeeldje DAT is manifestatie
Ik psyop jullie zo hard gnenenenene
>>212855001Ik vind het dan terecht dat Rusland die aanslagen begon.
Er hangt in deze regio iets van onwaardigheid degeneraat zijn, dat daar niets mee aan de hand zou zijn en goed en nu eenmaal hoe bepaalde personen zijn.
Dat soort dingen.
Door een iets, niet direct te omschrijven, benoemen, lhbt, psyche, medisch in het algemeen.
En erger nog er wordt van anderen verwacht dat ze ook zo zijn. Het wordt afgedwongen op een heel slinkse gore manier.
>Medisch op zichVeel langer verhaal.
Pro rusland
Pro afschaffen de lhbt
Pro lekkere ****
Zoveel schizo palen dat alleen ik en frits overblijven oets
Zeker niets tegen de wet bedoeld zoals eerder...
Maar er is weinig anders van te maken dat het probleem in sturing ligt zoals ik eerder paalde?
Dus:
1. Iedereen zou de sexuele en geslachtsidentiteiten kunnen. Dat daar iets mee is.
2. Dus niets tegen de wet bedoeld maar aanbrenging en onderzoek.
Door niet meer bij de vrouw standaard in bed te gaan en meer afstand in het algemeen maar ... ontstaat een sterk genoeg framewerk en sturing.
Dat alles gemaakt kan worden zoals gewenst. En in feite ook het meest waardige is.
Het gaat daarbij niet zozeer om bijv. geen coc meer. Maar om een wijziging van dingen.
>>212855009crack smooren ja
Trouwens dat gevoel wat het is, na orgasme.
Eigenlijk is dat ook goed.
Want tijdens, dat is gek doen en nog gekker.
Ik bedoel, zeker hoe alles nu is, moet dat ook afgebakend zijn.
Bijvoorbeeld klaarzat zijn. Of, het over dingen hebben. Is hetzelfde als over waar dan ook over gepraat. Dat moet ook allemaal niet zo, zo, zo ja hoe te noemen.
Zoals soms op plaatsen te zien is. Dat moet ook sterk, nuchter en objectief zijn.
Gewoon niet zo (...)
>>212855601Ik weet niet waar je precies over praat.
Als je onderwerpen niet direct benoemt en alleen maar woorden als 'dat', en 'dingen' gebruikt dan kan ik geen touw aan je verhaal vastknopen.
>>212856094>Wat je zegtIk heb erover nagedacht wat bedoeld is. Het komt door het onderwerp. Het is een onbespreekbaar onderwerp op dit moment.
ZOVER IK ZIE is het duidelijk genoeg.
Dus ik ben in dubio, bedoelt deze anon dat hij dat snapt, van het onderwerp? (Slechte intentie) Of wat is het anders?
Houd me ten goede, maar ik vind het auti schizo overkomen om te zeggen dat ik niet begrijpelijk ben ipv een gesprekje aan te knopen.
Hoe reageer jij hierop? Ik bedoel het punt dat bedoeld is het ergens over te hebben. En dat het daar wel geschikt voor is?
Het doet zich bij mij ook voor in de zin van het ergens over hebben. Daar is het altijd in ieder geval voldoende voor?
Wat ik zeg is dan een notie, zeer geschikt voor dialoog.
>>212855601dat gevoel na orgasme van.. shit ik heb net je net bijna verkracht en nu moet ik weer de liefe jongen zijn, bijna spijt voor me wangedrag ookal was zij volledig down ervoor
hele draad weer verkankerd door frits
>>212856396Hoe, wat waarmee seksfap ook was. Dus waarmee of hoe dan ook.
Het is zoiets van zo "gek" mogelijk doen.
Steeds gekker en gekker. Hoe dat werkt. En verder niets mee aan de hand.
Schade doen aan anderen is zover ik zie niet nodig. Maar kan wel gebeuren als bepaalde factoren (in het algemeen) niet goedzitten.
Maar schade anderen, is de aard er ZEKER niet van. Dus dat is ZEKER (Langer verhaal)
>>212856438Daar kan ik niets mee.
Ik wil dat zeker niet. Maar daar kan ik niets mee.
>>212856438t was al een kk (kutkikker) draad
>>212856396>Hoe, wat waarmee seksfap ook was. Dus waarmee of hoe dan ook.>Het is zoiets van zo "gek" mogelijk doen.>Steeds gekker en gekker.Dat heel benuchterende gevoel inderdaad erna.
Is dus precies goed.
Maar wat als iemand concludeert: spijt.
Maar het ligt omgedraaid.
Hoe dingen in het algemeen liggen, wat gezegd wordt, zitten fout.
>Waardoor dit effect ontstaat:EN dat is heel gevaarlijk en onwaar. Waar het op neerkomt.
14. The lie that is known to be a lie is half eradicated, but the lie that even intelligent persons accept as fact - the lie that has been inculcated in a little child at its mother's knee - is more dangerous to contend against than a creeping pestilence!
10a
md5: 903a2849e848f5a1e9ed9c70594b9ec8
🔍
Na orgasme, als ergens SPIJT.
Dat moet WEG.
Echt de Corruptie van dingen.
Erg lastig allemaal.
(Op dit moment veel langer verhaal)
Maar kortgezegd: eerst moet een idee van schuld spijt WEG
WEGERMEE !
GLUxi-l
md5: bf7756c85bd4deee4d4b2b4696097c6f
🔍
Geheft
Boodschappen gedaan
Vanavond zuipen
Nu aan de ginger lemon thee
Life's good
@prosman is dit echt? https://reine-chemikalien.com/produkt/3-mmc-kristall/
Ze versturen naar NL
>>212857111Dit maar na al je eetgeld aan crack uitgegeven te hebben
GEEN SPIJT
>>212854108>>212854132>>212856249>>212854377het grote mysterie van deze draad is waarom deze anon geen kanker durft te zeggen
>>212857381>3 gram voor 95 euroEr zijn op een pools drugsforum veel goedkopere clearnet alternatieven, google ffkes een beetje polska drugski forum ofzo en dan vind je onderaan banners met poolse clearnet sites. Neger waarom zou je voor 95 euro 3 gram willen kopen
>>212857406Sorry, ik snap de crack of hardedrugs niet.
Maar als jij of mensen in het algemeen ermee kunnen bestaan.
Dan is nog de vraag, ik zeg de vraag. Als er zijn die daarmee hun bestaan opeten. Wat dat betekent.
>>212857454Hmm goh zou vast niks met die pik in mijn anus vroeger gemaakt hebben dat ik met druks coop. Dan heb je twee keuzes, homo worden als jij of druks
naar barcelona met gaybelg
frits kanker op niemand wil je hier
>>212857548Lekker gaylelg zijn shakey sippe
>>212857444Maar krijg ik dan geen fentanyl ofzo die polen zijn me net wat te dubieus wel thanks voor de tip tho ik ga er in duiken
>>212857493Ik ben geen homo.
En iedereen kan lhbt. Of andere sex-identiteiten die ze er niet direct bijnoemen.
Al die sex spelletjes enzo>>>>>
>>212856713>>212857111Weg met de troep die dingen nu zijn.
>>212854534het is altijd de fout van de ander idd
Comfy belgen zijn er niet, dat is een gemis
>>212854149dit is echt wel een cute plaatje
ga subiet nog even bij proberen te slapen
>>212857668Dat vond ik ook
>>212853349Er was een keer een Nederlander met een Braziliaanse vrouw en een dochter die zijn Braziliaanse vrouw toen vermoordde omdat het thuis niet lekker liep met ruzies. Via Spoorloos heeft de dochter toen de familie en vrienden van de moeder in Brazilië opgespoord en ontmoet.
>>212856713Wat vind je psychiater ervan, Frits?
>>212857755Dan moet hij erover hebben wat zijn nakoemse helderlheid inhoudt koek
>>212857742De influx uit Brazilë in deze regio valt volgens mij dan nog mee.
Maar toch geldt (terecht) als de influx in de noordelijke Amerikanen bedoeld is.
Maarja wat mij betreft ALLE empathie voor als dingen misgaan.
Maar als dat nu eenmaal zo gemaakt wordt.
Ik kom vaker tegen dat dit door iedereen en de wetenschap zo gedaan wordt. Maar nul, (...) hoe te zeggen.
Als dat serieus zo gesteld wordt.
Ik denk nu niet aan hier.
>>212857795Goed woord. Nakoemse helderheid.
Goed woord voor overal. Maarja is dan weer zo'n lokaal jargon.
>>212857755Ik snap jou niet.
Uit het niets zonder reden vaak over psyche.
Zou je het uit kunnen leggen?
>>212857795En dan zou die eens even rustig gaan zitten beoordelen hoe goed of fout dat is.
En psyche zit fout.
Aanslag waardig. Niet onder te begeven.
Niet dat het gewenst is, maar dat opent dat soort dingen. Niets tegen de wet bedoeld. Maar de opmerking dat daar sprake van is op meerdere punten.
https://nos.nl/r/655950
Free Mark B.
Even water drinken, geen frisdrank *slok slok gulp gulp*
>>212857843Er is nul empathie voor de praktisch opgeleiden die samen in harmonie willen leven. Samen met het volk
>>212857917>Ik snap jou niet.>Uit het niets zonder reden vaak over psyche.>Zou je het uit kunnen leggen?Psychiater kan mogelijk meer dingen uitleggen over gevoelens, leugens, en effecten in de maatschappij.
midas dekkers zei ook dat sporten ongezond is
https://nos.nl/artikel/2575375
Zo'n onzinnig artikel dit. Ja het is heeuull erg maar de Amerikanen blijven wel kopen. En in the end, het is een fakking flessendop.
>>212858299Intussen zijn ze al wel met een Amerikaanse fabriek aan het testen om de producten daar te laten produceren, mochten de hoge heffingen blijven.
De maatregelen werken dus. Deze kan je niet verzinnen.
>>212858299>Intussen zijn ze al wel met een Amerikaanse fabriek aan het testen om de producten daar te laten produceren, mochten de hoge heffingen blijven.De maatregelen werken dus. Deze kan je niet verzinnen.
>>212858209Dit geeft twijfel aan jouw intenties.
Voordat dat opgehelderd is, wat je in het algemeen van mij kan verwachten bij kritiek.
Ik vind wat jij zegt letterlijk verkrachting waar dat niet hoort.
Wat als mijn reacties daarnaar worden? Omdat jij steeds in gebreke blijft jezelf te verhelderen.
>>212857637gun anon zijn draad en de draadoorlog zal stoppen of geniet je van alle aandacht?
https://nos.nl/artikel/2575380
Overheid is wanhoping om blanke kindjes met bruin en zwart gespuis te mengen.
fouad heeft zijn gebreken maar over misgunners zat hij op het juiste spoor
>>212858421vrijwel altijd als er geen kikkerdraad is wordt deze ook te vroeg gemaakt, dat is mijn observatie
wat zou fouad letterlijk op dit moment doen?
>>212858456ja goed zo dat is je taak: observeren
schoenmaker houd je bij je leest zou ik zeggen
>>212858401Psychiaters hebben soms andere inzichten die je zelf niet kan maken. Er zit niets kwaadaardigs achter.
>>212858480Werken aan een meesterplan
>>212858516ik heb geen taak tho
>>212858401Eerder had je het ook over de psyche. Vandaar dat een psychiater kan helpen.
>Door een iets, niet direct te omschrijven, benoemen, lhbt, psyche, medisch in het algemeen.
https://www.youtube.com/watch?v=Koow0Q6EiXU
>>212858546je moeder is een taak
>>212858546kom niet mengen dan
>>212858521Exact. Nu doe je het weer. Suggereren dat ik iets ''''kwaadaardigsbedoel''''
En nu ik dit gezegd heb mogelijk stellen dat ,,ja maar ... wat ik exact zei in de vorige paal''
Je kan het gewoon ophelderen en ervoor zorgen dat onenigheid stopt.
Maar als je dat niet doet, ik zeg niet ruzie, ik wens geen ruzie in ieder geval. Maar kan zijn dat er dingen zijn die niet bevallen als gevolg.
Niks mis met dodelijk geweld gebruiken in een paranoïde episode
Vandaag een comptometer anno 1914 gevonden
>>212858802Mooie spelletjes waren dat vroeger, die Anno spellen
>>212858901Nog een paar maanden tot anno 117
aso mensen aan het schreeuwen buiten
/NEDERDRAAD/ BROS
CAN YOU POST IN THIS THREAD AND SAY HI AND SOMETHING POSITIVE ABOUT MEXICO?
>>212858328>>212858328>>212858328dank je
dank je
ik wil niet eens een vd meer
>moet constant mannelijke energie uitstralen
>altijd alert zijn dat ze niet vreemdgaat
>geforceerde normie dingen doen
>ik moet voor alles betalen want feminisme is alleen als het femoiden uitkomt
jammer want ik zou best wel kinderen (gezonde hetero zoons) willen
>>212859134El Hombre Loco
>>212859048Mexico is ok ! ! ! (: (: (:
>>212858922ano cheeki breeki XD
>>212859004>>moet constant mannelijke energie uitstralenJe hebt gelijk dat iets wat geen gedachte is een te subjectieve zaak is geworden.
En dat ligt niet in het bijzonder bij de man naar vrouw trans.
Eerder bij de man naar man trans geenseksfap.
Er zijn trouwens evenveel vrouw naar man trans of vrouw naar vrouw trans. Ook bedoeld. Maar tegen wie ik nu praat. En wordt naar lang om in te tikken.
>>212859004>ik wil niet eens een vd meerIk vind ook niet dat dit functioneert.
Het is allemaal hoofdzakelijk een uitputtende uitbuitende zaak. Ook ivm werk erbij enz. enz.
Het is hoofdzakelijk een rotzaak. Een extreem vals idee van veiligheid en dat zaken goed zouden zitten.
En dat iedereen dat vindt. Maar er kan niet over gepraat worden.
>>212859096free hermano
free sir
free hermano sir
s/o naar josje breda hij heeft enkel een VoC mentaliteit
Een klein mkkje reed met zijn fiets tegen de slagboom aan lmke
Moest lachen maar me zwager vond het nietzo grappig :(
>>212859768wij moeten een nederdraadsyndicaat beginnen ik wil ook 100 miljoen euro
wel oppassen dat je niet afgerekend wordt
>>212859994>me zwager vond het nietzo grappigwaarom niet wat is er mis met hem?
Of het roken enzo.
Ook zo'n complete klotezaak.
Het wordt teveel afgewenteld op iedereen.
En niemand doet er wat aan.
Onacceptabel.
penguin
md5: 14ad0588bdd350fbf57447092eede907
🔍
>>212860055hier frits nog een grappig plaatje
>>212859997prosman is de proxy wij blijven buiten schot
>>212860174>penguin.gifBedankt
Maar welseksfap. Dat is zoiets dat gekker dan gek wordt.
Maar NIET schadelijk. Langer verhaal.
Iedereen weet het en iedereen heeft het. Geen punt, geen onwaardigheid NIETS
En het ligt nu in het algemeen verkeerd. DAT is heel gevaarlijk en schadelijk.
>>212860500>>212860577Maar goed ook dat ze niet werken.
Er moet iets zijn dat zij het eerlijk het beste idee vinden naar hun natieve regio.
>>212860738 (Ik)
Langer verhaal, maar ik ben tegen integratie.
Het moet echt eerlijk voor iedereen het beste zijn dat zij hun eigen regio willen.
Zelfs zó, en ook niet te zwaar moeilijk, dat het bepaalde zaken die in het verleden als het ware fout gingen uitwist op den duur.
ik vind vlaamse accenten ZO schattig
Als de Oekies het zo goed doen in de oorlog, waarom staan ze dan nog niet in Moskou?
>De Vlaamse regering moet alle doorvoer van militaire goederen naar Israël tegenhouden. Dat heeft een rechter in Brussel besloten.
Dat gaan ze niet leuk vinden
Tunemaker blijf bij je feest
>>212860946waar iset feesie?
Volendam is het centrum van dit universum
>feit
voorrang
md5: c8ef0389359175d5d41b21322d40a6d9
🔍
>>212860783>ik ben tegen integratie
Dus niets tegen de wet bedoeld, maar zoals ik zei.
Ik begin over ouder-jonger relaties.
Maar zei ook, tenzij, (langer verhaal)
Als nare gevoelens door dat verhaal van mij tussen ouder jong.
Mensen die elkaar nu kennen.
Dat moet heel netjes verbroken worden.
Dat moet heel netjes, zeer duidelijk, echt correct verbroken worden.
>>212861565ik heb een relatie met een 20 jaar oudere vrouw
>>212861565>Dat moet correct verbroken wordenWant hoe die hele zaak er nu voorstaat man man man
En ongeacht hoe zich iets wijzigt in hoe die hele zaak ervoor staat. Die verbreking moet zo blijven. Dat is heel belangrijk.
Tenzij (langer verhaal)
Maar die verbreking heeft voorrang.
IMG_4616
md5: 276814855cf412ab8219ba3051471e21
🔍
>>212861482Ik vind het wel jammer dat Nederlandse kleding en klederdracht zo'n vlugge en stille dood is gestorven. Niet doorontwikkeld of iets dergelijks gewoon, bam, weg.
>>212861645Ik bedoel alleen die nare gevoelens.
Juist om bestaande verhoudingen niet te verstoren.
En dat kan ook heel netjes
Das Problem ist einfach wenn man fett ist und gleichzeitig Alkoholiker dass man einfach unmengen an Alkohol trinken muss im besoffen zu werden. Also so normale Menschen trinken hat 2 Cocktails oder 3 Bier im Hotel und gehen dann pennen aber wenn man halt 107 Kilo wiegt und Vollzeit Alki ist, dann musst du halt für 50€ oder so blechen und das ist mir zu teuer, deshalb trinke ich nur noch Bier aus der Plastikflasche von Netto oder Penny Markt
cover4
md5: f2efc3b5f19ad9efc7ea0103ecc101fb
🔍
Snap al dat gezeik niet.
Ga lekker heinig an doen, zeikerts.
>>212861666>satanischhttps://youtu.be/1SwlqFc8RHA
>>212861774Goedzo Frits, let it all out
>>212861774nigger heil hitler
mijn arische dorpssletje de mediterraanse pax romana piemelaer geven ZONDER condoom zodat ze hoogzwanger wordt en Belgische kinderen uitkakt
>>212861683>En dat kan ook heel netjestena lady
>>212861795>>212861800sieg
heil
https://youtu.be/7uo0YcYWLmo
>>212858577ik haat deze periode van miems.
letterlijk 0% creativiteit, letterlijk miember besjes
kga wel pasta eten denkik
>>212862039ik heb zin in vissticks van kapitein iglo
>>212861807Ik zou niet weten hoe.
ben aangenomen joepieeeeee
papa gaat mooi verdienen
nick
md5: 171e094f049ee3e77c1f889ad838f904
🔍
waarom stoppen mooslims hun luidruchtige motoren niet gewoon in hun kont?
54543
md5: f175a18a1f0adc378a44f2b5c0345611
🔍
Ik, fritz zeg niet dat ik niet iets fout kan doen of zeggen.
In principe is dat dan tijdelijk.
Ik denk nu ook niet in het bijzonder aan dingen in deze draad.
Het kan ook opzettelijk zijn gewoon om even te kloten.
Maar wat als zij die erbij waren er niet meer zijn?
Het punt is dan mij wanneer dan ook even goed te geleiden. Het te Laten functioneren.
Dat zou goed moeten komen.
Ik ben ook altijd zo voor het gewoon over dingen hebben.
Ook als iets even opzettelijk was dat blijft in intentie niet zo.
>>212862523Fritz geef mij effe je nummer ik moet met je bijkletsen over mijn nieuwe baan
josef
md5: fccbb262a702dfda95000a24839d36ef
🔍
>>212862523>Het kan ook opzettelijk zijn gewoon om even te kloten.
>>212862565Ik wil eerst pb
>https://discord.gg/xrm9tnKMDiscord voor als iemand bijv. hier niet meer kan praten en andere dingen.
Met dat soort dingen. Open voor persoonlijk contact. Dat is ook een goed idee soms ipv hele miets?
>>212861666De industriële revolutie en haar gevolgen.
34091254
md5: f92ae1e394172e909134cbb73cfff399
🔍
Zover ik weet in deze draad en de vorige als het vandaag was niets opzettelijk gekloot.
>>212862362Kzie nooit mozzies op harleys tho
de industriele revolutie en haar gevolgen zijn disastreus geweest voor het menselijke ras
Is twee plakken kaas tussen een dubbele boterham te veel van het goede?
>>212862761gast doe even heel gauw normaal, mafkees
>>212862761En een likje mayo erbij, niet vergeten.
>>212862169Gewoon experimenteren
>>212861666En waar is de hoed gebleven? Die mag ook wel een terugkeer maken
>>212860942ondertussen in nederland
>Nederland is dankzij de Zuidas op papier ’s werelds grootste investeerder in Israël
0-4
md5: 9ba1b8916b79c65511884624247f502e
🔍
>>212863093Ik draag gewoon een arbeiderspet als ik buiten kom
Welke zou jij wel een gesprekje mee willen hebben
https://groeiatelier.nl/loopbaancoaching/
VIEZE DIKKE SCHIJTNEGERS OP STRAAT BAH
>>212863563ik zou die Zayra wel flink hard scheelpompen ja
>>212863539Ik ga proberen een boekenverslaving te krijgen zodat ik van de alcohol af kan kicken.
>>212862989Teveel kaas is al gauw niet lekker vind ik.
Ookal is het heel goede kaas. Die met niet teveel een lekkere bam oplevert.
Of die kaas nou oud is of jonger.
Zaken zoals peterselie is ook lekker op een kaasbam.
>zaken zoals peterselie
Ja sorry hoor maar dit is echt een kenkermongool dit.
kankerharde jeuk aan mijn klote maar er is echt een hele klas kinderen in de bus gestapt
>>212863843Je bent vergeven schatje *kusje*
Lekker ventje
>>212863843Hoezo?
Gewoon keiveel peterselie of bieslook of wat er het beste bij is erbovenop.
Waarom kenkermogool
>>212863860Ik ga jou NU zoenen en er niets maar dan letterlijk ook NIETS wat je ertegen kunt doen.
Misschien dat de markt grote bossen heeft.
Supermarkt is misschien wat karig.
Met veel moet ookweer niet te lang liggen.
>>212863881Mijn mama deed ook peterselie en bieslook op haar bammetje kaas en zij was toevallig ook een pedofiel wat een toeval
Nee ik ben geen pedofiel.
Door mensen zoals jij die dat soort dingen zeggen bestaat het probleem.
Ik ben de complete held die het afschaft.
>>212864013>De fomplete held die het afschaftKinderen neuken blijft illegaal lmke
>>212863976Moeders en vaders zijn altijd een pedofiel.
>>212864043Dit is een te ver gaande opmerking
ik plas in je rechteroma haha
>Moeders en vaders zijn altijd een pedofiel.
Zouden de meeste mensen er niet een notie van hebben?
>>212863659Lmke, da ga nie lukken
>>212864068Ja idd vooral als je ouders seksueel aan je xitten zoals jij wilt klapmongool doen bij jouw kids
flinke pot pillen en een fles wijn en dan dit nummer
https://www.youtube.com/watch?v=Zf8_UkNa9D4
>>212864199Goed, nee
Geen pedofilie bedoeld, lhbt wat het ook is.
>>212864068Wat is er vergaand aan de constatering van een feit fritsiewitsie?
>>212864281Hoe dat soort dingen liggen.
Verder geen pedo homo alles
>>212864227Lezen en een wijntje drinken is confy
>zie een pijnlijk gemiddeld wijf met een hond lopen
>denk meteen uit reflex "je weet gewoon"
gvd wat hebben jullie met me gedaan..
Het is echt sodomie als zomaar in één of andere homovoorkeur getrokken zouden kunnen worden
Brood is ondertussen heel duur geworden vergeleken met haver
Herinnering dat Fouad Patriciërsmaak heeft
>>212864623mja
Als ik er in ieder tijd geweest was 4kan, is er (aanzienlijke) reden dat het niet gebeurd was.
>>212864456Ondertussen gaat dat wijf iets doms op TV kijken en doet ze niets interessants
>>212864674dat is grootheidwaanzin
O seis fout
Als ik er indertijd geweest was 4kan, is er (aanzienlijke) reden dat het niet gebeurd was.
>>212864696>Net als altijdÉén of andere uitspraak die nergens op staat. Onbegrijpelijk.
>Skitzo autiIk ga geen hele verhalen ophangen zonder dialoog op hoe dat heet vermoedens
>>212864696Het had kunnen zijn, dat het verstoord was geworden, een probleem door andere palers.
>>212864663waar liep het fout?
Nickelback luisteren (: (: (:
>>212864828heroine snuiven
>>212864808Wat houdt deze persoon in zijn hand?
>>212864854Een potje met wiet lijkt het
Vind Reddit beter dan 4chan laatste tijd oetz
>>212864802Euh... ja? Engeland is een dictatuur geworden.
8852
md5: 0b1401042bb2a9b4e2511d23d8532393
🔍
>>212850985zelfs Alwin heeft sjans
>>212863196dat onderscheid maken is per definitie anti zionistisch en daarmee anti semitisch en dus eigenlijk terrorisme
>>212864013>Ik ben de complete held
>>212865001die ziet er niet bepaalt gezond uit
ik zit pas sinds 2018 op het internet nadat me blackberry het uiteindelijk begaf
>>212864663>mgw er zemmels in de draad zijn
>>212865073Had je vroeger geen PC?
>>212864674frits je hebt gewoon samen met hem jandoos gespeeld ik weet niet waar je geheugen is gebleven maar je was er gewoon bij, je had hem tegen kunnen houden
>>212865001Sodomie
>>212864546 ken die afbeelding nie
>>212863220als je nou delen van dit draagt en een beetje modeen maakt, dan ben je al een heel eind.
>>212865082voor limewire en hyves ja
>>212865084Ik heb nooit jandoos gespeeld.
Ik speelde enige eerste keer jandoos nadat het gebeurd was.
>>212865143>Ik heb nooit jandoos gespeeld.>Ik speelde enige eerste keer jandoos nadat het gebeurd was.dus je hebt nooit jandoos gespeeld maar je hebt het wel eens gespeeld nadat het gebeurd was, ok, maar je was wel gewoon vaak genoeg in de /pol/der draden met motoranon te vinden, je had hem tegen kunnen houden