>>214503877
Tror sista jag tittade på något sånär ofta var Vintergatan 5A då var jag 16 och hade en av mina kusiner som var 7-8 år gammal hemma hos oss hela sommaren pga att de totalrenoverade huset de bodde i och deras ungar pallade inte med det. Hans syrra var hemma hos min mormor och morfar den sommaren, har för mig att de bytte några veckor och hon var hos oss, men minns inte att vi gjorde något speciellt, medans grabben och jag fiskade och badade jävla mycket den sommaren (kommer speciellt ihåg hur coolt han tyckte att det var att jag kunde skjutsa honom till badet och stället där vi fiskade på moppen, var hans idol i flera år efter det och han skulle bli precis som mig).
Är nog sista riktigt "sommriga" sommaren jag minns. när man fortfarande var i stadiet mellan ungdom och vuxen och allt var härligt.
Bästa julkalendern förövrigt var "Mysteriet på Greveholm" om någon säger något annat vet de inte vad de snackar om.
Tack för att ni läste min blogg.
>>214504132
Jävla borgare, här växte man upp med "Skogs-tv", 1'an, SVT2, Yle och Kanal 4.
Du har inte upplevt riktigt lidande fören du är hemma med förkylning och det enda du har att titta på är "The Nanny" och "The Oprah Winfrey Show".
Hade du tur så visade de "Hem till gården", "Doktorn kan komma" eller "Tillbaka till Aidensfield"